Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רון.

 

אתה, הדובר הקודם בשעתו, ושאר מועדון החמש יכול להמשיך לנופף באלף ואחד הסברים.

העובדה היא שפעם אחר פעם, אתם מצטיירים לא טוב, ולא אמין.

אין לי שום הוכחה, לא מסמך ולא הקלטה.

 

אבל מקריאה מעמיקה של כל שירשור כזה בפורום, אתם לא נשמעים עיקביים, לא נשמעים צמודים לעובדות, ובעיקר לא משכנעים.

אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד במועדון החמש, ובטח שלא נגדך(לא מכיר אותך כלל) או נגד בני (שדיבר לפניך).

אבל וואלה, פשוט נשמע לי שבין מה שאתם אומרים למה שקורה יש מרווח, אולי לא בכוונה ואולי זו רק מראית עין, אבל זה מה שמצטייר.

 

אני חבר מועדון החיפושיות, המועדון הגדול והפעיל ביותר חוץ ממועדון החמש וIVC .(ואני אגב רשום שם אך לא פעיל), מועדון החיפושיות לא מנהל ועד מסודר, אך יש גרעין מרכזי, ומתוך הגרעין המרכזי אני הכי מעורה בפורום הזה (ואיתי קוביX).

אני מבין שיש דברים שלא תמיד אפשר לפרסם מראש, אני מבקש לשתף פעולה, יש משהו בתנור? חושבים על מהלך חדש? תדברו איתי, אולי יהיו לי תובנות או השגות כאדם שמייצג אספנות מעט שונה.

יש משהו להלחם עליו? אולי אנחנו באותו צד, נלחם יחד.

 

אני אומנם לא מייצג 500 איש, אלא כ 200, אבל אני מושיט יד, ומס הטלפון שלי מיד יהיה אצלך בפרטי.

תרים את הכפפה?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ומילה לאבי נוף, היות ואתה לא נוכח בישיבות ועד אתה פשוט לא מודע לרצינות שבה התיחסו לדו"ח ועדת ההיגוי.

 

היי בני.

 

נכון, לא הייתי נוכח בישיבות.

אך אם התייחסו כל כך ברצינות לדו"ח, הוא כנראה היה כל כך גרוע...

אחרת המועדון היה מאמץ חלק גדול מהמלצות הועדה, אם לא את כולן.

 

לדעתי, ומבלי לפגוע, אי קבלת המלצות הועדה קשור לשמרנות ולפחד משינויים, וחבל.

 

ערב טוב,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
רון.

 

אני חבר מועדון החיפושיות, המועדון הגדול והפעיל ביותר חוץ ממועדון החמש וIVC .(ואני אגב רשום שם אך לא פעיל), מועדון החיפושיות לא מנהל ועד מסודר, אך יש גרעין מרכזי, ומתוך הגרעין המרכזי אני הכי מעורה בפורום הזה (ואיתי קוביX).

אני מבין שיש דברים שלא תמיד אפשר לפרסם מראש, אני מבקש לשתף פעולה, יש משהו בתנור? חושבים על מהלך חדש? תדברו איתי, אולי יהיו לי תובנות או השגות כאדם שמייצג אספנות מעט שונה.

יש משהו להלחם עליו? אולי אנחנו באותו צד, נלחם יחד.

 

אני אומנם לא מייצג 500 איש, אלא כ 200, אבל אני מושיט יד, ומס הטלפון שלי מיד יהיה אצלך בפרטי.

תרים את הכפפה?

 

אומי שלום רב!

 

איזו שאלה?? ברור שאני מרים את הכפפה, ומברך על הפנייה בכל פה!

כמה אבסורדי המצב שיש כאן בכלל שאלה, זה הרי לא יאומן. כל מועדון שיושיט יד ימצא שותף נאמן!

לא רק אני חושב כך - התנגשות האירועים האחרונים בין המועדונים שלנו הביאה גם את ועד מועדון החמש להכרה שחייבים להגביר את שיתוף הפעולה עם מועדוני רכב אחרים, וזו ההנחיה של היו"ר נחום. אתה ודאי יודע שאירוע פסח שלנו והגביע הנודד על שם גלאי נדחה מיום שישי 22.4 ליום שבת 23.4, משום שהיה חשוב לחברים שלנו להשתתף במסע של החיפושיות צפונה, בעקבות לוחם (ובהזדמנות זו - התנצלות בפני שומרי המצוות של המועדון על התאריך החדש שנקבע).

אז ראשית כל, הגיע הזמן שנתאם אירועים. קיבלתי את הטלפון שלך, שלי כבר פורסם פה למעלה, ואני מבטיח לשתף פעולה. זה ברור מאליו.

לגבי כל הנושאים האחרים, בהחלט יש מקום לשמוע את עמדתכם ולהתחשב בה - זו דעתי האישית - את ההחלטות יקבל הוועד, אבל אני לא מצליח לחשוב על נושא מהותי אחד שלא נמצא שנינו באותו הצד.

וכדי לסיים עם טעם מתוק עוד יותר, הנה הפתעה: ביום חמישי הקרוב, חבר מועדון החיפושיות, ניר גרצמן, מעטר את שער הכתבה שלי בגלובס, שמשתרעת על 6 עמודים במוסף סוף השבוע של העיתון - כולה מוקדשת לרכבי אספנות עממיים. הטרנספורטר הצהוב של ניר מרוח שם על שני עמודים, והוא יושב על גג, מבסוט עם הגב לים. תעלה בפורום ביום שישי, יש למה לחכות.

 

בברכה,

רון פז

דובר מועדון החמש

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
אומי שלום רב!

 

איזו שאלה?? ברור שאני מרים את הכפפה, ומברך על הפנייה בכל פה!

כמה אבסורדי המצב שיש כאן בכלל שאלה, זה הרי לא יאומן. כל מועדון שיושיט יד ימצא שותף נאמן!

לא רק אני חושב כך - התנגשות האירועים האחרונים בין המועדונים שלנו הביאה גם את ועד מועדון החמש להכרה שחייבים להגביר את שיתוף הפעולה עם מועדוני רכב אחרים, וזו ההנחיה של היו"ר נחום. אתה ודאי יודע שאירוע פסח שלנו והגביע הנודד על שם גלאי נדחה מיום שישי 22.4 ליום שבת 23.4, משום שהיה חשוב לחברים שלנו להשתתף במסע של החיפושיות צפונה, בעקבות לוחם (ובהזדמנות זו - התנצלות בפני שומרי המצוות של המועדון על התאריך החדש שנקבע).

אז ראשית כל, הגיע הזמן שנתאם אירועים. קיבלתי את הטלפון שלך, שלי כבר פורסם פה למעלה, ואני מבטיח לשתף פעולה. זה ברור מאליו.

לגבי כל הנושאים האחרים, בהחלט יש מקום לשמוע את עמדתכם ולהתחשב בה - זו דעתי האישית - את ההחלטות יקבל הוועד, אבל אני לא מצליח לחשוב על נושא מהותי אחד שלא נמצא שנינו באותו הצד.

וכדי לסיים עם טעם מתוק עוד יותר, הנה הפתעה: ביום חמישי הקרוב, חבר מועדון החיפושיות, ניר גרצמן, מעטר את שער הכתבה שלי בגלובס, שמשתרעת על 6 עמודים במוסף סוף השבוע של העיתון - כולה מוקדשת לרכבי אספנות עממיים. הטרנספורטר הצהוב של ניר מרוח שם על שני עמודים, והוא יושב על גג, מביט אל הים. תעלה בפורום ביום שישי, יש למה לחכות.

 

בברכה,

רון פז

דובר מועדון החמש

 

 

שוב בפעם המיליון, לא משנה כמה פעמים אמרו כולם שיש התנגשות בארועים,

עד שהשטח לא הכתיב את העינינים שום דבר לא זז!

לפני שנים כבר כתבתי שיש לאחד כוחות ולדבר עם כל המועדונים, מזל שיש מי שהקשיב

גם אם זה באיחור.

מעניין אם הדבר הבא יהיה בחירות אזוריות? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

 

 

אבי נוף כתב:

 

בקשר לכך שמי שלא חבר מועדון/פרשמהמועדון/חבר מועדון אחר/ סתם משתתף פורום, וכל כיוצ"ב מגיב בפורום בנושא,



הגיע הזמן להפנים אחת ולתמיד: הפורום אינו "במה סגורה" של מועדון החמש..... הפורום הוא "כיכר העיר".

בכיכר העיר יכול כל אחד לומר את שרוצה.

 

אבי נוף.

 

 

 

אבי נוף כתב:

 

תגובתי לתשובת הדובר המעולה של המועדון בענין שרשור זה,



תעלה מאוחר יותר מקוצר זמן.

אבי נוף.

 

 

אמוץ כתב:

 

רון,

כאשר קוראים לפורום "כיכר העיר" אין בהכרח הדגש לתרבות השיח, - בנועם, בכבוד, בענווה !!

לתרבות הריטינג, והטוקבק יש מחיר "כל אחד יכול לומר....." כל אחד יכול לכתוב.

אלו לוחמי המקלדת !!

תשובה גוררת תגובה "תגובתי לתשובת הדובר....תעלה מאוחר יותר", היכן הגבול ? מתי עוצרים ? המטרה- התנצחות חסרת תכלית !!

 

אבי,

תחזור הביתה, גם חברך במפגש השרון, אסף בקר, מבקש "תחת אותה אכסניה" !!

שיח ענייני ומקצועי ועשייה יצירתית מובילים מבפנים, בסובלנות והתמדה.

תשאיר את "כיכר העיר" ללוחמי המקלדת.

 

להתראות

אמוץ

 

אמוץ דור שלום.

 

ניחנת ביכולות מצויינות למצוא קטעים מהעבר שנשמרו במחשב, ולהעלותם לפורום בהקשר אחר.

כך אתה עושה גם כעת בחלק מהציטוטים.

 

לידיעתך, כינוי הפורום כ - "כיכר העיר" לא נקבע על ידי, אלא על ידי הדובר הקודם של המועדון,

בבואו להצדיק את הצורך בהישארות המועדון בפורום, הגם שלפעמים זה לא כל כך נח למועדון.

כיכר העיר נאמרה באופן חיובי, בצורה המאירה את הצורך להיות בה ולהשמיע בה את דברי המועדון לאוזני רבים שאינם חבריו.

וממש לא כפי שזה מוצג על ידך.

 

לגבי ההמלצה שלך לחזור הביתה, קיבלתי אותה מזמן. אני בבית.

אם כי לא בהכרח שהבית שאתה מתכוון אליו הוא הבית שאני מתכוון אליו.

 

בקשר לתגובתי לדבריו של דובר המועדון, אותה אתה בקש להגביל, אותה אתה מבקש לעצור,

הרי היא לפניך בתגובתי הבאה.

 

ערב מצויין,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

רון שלום.

 

לא אתחיל לצטט את דבריך מאחר והשרשור ותגובותיו מתחילים לתפוס עמודים שלמים.

לכן אסתפק בכתיבת דברי בהתייחס לדבריך, ואקווה שאהיה מספיק ברור.

 

בתגובותיך מס' 36 ו - 37 אתה כותב דברים רבים שמוסכמים עלי, ונראה לי כי מוסכמים גם על אחרים.

אמת, ענית תשובות מפורטות ובהתאם לצורך. אך עדיין לא הכל וורוד, ואפרט:

  1. מסכים שעצבנו אותך, לא מסכים שתגובתך היתה צריכה להיות נטישה והתקפלות לפורום הסגור. מצטער, זהו חלק מהרפש אותו עליך לספוג במסגרת התפקיד. לא סתם מחלקים משכורות במועדון.
  2. מקבל בברכה את חזרתך בך מהשיבוש שנעשה לשמות המועדונים האחרים. מודה ועוזב ירוחם.
  3. לא מוכן לקבל את תשובתך (הגם שכתובה בכתב בולט ועם קו למטה), על אי מחוייבותך לדווח לי ולאחרים על מה שהמועדון עושה ומשפיע עלינו, כי נפגעת ממישהו. האם נפגעת ממני? לא! אם כן אל תדווח לפוגע, אך אתה חייב עדיין דווח לי ולכל האחרים.
  4. הפתרון של "להרים לך טלפון או לשלוח הודעה פרטית ולקבל את הדווח" אינו במקום. וודאי שאינו מצביע על שקיפות ראויה ונדרשת. חלק מהעליהום שהיה בזמנו בבסיס המריבה בין המועדונים השונים נוגע לחוסר שקיפות לטעמם של הפורשים, והנה שוב עלול המועדון להימצא במצב דומה לעבר...
  5. לגבי שאלתך מדוע איני דורש תשובות מחברי IVC - אשיב לך: הפורום מוכרז כפורום הרשמי של מועדון החמש, מאחר וכך המועדון מחוייב לענות/לנהל/להיות אחראי לאשר קורה בו. לכן איני מבקש בפורום זה תשובות ממי שאין זה הפורום שלו. איני יודע בבירור, אך לדעתי אפשר לשאול את חברי המועדונים האחרים שאלות בפורומים שלהם.
  6. הפסקה האחרונה שלך מאכזבת, ומראה שוב כי עדיין לא הפנמתם. גם מי שלא חבר במועדון זכאי לדעת בבירור, בכל עת ומיד עם התהוות הנושא, פרטים מדוייקים ככל שיש, ככל שהנושא נוגע אליו כאספן רכב. הציטוט שלך את בקשתי זו בדרישה לספק "למידע לכל", וכתגובה הפניתך אותי לקבל תגובה מ - IVC, אינה לענין כאמור. אל תנסה לחפש אשם נוסף, נסה לתקן אצלך בבית את מה שיש לתקן. אם יש.
  7. רון, יש לי אליך הרבה סימפטיה כאשר אתה מושיט יד לשלום. ואני בטוח שמצידך יש את מלוא הנכונות לכך. אך האמירה אינה מספיקה. אי אפשר להושיט יד וירטואלית ולחכות שמישהו יבוא ויחזיק בה. צריך ליזום, וגם לעשות מעשה! כמו שאמרו הגששים "תהיה גבר - תשפיל את עצמך...". אמנם כוונתי אינה עד כדי כך, אולם הצעתי היא שהמועדון ייזום פגישות משותפות של כל היריבים, ולא יתיאש אם בפעם הראשונה או השניה הדרך לא תצלח. אם תהיה ההתחלה, אם תהיה ההבנה וההתעקשות שזה אפשרי - השלום והאחדות יגיעו. או אז, המועדון יוכל לטפוח לעצמו על השכם, (גם אני מוכן לטפוח לו...), ולהרגיש שעשה מהלך חיובי ורציני.
  8. כפי שכתבו לך בתגובות קודמות, כולם מכירים את כולם, את הטלפונים, הכתובות ובני/בנות הזוג. צריך רק קצת אומץ ותעוזה להיות הראשון שייזום. לאחרים כבר לא תהיה ברירה.

תהיה אתה/המועדון היוזם (ולא רק מזמין וירטואלי), והתהילה כולה תהיה שלך.

 

 

בהצלחה ידידי,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ציטוט מתוך כתבה של בני ברק מעיתון "ידיעות" מהיום :

הכותרת - "מחיר התמימות".

גוף הכתבה : " בשבוע שעבר פירסמנו כאן ידיעה על מלחמת שני מועדוני אספני הרכב הקלאסי, שפגעה במהלך הוזלת המיסוי על רכבי האספנות. אנשי המועדון טענו בתגובה כי אמנם יזמו את הדיון בהפחתת המיסוי על רכבי אספנות, אבל לא ביקשו להעלות את המס על מכוניות פחות ישנות. בפועל מתברר שמשרדי הממשלה ניצלו לרעה את תמימות המועדון: למרות שנציגו היה חבר בצוות הבדיקה, המלצות הצוות פורסמו כאילו התקבלו פה אחד, ומבלי שהנציג יתבקש לאשרן. רק חודשיים לאחר הפרסום נודע למועדון על אודותיהן, ומייד שיגר התנגדות. מאחר שגם המועדון השני, אספני רכב ארצישראליים (IVC) התנגד להמלצות, הוחלט לא להוזיל את שיעור המס. אנחנו מקווים שבמועדון למדו את לקחי התמימות מול הרגולטור." - סוף ציטוט.

מצא משה

פורסם

אני חבר מועדון החיפושיות, המועדון הגדול והפעיל ביותר חוץ ממועדון החמש וIVC .(ואני אגב רשום שם אך לא פעיל), מועדון החיפושיות לא מנהל ועד מסודר, אך יש גרעין מרכזי, ומתוך הגרעין המרכזי אני הכי מעורה בפורום הזה (ואיתי קוביX).

אני מבין שיש דברים שלא תמיד אפשר לפרסם מראש, אני מבקש לשתף פעולה, יש משהו בתנור? חושבים על מהלך חדש? תדברו איתי, אולי יהיו לי תובנות או השגות כאדם שמייצג אספנות מעט שונה.

יש משהו להלחם עליו? אולי אנחנו באותו צד, נלחם יחד.

 

אני אומנם לא מייצג 500 איש, אלא כ 200, אבל אני מושיט יד, ומס הטלפון שלי מיד יהיה אצלך בפרטי.

תרים את הכפפה?

 

כחבר מועדון החמש וכחבר וועד לשעבר שנטל על עצמו והיה המתאם בין מועדוני רכב אספני - ייזמתי פגישות תיאום, הפצתי מסמך ובו עקרונות התיאום והמועודן שלכם היה בין אלו שפניתי אליכם לא פעם ולא פעמיים, היענות ליוזמה והשתתפות בפועל הגיעה ממועדון אלפא ירוק (שי ורד) ממועדון פיאט (גיל) ממועדון לנציה ולפחות פעם אחת גם נפגשו עם מועדון הג'יפים ואילו מטעמכם לא הגיע ולו פעם אחד נציג כלשהו וגם לא נענה לבקשות תאום ממני.

תיכנון האירועים שלכם לא הופץ מראש לידיעת המועדון וזאת על מנת למנוע התנגשות מועדים, פעלתם עצמאית, סביר היה שהתנהלות כזו תביא בסופו של דבר להתנגשות מועדים באירועים משמעותיים.

 

אני שמח שעתה מצאתם לנכון ל"הרים את הכפפה" ולקיים דיאלוג תיאום עם המועדון אני בטוח שזה יהיה טוב הן לשני המועדו שלנו ן ובוודאי טוב ויישים לגבי כל שאר המועדונים הפעילים.

מצא משה

פורסם

מי שצריך ללמוד את הלקח הוא הכתב, בני ברק שפעל בחוסר הגינות ובחוסר אתיקה. בזמנו הוא לא פנה לדובר המועדון והסתמך רק על מה שנציגי "המועדון בן 500 חברים" האכילו אותו.

בידיעה מהבוקר הוא מודה שנתן עובדות לא נכונות ושמועדון החמש יזם את הפחתת מיסי הייבוא.

גם הסיפור של "חודשיים" לאחר הפרסום נראה מוזר. איזה פרסום? ברשומות? בעלון המועדון של סבתא ננה?

בקיצור, האדון ברק נכשל כעיתונאי והוא יכול לזרוק בוץ על מי שהוא רוצה. העובדה הבלתי ניתנת לעירעור היא שמועדון החמש יזם מהלך לטובת כלל מייבאי הרכב והממשלה כהרגלה ניצלה את ההזדמנות לסחוט מהמייבאים כמה גרושים. עובדה שההצעה של הממשלה לא התקבלה (מה זה בוטל? זאת הצעה! היא אפילו לא הגיעה לועדת הכלכלה) בזכות התנגדות גורפת של כלל האספנים.

אינני מבין מה עניין "המלחמה" כאן. ממה שבני ברק עצמו כתב משתמע דווקא שבמקרה הזה חברו כל האספנים לאותה מטרה.

כשלון של בני ברק אבל כידוע פוליטיקאים ועיתונאים אף פעם לא טועים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
היי בני.

 

נכון, לא הייתי נוכח בישיבות.

אך אם התייחסו כל כך ברצינות לדו"ח, הוא כנראה היה כל כך גרוע...

אחרת המועדון היה מאמץ חלק גדול מהמלצות הועדה, אם לא את כולן.

 

לדעתי, ומבלי לפגוע, אי קבלת המלצות הועדה קשור לשמרנות ולפחד משינויים, וחבל.

 

ערב טוב,

אבי.

אבי, סליחה על הקטנוניות אבל ממך הייתי מצפה לייתר דיוק בתגובה שלך לדבריי.

דבריי נאמרו לאחר שכתבת:

" לצערי, אותו דוח חשוב ורציני נקבר כמעט לחלוטין ועיקריו לא מומשו. על כך אני מצר".

 

אז הדו"ח לא "נקבר" והקדשנו בועד זמן רב בדיוו על ההמלצות. מדבריך שעליהם הגבתי משתמע שלא דנו כלל, ככה זה כשקוברים דו"ח. גם המשפט האחרון הוא כוללני ולא במקום כי חלק מההמלצות התקבל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ציטוט מתוך כתבה של בני ברק מעיתון "ידיעות" מהיום :

הכותרת - "מחיר התמימות".

גוף הכתבה : " בשבוע שעבר פירסמנו כאן ידיעה על מלחמת שני מועדוני אספני הרכב הקלאסי, שפגעה במהלך הוזלת המיסוי על רכבי האספנות. אנשי המועדון טענו בתגובה כי אמנם יזמו את הדיון בהפחתת המיסוי על רכבי אספנות, אבל לא ביקשו להעלות את המס על מכוניות פחות ישנות. בפועל מתברר שמשרדי הממשלה ניצלו לרעה את תמימות המועדון: למרות שנציגו היה חבר בצוות הבדיקה, המלצות הצוות פורסמו כאילו התקבלו פה אחד, ומבלי שהנציג יתבקש לאשרן. רק חודשיים לאחר הפרסום נודע למועדון על אודותיהן, ומייד שיגר התנגדות. מאחר שגם המועדון השני, אספני רכב ארצישראליים (IVC) התנגד להמלצות, הוחלט לא להוזיל את שיעור המס. אנחנו מקווים שבמועדון למדו את לקחי התמימות מול הרגולטור." - סוף ציטוט.

 

 

מי שצריך ללמוד את הלקח הוא הכתב, בני ברק שפעל בחוסר הגינות ובחוסר אתיקה. בזמנו הוא לא פנה לדובר המועדון והסתמך רק על מה שנציגי "המועדון בן 500 חברים" האכילו אותו.

בידיעה מהבוקר הוא מודה שנתן עובדות לא נכונות ושמועדון החמש יזם את הפחתת מיסי הייבוא.

גם הסיפור של "חודשיים" לאחר הפרסום נראה מוזר. איזה פרסום? ברשומות? בעלון המועדון של סבתא ננה?

בקיצור, האדון ברק נכשל כעיתונאי והוא יכול לזרוק בוץ על מי שהוא רוצה. העובדה הבלתי ניתנת לעירעור היא שמועדון החמש יזם מהלך לטובת כלל מייבאי הרכב והממשלה כהרגלה ניצלה את ההזדמנות לסחוט מהמייבאים כמה גרושים. עובדה שההצעה של הממשלה לא התקבלה (מה זה בוטל? זאת הצעה! היא אפילו לא הגיעה לועדת הכלכלה) בזכות התנגדות גורפת של כלל האספנים.

אינני מבין מה עניין "המלחמה" כאן. ממה שבני ברק עצמו כתב משתמע דווקא שבמקרה הזה חברו כל האספנים לאותה מטרה.

כשלון של בני ברק אבל כידוע פוליטיקאים ועיתונאים אף פעם לא טועים.

 

 

עזרה למתקשים, הכוונה היא בין הודעת הדובר, שהייתה דיי החלטית שההמלצות נגזרו, לבין המכתב שפורסם על ידי הדובר.

זה הכל, לא ממש מסובך(למי שרוצה באמת להבין).

בני אחרי שההמלצות התבטלו, נחמד להיות חכם, לפי הודעת הדובר ההמלצות היו בלתי ניתנות לשינוי, אז מה האבו-עלי עכשיו?

 

מדובר במעט יותר מחודשיים אבל לא צריך להיות קטנוני.

 

בגלל האיחוד נוצר בלאגן בסדר(אממ...למה?).

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

אריה, מנין לך שהנתון של מס' החברים אינו נכון, שמצאת לנכון לתחום אותו במרכאות כפולות :evil:

מעניין שכל פעם שדובר מועדונך טורח לציין את מס' חבריו, אינך טורח לעשות זאת גם כן. כמה מהם באמת טורח להגיע לאספות ולהשפיע על ה"בחירה הדמוקרטית" של הועד?!(כן, גם אני יודע להביא "במרכאות").

 

עמית אתה צודק, כולנו טועים. אם המספר 500 היה בעיתון, אסור להרים גבה. מדובר בתורה מסיני.

הרי רואים את המועדון על 500 חבריו בכל מקום. השקות וקבלות פנים בכל שבוע, מפגשים שבועיים אזוריים, מפגשים חודשיים ושנתיים גדולים. רואים את 500 (חמש מאות) החברים פעילים ומתנדבים. שומעים ורואים אותם בכתבות טלויזיה, רדיו ועיתונים. בוודאי יש להם גם מגזין מקצועי, צבעוני ומעניין.

בכלל, המספר 500 הוא אנדרסטייטמנט. מתוך צניעות. המספר האמיתי גבוה בהרבה. הם כלכל נחבאים אל הכלים, שגם דמי החבר הינם בבחינת מתן בסתר...

 

פאטתי

פורסם

לא מבין מה כואב לך ולכל השאר.

תפנים אתה וכל המתכחשים לולא אותו הגוף שאתה מלגלג לו בהנף הקלדה מהירה היום ההמלצות היו באמת נגזרות בדומה לצפי של דובר המועדון שלך.

או שאתה בין ה50 חברים במועדון שזה דווקא מתאים להם(?!:shock:).

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
אומי שלום רב!

 

איזו שאלה?? ברור שאני מרים את הכפפה, ומברך על הפנייה בכל פה!

כמה אבסורדי המצב שיש כאן בכלל שאלה, זה הרי לא יאומן. כל מועדון שיושיט יד ימצא שותף נאמן!

לא רק אני חושב כך - התנגשות האירועים האחרונים בין המועדונים שלנו הביאה גם את ועד מועדון החמש להכרה שחייבים להגביר את שיתוף הפעולה עם מועדוני רכב אחרים, וזו ההנחיה של היו"ר נחום. אתה ודאי יודע שאירוע פסח שלנו והגביע הנודד על שם גלאי נדחה מיום שישי 22.4 ליום שבת 23.4, משום שהיה חשוב לחברים שלנו להשתתף במסע של החיפושיות צפונה, בעקבות לוחם (ובהזדמנות זו - התנצלות בפני שומרי המצוות של המועדון על התאריך החדש שנקבע).

אז ראשית כל, הגיע הזמן שנתאם אירועים. קיבלתי את הטלפון שלך, שלי כבר פורסם פה למעלה, ואני מבטיח לשתף פעולה. זה ברור מאליו.

לגבי כל הנושאים האחרים, בהחלט יש מקום לשמוע את עמדתכם ולהתחשב בה - זו דעתי האישית - את ההחלטות יקבל הוועד, אבל אני לא מצליח לחשוב על נושא מהותי אחד שלא נמצא שנינו באותו הצד.

וכדי לסיים עם טעם מתוק עוד יותר, הנה הפתעה: ביום חמישי הקרוב, חבר מועדון החיפושיות, ניר גרצמן, מעטר את שער הכתבה שלי בגלובס, שמשתרעת על 6 עמודים במוסף סוף השבוע של העיתון - כולה מוקדשת לרכבי אספנות עממיים. הטרנספורטר הצהוב של ניר מרוח שם על שני עמודים, והוא יושב על גג, מבסוט עם הגב לים. תעלה בפורום ביום שישי, יש למה לחכות.

 

בברכה,

רון פז

דובר מועדון החמש

לגבי תיאום מועדים, ראה בהמשך ההודעה, הכפפה כאן לא מדברת על מועדי ארועים אלא על תיאום עמדות מול גופים רשמיים, אם מועדון החמש ירים את הכפפה, הוא ישתף נציג/ים ממועדון החיפושיות וישמע את דעתם בנושא תקנות לפני מעשה. זו הכפפה המדוברת כאן ולא אחרת.

כחבר מועדון החמש וכחבר וועד לשעבר שנטל על עצמו והיה המתאם בין מועדוני רכב אספני - ייזמתי פגישות תיאום, הפצתי מסמך ובו עקרונות התיאום והמועודן שלכם היה בין אלו שפניתי אליכם לא פעם ולא פעמיים, היענות ליוזמה והשתתפות בפועל הגיעה ממועדון אלפא ירוק (שי ורד) ממועדון פיאט (גיל) ממועדון לנציה ולפחות פעם אחת גם נפגשו עם מועדון הג'יפים ואילו מטעמכם לא הגיע ולו פעם אחד נציג כלשהו וגם לא נענה לבקשות תאום ממני.

תיכנון האירועים שלכם לא הופץ מראש לידיעת המועדון וזאת על מנת למנוע התנגשות מועדים, פעלתם עצמאית, סביר היה שהתנהלות כזו תביא בסופו של דבר להתנגשות מועדים באירועים משמעותיים.

 

אני שמח שעתה מצאתם לנכון ל"הרים את הכפפה" ולקיים דיאלוג תיאום עם המועדון אני בטוח שזה יהיה טוב הן לשני המועדו שלנו ן ובוודאי טוב ויישים לגבי כל שאר המועדונים הפעילים.

 

מצא, בהתחלה התיאום היה אמור להיות מול בחור אחר מהמועדון, שעבר תקופה מאוד קשה בחייו האישים, מהיום שזה עבר אלי, קיבלתם דיווח על כל ארוע במייל, בהתחלה אלייך ואחר כך לאמוץ.

ההתנגשות היחידה הייתה בארוע השנתי, שאופן מסורתי שני המועדונים מקיימים ביום שישי של חול המועד סוכות, בשנתיים שאני ארגנתי אני הודעתי חודשים מראש כאן בפורום שהארוע יהיה בתאריך הקבוע.

לא אנחנו ולא אתם בחרנו להזיז את התאריך, וזה למרות ששני הגופים ידעו מראש(אפשר לומר שנים מראש) שזה תמיד יתנגש.

חבל, ואולי יש לזה פתרון, אבל תקלה בתיאום מצדינו זה בטח לא מה שקרה כאן.

כל שאר הארועים היו מתואמים, מפורסמים בפורום או במיקרים ספונטניים ניקבעו אחרי בדיקה שלי מול פירסומים שלכם.

יש לנו ארועים כמו השקות שנקבעים לפעמים רק שבוע מראש, במקרה כזה אני יודע שאתם לא קובעים ארוע שבוע מראש ולכן אין לי צורך להודיע.

 

לגבי הארוע של קובי.

אני לא שותף לאירגון ולא מעורה בפרטים, בפורום הוא פרסם ראשון את התאריך, אני מבין שבשוגג בחרתם גם בתאריך הנ"ל, ובהמשך בחרתם לדחות.

לדעתי זה יפה מאוד שגוף גדול מבין שיש בעיה בתאריך שהוא בחר ובוחר לתקן אותה, הודתי לכם גם בשירשור ההוא.

 

אני תמיד בעד שיתוף פעולה ותמיד הייתי, אבל שיתוף פעולה הוא דו צדדי, כבר הרבה מאוד זמן לא קיבלתי מייל עם פירוט הארועים שלכם.

 

עריכה:

אני לא מתכוון להיכנס למלחמת ציטוטים כאן, אתם רוצים לשתף פעולה? המייל שלי אצלכם וכך גם מספר הטלפון, אם אני לא בהרצאה או מבחן אני זמין.

אני לא מאמין שמשירשורים כאלו יכול לצאת משהו חיובי, אני מחפש לעשות ולא להתנצח. צרו קשר אני מחכה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...