Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל בישראל


bar72
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוצא שרוכש הרכב קונה את הקורסה במחיר של 68 אלף ש"ח, לרכב בן שנה. מחיר לא רע, בסה"כ. אבל די מעפן אם חושבים על כך שהרכב נמכר אחרי שנה של שימוש ע"י תיירים ונהגים מקומיים - עם הנחה אמיתית של 2000 ש"ח ממחירו האמיתי כחדש.

 

הנתוני האמת לגבי המחירים לחברות הליסינג פורסמו טיפים טיפים בעיתנות הכלכלית. מה ניתן ללמוד מהם? רכבים שעלותם שונה מאוד בחו"ל עולים כמעט אותו דבר בארץ. אזי ישנם הרכבים שעליהם חברות הליסינג מקבלות הנחות שמנות ביותר ויש כאלה עם ההנחות השמנות פחות. על המגמה הנ"ל ניתן לעמוד מתוך ההשוואה של המחירונים בארץ ובחו"ל. ניתן לראות כי רכבי האופל עם התיבות האוטומטיות אינם זולים בחו"ל כלל וכלל. כך למשל האינסיניה 2 ליטר טורבו אוטמטית מגיע מעבר ל-31 K אירו, דבר אשר מעמידה מול במוו סידרה 3 ואפילו אודי A4, אשר כידוע עולים בארץ כפול ומכופל. אז אפילו מבלי לדעת מהי גובה ההנחה לחברות הליסינג במקרה הנ"ל, הרי הצרכן הפרטי איננו אמור להרגיש פראייער עם הרכישה הזו.

 

אגב, גם האסטרה האוטומטית איננו רכב זול עם תג מחיר מעל 20 K אירו. להשוואה - בקבוצה 2 ז"ל ישנם הרכבים שעולים פחות מ-15 K אירו. אז אלה הם המקרים של הנחות ליסינג מעל 30%.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עוד צעד בדרך למיגור המגפה הקוריאנית שתקפה את הארץ :evil:

 

המגיפה הקוראינית מיגרה בהליכה ללא מאמץ את פיאט כמו גם את אופל .

הלוואי ואופל ישתרשו כאן כמגיפה ויהיו פופולריים כקוריאניות .

 

לא לשכוח , חלק מהמגיפה הקוריאנית היא פלטפורמה של אופל הנהדרת של פעם ...

פורסם

לפני כשנה, ביום חורפי קריר במיוחד, לחבר ולי הזדמן להיות ליד המשרדים הראשיים של אופל ברוסלסהיים-

 

p3130725.jpg

 

p3130726.jpg

 

p3130727.jpg

 

p3130729.jpg

 

 

 

אם נמצאים בסביבה (לרגל תערוכת פרנקפורט, לדוגמא) מומלץ לקפוץ למקום לביקור קצרצר- מרחק של 20 דקות נסיעה.

איפשהו בסביבה אמור להיות הבית של אדם אופל בעצמו ובכלל- כל העיר סובבת סביב אופל (בלובי המלון בו לנו, תלויה בגאווה כנף קדמית של מכונית פורמולה 3, מונעת במנועי אופל).

 

אגב, למי שעדיין לא קרא- השרשור של חבר הפורום קרמבו על ביקורו במוזיאון הסודי של היצרן. תענוג.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אופל תמיד היו רכבים מצויינים, תמיד כיף לראות אותם בכבישים - עד היום זכורה לי האופל קדט 88' של דוד שלי, הרכב הזה נסע עשרות אלפי ק"מ בכל המדינה ללא תקלות (המד נתקע אחרי 199,999 ק"מ) כשבמקביל הפיאט אונו 93' שלי עם 120,000 ק"מ סבלה מתקלות מעצבנות, כאלו שגרמו אפילו לתקיעת הרכב.

 

חברת UMI לא עשתה עבודת שיווק ומכירה כמו שצריך, וניתן לראות זאת בדו"חות המכירה - אני מקווה שהיבואן החדש מקבוצת SIXT יחזיר למותג הגרמני את המקום שאליו הוא ראוי. הקורסה והאסטרה ראויים להימכר כאן בכמויות, ועם עבודת פרסום טובה הם יימכרו מצויין. בהצלחה.

פורסם

בהצלחה ליבואן החדש.

נעשה עוול למותג המעולה הזה בתקופה הקודמת. יידרשו ליבואן זמן ומאמצים כדי לבססו מחדש.

ברוך שפטרנו מיו.אם. אי...

פורסם

במהלך נסיעה מכיוון ת"א ללוד, הבחנתי במה שנראה כמרכז החדש של אופל בישראל, מבנה עצום בצבע לבן עם גג צהוב וסמל של אופל עליו ולצידו הסמל של שלמה סיקסט, ממש אחרי צריפין.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם
לפני כשנה, ביום חורפי קריר במיוחד, לחבר ולי הזדמן להיות ליד המשרדים הראשיים של אופל ברוסלסהיים-

 

p3130725.jpg

 

 

 

p3130727.jpg

 

 

 

לטובת אלו מאיתנו שאינם קוראי גרמנית, שלט אחד מכוון למרכז העיר, האחר לבית החולים :lol:. למען האמת, בעת ביקורכם, מצבה של אופל היה קרוב לפטירה, בעוד לפציינט השני, סאאב, כבר תפרו תכריכים...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אופל תמיד היו רכבים מצויינים, תמיד כיף לראות אותם בכבישים - עד היום זכורה לי האופל קדט 88' של דוד שלי, הרכב הזה נסע עשרות אלפי ק"מ בכל המדינה ללא תקלות (המד נתקע אחרי 199,999 ק"מ) כשבמקביל הפיאט אונו 93' שלי עם 120,000 ק"מ סבלה מתקלות מעצבנות, כאלו שגרמו אפילו לתקיעת הרכב.

 

חברת UMI לא עשתה עבודת שיווק ומכירה כמו שצריך, וניתן לראות זאת בדו"חות המכירה - אני מקווה שהיבואן החדש מקבוצת SIXT יחזיר למותג הגרמני את המקום שאליו הוא ראוי. הקורסה והאסטרה ראויים להימכר כאן בכמויות, ועם עבודת פרסום טובה הם יימכרו מצויין. בהצלחה.

 

להשוות פיאט לאופל ?

קצת אכזרי לא ?

פורסם
להשוות פיאט לאופל ?

קצת אכזרי לא ?

 

ממש לא. שנות התשעים היו תקופה שגם אנשי אופל היו מעדיפים לשכוח, עם מכוניות לא מוצלחות - ולא אמינות.

 

אופל פרחה בשנות הששים והשבעים, עם מגוון דגמים שהתחרה בכל; מפורד אנגליה/אסקורט(קדט) ועד למרצדס S קלאס(דיפלומט). הדגמים היו נאים ברובם ומעוצבים בהשפעה אמריקאית(GM או לא GM). התכנון היה סולידי ולא חדשני, אך היכולות הדינמיות היו סבירות, איכות היצור גבוהה וכך גם האמינות.

 

שנות השמונים אופיינו במעבר להנעה קדמית ולמנועי OHC מודרניים מהאסקונה ומטה ובכניסה לנישה חדשה מבחינת היצרן, סופרמיני, עם הקורסה. אלא שזרעי הפורענות הופיעו כבר לקראת סוף העשור עם האומגה, שהחליפה את הרקורד. מכונית גדולה ונאה, שנסעה לא רע, אך התגלתה לבעליה כקטסטרופה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

האומגה הראשונה הייתה אוטו לא רע בכלל ונמכר יפה (במיוחד גם לאור ההילה שהיא קיבלה בזכות הלוטוס קרלטון), זאת האומגה השניה שהייתה אסון על 4 גלגלים אבל היא הוצגה רק ב 93.

 

 

אסטרה F שנמכרה כמעט לכל אורך עשור ה 90 הייתה בסדר גמור.

ווקטרה B רכב לא מוצלח ולא אמין?

קליברה רכב לא מוצלח ולא אמין?

 

לדעתי אתה קצת מגזים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אופל תמיד היו רכבים מצויינים, תמיד כיף לראות אותם בכבישים - עד היום זכורה לי האופל קדט 88' של דוד שלי, הרכב הזה נסע עשרות אלפי ק"מ בכל המדינה ללא תקלות (המד נתקע אחרי 199,999 ק"מ) כשבמקביל הפיאט אונו 93' שלי עם 120,000 ק"מ סבלה מתקלות מעצבנות, כאלו שגרמו אפילו לתקיעת הרכב.

 

חברת UMI לא עשתה עבודת שיווק ומכירה כמו שצריך, וניתן לראות זאת בדו"חות המכירה - אני מקווה שהיבואן החדש מקבוצת SIXT יחזיר למותג הגרמני את המקום שאליו הוא ראוי. הקורסה והאסטרה ראויים להימכר כאן בכמויות, ועם עבודת פרסום טובה הם יימכרו מצויין. בהצלחה.

 

אהבתי את הסיכום , קבל +1 !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
להשוות פיאט לאופל ?

קצת אכזרי לא ?

ולמה בדיוק ? פיאט צלחה את המשבר הכלכלי האחרון, זה שכמעט חיסל את אופל, באופן מרשים, לא בשל זכיות רצופות בלוטו האיטלקי אלא פשוט בשל העובדה שהיא מייצרת מכוניות כנראה מוצלחות יותר מהתדמית שאתה מנסה לקשור לה, כמו גם אחרים. ואגב אונו, נראה לי, אם כי אין המדובר כמובן במדגם מייצג, שזו אחת המכוניות הותיקות ביותר שאתה עדיין רואה על הכבישים. אופל קדט מאידך, אני מסופק אם מישהו בכלל זוכר איך היא נראית.

פורסם

אל תשכח שפיאט ממנה אך ורק את עצמה בזמן המשבר כאשר כל הרווחים של אופל נשתו ע"י GM שחוותה את אחד המשברים הכי קשים שלה.

אם אופל הייתה חברה כ"כ כושלת GM הייתה משחררת אותה הרבה יותר בקלות (כמו סאאב ופונטיאק לדוגמא).

אני לא אומר שאופל היא החברה הכי טובה שיש אבל היא כן מצליחה להחזיק את הראש מעל המים. הבעיה העיקרית שלה שרוב המכירות שלה מבוססות אך ורק על יבשת אירופה שגם ככה רוויה בדגמים שונים ועוברת חדירה של רכבים זולים (קוראנים, סינים וכו') שמנסים לתפוס נפח שוק.

 

ואם נחזור רגע לפרסום האחרון של המחירים, לדעתי המחירים סבירים (במיוחד אם יגיעו עם רשימת אבזור ארוכה), אין פה מחירי שבירת שוק ואני מקווה שעם שיווק נכון הרכבים יתחילו למכור את עצמם כי אין לאופל במה להתבייש בדגמים שלה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...