Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי ויכוח עם חבר לגבי שמירת ערך של סקודה וVW. הוא טוען שכל האוקטביות והסופרב החדשות שיש היום עם כל המנועים הקטנים וגיר ה-DSG יצנחו ובעוד כמה שנים יהיה מאוד קשה למכור. אף אחד אומנם לא קורא את העתיד, אבל בכל זאת יש בסיס למה שהוא אומר? האם סקודה הוא מותג שאצלנו בארץ עד כדי כך מאבד מהערך שלו ולא סחיר?

ישמח להסבר ותשובה. תודה!

פורסם
היה לי ויכוח עם חבר לגבי שמירת ערך של סקודה וVW. הוא טוען שכל האוקטביות והסופרב החדשות שיש היום עם כל המנועים הקטנים וגיר ה-DSG יצנחו ובעוד כמה שנים יהיה מאוד קשה למכור. אף אחד אומנם לא קורא את העתיד, אבל בכל זאת יש בסיס למה שהוא אומר? האם סקודה הוא מותג שאצלנו בארץ עד כדי כך מאבד מהערך שלו ולא סחיר?

ישמח להסבר ותשובה. תודה!

 

לדעתי הוא טועה ובגדול.

 

בכללי החבר שלך מסתמך על הטיפשות של הישראלי הממוצע והסטיגמו שאם זה לא יפנית זה לא טוב.

אך עם כול השנאה של מר ישראל לקוריאניות (יונדאי וקיה) ראינו אותן עולות יפה מאוד בשנות ה2000 וזה מה שקורה אכשיו לאירופאיות עם כול השנאה של מר ישראל לסקודה וVW המותג סקודה עולה במהירות בזכות החידושים הטכנולוגיים נתוני צריכת הדלק ואנשים שיודעים מה טוב להם ומבצעים בדיקות ולא קונים מה שיש לשכן כדי לבאס אותו.

גם תראה כמה פיגו 107 יש בכבישים למרות באפשר בכמאת אותו מחיר להזמין יונדאי I10.

 

סה"כ אם אחרי שנתיים שלוש יתברר שגיר הDSG אמין והמנועים קטני הנפח עם הטורבו גם כן אמינים הסקודות והVW ימכרו כמו לחמניות חמות כאשר שאר המכוניות יחלידו בלוח המודעות. אל תשכך שמחסור הנפט העולמי רק יגרע ומחיר הדלק יקפוץ משמעותית ככה שמכוניות חסכוניות רק יעלו במחירון ויהיו מבוקשות יותר.

אך אם הDSG והTSI יתבררו כאסון יהיה דיי קשה למכור אותן.

פורסם

אני יודע שרכבים של VW עם שילוב של TSI וDSG קיימים בארץ יותר משנתיים ושלוש אז מה, הטכנולוגיה עוד לא הוכיחה את עצמה? זאת אומרת יש הבדל בין מנוע הTSI 1.2 החדש ששמו בכל דגמי סקודה לבין המנועים של VW היותר גדולים?

פורסם

מר ישראלי הממוצע חי בשנות ה 80 העליזות ושום דבר לא יזיז אותו לאף מקום.

דוגמא לזה אפשר לראות במבחן ארוך טווח שעושים בוואלה רכב לרנו.

לא משנה מה יכתבו שם - ישראלי החכם מכולם יודע שהרכב לא אמין נקודה.

 

לכן הייתי ממליץ לא להתייחס לחברים/שכנים/מוסכניקים/גיסים ואחים, לחפש את מה שאתה צריך ולבחור.

עם הרכבים החדשים של היום קשה מאד ליפול.

ואם נופלים - הנפילה יכולה להגיע לכל כוון.

פורסם

סה"כ אם אחרי שנתיים שלוש יתברר שגיר הDSG אמין והמנועים קטני הנפח עם הטורבו גם כן אמינים הסקודות והVW ימכרו כמו לחמניות חמות כאשר שאר המכוניות יחלידו בלוח המודעות. אל תשכך שמחסור הנפט העולמי רק יגרע ומחיר הדלק יקפוץ משמעותית ככה שמכוניות חסכוניות רק יעלו במחירון ויהיו מבוקשות יותר.

אך אם הDSG והTSI יתבררו כאסון יהיה דיי קשה למכור אותן.

 

תשובה מדוייקת, אבל עדיין הייתי מפחד לקנות רכב עם TSI אן DSG שלא באחריות, בכל זאת מחירי התיקונים יקרים יותר ממנועים וגירים רגילים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

×
×
  • תוכן חדש...