Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בני הספל

כל זמן שבני ברק כתב כתבות בשבחו של מועדונך הוא היה בסדר, ברגע שהוא כותב כתבה ביקורתית הוא הופך להיות נבל!

ביננו,לו הייתי מנהל של חברה או של מועדון, הדבר האחרון שהייתי רוצה שיכנו אותי זה תמים

אני כבעל עניין רב באספנות וכבעל כמה כלים מבקש לדעת ואני מבקש לא להתעלם כמו בפעמים הקודמות

  • ממתי מועדון החמש יודע שיש בידול במיסוי? בפברואר כשיזמתם את הפגישה עם משרד התחבורה? בישיבות השונות שקיימתם ?
  • מי קבע את החיתוך בשנים?? המכס? משרד התחבורה? או גורם אחר שמבין באספנות?
  • האם בישיבה שהשתתפתם בה ב-27 לאפריל דובר על הבידול?
  • האם הודעתם כמתבקש לכל מי שזה אמור לפגוע בו? חברי המועדון שלכם וקהילת האספנים?
  • האם ידעתם על הבידול אך ורק כאשר בני זהר וליאור ברוך העלו זאת בסוף דצמבר?

אני מבקש תשובה ברורה.



 

ודר"א שוקה, מאחר והעלת את עניין החברים, האם במועדון ה5 ישנם 860 חברים אשר משלמים דמי חבר?

 



 

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בני הספל



 

 

כל זמן שבני ברק כתב כתבות בשבחו של מועדונך הוא היה בסדר, ברגע שהוא כותב כתבה ביקורתית הוא הופך להיות נבל!

 

 

ביננו,לו הייתי מנהל של חברה או של מועדון, הדבר האחרון שהייתי רוצה שיכנו אותי זה תמים

 

 

אני כבעל עניין רב באספנות וכבעל כמה כלים מבקש לדעת ואני מבקש לא להתעלם כמו בפעמים הקודמות

 

  • ממתי מועדון החמש יודע שיש בידול במיסוי? בפברואר כשיזמתם את הפגישה עם משרד התחבורה? בישיבות השונות שקיימתם ?
  • מי קבע את החיתוך בשנים?? המכס? משרד התחבורה? או גורם אחר שמבין באספנות?
  • האם בישיבה שהשתתפתם בה ב-27 לאפריל דובר על הבידול?
  • האם הודעתם כמתבקש לכל מי שזה אמור לפגוע בו? חברי המועדון שלכם וקהילת האספנים?
  • האם ידעתם על הבידול אך ורק כאשר בני זהר וליאור ברוך העלו זאת בסוף דצמבר?

אני מבקש תשובה ברורה.

 

ודר"א שוקה, מאחר והעלת את עניין החברים, האם במועדון ה5 ישנם 860 חברים אשר משלמים דמי חבר?

 

 

 

לי וליתר חברי מועדון החמש שמשלמים דמי חבר מדי שנה ובכך מביעים אמון בהנהגה שלו, יש גם דובר מצויין שהבהיר את הכל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
לי וליתר חברי מועדון החמש שמשלמים דמי חבר מדי שנה ובכך מביעים אמון בהנהגה שלו, יש גם דובר מצויין שהבהיר את הכל.

 

אוקי, אז..

דובר מועדון ה5

כל זמן שבני ברק כתב כתבות בשבחו של מועדונך הוא היה בסדר, ברגע שהוא כותב כתבה ביקורתית הוא הופך להיות נבל!

ביננו,לו הייתי מנהל של חברה או של מועדון, הדבר האחרון שהייתי רוצה שיכנו אותי זה תמים

אני כבעל עניין רב באספנות וכבעל כמה כלים מבקש לדעת ואני מבקש לא להתעלם כמו בפעמים הקודמות

  • ממתי מועדון החמש יודע שיש בידול במיסוי? בפברואר כשיזמתם את הפגישה עם משרד התחבורה? בישיבות השונות שקיימתם ?
  • מי קבע את החיתוך בשנים?? המכס? משרד התחבורה? או גורם אחר שמבין באספנות?
  • האם בישיבה שהשתתפתם בה ב-27 לאפריל דובר על הבידול?
  • האם הודעתם כמתבקש לכל מי שזה אמור לפגוע בו? חברי המועדון שלכם וקהילת האספנים?
  • האם ידעתם על הבידול אך ורק כאשר בני זהר וליאור ברוך העלו זאת בסוף דצמבר?

אני מבקש תשובה ברורה.

 

ודר"א שוקה, מאחר והעלת את עניין החברים, האם במועדון ה5 ישנם 860 חברים אשר משלמים דמי חבר מלאים או זה כולל בני משפחה?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

אז באמת למי יש את הכי גדול?

 

לא הייתי ממהר לזלזל באירגון ה-IVC מכמה סיבות.

 

1. גם אריה זקן ישן הוא עדיין אריה ורצוי שלא להעיר אותו.

2. אסור לפרש את חוסר התגובה מצד האירגון, וחוסר הרצון לעלות ולהגיב מול כולם בפורום

כאיפוטנציה. אלה דווקא כטקטיקה.

3. אירגון ה-IVC ואנשיו הוכיחו מס' פעמים שבמקום לדבר הם מבצעים!

4. רבים מבין חובבי האספנות חייבים המון לאירגון ולעומד בראשו שהציל אותם במו ידיו

גם אם הם לא יודעים את זה.

5. היכולות הרדומות של האירגון, מסוגלות לפעול במהירות ונחישות שעלולה להפתיע

את אלה שלא מבין אנשי הדממה!

6. כשעדיין שרתתי בפלס"ר בלבנון אמר לי פעם הרופא הגדודי שדווקא זה שצעוק הכי הרבה

זה הפצוע הקל, ויש לבדוק קודם את השותקים....

7. וסבתא ננה מוסיפה "היזהרו בבני העניים כי מהם תצא התורה!"

8. ההסטוריה מוכיחה שהאירגון טירפד כל שינוי שלא היה לרוחו וקידם אחרים, ולכן מבחן דוד וגולית

מקבל גם כאן משמעות מיוחדת.

 

החלום הגדול ביותר שלי היא שמישהו ימצא את הדרך להחזיר את הבנים הביתה. "וגר זאב עם כבש"

 

*מי שלא מצליח לקרוא בין השורות, חזקה עליו ללמוד ולהכיר את החומר בטרם יפצה פה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רק אני הצלחתי למנוע יבוא רכבי אספנות שבמנועים ישנם מרכיבים העשויים מפרי הפסיפלורה.

מסתבר שההפגנה האלימה מול בית מועצת האבוקדו (ההפגנה התקיימה שם כיוון שאין מועצת הפסיפלורה) עזרה והביאה לצעדי ענישה כנגד היבואנים.

הלאה ההתעללות בפסיפלורה

יפסקו מיד הניסויים וההינדוס הגנתי

בני סנטו דומינגו אדונים לגורלם

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

"כמה דיביזיות יש לאפיפיור" שאל הרודן סטלין ואת הביטוי "Might Makes Right" לא המציא ניטשה.

 

מסתבר שיש מהלכים תרתי משמע גם למועדונים אחרים שמספר חבריהם נע בין 0 ל - כל מספר זוכה.

 

וכפי שנחזה, משרד התחבורה יודע כרגע שמועדון ה-5 הוא לא המייצג הבלעדי והיחידי של אספני הרכב, ויושב גם עם "אזובי הקיר"

 

רע לאספנים שידברו במספר קולות? תלוי את מי ששואלים.

 

לדעתי כן .כי את שיטת "ההפרד ומשול" המציאו כבר הרומאים ובארצינו ברוכת השמש רק משכללים אותה.

 

מכאן שהרעיון של ארגון גג /על/תחת שאותו ניסה ליאור ברוך לקדם לדעתי הוא צו השעה ויש ליישמו לא במהירות של צב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מבקר המון באירופה במסגרת עבודתי,הקולגה שלי גרמני בעלים של מספר רכבי אספנות אמיתיים לוקח אותי המון לתערוכות ולישיבות שלהם בקלאב,סיגר טוב וסינגל מאלטים משובחים וכמובן בירות והמון דיונים על רכבים,שיפוצים מכאניקה ועוד.

יש להם ספריה ענקית עם המון ספרים אפילו באנגלית.

הוא ממש הכניס לי את החיידק עד שהכרתי אותו הייתי חסיד של תוצרת בוואריה חדשה,בעיקר מקונצרן אוודי.

מועדון החמש לפי דעתי הוא מועדון הכי דומה למועדונים האקסלוסיבים באירופה הוא הותיק והטוב

צריך לתמוך בוא ולתת לו לקבוע את הטון.

נקבל רמה אירופאית ויחוד לתחביב היוקרתי הזה.

קראתי תגובות לגבי היבוא של הספיידר אני מחפש אקזמלפר ברחבי אירופה,ואגשים את חלומי.

כמו כן אני חושב שרודסטר בריטית או אפילו באוורית נושפת משנות ה70 לבנתיים גם תתן מענה זמני.

אני גם במגעים לרכישת TTII, שמוסבת לראלי כביש לרכבים הסיטורים.

גהנום ירוק.

פורסם
אני מבקר המון באירופה במסגרת עבודתי,הקולגה שלי גרמני בעלים של מספר רכבי אספנות אמיתיים לוקח אותי המון לתערוכות ולישיבות שלהם בקלאב,סיגר טוב וסינגל מאלטים משובחים וכמובן בירות והמון דיונים על רכבים,שיפוצים מכאניקה ועוד.

יש להם ספריה ענקית עם המון ספרים אפילו באנגלית.

הוא ממש הכניס לי את החיידק עד שהכרתי אותו הייתי חסיד של תוצרת בוואריה חדשה,בעיקר מקונצרן אוודי.

מועדון החמש לפי דעתי הוא מועדון הכי דומה למועדונים האקסלוסיבים באירופה הוא הותיק והטוב

צריך לתמוך בוא ולתת לו לקבוע את הטון.

נקבל רמה אירופאית ויחוד לתחביב היוקרתי הזה.

קראתי תגובות לגבי היבוא של הספיידר אני מחפש אקזמלפר ברחבי אירופה,ואגשים את חלומי.

כמו כן אני חושב שרודסטר בריטית או אפילו באוורית נושפת משנות ה70 לבנתיים גם תתן מענה זמני.

אני גם במגעים לרכישת TTII, שמוסבת לראלי כביש לרכבים הסיטורים.

 

 

ככה אתה מוותר על הפורשה במיליון דולר שרצית לטובת בריטית בכמה עשרות אלפים?... הרוח לא תכבה לך את הסיגר?

 

ואגב... מה זה "רכבי אספנות אמיתיים"?

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

יש לך תרבות דיון עילגת

ועכשיו אתה רוצה לעשות פה משרד חקירות?

שמי יואב אני בן 42 גרוש +2 גר ברמת השרון

שותף בחברה שמשביחה מערכות במטוסים קלים ומנהלים.

רוב הגווארדיה הגבוהה מכירה אותי בזכות ה 996 הידנית שהייתה לי.

 

לתשומת לבך

תרבות דיון עילגת זה נתון הפתוח לפרשנויות במיוחד לאור צורת ההתבטאות שלך בפוסט הקודם שנמחק ("רכב ערסים").

הנך מתבקש לשמור על תרבות דיון לא עילגת

בני, מנהל הפורום

גהנום ירוק.

פורסם
יש לך תרבות דיון עילגת

ועכשיו אתה רוצה לעשות פה משרד חקירות?

שמי יואב אני בן 42 גרוש +2 גר ברמת השרון

שותף בחברה שמשביחה מערכות במטסים קלים ומנהלים.

רוב הגווארדיה הגבוהה מכירה אותי בזכות ה 996 הידנית שהייתה לי.

 

אאההה.... לכן אנחנו לא מכירים... אני מהגוורדיה הנמוכה...

 

כאמור, בהצלחה...

 

וואו נהיה כבר מאוחר.. מה השעה? אסע לי לראות מה השעה באיזו כיכר עם שעון...

 

ליאור.

 

עריכה:

 

לא ענית ואני באמת סקרן.. מה זה רכבי אספנות אמיתיים?...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
אני מבקר המון באירופה במסגרת עבודתי,הקולגה שלי גרמני בעלים של מספר רכבי אספנות אמיתיים לוקח אותי המון לתערוכות ולישיבות שלהם בקלאב,סיגר טוב וסינגל מאלטים משובחים וכמובן בירות והמון דיונים על רכבים,שיפוצים מכאניקה ועוד.

יש להם ספריה ענקית עם המון ספרים אפילו באנגלית.

הוא ממש הכניס לי את החיידק עד שהכרתי אותו הייתי חסיד של תוצרת בוואריה חדשה,בעיקר מקונצרן אוודי.

מועדון החמש לפי דעתי הוא מועדון הכי דומה למועדונים האקסלוסיבים באירופה הוא הותיק והטוב

צריך לתמוך בוא ולתת לו לקבוע את הטון.

נקבל רמה אירופאית ויחוד לתחביב היוקרתי הזה.

קראתי תגובות לגבי היבוא של הספיידר אני מחפש אקזמלפר ברחבי אירופה,ואגשים את חלומי.

כמו כן אני חושב שרודסטר בריטית או אפילו באוורית נושפת משנות ה70 לבנתיים גם תתן מענה זמני.

אני גם במגעים לרכישת TTII, שמוסבת לראלי כביש לרכבים הסיטורים.

רוב האנשים שכותבים פה לא מבקרים המון בגרמניה, אין להם חברים בבוואריה, לרובם רכב אספנות ששוה פחות מ 100,000 ש"ח. אני לא יודע מה ההגדרה של רכב אספנות "אמיתי" כי לא שיתפת אותנו בדבר הנעלה הזה, אבל יש לי הרגשה שלרוב החברים פה אין מה שעונה לקריטריונים (הגבוהים) שלך.

בקיצור, נראה לי שהפורום הזה לא לרמה שלך, הוא לא אקסקלוסיבי, אז מה אתה בעצם מחפש כאן?

אולי תפנה לפורום ויסקי סינגל מאלט וסיגרים משובחים?

פורסם
יש לך תרבות דיון עילגת

ועכשיו אתה רוצה לעשות פה משרד חקירות?

שמי יואב אני בן 42 גרוש +2 גר ברמת השרון

שותף בחברה שמשביחה מערכות במטוסים קלים ומנהלים.

רוב הגווארדיה הגבוהה מכירה אותי בזכות ה 996 הידנית שהייתה לי.

 

לתשומת לבך

תרבות דיון עילגת זה נתון הפתוח לפרשנויות במיוחד לאור צורת ההתבטאות שלך בפוסט הקודם שנמחק ("רכב ערסים").

הנך מתבקש לשמור על תרבות דיון לא עילגת

בני, מנהל הפורום

 

יואב, רד אל העם, תגלה שהעם כאן נעים הליכות כלפי מי שלא מתנשא.

כל רכב אספנות "אמיתי" ולא תגלה כאן קוטלי קנים.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
אאההה.... לכן אנחנו לא מכירים... אני מהגוורדיה הנמוכה...

 

כאמור, בהצלחה...

 

וואו נהיה כבר מאוחר.. מה השעה? אסע לי לראות מה השעה באיזו כיכר עם שעון...

 

ליאור.

 

עריכה:

 

לא ענית ואני באמת סקרן.. מה זה רכבי אספנות אמיתיים?...

 

 

ליאור, למיטב זכרוני אתה לא ממש נמוך...

אומנם אני איתך באותה הגוורדיה, אך לצערי מאז ההשקה שעשית לא פגשתי בך (בעצם... אולי בשוקעתיק שלאחריו). אבל שוקעתיק זה לגוורדיה נמוכה במיוחד (אולי אפילו ננסית).

 

ד"א, בירושלים, ליד השוק, יש שעון שמש - אתה מוזמן בחום (ואומרים שיהיה חם בכל מקרה) לבוא ביום שישי בצהריים, נעיף בו מבט יחדיו, וכשהצל יורה על השעה 2 וחצי לערך, נמשיך לטוביה לשבת עם שאר הגוורדיה הנמוכה. בירה עליי.

 

נ.ב.

למען הסר ספק כלשהו, אין אצלנו בטוביה רכבי אספנות "אמיתיים". רק כאלה שהם ב"כאילו" אספנות. אבל עזוב, בוא ותראה בעצמך.

 

 

פיסטון, יודע מה, בוא גם אתה לטוביה בשישי סביב 2 וחצי בצהריים, אם כי את הבירה אני לא קונה גם לך, אחרי הכל אין לי אאודי A5 ואני לא חולם על פורש מודל 55' (שאני מוכן להחליף אותה באיזו בריטית). אומנם לא תראה אצלנו רכבי אספנות "אמיתיים" (אם כוונתך ב"אמיתיים" היא יוקרתיים), אבל כן תראה אצלנו חובבי רכבים אמיתיים, וזה מה שחשוב.

 

אצלנו לא משנה כמה יש לך בחשבון הבנק, ולא בגלל שאצלנו זה במינוס, כי אם בגלל האהבה לרכבים והתחביב המשותף.

אצלנו לא משנה על מה אתה נוהג (או רוכב) אלא מי אתה.

מבטיח שנקבל אותך בסבר פנים יפות.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
ליאור, למיטב זכרוני אתה לא ממש נמוך...

אומנם אני איתך באותה הגוורדיה, אך לצערי מאז ההשקה שעשית לא פגשתי בך (בעצם... אולי בשוקעתיק שלאחריו). אבל שוקעתיק זה לגוורדיה נמוכה במיוחד (אולי אפילו ננסית).

 

ד"א, בירושלים, ליד השוק, יש שעון שמש - אתה מוזמן בחום (ואומרים שיהיה חם בכל מקרה) לבוא ביום שישי בצהריים, נעיף בו מבט יחדיו, וכשהצל יורה על השעה 2 וחצי לערך, נמשיך לטוביה לשבת עם שאר הגוורדיה הנמוכה. בירה עליי.

 

נ.ב.

למען הסר ספק כלשהו, אין אצלנו בטוביה רכבי אספנות "אמיתיים". רק כאלה שהם ב"כאילו" אספנות. אבל עזוב, בוא ותראה בעצמך.

 

 

פיסטון, יודע מה, בוא גם אתה לטוביה בשישי סביב 2 וחצי בצהריים, אם כי את הבירה אני לא קונה גם לך, אחרי הכל אין לי אאודי A5 ואני לא חולם על פורש מודל 55' (שאני מוכן להחליף אותה באיזו בריטית). אומנם לא תראה אצלנו רכבי אספנות "אמיתיים" (אם כוונתך ב"אמיתיים" היא יוקרתיים), אבל כן תראה אצלנו חובבי רכבים אמיתיים, וזה מה שחשוב.

 

אצלנו לא משנה כמה יש לך בחשבון הבנק, ולא בגלל שאצלנו זה במינוס, כי אם בגלל האהבה לרכבים והתחביב המשותף.

אצלנו לא משנה על מה אתה נוהג (או רוכב) אלא מי אתה.

מבטיח שנקבל אותך בסבר פנים יפות.

 

זאת אומרת יוני שאני צריך לבוא עם החיפושית או הווספה ולא עם ה-BMW? מה מהם הכי אמיתי? -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
כחבר מועדון החמש וכחבר וועד לשעבר שנטל על עצמו והיה המתאם בין מועדוני רכב אספני - ייזמתי פגישות תיאום, .... ולפחות פעם אחת גם נפגשו עם מועדון הג'יפים

 

רק שאלה, מסקרנות - באיזה מועדון ג'יפים מדובר?

 

אסף.


×
×
  • תוכן חדש...