Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בני,

אני קצת מבולבל מהתגובה שלך. ציתת אותי, ניגחת את רן, והישארת אותי מבולבל.

 

התככים הם לא במועדון החמש בהודעתי אלא בין האספנים למיניהם בכלל סוגיה שהיא טיפה אסטרטגית. שוב לא מבין מהיכן קיבלת את הרושם האחר. אנא חזור וקרא את הודעתי שוב. שמת מילים בפי.

 

אלעד

 

אכן צדקת. עניתי לשניכם ונפלתי קורבן לנוהג להצמיד תתשובה לטקסט ולא "למטה"...

בתשובתי לך עניתי לעניין החזון. גם רן מדבר על חזון, תכנית וכו'.

אז לפני שנשאל אם יש או אין חזון, אנא פרסו את החזון שלכם.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אכן צדקת. עניתי לשניכם ונפלתי קורבן לנוהג להצמיד תתשובה לטקסט ולא "למטה"...

בתשובתי לך עניתי לעניין החזון. גם רן מדבר על חזון, תכנית וכו'.

אז לפני שנשאל אם יש או אין חזון, אנא פרסו את החזון שלכם.

 

מצטער, לא מעל דפי הפורום

 

אלעד

פורסם

למה לחפור?

הרי הנושא ידוע לכולם, תוצאותיו פרסמתי פה.

(המסמך כנראה הגיע לידיכם).

מה אתה מצפה שיקרה?

הרי גם מועדון החמש אינו מפרסם את מגעיו(מראש ובדיעבד) עם הגורמים הנוגעים בדבר(את דבר המגעים עם המכס נודע רק לאחר הפרסום הנ"ל).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

זה פורסם בפורום הסגור של IVC אין צורך במשהו פומבי.:roll:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
למה לחפור?

הרי הנושא ידוע לכולם, תוצאותיו פרסמתי פה.

(המסמך כנראה הגיע לידיכם).

מה אתה מצפה שיקרה?

הרי גם מועדון החמש אינו מפרסם את מגעיו(מראש ובדיעבד) עם הגורמים הנוגעים בדבר(את דבר המגעים עם המכס נודע רק לאחר הפרסום הנ"ל).

 

א. "למה לחפור"? שאלתי משהו מוגזם? הנה אני מיישם את הלוגיקה של אבי נוף - ציטוט מהיום שהופנה אלי: "האם באמת ובתמים אתה סבור כי יש למועדון את הזכות לקחת על עצמו את הייצוג של כלל אספני הרכב, אולם לדווח בנושא רק לחברי המועדון?" אז כן, נאה דורש נאה מקיים. אני ואחרים מחכים לדווח בנושא. אם IVC לקח על עצמו ייצוג של כלל אספני הרכב, קיים פגישה (כנראה שגם מועילה) - אנא יתכבד וידווח דיווח מלא, בכל הרצינות. אני לא רואה ברשימה שפרסמת בתחילת השרשור כדיווח מספק, מה גם שאתה מעיד על עצמך שאינך דובר מועדון IVC ושיש לך רק מידע חלקי.

וואללה, איזה כיף להיות בצד השני.

 

ב. המסמך מ-8.3 לא הגיע לידי. אני יודע על קיומו מהעיתונאי בני ברק, שעומד לפרסם מחרתיים התנצלות למועדון החמש בידיעות אחרונות, בדיוק באותו נושא. מאחר ואין לי את המסמך, בהן צדק, אני מבקש שהוא יפורסם. אני פרסמתי בפורום הפתוח בכובעי כדובר מועדון החמש את המלצות הוועדה הבינמשרדית בדצמבר האחרון, וגם את תגובת המועדון ואת כוונותיו משם והלאה. הפרסום בפורום היה דקות אחרי שיחה טלפונית ביני לבין סמנכ"ל המשרד, שאישר את הדברים ואת פרסומם.

 

ג. מה אני מצפה שיקרה? תודה על השאלה. אני מצפה שמועדון רציני כמו IVC, ובהיעדר נתונים אחרים אין לי אלא לקבל את קביעתך שיש בו 500 חברים, שיש לו מהלכים במשרד התחבורה ואולי גם במקומות אחרים, שיש לו ודאי אג'נדה שונה מזו של מועדון החמש, אחרת אין הצדקה לקיומו - אני מצפה שיקום, יציג עצמו - מה הוא, מי הוא, האם הוא עמותה, ארגון, מלכ"ר, מועדון חברים, מועדון אינטרנטי, מה? מיהם בעלי התפקידים במועדון IVC - מי הוא היו"ר, מי הוא דובר המועדון, האם יש ועד, מהו תהליך קבלת ההחלטות, וכיצד - ואני רציני לגמרי - אפשר לשתף פעולה, לטובת התחביב כולו. אישית אני מוכן לפתוח דף חדש ולשכנע גם את חברי בכך. הודעות פרטיות יתקבלו בברכה.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

כמי שאינו חבר באף מועדון (עקב היותי מרקסיסט ידוע, הסולד מהתאגדויות, ולא בגלל החסכון בדמי החבר, אלא בגלל מה שקורה כאשר יותר משני יהודים יושבים מסביב צלחת של בפלות), דבריו של אבי נוף וגם דבריו האחרונים של רון נראים לי חשובים.

 

יש כמה מאות אספנים מאוגדים במועדונים. בדרך כלל לא מזיז לי ולשכמותי קיומם של המועדונים או המריבות היומיומיות ביניהם. אבל כאשר אותם מועדונים מייצגים גם אותי למרות שאינני חבר בהם (ובדרך כלל אני, אישית, מברך על התוצאות החיוביות הנגזרות מכך), אז כן - ראוי שהשקיפות גם כלפי מי שאינו חבר בהם תהיה חלק מהתהליך.

ושקיפות איננה רק הודעה בדיעבד, אלא גם מראש, לעתים (ולא תמיד). כי הנה, קם חבר במועדון זה או אחר, יוזם פגישה עם פקיד זה או אחר, ולאחר מכן מתגאה בהישג המתברר כ"פלופ" לא נורמלי, וכ"אבן שזרק טיפש אחד" וגו' (מבלי לכנות אף אדם טיפש, או אבן, אלא רק לעשות שימוש באמרת כנף).

כאשר מדובר בצעד שעשוי להיות שנוי במחלוקת, ראוי כי הדבר יובא מראש לידיעת כל האספנים - מי יודע, אולי התוצאה תהיה טובה מהכוונה המקורית?

לדעתי הצנועה, אם המועדונים ואנשיהם (אשר לעתים מזומנות עושים עבודת קודש למען כלל ציבור האספנים) יספרו לאותו ציבור מראש על כוונותיהם, זה לא רק יועיל לנושא, אלא אולי גם יגרום לזה שהם קצת פחות ידרכו זה לזה על הבהונות. כמובן אני לוקח בחשבון שלעתים הפעולות נעשות בסתר, על מנת לדרוך על בהונות האחר, או לזכות בקרדיט על הישג זה או אחר - אבל כמו שראינו, לפעמים מדובר בחרב פיפיות.

ראוי בעיני שיודיע מועדון אלמוני או פלמוני שהוועד התכנס והחליט ונקבעה פגישה עם משרד התחבורה או הדתות או קרן הקולנוע וכי עומדים על פי החלטת הוועד לקדם מול אותו מוסד פקידותי מכובד נושא מסויים אשר ישפיע על כל האספנים. אמנם, כל עוד מדובר בנושאים פנימיים של המועדון אף אחד לא חייב לי דבר, אבל כאשר החלטות המועדון לקדם נושא מסויים מול הרשויות משפיע גם עליי.... אז זה פשוט לא לעניין לומר "אתה לא חבר אז אנחנו לא חייבים לך דיווח". אותם אנשים חייבים גם חייבים, גם אם מוסרית בלבד ולא חוקית - כיוון שהם, מול אותו פקיד, מייצגים את "ציבור האספנים", ואני בתוכו.

 

ואם אתם לא מסכימים, לא נורא...

 

אסף.

פורסם

מדוע לחשוד בכשרים?

את כל נושאי הפרקים ממסמך הסיכום העלתי לפה ואין אחר זולתם.

כשמועדון החמש יהיה מבחינתה זו "נאה דורש - נאה מקיים", יתכן וגם אחרים יצטרפו למשחק. אך כל עוד המועדון "משחק בשו-שו", לא נותר אלא לאחרים לשמור האור בקצה המנהרה.

לא המועדון פרסם את המלצות הועדה, זה החל כספין בשרשור אחד, נפתח שרשור חדש בנושא ע"י ליאור ברוך ולבסוף המסמכים פורסמו ע"י בני זהר. המועדון רק נסחף בזרם התגובות.

רוצה שת"פ עם IVC? אתה מכיר את אתרם, יש לו מנהלים ודרכי התקשרות. כמו-כן לרבים מועד המועדון ה-5 יש את הניידים שלהם. עשה אתה את הצעד הראשון, אל תנסה להצטייר כמושיט יד ל"שלום", כאשר היא מתוחה כקפיץ להשיבה אחור.

מי אמר שחייבת להיות אג'נדה שונה בכדי להצדיק קיומו אחר?

עובדה היא, שבתור מועדון נפרד הוא מצליח במקום בו האחר נכשל או גורר רגליים.

רוצה להמשיך לדון על ועם IVC? מדוע שלא תעשה זאת בביתם?

CF הוא מקום מכובד אך עברו קצת מעיב ועוטה שחורים. מדוע לא מצאו לנכון עד היום(ועד בכלל) הרגולטורים מטעם המועדון להחזיר לחיים את השרשור ב"פרשה הגדולה"?

אסיים בזאת, שכרגיל המועדון מסיט את האש ממנו ומנסה להבעירה בשדותיהם של אחרים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ראשית, כפי שאמרתי, אני מתנצל

שנית, כפי שאמרת, 860 חברים טועים ורק אתה צודק

שלישית, שאלה: קראת את מסקנות ועדת ההיגוי של המועדון היחיד שהקים ועדת היגוי (כשאבי נוף היה היו"ר)? אמנם אתה לא היית אבל אתה יודע מי היה חבר בועדה ומה חלקם של האבות המייסדים?

ואנא אל תזלזל באבות המייסדים. הם עשו למען האספנות יותר משעשו אבותינו (ואגב, שני היו"רים האחרונים לא נמנים על האבות המייסדים...)

ואני עדיין מחכה לרעיונותיך (כבר המון זמן שאני מחכה...)

 

אין צורך להתנצל, וכבר לא מדובר מזמן, על עניין של צדק.

 

לעניין החזון אפרופו התשובה של אלעד, לא מעל דפי הפורום.

 

אגב אם אתה באמת מתעניין, מצא הודעות שלי בעניין במשך השנים האחרונות

אין הפתעות ואין סודות, לדעתי גם רוב הוותקים בפורום מכירים אותם-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אבי, קצת הבנת הנקרא

כתבתי "בראש ובראשונה".

ולגופו של עניין לא אענה לך ולא אסקור את עמדתם של יושבי הראש הקודמים בסוגיה. בשביל זה יש לי, כחבר מועדון, דובר מצויין

בני חברי שלום.

 

למרות שאני משתדל להבין את הנכתב, בדקתי באתר "השפה העברית", להלן מה שנכתב בו על 'בראש ובראשונה':

 

בָּראשלפני כולם (מבחינת המיקום או מבחינת החשיבות): "חמור קופץ בראש".

בָּראשונה – לפני כולם (מבחינה כרונולוגית), בהתחלה.

 

כלומר, בדיוק כפי שהבנתי. בהתחלה. לפני כולם, אתה מחוייב לחבריך. זאת רק בהתחלה. כצעד ראשון.

אין זה סותר במאומה את דברי אודות החובה ליידע בבהירות/אמינות/ומהירות גם את מי שלא חבר במועדון החמש.

על זה נכתב "תרתי דלא סתרי". חובתך בראשונה לחבריך - ובהמשך לכל היתר.

 

ענין עמדתם של יו"ר המועדון הקודמים לא נראה לי רלוונטי לנושא, אלא אם כן מנסה אתה לרמוז משהו לגבי.

מאחר ונראה לי שכן, אענה לך:

  1. איני זוכר שהבעתי דעה שונה בעבר. אך גם אם כן, זכותו (ולעיתים חובתו) של אדם לשנות את דעתו. ככלל ניתן לומר, כי המקובעות והשמרנות האובססיביים הינם חלק גדול מעמידה במקום שמונעת התקדמות. ולא אגרר להמשיך ולפרט.
  2. להזכירך, באותה ועדת היגוי מעולה שהוקמה בשעתי, עליה כתבת אתה לפני יום בשרשור אחר בפורום, התעקשתי שיהיו גם כאלה שאינם חברי מועדון. זאת מהטעם הפשוט, שיש לשמוע ולהתחשב באספנים שאינם רואים את הנושא בראיית המועדון. לראות מה השינויים שאדם חיצוני רואה ואילו אנו שבפנים עוורים להם, מתוך נוחות הרגל וקיבעון. לצערי, אותו דוח חשוב ורציני נקבר כמעט לחלוטין ועיקריו לא מומשו. על כך אני מצר.

תגובתי לתשובת הדובר המעולה של המועדון בענין שרשור זה,

תעלה מאוחר יותר מקוצר זמן.

 

יום טוב ואהבה לכולם

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ציטוט מדברי דובר מועדון ה-5:

 

. מה אני מצפה שיקרה? תודה על השאלה. אני מצפה שמועדון רציני כמו IVC, ובהיעדר נתונים אחרים אין לי אלא לקבל את קביעתך שיש בו 500 חברים, שיש לו מהלכים במשרד התחבורה ואולי גם במקומות אחרים, שיש לו ודאי אג'נדה שונה מזו של מועדון החמש, אחרת אין הצדקה לקיומו - אני מצפה שיקום, יציג עצמו - מה הוא, מי הוא, האם הוא עמותה, ארגון, מלכ"ר, מועדון חברים, מועדון אינטרנטי, מה? מיהם בעלי התפקידים במועדון IVC - מי הוא היו"ר, מי הוא דובר המועדון, האם יש ועד, מהו תהליך קבלת ההחלטות, וכיצד - ואני רציני לגמרי - אפשר לשתף פעולה, לטובת התחביב כולו. אישית אני מוכן לפתוח דף חדש ולשכנע גם את חברי בכך. הודעות פרטיות יתקבלו בברכה."

 

האם החזון של מועדון החמש מתחיל ומסתיים בניגוח ה-IVC או שקיים חזון ניסתר?

 

אני למשל בתור דובר מועדון הקלפים של סבתא ננה הייתי אומר:

"אני מצפה לאחד את השורות בין שחקני הקלפים בבתי האבות השונים!"

"אני קורא מעל גבי במה זאת לאירגון נציגים מבתי האבות השונים לקביעת כללים מקובלים על כולם"

"אני קורא לכלל שחקני הקלפים בבתי האבות לשלוח נציג שלהם למפגש פיסגה בו ידונו יסודות...."

"אני יו"ר מועדון הקלפים של סבתא ננה, מצהיר בזאת כי המועדון שלי דוגל ב:.....

"לא מסכים ל.....ויפעל בנחישות (ורגישות) כש....."

"זה המצע שלנו ובזה אנו מאמינים" .....

 

במקום להגיד "תריאו כמה גרוע מועדון הקלפים של סבא נחצ'ה"......

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ציטוט מדברי דובר מועדון ה-5:

 

. מה אני מצפה שיקרה? תודה על השאלה. אני מצפה שמועדון רציני כמו IVC, ובהיעדר נתונים אחרים אין לי אלא לקבל את קביעתך שיש בו 500 חברים, שיש לו מהלכים במשרד התחבורה ואולי גם במקומות אחרים, שיש לו ודאי אג'נדה שונה מזו של מועדון החמש, אחרת אין הצדקה לקיומו - אני מצפה שיקום, יציג עצמו - מה הוא, מי הוא, האם הוא עמותה, ארגון, מלכ"ר, מועדון חברים, מועדון אינטרנטי, מה? מיהם בעלי התפקידים במועדון IVC - מי הוא היו"ר, מי הוא דובר המועדון, האם יש ועד, מהו תהליך קבלת ההחלטות, וכיצד - ואני רציני לגמרי - אפשר לשתף פעולה, לטובת התחביב כולו. אישית אני מוכן לפתוח דף חדש ולשכנע גם את חברי בכך. הודעות פרטיות יתקבלו בברכה."

 

האם החזון של מועדון החמש מתחיל ומסתיים בניגוח ה-IVC או שקיים חזון ניסתר?

 

אני למשל בתור דובר מועדון הקלפים של סבתא ננה הייתי אומר:

"אני מצפה לאחד את השורות בין שחקני הקלפים בבתי האבות השונים!"

"אני קורא מעל גבי במה זאת לאירגון נציגים מבתי האבות השונים לקביעת כללים מקובלים על כולם"

"אני קורא לכלל שחקני הקלפים בבתי האבות לשלוח נציג שלהם למפגש פיסגה בו ידונו יסודות...."

"אני יו"ר מועדון הקלפים של סבתא ננה, מצהיר בזאת כי המועדון שלי דוגל ב:.....

"לא מסכים ל.....ויפעל בנחישות (ורגישות) כש....."

"זה המצע שלנו ובזה אנו מאמינים" .....

 

במקום להגיד "תריאו כמה גרוע מועדון הקלפים של סבא נחצ'ה"......

 

עם כל הכבוד למועדון IVC שאיש אינו יודע כמה באמת כמה חברים יש בו ועם כל הכבוד לנסיון הדי פטתי להשוות בינו ובין מועדון הקלפים של סבתא ננה, בנתיים האג'נדה השמרנית של מועדון ה-5 מקובלת על 860 חבריו הטועים והמתעקשים לאשש את טעותם מידי שנה...

בנוגע לנקודות שהעלית במועדון הקלפים:

1. אכן אני מצפה לאחד את השורות והגיע הזמן שהבנים האובדים יחזרו הביתה כי כוחנו בגדלנו, אפילו בירושלים.

2. אני בטוח שהכללים מקובלים על כולם אלא אם יש לך קלף (מועדון קלפים..הא?) חבוי. כולנו רוצים בטובתם של אספני מכוניות קלאסיות.

3. אני קורא לכל מי שהעניין יקר לו להתאחד מאחורי האג'נדה של מועדון החמש והישיגיו.

4. אני, יו"ר ראש המועדון מצהיר בזאת שהמועדון דוגל בכל מה שכתוב בחלק הראשון של תקנון העמותה. אני קורא ליתר מועדוני הקלפים לחשוף את התקנון שלהם ולראות מה מתאים ומה לא.

5. וכדבריך "זה המצע שלנו ובזה אנחנו מאמינים למרות שזה לא מוצא חן בעיני רן שושני".

 

 

ואגב, רן, אל תתן לעובדות לבלבל לך את המוח, האג'נדה של מועדון ה-5 היא לא IVC או מועדון הקלפים. יש למועדון דברים נוספים וחשובים להתעסק איתם.

ומילה לאבי נוף, היות ואתה לא נוכח בישיבות ועד אתה פשוט לא מודע לרצינות שבה התיחסו לדו"ח ועדת ההיגוי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני לא הסברתי עצמי מספיק טוב, ולכן לא הבנת, אנסה שוב:

 

שבע בבוקר, פתחתי את המחשב ורפרפתי על השירשורים האהובים עלי (תודה ליאור תודה און)

ונתקלתי גם בתגובת דובר מועדון החמש, "אני מצפה...." צמרמורת של התרגשות עברה בי, סוף סוף,

סוף סוף אבין לעזאזל למה מצפה ממני מועדון החמש חשבתי , אולי אפסיק להיות "בן סורר" ובני (הספל)

יפסקי לתלוש שערות ראשו בכל פעם שאפרסם שירשור, כבר באמת לא נישארו לו הרבה, ואולי אפסיק

להיות אויב הציבור 1, וסוף סוף ירבץ נמר עם גדי...

 

על מנת להעצים את עוצמת הרגע, צעקתי לאשתי להביא לי כוס יין טוב, (לא זה ששמור לאורחים)

תגובתה הייתה "אתה לא חושב שזה קצת מוקדם ליין על בוקר?"

 

"זה לא זמן למחשבות עניתי עכשיו עת רצון, ותעשי כבר מה שאומרים לך"

 

התגובה לא בוששה להגיע וספל קפה, (מהסרוויס שאמא שלי קנתה) החמיץ בסנטימטרים בודדים את גולגלתי.

 

הבנתי את הרמז, וניגשתי לקחת לבד, בדרך שמתי במערכת הסטריאו את "דרך המדרגות לגן עדן"

(סטייר ווי טו הוון) התיישבתי שוב מול המסך, נמתחתי לאחור, נהנה לשמוע את עצמות הגב מתפוקקות ושרירי

הידיים נמתחים בכאב ענוג מתוק, לגמתי לגימה גדולה מכוס היין מחכה לאפיצות המתקתקה שתמלא את חלל הפה

תצרוב את הגרון ותרד לבטן בהרגשת חמימות, ואז...

 

היין צרב בחמיצות מקולקלת, הדיסק נתקע, דילג מעל "סטייר ווי טו הוון", חלף על "הקש על שערי גן עדן" (נוק און הוונס דורס)

ונתקע על "רכבת לילה לקהיר"...

 

ותגובת דובר מועדון, החמש אמממ, נתקעה לי בגרון....

 

אז מה הפלא שהתעצבנתי, לקחתי את המפתחות להלכתי לעשות סיבוב על המיפלץ.....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

וואלה...נהניתי ואפילו חזרו כמה שערות לראש שלי..

דבר אחד לא הצלחת וזה בקשר ליין. (פעם אחרונה שתיתי יין בברית מילה שלי...)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
מדוע לחשוד בכשרים?

את כל נושאי הפרקים ממסמך הסיכום העלתי לפה ואין אחר זולתם.

כשמועדון החמש יהיה מבחינתה זו "נאה דורש - נאה מקיים", יתכן וגם אחרים יצטרפו למשחק. אך כל עוד המועדון "משחק בשו-שו", לא נותר אלא לאחרים לשמור האור בקצה המנהרה.

לא המועדון פרסם את המלצות הועדה, זה החל כספין בשרשור אחד, נפתח שרשור חדש בנושא ע"י ליאור ברוך ולבסוף המסמכים פורסמו ע"י בני זהר. המועדון רק נסחף בזרם התגובות. - לא נכון!

רוצה שת"פ עם IVC? אתה מכיר את אתרם, יש לו מנהלים ודרכי התקשרות. כמו-כן לרבים מועד המועדון ה-5 יש את הניידים שלהם. עשה אתה את הצעד הראשון, אל תנסה להצטייר כמושיט יד ל"שלום", כאשר היא מתוחה כקפיץ להשיבה אחור. קיבלתי - שלח לי שם וטלפון בהודעה פרטית, ואעשה זאת. מבטיח.

מי אמר שחייבת להיות אג'נדה שונה בכדי להצדיק קיומו אחר?

עובדה היא, שבתור מועדון נפרד הוא מצליח במקום בו האחר נכשל או גורר רגליים.

רוצה להמשיך לדון על ועם IVC? מדוע שלא תעשה זאת בביתם?

CF הוא מקום מכובד אך עברו קצת מעיב ועוטה שחורים. מדוע לא מצאו לנכון עד היום(ועד בכלל) הרגולטורים מטעם המועדון להחזיר לחיים את השרשור ב"פרשה הגדולה"?

אסיים בזאת, שכרגיל המועדון מסיט את האש ממנו ומנסה להבעירה בשדותיהם של אחרים.

 

אני מושיט יד, אומנם מהוססת - אבל מושיט יד לשלום, ואתה ורן שושני קופצים כנשוכי נחש.

לשאלתך, אינני חושד בכשרים. ביקשתי להעלות את מסמך הסיכום כאן בפורום. למיטב הבנתי, מועדון IVC הוזמן כמייצג אספני רכב, והגיע להבנה מסוימת עם משרד התחבורה - אני חוזר ומבקש לראות את המסמך. אני מנחש שמתוכנו יעלה שאין הבדל של ממש בגישות של המועדונים למסקנות הוועדה הבינמשרדית. לא ברור לי מה החשש להעלות אותו כאן, ולגמור את הסיפור.

מועדון החמש אומנם לא מפרסם כל צעד ושעל, גם אי אפשר לעשות זאת כשאתה באמצע מגעים שונים. אבל פרסומים ועדכונים מטעם המועדון היו גם היו, ואין אף מועדון אחר שפרסם ולו עדכון אחד, מסמך אחד, או תשובה לשאלות. אינני טוען שמועדון החמש הוא מושלם, גם המועדון טועה. אך כולם כאן יודעים איך פועל המועדון, מיהם חבריו, מיהם הפעילים (כל השמות ידועים), איפה יושבים המשרדים, מתי יש בחירות וכו' וכו', וכולם גם מוזמנים להצטרף. לעומת זאת, שאלותי הבסיסיות ביותר לגבי מועדון IVC נותרו ללא מענה: האם יש לו יושב ראש? מה שמו? האם יש לו ועד? האם יש לו דובר, ומה שמו? אני באמת שואל - למה זה סוד? למה זה סוד? אולי כי קל לתקוף כשאתה אנונימי, יכול להיות? תן רשימת שמות בעלי תפקידים, זה המינימום בשביל ליצור הידברות. אני גם לא יודע מי אתה, עמית - אתה חבר IVC? אתה בעל תפקיד שם? אתה אספן רכב? אני לא תוקף אותך, אני באמת רוצה לדעת אם יש טעם בהמשך ההתכתבות הזו, או שנפלתי פה בפח של התנצחות חסרת תכלית.

לי אין מושג מיהם בעלי התפקידים ב-IVC, ואל תשלח אותי לפורום שלהם שבו אנשים שלא מכירים אותי כלל תקפו אותי אישית בבוטות. אני מאז לא נכנס לשם ולא אכנס, אלא אם יתנצלו. הזירה היא קארס פורום, ומספר הצפיות והתגובות בפורום זה מדברות בעד עצמן. זו הזירה.

 

לטענתך שלא המועדון פרסם את המלצות הוועדה - אתן לך ליהנות מהספק ולא אומר שאתה משקר, אלא רק שאתה טועה ומטעה.

אני, בכובעי כדובר מועדון החמש, פרסמתי את ההמלצות ראשון, בפירוט רב, וצירפתי את עמדת המועדון להמלצות. לא מאמינים? בבקשה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=355950&highlight=%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%AA+%D7%94%D7%95%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%94+%D7%94%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%AA&page=2

הודעה מס' 26 מ-27.12.10, וסליחה שאני חופר. פשוט משמיצים אותנו ואני נאלץ להפריך את הטענות.

יממה לאחר מכן, 28.12.10, פתח בני זהר שרשור משלו, והעלה גם שם את ההמלצות (השוו נא בין הפרסומים, ותראו דיווח מדויק מהו): http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=356244&highlight=%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%AA+%D7%94%D7%95%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%94+%D7%94%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%AA

לסיכום, טעית והטעת. מועדון החמש מסר בפורום הפתוח את כל המידע, בשקיפות וברצון טוב. לכל היותר ניתן לטעון שאפשר היה להקדים את הפרסום ביומיים, לרגע שבו קיבלנו את מסקנות הוועדה. היו שיקולים שונים למה חיכינו יומיים, אבל אפילו אם טעינו בכך - עדיין יצאנו ראשונים, והוכחתי זאת למעלה.

אנא תקן את עצמך, מסור את שמות פעילי IVC כדי שכולם ידעו מול מי הם עומדים ומי מייצג אותם, וכמובן - אל תשכח לפרסם את המסמך מ-8.3 במלואו, יש לו חשיבות, והתקציר שמסרת אינו מספיק מובן ואינו ממצה.

אם אינך מתכוון לעשות דבר מכל אלה, וגם לא לשלוח לי בהודעה פרטית שם וטלפון ליצירת הידברות, אז חבל על המשך הדיון כאן בינינו. אולי תהיה הזדמנות אחרת מול מישהו אחר. תודה.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

ממש לא נשוך נחש, אין לי בעייה גם להתחבק !

 

יש לי ביקורת כלפי מועדון החמש, ואני לא מסכים עם חלק מההתנהלות שלו.

היו דברים שלא היו צרכים להתרחש שנעשו, ויש דברים שצריך לתקן.

יש אי הסכמות, וחילוקי דעות לגיטימיים. אבל לא אני הוא אוייב המועדון-להיפך!

 

אינני מייצג איש פרט לדעותיי האישיות, פעולותי בתחום המוטורי מצטמצמות כרגע

לדלת אמותיי, מתוך בחירה. אינני פעיל לא ב-IVC ולא במועדון החמש ויש לי

את החברים הקרובים מכל המועדונים שנפגשים בכל שישי ב-"טוביה" ללא זהות

אירגונית פרט לכייף טהור, ושייכות חברתית. גם אצלינו ישנם חילוקי דעות, יש המתעקשים

לקרוא לסיטרואן רכב ויש כאלה שלא. וזה רק מפלפל את האווירה.

 

יש לי אג'נדה מוטורית והנושא קרוב ביותר ללבי, ואני בוחר להשמיע אותה מדי פעם.

אני מאמין בתרבות מוטורית שיכולה להתקיים גם בארץ ברמה של חו"ל ומאמין שאפשר להגשימה.

במהלך הדרך היו כאלה שנפגעו מתגובותי וחבל, אין ולא היתה כוונה כזו, ואני מתנצל אישיית בפני מי

שמצא עצמו נפגע מדברי- לא זאת היתה כוונתי!

 

אמשיך להשמיע דעתי ולעשות כל מה שביכולתי לקדם את הדרך כפי שאני מאמין שהיא צריכה

להיות, גם אם היא לא תמיד הדרך המקובלת על כולם וגם אם היא לא ממש מוצאת חן בעיניי אחדים.

 

אני מאמין בשינוי לטובה ומקווה שהוא יקרה בקרוב, המחנות רק מפלגים ומסכסכים אותנו, כמו גם

הנסיון לקטלג אותי במחנה כזה או אחר, כל מי שעושה זאת מחטיא את האמת ואת המטרה.

 

יש מקום לחבר את כולם למאבק אמיתי מתוכנן ומסודר על מנת לזכות בתרבות מוטורית אמיתית כמו בחו"ל.

 

זו עמדתי האישיית והייתי שמח אם כל המועדונים היו מאמצים אותה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...