Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל בישראל


bar72
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמעו, סתם לחפש איפה אופל יכולים ליפול כל אחד יכול.

 

תכלס בשטח , מביקורות באירופה אנחנו יודעים שיש היום לאופל ליין של רכבים מאוד איכותיים ותחרותיים בקטגוריה שלהם ובתמחור נכון ותחרותי(שלא תהיה טעות, אף אחד לא משלה את עצמו שהם יהיו רכבים זולים) הם בהחלט יכולים להיות סיפור הצלחה מהיום להיום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בד"כ, בחברות גדולות, business units השונים חייבים להראות רווחיות כל אחד בפני עצמו, גם כאשר הם מוכרים (או מספקים שירותים) ל-BU אחר של אותה החברה או עסק אחר באותה בעלות. זה אולי לא נשמע אינטואיטיבי על פניו, אך כך זה עובד בפועל..

 

זה נכון, אבל אל תשכח שלמעלה יש גורם אחד שמרוויח, ולכן לא משנה לו היכן הרווחיות נצברת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הוא בכלל ימכור לפרטיים?

זה נראה כאילו הוא הצרכן היחיד של עצמו.

אני ממש מקווה שבסוף יצא שאתה טועה, ושנזכה ביבוא של הרכבים הללו, לא רק למטרות ליסינג

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
למה לא? זה חייב להיות מתומחר כמו גולף/פאסאט?

תמחור של פוקוס/מונדאו לא מספיק טוב?

 

בהחלט, רק שאנשים לא יחשבו שהדילמה הקרובה שלהם תהיה לרכוש I30 או אסטרה.

 

אחרי הכל, מדובר ברכב גרמני עם הרבה כבוד ומוניטין מאחוריו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תיכף יהיה לך פה ויכוח עם מישהו שנוהג בקיה מג'נטיס (או פורטה, או איך שלא קוראים לה עכשיו).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בהחלט, רק שאנשים לא יחשבו שהדילמה הקרובה שלהם תהיה לרכוש I30 או אסטרה.

 

אחרי הכל, מדובר ברכב גרמני עם הרבה כבוד ומוניטין מאחוריו.

 

למה לא? שתיהן משפחתיות. כבוד ומוניטין שווים כסף במותגים כמו ב.מ.וו ומרצדס, כדי למכור משפחתיות צריך רשימת איבזור טובה, מנוע שמקובל על מר ישראלי ומחיר שמתחרה בשאר המשפחתיות.

בכלל מצחיק אותי שאנשים פה כבר החליטו שמדובר ברכב שהוא יותר טוב משאר המכוניות המשפחתיות בארץ. וגם אם כן, בגלל מוניטין לא מצטיין יהיה לו קשה מאוד להתחרות בהן, אפילו בגולף שהיא המשפחתית היחידה שניתן לומר שהיא מצליחה ללא גירסה שיכולה להיות לגיטימית כרכב ליסינג.

האמת, לי קשה להאמין שהרכבים יגיעו בתמחור המתאים לליסנג לכון גם קשה לי לראות איך קבוצת שלמה סיקסט מתחילה להעיף אופלים לכל עבר למרות שייבוא המותג נמצא בידי הקבוצה, הרי בכל זאת מישהו צריך לממן את רכישת הרכבים והוא לא יכול להציע אותן במחירי "סוף עונה" ללקוחות שלמה סיקסט משום שהמחירון יפגע עוד יותר. הקורסה עם המנוע החלש אולי עוד תצליח להתברג אבל האסטרה והאינסינייה לא נראה לי.

פורסם
למה לא? שתיהן משפחתיות. כבוד ומוניטין שווים כסף במותגים כמו ב.מ.וו ומרצדס, כדי למכור משפחתיות צריך רשימת איבזור טובה, מנוע שמקובל על מר ישראלי ומחיר שמתחרה בשאר המשפחתיות.

בכלל מצחיק אותי שאנשים פה כבר החליטו שמדובר ברכב שהוא יותר טוב משאר המכוניות המשפחתיות בארץ. וגם אם כן, בגלל מוניטין לא מצטיין יהיה לו קשה מאוד להתחרות בהן, אפילו בגולף שהיא המשפחתית היחידה שניתן לומר שהיא מצליחה ללא גירסה שיכולה להיות לגיטימית כרכב ליסינג.

האמת, לי קשה להאמין שהרכבים יגיעו בתמחור המתאים לליסנג לכון גם קשה לי לראות איך קבוצת שלמה סיקסט מתחילה להעיף אופלים לכל עבר למרות שייבוא המותג נמצא בידי הקבוצה, הרי בכל זאת מישהו צריך לממן את רכישת הרכבים והוא לא יכול להציע אותן במחירי "סוף עונה" ללקוחות שלמה סיקסט משום שהמחירון יפגע עוד יותר. הקורסה עם המנוע החלש אולי עוד תצליח להתברג אבל האסטרה והאינסינייה לא נראה לי.

 

אמרו פעם שהוא התחייב לרכוש כמות מסויימת של מכוניות בכל שנה, גם אם הוא לא ימכור לפרטי בכלל וימכור לעצמו הוא יכסה את הכמות. בואו לא נשכח שהוא מחזיק גם את הזיכיון של אופל רומניה ככה שיכול להיות (השערה) שכלקוח הוא מקבל אותם יותר בזול.

 

אני מקווה שנגיע ליום שבו ההתלבטות תהיה קורסה/פולו, אסטרה/גולף, אינסיגנה/פאסאט. בדחיפה חזקה לשוק המקומי האסטרה תהיה להיט, בדיוק כמו באירופה.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

באירופה האסטרה נותנת פייט יפה לגולף, אין שום סיבה שבתמחור הגיוני (נמוך מגולף כמובן), היא לא תצליח גם כאן.

אגב מישהו מכיר באיזה תיבה האוטמטית משתמשת אופל? האם זו אותה תיבה כמו בקרוז?


×
×
  • תוכן חדש...