Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום אבי,

את התגובה בשרשור זה שהציתה את האש אפשר היה לנסח בקלי קלות במילים אחרות, בטונים אחרים וברגש אחר. להציג עמדה הפוכה לשלי בנועם, בכבוד, בענווה. אפשר!

רון פז

 

 

בקשר לכך שמי שלא חבר מועדון/פרש מהמועדון/חבר מועדון אחר/ סתם משתתף פורום, וכל כיוצ"ב מגיב בפורום בנושא,

הגיע הזמן להפנים אחת ולתמיד: הפורום אינו "במה סגורה" של מועדון החמש..... הפורום הוא "כיכר העיר". בכיכר העיר יכול כל אחד לומר את שרוצה,

אבי נוף.

 

תגובתי לתשובת הדובר המעולה של המועדון בענין שרשור זה,

תעלה מאוחר יותר מקוצר זמן.

אבי נוף.

 

רון - ואבי (נוף),

הלוואי וניתן יהיה לרתום את פועלכם - למשותף, תחת אותה אכסניה.

הדעת לא מקבלת אפשרות שהדבר בלתי אפשרי. השאלה, היא רק כיצד להביא לכך.

שבוע טוב.

 

רון,

כאשר קוראים לפורום "כיכר העיר" אין בהכרח הדגש לתרבות השיח, - בנועם, בכבוד, בענווה !!

לתרבות הריטינג, והטוקבק יש מחיר "כל אחד יכול לומר....." כל אחד יכול לכתוב. אלו לוחמי המקלדת !!

תשובה גוררת תגובה "תגובתי לתשובת הדובר....תעלה מאוחר יותר", היכן הגבול ? מתי עוצרים ? המטרה- התנצחות חסרת תכלית !!

 

אבי,

תחזור הביתה, גם חברך במפגש השרון, אסף בקר, מבקש "תחת אותה אכסניה" !!

שיח ענייני ומקצועי ועשייה יצירתית מובילים מבפנים, בסובלנות והתמדה.

תשאיר את "כיכר העיר" ללוחמי המקלדת.

 

להתראות

אמוץ

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

כולם, כולם מנסים להיות צודקים במקום להיות חכמים.

 

אולי די? שימו לב איך כל דיון בנושא שנוגע לכלל החובבים בתחום הופך לדיון כוחני סביב מועדונים ולמי יש (מספר חברים) יותר גדול.

 

די, מגעיל.

 

אני בתחום הזה כי אני נהנה ממנו. נהנה לחשוב על העולם הקלאסי, להסתכל על חמוקיהן של המכוניות הקלאסיות ועל טיפות השמן הנוזלות ממנועי האופנועים הישנים. אני נהנה ללכלך את ידיי בהתעסקות אינסופית בכלי הרכב שלי וכשאין עיסוק בנמצא, למצוא את עצמי עם חבר זה או אחר בהתעסקות ועזרה הדדית.

אני נהנה לשאול וללמוד, נהנה לשתף ולעזור, נהנה לקרוא הודעות בפורומים השונים ולהשתתף בדיונים, נהנה לחיות היום את החיים של פעם דרך העולם הקסום של הרכב הקלאסי.

 

נראה שוב ושוב במרוץ השנים שלעיתים אנו החובבים בתחום חוטאים ומטים את פעמינו ואת מרצינו למקומות הלא נכונים ושוכחים כי למעשה, אנו פה בשביל אלו שישארו פה אחרינו (הן כלי הרכב והן החברים האחרים).

 

מה שקורה פה זה פשוט לא זה. מועדוני הרכב יכולים, אם הם רוצים (חבריהם רוצים זה בטוח) להתנהל אחרת ולעבוד בשיתוף והרמונייה, כל שנדרש אופן מחשבה שמונע ע"י מה נכון ומה תורם ומועיל ולא מה צודק.

 

ההתנצחויות האינסופיות על גבי הפורום עם ציטוטים, צידוקים וניסוחים חד משמעיים רק מולידים מענה אינסופי וכך זה בכל שרשור בכל אחד מהנושאים האלו.

 

לאחרונה היה ניסיון להקים גוף "על" לא תלוי ואובייקטיבי עלה בתוהו בשל רצונות של גופים כאלו ואחרים לא לשחרר את המושכות ולא להיות חלק מקבוצה אלא להמשיך להוביל בצורה עצמאית. כבוד החלטתם במקומו מונח אך מי שרוצה להיות גוף על חייב להתנהל בממלכתיות וללא "דריסה" של כל גוף אחר בעל אינטרסים משותפים לבעלי העניין בתחום ואני לא מתייחס פה באופן ישיר למועדון זה או אחר אלא באופן כללי. בנוסף היו גופים שהתברר לאחר בדיקה מעמיקה שרוב חבריהם חסרי עניין בגוף כזה, שכן הם לא ראו עצמם מושפעים משינויי תקנות אלו ואחרים וכן מועדונים בעלי מספר חברים קטן מדי שחברים גם כך במועדונים אחרים.

 

בואו לא נהיה צודקים, בואו נהיה חכמים.

 

אני קורא כאן באופן רשמי (אם צריך, אפתח שרשור עצמאי ייעודי) לשני הגופים שהוזכרו לא אחת בנושאים האחרונים - מועדון החמש ו-IVC להפגש סביב שולחן אחד במטרה לראות איך אפשר להתחזק ולחזק הדדית ע"י סינרגיה ושיתוף, תוך דגש על צרכיהם של החובבים השונים בתחום ולמצוא דרכים לייצג באופן טוב, יעיל ושקוף יותר את החובבים מול הגופים השונים והרשויות. אם גופים אחרים ירצו להצטרף, בבקשה.

 

כגופים מאורגנים בטוחני שיוכלו לחלוק את עלות השכרת חדר ישיבות נייטרלי זה או אחר (אשמח לעזור בארגון אם אתבקש) ובו ישבו מספר נציגים מכל הגופים הרלוונטים במטרת הדברות והפסקת ה"מלחמה" הזו (ואל תגידו שהכל בסדר ושאתם צודקים והם לא).

 

יש מספר כפפות גדול ממספר הידיים על הקרקע. מי מרים אותן?

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
כולם, כולם מנסים להיות צודקים במקום להיות חכמים.

 

אולי די? שימו לב איך כל דיון בנושא שנוגע לכלל החובבים בתחום הופך לדיון כוחני סביב מועדונים ולמי יש (מספר חברים) יותר גדול.

 

די, מגעיל.

 

אני בתחום הזה כי אני נהנה ממנו. נהנה לחשוב על העולם הקלאסי, להסתכל על חמוקיהן של המכוניות הקלאסיות ועל טיפות השמן הנוזלות ממנועי האופנועים הישנים. אני נהנה ללכלך את ידיי בהתעסקות אינסופית בכלי הרכב שלי וכשאין עיסוק בנמצא, למצוא את עצמי עם חבר זה או אחר בהתעסקות ועזרה הדדית.

אני נהנה לשאול וללמוד, נהנה לשתף ולעזור, נהנה לקרוא הודעות בפורומים השונים ולהשתתף בדיונים, נהנה לחיות היום את החיים של פעם דרך העולם הקסום של הרכב הקלאסי.

 

נראה שוב ושוב במרוץ השנים שלעיתים אנו החובבים בתחום חוטאים ומטים את פעמינו ואת מרצינו למקומות הלא נכונים ושוכחים כי למעשה, אנו פה בשביל אלו שישארו פה אחרינו (הן כלי הרכב והן החברים האחרים).

 

מה שקורה פה זה פשוט לא זה. מועדוני הרכב יכולים, אם הם רוצים (חבריהם רוצים זה בטוח) להתנהל אחרת ולעבוד בשיתוף והרמונייה, כל שנדרש אופן מחשבה שמונע ע"י מה נכון ומה תורם ומועיל ולא מה צודק.

 

ההתנצחויות האינסופיות על גבי הפורום עם ציטוטים, צידוקים וניסוחים חד משמעיים רק מולידים מענה אינסופי וכך זה בכל שרשור בכל אחד מהנושאים האלו.

 

לאחרונה היה ניסיון להקים גוף "על" לא תלוי ואובייקטיבי עלה בתוהו בשל רצונות של גופים כאלו ואחרים לא לשחרר את המושכות ולא להיות חלק מקבוצה אלא להמשיך להוביל בצורה עצמאית. כבוד החלטתם במקומו מונח אך מי שרוצה להיות גוף על חייב להתנהל בממלכתיות וללא "דריסה" של כל גוף אחר בעל אינטרסים משותפים לבעלי העניין בתחום ואני לא מתייחס פה באופן ישיר למועדון זה או אחר אלא באופן כללי. בנוסף היו גופים שהתברר לאחר בדיקה מעמיקה שרוב חבריהם חסרי עניין בגוף כזה, שכן הם לא ראו עצמם מושפעים משינויי תקנות אלו ואחרים וכן מועדונים בעלי מספר חברים קטן מדי שחברים גם כך במועדונים אחרים.

 

בואו לא נהיה צודקים, בואו נהיה חכמים.

 

אני קורא כאן באופן רשמי (אם צריך, אפתח שרשור עצמאי ייעודי) לשני הגופים שהוזכרו לא אחת בנושאים האחרונים - מועדון החמש ו-IVC להפגש סביב שולחן אחד במטרה לראות איך אפשר להתחזק ולחזק הדדית ע"י סינרגיה ושיתוף, תוך דגש על צרכיהם של החובבים השונים בתחום ולמצוא דרכים לייצג באופן טוב, יעיל ושקוף יותר את החובבים מול הגופים השונים והרשויות. אם גופים אחרים ירצו להצטרף, בבקשה.

 

כגופים מאורגנים בטוחני שיוכלו לחלוק את עלות השכרת חדר ישיבות נייטרלי זה או אחר (אשמח לעזור בארגון אם אתבקש) ובו ישבו מספר נציגים מכל הגופים הרלוונטים במטרת הדברות והפסקת ה"מלחמה" הזו (ואל תגידו שהכל בסדר ושאתם צודקים והם לא).

 

יש מספר כפפות גדול ממספר הידיים על הקרקע. מי מרים אותן?

 

ליאור.

 

 

ליאור, איגוד ה''רת''י'' היה ונועד לכשלון מלכתכילה וכפי שכתבתי בשירשור על הקמתו ''כביכול'', היא היה

בלון ניסוי שהתפוצץ בפרצופם של ההוגים אותו וחבל.

לכנס את מועדון ivc ומועדון החמש סביב שולחן אחד יהיה קשה משתי סיבות.

סיבה אחת מועדון החמש הוא הגוף הגדול, בלתי נגרר, עם הקשרים ובעל הנסיון שמסוגל ''להזיז'' דברים לטובת אספני הרכב - כפי שעשה עד היום ואני תקווה שזו דרכו, ויש הרבה עוד מה לעשות.

הסיבה השניה, אולי תוכל לכנס את כל חברי ivc סביב שולחן אחד ועוד ישאר מקום ... מועדון החמש? לא בטוח!

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
ליאור, איגוד ה''רת''י'' היה ונועד לכשלון מלכתכילה וכפי שכתבתי בשירשור על הקמתו ''כביכול'', היא היה

בלון ניסוי שהתפוצץ בפרצופם של ההוגים אותו וחבל.

לכנס את מועדון ivc ומועדון החמש סביב שולחן אחד יהיה קשה משתי סיבות.

סיבה אחת מועדון החמש הוא הגוף הגדול, בלתי נגרר, עם הקשרים ובעל הנסיון שמסוגל ''להזיז'' דברים לטובת אספני הרכב - כפי שעשה עד היום ואני תקווה שזו דרכו, ויש הרבה עוד מה לעשות.

הסיבה השניה, אולי תוכל לכנס את כל חברי ivc סביב שולחן אחד ועוד ישאר מקום ... מועדון החמש? לא בטוח!

 

ומה התגובה שלך אמורה לומר?

 

כאילו וקראת את מה שכתבתי, לא התייחסת למילה מבחינת המסר ולחצת על פרסום תגובה...

 

כמה דברים:

1. עדיף לנסות ולהכשל מאשר לא לעשות מאום

2. גישה פסימית תוביל את כולנו לאבדון

3. יהירות היא חטא שחטאו בו רבים לפנינו, בואו לא נחטא בו גם אנחנו

 

כל זאת נאמר כמובן לגופו של עניין, לא לגופו של אדם.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
ומה התגובה שלך אמורה לומר?

 

כאילו וקראת את מה שכתבתי, לא התייחסת למילה מבחינת המסר ולחצת על פרסום תגובה...

 

כמה דברים:

1. עדיף לנסות ולהכשל מאשר לא לעשות מאום לעשות! השאלה עם מי?

2. גישה פסימית תוביל את כולנו לאבדון עוד ארוכה הדרך לאבדון, צריך לשים דברים בפרופורציות

הדרך אמנם עקלקלה, אולם סופה שתוביל לפתרון. סבלנות, ידע והתנהלות נכונה - הם הדרך.

3. יהירות היא חטא שחטאו בו רבים לפנינו, בואו לא נחטא בו גם אנחנו

מסכים איתך, זה לא אני שיצאתי בהצהרות על הקמת גוף על שיפתור במטה קסם

את כל בעיות אספני הרכב.

 

כל זאת נאמר כמובן לגופו של עניין, לא לגופו של אדם.

 

ליאור.

 

 

אני מאמין שאם היית מתעמק וקורא בין השורות, תגובתך זו הייתה שונה.

תשובותי בכחול

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
אני מאמין שאם היית מתעמק וקורא בין השורות, תגובתך זו הייתה שונה.

תשובותי בכחול

 

1. לגבי ה"עם מי לעשות", הפנייה הייתה לכל הגופים בארץ. אני חושב שכבסיס על כל אחד מהגופים לכבד את קיום הגוף האחר כבסיס להדברות.

2. התנהלות נכונה, ידע וסבלנות, מסכים. התנצחויות והתנגחויות לדעתי אינה הדרך והינן טעויות שעושים הגופים השונים ולכן יש לעבור לערוצי הדברות. שים לב שלא רק למועדון החמש ו-IVC יש את אלו אלא למועדונים נוספים רבים וכמובן ובעיקר שלחבריהם. האנשים הם הבסיס למועדונים, לא השמות של המועדונים.

3. כשאתה אומר "לא אני" שוב נכנסים למי צודק ו"הוא התחיל"... וכמו שאמרתי וארשה לי לצטט אותך, זו לא "התנהלות נכונה"...

 

בקיצור, אני אמרתי את דבריי מתוך רצון להסיט ולו במעט את הדיון לכיוון חיובי ופרודוקטיבי, אם הוא לא יוסט לשם, קטונתי, המלחמה שלי היא לא פיוס בין המועדונים או הגופים אלא הורדת חלודה מתושבת הפנס הקדמית של הדוקאטי...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ליאור אני איתך לחלוטין בגישה ובצורת החשיבה... הבעיה היא כזאת, בין הטרחנים הזקנים שמאכלסים את הפורום הזה יש כל כך הרבה טינה שלהגיע להבנה זה על גבול הבלתי אפשרי וזה בכלל לא נוגע למועדונים אלא ליחסים בין אישים בין המגיבים פה שנוטפים ציניות ושנאה.

 

השורה התחתונה היא שיש בארץ יותר אספנים מאלה שנמצאים במועדון ה5.

מועדון ה5 לא מייצג אותנו ואף אחד מאיתנו לא נתן לו את המנדט לייצג, להחליט, להציע או לדון בשמנו.

 

כמו שאמרו פה אנשים שמבינים הרבה יותר טוב ממני כאשר מועדון ה5 דן בהחלטות שנוגעות לכולנו למען הסדר הטוב צריך להיות דיון ציבורי הוגן ולא בשושו בפורומים סגורים ולהרים החלטה ולחייב אותנו האספנים הלא מאוגדים לפיה.

 

החוצפה שיש לאנשים מסויימים פה ולמועדון ה5 כארגון זה פשוט משהו שלא נתפס, לא יאמן שיש אנשים שהאינטרסים הקטנים והאנוכיים שלהם מעניינים אותם יותר מטובת הציבור ולא רק זה אלא גם הם מנסים לכפות אותם עלינו.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
אני, בכובעי כדובר מועדון החמש, פרסמתי את ההמלצות ראשון, בפירוט רב, וצירפתי את עמדת המועדון להמלצות. לא מאמינים? בבקשה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=355950&highlight=%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%AA+%D7%94%D7%95%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%94+%D7%94%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%AA&page=2

הודעה מס' 26 מ-27.12.10, וסליחה שאני חופר. פשוט משמיצים אותנו ואני נאלץ להפריך את הטענות.

יממה לאחר מכן, 28.12.10, פתח בני זהר שרשור משלו, והעלה גם שם את ההמלצות (השוו נא בין הפרסומים, ותראו דיווח מדויק מהו): http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=356244&highlight=%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%AA+%D7%94%D7%95%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%94+%D7%94%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%AA

לסיכום, טעית והטעת. מועדון החמש מסר בפורום הפתוח את כל המידע, בשקיפות וברצון טוב. לכל היותר ניתן לטעון שאפשר היה להקדים את הפרסום ביומיים, לרגע שבו קיבלנו את מסקנות הוועדה. היו שיקולים שונים למה חיכינו יומיים, אבל אפילו אם טעינו בכך - עדיין יצאנו ראשונים, והוכחתי זאת למעלה.

אנא תקן את עצמך, מסור את שמות פעילי IVC כדי שכולם ידעו מול מי הם עומדים ומי מייצג אותם, וכמובן - אל תשכח לפרסם את המסמך מ-8.3 במלואו, יש לו חשיבות, והתקציר שמסרת אינו מספיק מובן ואינו ממצה.

אם אינך מתכוון לעשות דבר מכל אלה, וגם לא לשלוח לי בהודעה פרטית שם וטלפון ליצירת הידברות, אז חבל על המשך הדיון כאן בינינו. אולי תהיה הזדמנות אחרת מול מישהו אחר. תודה.

הוא שאמרתי - הוא שהיה!

הפוסל, במומו פוסל.

גם בדבריך, למרות טענתך המופרכת כי הנני טועה ומטעה, הנך מביא את סדר הדברים בדיוק כפי שצייתי אותם לעיל.

ראשית, היה השרשור על "ייבוא רכב מחו"ל". בו נאמר(עם אי דיוק קטן בקשר לשנתון):

שימו לב בקרוב מאד יורד חזק המכס על יבוא מתחת לשנת 1960

נא להמתין כי ההפרש יהיה גדול וגם היחס מצד המכס (הם קיבלו הוראה להתייחס בכבוד לשנתונים אלו )

ההחלטה כבר התקבלה מחכים רק לפירסום

בני

אח"כ נפתח השרשור "שינויי במיסים (ובכבוד?) על ייבוא רכב אספנות על פי השנתון?ע"י ליאור ברוך.

ולבסוף הגיע השרשור עם המסמכים שפורסמו ע"י בני זהר.

באמצע, "התגנב" לו מועדון החמש(לא נותרה בידו אפשרות אחרת) עם דבריך(הדובר).

אז מי פה הטועה, ומי המטעה?

 

לגבי IVC - מאחר ואין אני מייצגם(וגם לא בורר שלום), אין זה מתפקידי להעלות שמות ובעלי תפקידים.

נסיונך הוא התחמקות בדיבורים.

מועדונך יודע היטב מי הפועלים ב-IVC ואיך ליצור עמם קשר, ובטוחני שגם אתה יודע במי עסקינן(די עם ההתממות, זה לא לכבודך). באמת ובתמים הנך רוצה בדין ודברים, צור עמם קשר.

 

*שים לב, במסמכים המצורפים אין חברי IVC מתיימרים להביע אומרם בשם כל אספני הרכב, אלא להציג את עמדתם בלבד.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ליאור אני איתך לחלוטין בגישה ובצורת החשיבה... הבעיה היא כזאת, בין הטרחנים הזקנים שמאכלסים את הפורום הזה יש כל כך הרבה טינה שלהגיע להבנה זה על גבול הבלתי אפשרי וזה בכלל לא נוגע למועדונים אלא ליחסים בין אישים בין המגיבים פה שנוטפים ציניות ושנאה.

 

השורה התחתונה היא שיש בארץ יותר אספנים מאלה שנמצאים במועדון ה5.

מועדון ה5 לא מייצג אותנו ואף אחד מאיתנו לא נתן לו את המנדט לייצג, להחליט, להציע או לדון בשמנו.

 

כמו שאמרו פה אנשים שמבינים הרבה יותר טוב ממני כאשר מועדון ה5 דן בהחלטות שנוגעות לכולנו למען הסדר הטוב צריך להיות דיון ציבורי הוגן ולא בשושו בפורומים סגורים ולהרים החלטה ולחייב אותנו האספנים הלא מאוגדים לפיה.

 

החוצפה שיש לאנשים מסויימים פה ולמועדון ה5 כארגון זה פשוט משהו שלא נתפס, לא יאמן שיש אנשים שהאינטרסים הקטנים והאנוכיים שלהם מעניינים אותם יותר מטובת הציבור ולא רק זה אלא גם הם מנסים לכפות אותם עלינו.

ראשית תודה על המחמאות.

זקן רקוב כבר קראו לי, ועכשיו לא די בזה שאני רקוב אני אפילו טרחן, נו שויין, כל יום אני לומד על עצמי דברים חדשים..

מועדון ה 5 מייצג את 860 חבריו שמשלמים מיסים, ואותם בלבד, ורק להם הוא חייב דין וחשבון על מעשיו או מחדליו.

נכון להיום, כל ההישגים, שגם אתה נהנה מהם אגב, הושגו באמצעות הטרחנים הזקנים (למעט הכנסת רכבי חילוץ והצלה שנעשה ע"י IVC) ולא אף אחד אחר.

(תקנות רכב אספנות שנכנסו לתוקפן ב 6.91 נהגו ע"י חברי מועדון האופנועים הקלאסיים הישראלי ומועדון ה 5 יחדיו)

נכון להיום, אין בישראל איסור חופש התאגדות, וכל אחד יכול להחתים 700-800 איש ולטעון שהוא מייצג אספנים "כבדים", לגשת למשרד התחבורה ולנסות להגיע להישגים.

וכאן טמונה הסכנה, וזה מכמה סיבות;

1. תמיד רצוי לדבר בקול אחד.

2. ריבוי עוסקים בנושא ממש לא משפר את מצבינו כלפי הרשויות.

3. הנושא רגיש, ודי בשטות בודדת על מנת לבטל הישגים של שנים.

נכון להיום הנושא נמצא בידיים טובות ואחראיות, וכל שנדרש כעת הוא רק שקט תעשייתי ותו לא.

ותמיד תמיד תזכרו מה עלה בגורל הספורט המוטורי בארץ, ורק בשל מלחמות אגו ומריבות מטופשות !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ראשית תודה על המחמאות.

זקן רקוב כבר קראו לי, ועכשיו לא די בזה שאני רקוב אני אפילו טרחן, נו שויין, כל יום אני לומד על עצמי דברים חדשים..

מועדון ה 5 מייצג את 860 חבריו שמשלמים מיסים, ואותם בלבד, ורק להם הוא חייב דין וחשבון על מעשיו או מחדליו.

נכון להיום, כל ההישגים, שגם אתה נהנה מהם אגב, הושגו באמצעות הטרחנים הזקנים (למעט הכנסת רכבי חילוץ והצלה שנעשה ע"י IVC) ולא אף אחד אחר.

נכון להיום, אין בישראל איסור חופש התאגדות, וכל אחד יכול להחתים 700-800 איש ולטעון שהוא מייצג אספנים "כבדים", לגשת למשרד התחבורה ולנסות להגיע להישגים.

וכאן טמונה הסכנה, וזה מכמה סיבות;

1. תמיד רצוי לדבר בקול אחד.

2. ריבוי עוסקים בנושא ממש לא משפר את מצבינו כלפי הרשויות.

3. הנושא רגיש, ודי בשטות בודדת על מנת לבטל הישגים של שנים.

נכון להיום הנושא נמצא בידיים טובות ואחראיות, וכל שנדרש כעת הוא רק שקט תעשייתי ותו לא.

ותמיד תמיד תזכרו מה עלה בגורל הספורט המוטורי בארץ, ורק בשל מלחמות אגו ומריבות מטופשות !

 

 

מצטרף לדעתך!

אתה מתכוון חן, שאותם זקנים שכחו כבר את מה שהצעירים לא ילמדו לעולם. דרך ארץ וסובלנות!

(אגב אני בטוח שאנחנו הרבה יותר צעירים מההורים שלהם)... :wink:

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
ראשית תודה על המחמאות.

זקן רקוב כבר קראו לי, ועכשיו לא די בזה שאני רקוב אני אפילו טרחן, נו שויין, כל יום אני לומד על עצמי דברים חדשים..

מועדון ה 5 מייצג את 860 חבריו שמשלמים מיסים, ואותם בלבד, ורק להם הוא חייב דין וחשבון על מעשיו או מחדליו.

נכון להיום, כל ההישגים, שגם אתה נהנה מהם אגב, הושגו באמצעות הטרחנים הזקנים (למעט הכנסת רכבי חילוץ והצלה שנעשה ע"י IVC) ולא אף אחד אחר.

נכון להיום, אין בישראל איסור חופש התאגדות, וכל אחד יכול להחתים 700-800 איש ולטעון שהוא מייצג אספנים "כבדים", לגשת למשרד התחבורה ולנסות להגיע להישגים.

וכאן טמונה הסכנה, וזה מכמה סיבות;

1. תמיד רצוי לדבר בקול אחד.

2. ריבוי עוסקים בנושא ממש לא משפר את מצבינו כלפי הרשויות.

3. הנושא רגיש, ודי בשטות בודדת על מנת לבטל הישגים של שנים.

נכון להיום הנושא נמצא בידיים טובות ואחראיות, וכל שנדרש כעת הוא רק שקט תעשייתי ותו לא.

ותמיד תמיד תזכרו מה עלה בגורל הספורט המוטורי בארץ, ורק בשל מלחמות אגו ומריבות מטופשות !

 

בהחלט מסכים עם דבריך .

 

ובשל אינטריגות כאלו אני עצמאי בשטח .

 

מעולם לא הצטרפתי וגם לא אצטרף לשום התאגדות .

 

שיקראו לי אספן כבד או קל לא משנה , את הצי שלי אני מטפח בשקט ובעיקר לבד .

 

בהחלט מגיעה תודה לכל העוסקים בתחביב למען הכלל .

 

ותזכרו ...בעלאגולס תמיד רבים בינהם ,מקנאה, מצרות עין ,מתחרותיות טבעית ,בעיקר מאגו ...

 

וטיפ קטן לסיום ! כדברי מר פרחי ,אל תעירו מתים ,תנהגו בתבונה .

פורסם
הוא שאמרתי - הוא שהיה!

הפוסל, במומו פוסל.

גם בדבריך, למרות טענתך המופרכת כי הנני טועה ומטעה, הנך מביא את סדר הדברים בדיוק כפי שצייתי אותם לעיל.

ראשית, היה השרשור על "ייבוא רכב מחו"ל". בו נאמר(עם אי דיוק קטן בקשר לשנתון):

 

אח"כ נפתח השרשור "שינויי במיסים (ובכבוד?) על ייבוא רכב אספנות על פי השנתון?ע"י ליאור ברוך.

ולבסוף הגיע השרשור עם המסמכים שפורסמו ע"י בני זהר.

באמצע, "התגנב" לו מועדון החמש(לא נותרה בידו אפשרות אחרת) עם דבריך(הדובר).

אז מי פה הטועה, ומי המטעה?

 

לגבי IVC - מאחר ואין אני מייצגם(וגם לא בורר שלום), אין זה מתפקידי להעלות שמות ובעלי תפקידים.

נסיונך הוא התחמקות בדיבורים.

מועדונך יודע היטב מי הפועלים ב-IVC ואיך ליצור עמם קשר, ובטוחני שגם אתה יודע במי עסקינן(די עם ההתממות, זה לא לכבודך). באמת ובתמים הנך רוצה בדין ודברים, צור עמם קשר.

 

*שים לב, במסמכים המצורפים אין חברי IVC מתיימרים להביע אומרם בשם כל אספני הרכב, אלא להציג את עמדתם בלבד.

 

צר לי להגיד לך זאת שוב - אתה טועה ומטעה!

גם אם תעשה שמיניות באוויר, לא תצליח לסתור את מה שאמרתי: הפרסום הראשון בהחלט של ההמלצות בוצע על ידי. הוכחתי זאת. נקודה סוף פסוק. תוכיח אחרת - יצאת גדול. לא הוכחת - תתקפל.

הציטוט שהבאת של בני זהר הוא לא פירוט ההמלצות, הוא בקושי רמז, ולכן לא רלוונטי לויכוח המיותר הזה.

 

לגבי IVC, מאחר ואתה לא מייצג אותם, אז אין לי מה לדון איתך בנושא. מודה לך בשם כולם על פרסום המסמך, נהגת נכון, המשך כך.

 

אני קורא ליו"ר IVC, מי שזה לא יהיה או תהיה, לפתוח ערוץ תקשורת ישיר איתי: רון פז, 052-5795756, 077-5574074. לחליפין אפשר להשאיר לי הודעה פרטית ואני מבטיח לחזור.

 

דברים יותר חד משמעיים מזה אי אפשר להגיד.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

רון, אתה יכול להמשיך ולכתוב באותיות של קידוש לבנה(ואף לתת בהם צבעים אם תרצה), אך לא תוכל לשנות את הסדר הכרונולוגי של מהלך הדברים(אתם נגררתם לנושא ולא יזמתם אותו).

לולא באו דבריו של בני זהר לעולם, מי יודע(אם בכלל) הייתם מפרסמים זאת ברבים?!

 

מדוע אתה לא יותר את הקשר ראשון?

(האם עד כדי כך האגו שלכם נפוח?)

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בקיצור, אתה מבין עכשיו שמה שכתבת כאן עובדתית אינו נכון:

 

לא המועדון פרסם את המלצות הועדה, זה החל כספין בשרשור אחד, נפתח שרשור חדש בנושא ע"י ליאור ברוך ולבסוף המסמכים פורסמו ע"י בני זהר. המועדון רק נסחף בזרם התגובות.

 

בני זהר כנראה השיג את הטיוטה ראשון דרך קשריו עם שר התחבורה. התחילו לזרום הדלפות ודיס אינפורמציה. באותו בוקר של 27 בדצמבר 2010, כשקיבלתי לראשונה לידי את המסמך מיו"ר המועדון נחום קדמיאל (אצלנו יש שמות, פרצופים ומספרי טלפון), הרמתי טלפון לסמנכ"ל משרד התחבורה. הוא אישר את הדברים ומסר לי פרטים נוספים, חשובים. הקדשתי בוקר שלם לניסוח ולפרסום הדברים, במהירות, בשקיפות, בבהירות, על חשבון זמני היקר, בפורום הפתוח ולטובת כולם.

במקום למחוא כפיים אתם מבלבלים את המוח.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958


×
×
  • תוכן חדש...