Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ברכב ליסינג של חבר מהעבודה , יונדאי אקסנט 1.6 , הלך מנוע .

הרכב חדש בן 7 חודשים עם 30000 ק"מ בלבד .

הבעיה - הבחור שכח לבצע טיפול ראשון 15000 ק"מ , חברת הליסינג דורשת תשלום של 30000 ש"ח

בגין שיפוץ ותיקון המנוע ( לדבריהם המקרה אינו מכוסה באחריות מכיוון ששכחו לבצע טיפול 15000 ק"מ ).

אשמח לדעות בנושא , ייעוץ ממי שארע לו מקרה זהה וכד'.

תודה.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקיצור, נסע בלי להחליף שמן אפילו פעם אחת, עד שהמנוע התקלקל.

פשוט לא להאמין, איך אנשים מתייחסים לרכוש, שלא שייך להם.

הוא לא היה צריך אפילו לשלם עבור הטיפול, רק להכניס את הרכב למוסך.

מעניין, האם היה שוכח להחליף שמן , במידה והרכב היה שלו פרטי.

 

שיפתח הסכם עם חברת ליסינג ויקרא את כל האותיות הקטנות, אולי יש איזו פירצה שתאפשר לעו"ד לצמצם את הנזקים.

אחרת צריך לקנות הרבה ווזלין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מנוע לא אמור "ללכת" עקב אי החלפת שמן פעם אחת, (בתור אחד שעבד ביונדאי, וראה מקרים שאנשים שכחו להחליף שמן יותר משניים, וחוץ מבוצה לא היה שום בעיה).

באיזה מוסך נבדק נושא המנוע?

פורסם

לא משנה מה הסיבה.

היבואן נותן אחריות על הרכב, בתנאי שעושים את כל טיפולים לפי הוראות היצרן.

גם אדם פרטי, שלא מבצע את הטיפולים לפי הוראות יצרן\יבואן, לא יהנה מאחריות במיקרה של תקלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מנוע לא אמור "ללכת" עקב אי החלפת שמן פעם אחת, (בתור אחד שעבד ביונדאי, וראה מקרים שאנשים שכחו להחליף שמן יותר משניים, וחוץ מבוצה לא היה שום בעיה).

באיזה מוסך נבדק נושא המנוע?

 

ייתכן שגם היתה נזילה של שמן במסגרת כל הזמן הזה...

פורסם

גם לי לא נראה שמנוע צריך "ללכת" אחרי 30000 ק"מ, גם אם לא בוצע טיפול במחצית מהק"מ הנ"ל, אבל זו תהייה בעיה להוכיח שהנזק לא נגרם מהאיחור בטיפול (ברור לי כשמש שאחריות היצרן "פועלת" רק אם ביצעו הטיפולים במועדם ולפי הוראותיו).

alfa 156 2.5.

פורסם

תנסו לכתוב לכלמוביל (מנסיון יעזור), למספר רכבי יונדאי בעבר (לדוגמאת הI30), היו בעיות במנועים, אשר הוחלפו במסגרת

האחריות, גם רכבים אחרי 30 אלף ק"מ (נזילות נוזל קירור מהבלוק), נסו לברר מדוע נהרס המנוע

פורסם

האם רק לא הוחלף שמן או שגם היה חוסר משמעותי ? האם נדלקה נורת שמן או היו סימנים מקדימים אחרים ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
האם רק לא הוחלף שמן או שגם היה חוסר משמעותי ? האם נדלקה נורת שמן או היו סימנים מקדימים אחרים ?

לדברי הבחור , לא נדלקה נורית אזהרה, רכב פתאום נתקע באמצע הכביש ונגרר למוסך.

האם מוסך יונדאי משפץ מנוע או מחליף חדש ? 30000 ש"ח נשמע הזוי .

פורסם

30 אלף זה מעל למחצית משווי הרכב, אז זה נשמע לא פרופורציונלי בעליל.

 

לבחור שהתחיל לגדף על זה ששכחו להכניס את הרכב לטיפול:

א. אני אישית באמת מכיר לא מעט עפיפונים שמחזיקים מכוניות ו"מה, הרכב צריך טיפול ? מזאת אומרת ? לא מספיק להוסיף שמן ומים כשחסר ?" וזה באמת ובתמים, נשאל ע"י מספר אנשים שאין להם מושג ירוק בכלל ברכבים, כלומר אם יתקעו בלי מצבר אין להם מושג מזה כבלים ואיפה המצבר (אני רציני לחלוטין).

 

ב. אני מכיר מספר אנשים, שמדלגים על טיפולים באופן מכוון, בטענה שזה מיותר לעשות טיפול לפי הספר ואפשר לעשות 1 כן 1 לא 1 למה לא, ברכבים ששווים כמו 3 יונדאי אקסנט.

 

ובנימה זו אוסיף ואציין, שאינני מבין את גישתם של אותם אנשים שהזכרתי לעיל, הנני מודע באופן מלא וגם מוכן להסביר למי שלא מודע, על גרימת נזק מתמשך לרכבים שלא מקבלים טיפולים באופן סדיר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הרכב הזה ידוע בתור כחתיכת פח עם 4 גלגלים, לחבר נהג בוס בצהל נשבר הגיר אחרי 16K על השעון, זה רק מחזק את הטענה שלי עד כמה הרכב הזה לא שווה כלום (אני בטוח ש90 אחוז מהרכבים בעולם אם לא יוחלף בהם שמן המנוע לא ישבוק חיים אחרי 30K והגיר לא ישבר אחרי 16K).

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
שיתקינו מנוע מפירוק כמו שהם מתקינים למי שקונה מהם רכב ומרכיבים לי מנוע מפירוק

 

למה נראה לך שהם יעשו את זה? הרכב מין הסתם עדיין באחריות וסביר מאוד להניח שכדי להשאיר את המצב כך הם חייבים לתקן אותו אצל היבואן ובטח בגלל זה גם העלות האסטרונומית של התיקון, הגיוני לי לגמריי שמנוע חדש מהשקית + עבודה יעלו בסביבות ה 30K למה אתם מתפלאים?? לדעתי גם גיר חדש מהשקית עולה 20K ויותר כמעט בכל רכב...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
הרכב הזה ידוע בתור כחתיכת פח עם 4 גלגלים, לחבר נהג בוס בצהל נשבר הגיר אחרי 16K על השעון, זה רק מחזק את הטענה שלי עד כמה הרכב הזה לא שווה כלום (אני בטוח ש90 אחוז מהרכבים בעולם אם לא יוחלף בהם שמן המנוע לא ישבוק חיים אחרי 30K והגיר לא ישבר אחרי 16K).

 

כמעט כל רכב יפני הוא חתיכת פח עם ארבעה גלגלים :lol:

 

נהג בוס בצה"ל?? בטח דוגמא מופתית לנסיעה רגועה :lol:

 

ולא שיש קשר לזה שגיר צריך ללכת ב 16K אבל אני מכיר מישהו עם מרצדס חדשה שהלך לו גיר פעמיים תוך פחות מ30K ובפעם השנייה כבר החליפו לו את הרכב... אז מה זה אומר שמרצדס לא אמינות?? בכל רכב יש סיפורים... לא שאני אומר שאקסנט זה רכב מוצלח יותר או פחות אבל עובדה היא שיש אלפים שמשייטים ברחבי ארצנו, ליסינג או לא...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 


×
×
  • תוכן חדש...