Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרכים עם 505


משה והרפורמים
שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

cielo וA900,

 

ה505 נתרמה לברזל/חלפים עוד הרבה לפני הגריטה... וחבל... יכלתי לקבל עליה הרבה יותר כסף.

הסיבה היא שהעלות לשיפוץ/החלפת תיבת ההילוכים הייתה מטורפת לעומת שווי הרכב...

 

גילוי נאות, קניתי את הרכב ב2000 ש"ח שגדלה עליו צמחיה שלא הייתה מביישת את המבצר במונז'ואייק שבברצלונה.

שיפצתי ותיקנתי כל דבר שיכלתי... ובתור חייל זה היה מאמץ קשה מאוד.

בערך חודשיים אחרי שקניתי אותה, נפרץ אטם ראש...

האוטו עמד חודש, עד שאספתי את הכסף כדי שאני ואבא שלי נוכל לתקן אותה ביחד.

לאחר מכן, 1001 בעיות חשמל, מזגן שלא עובד וכיוב'...

אבל בגדול? נתנה לי מנוחה לכמעט 4 שנים עד שהלכה תיבת ההילוכים לעולמה.

לצערי, להשקיע בה עוד 2500-3000 ש"ח כבר לא היה כדאי... (גם ניסיתי במשך כמה שבועות לחפש לה תיבה ידנית)

נוסיף על זה את צריכת הדלק המגוחכת שלה... (ליטר לכל 7-8 קילומטר... וליטר ל11 בנסיעה בינעירונית זה לא שפוי)

ומה לעשות, היתרונות כבר לא היו שווים את החסרונות. מה שנקרא Cut the loses!

 

שלא תבינו אותי לא נכון, אני גם לא מעריץ גדול של פרוייקט הגריטה.

ועובדה, שהתקדמתי מה505 ל309 שצעירה ממנה סה"כ בשנה, ואני חושב שהיא נדירה באותה מידה.

וגם זו עמדה המון זמן ומצאתי את עצמי מתקן המון דברים שהיו מייאשים כבר את רוב האנשים.

(למזלי גם הטיפולים שלה זולים, וגם צריכת הדלק שפויה יותר... בונוס רציני גם שהיא ידנית)

אבל שווה את התוצר הסופי של איך שהיא ניראת היום...

 

נ.ב.: את המכתב שקיבלתי מהממשלה בהצעה לגרוט אותה, זרקתי לפח מיידית!

 

לילה טוב,

איתי 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

cielo וA900,

 

ה505 נתרמה לברזל/חלפים עוד הרבה לפני הגריטה... וחבל... יכלתי לקבל עליה הרבה יותר כסף.

הסיבה היא שהעלות לשיפוץ/החלפת תיבת ההילוכים הייתה מטורפת לעומת שווי הרכב...

 

גילוי נאות, קניתי את הרכב ב2000 ש"ח שגדלה עליו צמחיה שלא הייתה מביישת את המבצר במונז'ואייק שבברצלונה.

שיפצתי ותיקנתי כל דבר שיכלתי... ובתור חייל זה היה מאמץ קשה מאוד.

בערך חודשיים אחרי שקניתי אותה, נפרץ אטם ראש...

האוטו עמד חודש, עד שאספתי את הכסף כדי שאני ואבא שלי נוכל לתקן אותה ביחד.

לאחר מכן, 1001 בעיות חשמל, מזגן שלא עובד וכיוב'...

אבל בגדול? נתנה לי מנוחה לכמעט 4 שנים עד שהלכה תיבת ההילוכים לעולמה.

לצערי, להשקיע בה עוד 2500-3000 ש"ח כבר לא היה כדאי... (גם ניסיתי במשך כמה שבועות לחפש לה תיבה ידנית)

נוסיף על זה את צריכת הדלק המגוחכת שלה... (ליטר לכל 7-8 קילומטר... וליטר ל11 בנסיעה בינעירונית זה לא שפוי)

ומה לעשות, היתרונות כבר לא היו שווים את החסרונות. מה שנקרא Cut the loses!

 

שלא תבינו אותי לא נכון, אני גם לא מעריץ גדול של פרוייקט הגריטה.

ועובדה, שהתקדמתי מה505 ל309 שצעירה ממנה סה"כ בשנה, ואני חושב שהיא נדירה באותה מידה.

וגם זו עמדה המון זמן ומצאתי את עצמי מתקן המון דברים שהיו מייאשים כבר את רוב האנשים.

(למזלי גם הטיפולים שלה זולים, וגם צריכת הדלק שפויה יותר... בונוס רציני גם שהיא ידנית)

אבל שווה את התוצר הסופי של איך שהיא ניראת היום...

 

נ.ב.: את המכתב שקיבלתי מהממשלה בהצעה לגרוט אותה, זרקתי לפח מיידית!

 

לילה טוב,

איתי 8)

הייתה קונה לפחות את האחות הקטנה של ה505 (305) שהיא נדירה אפילו יותר מה505! ועוד אפשר למצוא כמה 305 במחירי גריטה ובמצב שמור!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה305 וגם ה309 היו הרבה פחות מוצלחות מה 505 עם בלוק אלומיניום בעייתי ותא נוסעים מתפרק ולדעתי גם עיצוב הרבה פחות ייחודי והרבה פחות יפה.

אם יש אפשרות בצורה חוקית להחליף את מנוע ה1.8 לאחד המנועים היותר גדולים וחזקים מייבוא לדעתי זאת האופציה הכי טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו לא נצפו בארץ טורבו ו V6

אב מי יודע אילו רכבים ייובאו לארץ עוד שנים ספורות

...

 

יצא לי להכיר ולנסוע ב v6 אחת ישראלית למהדרין שהייתה שייכת לאבא של חבר מהצבא.

הם גרו באפקה בזמנו. אני לא זוכר את המודל, אבל מצלצל לי כמו 83 או 84.

אני אשאל את אותו חבר אולי יש לו תמונות של הרכב.

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

cielo וA900,

 

ה505 נתרמה לברזל/חלפים עוד הרבה לפני הגריטה... וחבל... יכלתי לקבל עליה הרבה יותר כסף.

הסיבה היא שהעלות לשיפוץ/החלפת תיבת ההילוכים הייתה מטורפת לעומת שווי הרכב...

 

גילוי נאות, קניתי את הרכב ב2000 ש"ח שגדלה עליו צמחיה שלא הייתה מביישת את המבצר במונז'ואייק שבברצלונה.

שיפצתי ותיקנתי כל דבר שיכלתי... ובתור חייל זה היה מאמץ קשה מאוד.

בערך חודשיים אחרי שקניתי אותה, נפרץ אטם ראש...

האוטו עמד חודש, עד שאספתי את הכסף כדי שאני ואבא שלי נוכל לתקן אותה ביחד.

לאחר מכן, 1001 בעיות חשמל, מזגן שלא עובד וכיוב'...

אבל בגדול? נתנה לי מנוחה לכמעט 4 שנים עד שהלכה תיבת ההילוכים לעולמה.

לצערי, להשקיע בה עוד 2500-3000 ש"ח כבר לא היה כדאי... (גם ניסיתי במשך כמה שבועות לחפש לה תיבה ידנית)

נוסיף על זה את צריכת הדלק המגוחכת שלה... (ליטר לכל 7-8 קילומטר... וליטר ל11 בנסיעה בינעירונית זה לא שפוי)

ומה לעשות, היתרונות כבר לא היו שווים את החסרונות. מה שנקרא Cut the loses!

 

שלא תבינו אותי לא נכון, אני גם לא מעריץ גדול של פרוייקט הגריטה.

ועובדה, שהתקדמתי מה505 ל309 שצעירה ממנה סה"כ בשנה, ואני חושב שהיא נדירה באותה מידה.

וגם זו עמדה המון זמן ומצאתי את עצמי מתקן המון דברים שהיו מייאשים כבר את רוב האנשים.

(למזלי גם הטיפולים שלה זולים, וגם צריכת הדלק שפויה יותר... בונוס רציני גם שהיא ידנית)

אבל שווה את התוצר הסופי של איך שהיא ניראת היום...

 

נ.ב.: את המכתב שקיבלתי מהממשלה בהצעה לגרוט אותה, זרקתי לפח מיידית!

 

לילה טוב,

איתי 8)

 

צריך סבלנות ידידי

עם הזמן הכל מגיע חינם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה305 וגם ה309 היו הרבה פחות מוצלחות מה 505 עם בלוק אלומיניום בעייתי ותא נוסעים מתפרק ולדעתי גם עיצוב הרבה פחות ייחודי והרבה פחות יפה.

אם יש אפשרות בצורה חוקית להחליף את מנוע ה1.8 לאחד המנועים היותר גדולים וחזקים מייבוא לדעתי זאת האופציה הכי טובה.

אם אני לא טועה גם ל309 וגם ל305 (סלקט) לשניהם יש אותו מנוע (של BX) אבל ה305 הרבה יותר יפה וקלאסית מה309, ה309 בחינת עיצוב ממש 205 רק עם בגאז' ועם מנוע של BX

 

בכל מקרה להעבור מ505 ל309 זאת ממש ירדה ברמה!

 

אגב לא ממש קשור אבל האם לטלבוט סולרה יש מנוע זהה לאיזה פיג'ו?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם 1.6 היה אותו מנוע ב309 ו305 -1580 סמ"ק XU בלוק אלומיניום שזהה לBX וגם ל405 .

ה309 היא בעצם טלבו עם סמל של פיג'ו כיוון שלאחר סגירת טלבו פיג'ו לקחו דגם שהיה מוכן לייצור של טלבו ויצרו אותו בתור פיג'ו.

בגלל זה גם השם המוזר 309.

ה309 שונה מאוד מה205 אבל יש גם הרבה דברים זהים-רשימה ארוכה.

ה305 הרבה יותר ישנה מה309- נכנסה לייצור ב1978 לעומת 1986 ב309.

בשנות ה80 פיג'ו השתמשו במנוע 1300 של טלבו בדגמים שונים עד שפותח מנוע ה1.4 TU.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחמאדינאג'ד אישיות מאוד צנועה,הרכב היחיד הפרטי שלו הוא פיז'ו 504 מודל 77 ,אכן אדם צנוע מאוד.

 

גם בני בגין אחז על לפני כעשור כמדומני בפיז'ו 504 שהיתה מכוניתו הפרטית היחידה,יחי ההבדל בין השניים.

 

את המידע הרלוונטי הזה שמעתי ברשת אל מנאר הלבנונית,המשבחת את עוכר הציונות הזה עם בואו לארץ הארזים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה חכ"ים ושרים נהגו אז על 505. יש לי עוד מגזין של טורבו או אוטו מאמצע שנות ה80, כשתפסו שרים על מהירויות גבוהות..

 

מנכלי"ם וראשי חטיבות במשרדי ממשלה.

שרים כן,חכים לא זכור לי.

המון המון מנכלים בחברות פרטיות.

 

הסטוריה שהתאדתה לה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר שאתם מציעים לי את ה305...

כיוון שזה היה הרכב הראשון שלי...

סלקט 1.6 שנת 88' (XU5 עם וובר TLP36 אאל"ט).

היה רכב מדהים, קיבל ממני יחס מעולה עד שהשתדרגתי ל505 ואחי פיצץ לה את המנוע (נסע עם משאבת מים לא תקינה).

 

הנה כמה תמונות שלו:

http://img177.imageshack.us/gal.php?g=picture002resize.jpg

 

ובקשר ל309, היא כמעט זהה לגמרי ל205 מבחינת רוב חלקי המיתלים והמנוע.

הדשבורד באמת בעייתי, למרות שכבר יצאה לי לראות אקזמפלרים טובים מאוד.

ואחרי החמוצים שהיא קיבלה היא בהחלט מכונת נהיגה מרשימה למדי.

 

משו שמאוד קשה לעשות עם ה305 או ה505, עקב שוק אפטרמרקט דל ביותר.

 

נ.ב.: A900, בקשר לירידה ברמה...

זה עניין של טעם וריח... והכל תלוי מה אתה מחפש מהרכב שלך.

בשביל הצרכים והרצונות שלי ה505 לא ממש מתאימה... (לא שהייתי מנגד אם ה309 הייתה הנעה אחורית)

אם הייתה בארץ את ה505 2.2 טורבו... זה כבר היה סיפור אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם 1.6 היה אותו מנוע ב309 ו305 -1580 סמ"ק XU בלוק אלומיניום שזהה לBX וגם ל405 .

ה309 היא בעצם טלבו עם סמל של פיג'ו כיוון שלאחר סגירת טלבו פיג'ו לקחו דגם שהיה מוכן לייצור של טלבו ויצרו אותו בתור פיג'ו.

בגלל זה גם השם המוזר 309.

ה309 שונה מאוד מה205 אבל יש גם הרבה דברים זהים-רשימה ארוכה.

ה305 הרבה יותר ישנה מה309- נכנסה לייצור ב1978 לעומת 1986 ב309.

בשנות ה80 פיג'ו השתמשו במנוע 1300 של טלבו בדגמים שונים עד שפותח מנוע ה1.4 TU.

 

אני לא מצליח להבין דבר אחד, למה הסטיישנים של 505 עדיין שורדות וכל כמה ימים תראה כזו על הכבישים, ולעומת זו מ-305 לא נותרו אף סטיישנים. (כך אני כבר כמה שנים לא רואה)

מה ההסבר?

HYUNDAI GETS 1400 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב305 יש את המחלה של מנועי הXU מאלומיניום-חורים בבלוק המנוע.

רכב עם בעיה כזאת אומר מנוע מייבוא שזה לפחות 6000 ש"ח כולל עבודת מוסך.

מכאן לגריטה התהליך הוא קצר מאוד.

חוץ מהמנוע גם שאר הרכב פחות אמין ובנוי פחות מאסיבי מה505.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...