Jump to content

yaniv

  • פרסום הודעות

    201
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות yaniv

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • עמוד הבית שלכם
    http://www.netwise.co.il/
  1. פיאט פנדה. אמינה מאוד (למרות התדמית של פיאט). חסכונית. נוחה. מרווחת. נעימה לנהיגה בזכות מנוע 4 צילנדרים. לדעתי, עדיפה על כל האופציות שהצעת - מלבד ה i10.
  2. קיה פיקנטו זו בהחלט אופציה טובה אם אתה מחפש רכב מיני. דרך אגב, לא ממש חסכונית בדלק. מניח ש 1:13 בתוך העיר.
  3. הוצאות הדלק הן זניחות בכזה קילומטראז׳ יומי/חודשי ושנתי. עדיף להינות מרכב שבו הילדים יישבו בנוחות גם עוד כמה שנים (אמרת שאתה לא מתכוון למכור בקרוב). ובנוסף להינות מהפרקטיות של רכב סטיישן. ההמלצה על קיה סיד סטיישן בהחלט טובה ועונה על הדרישות. גם ברכב מיני יהיה לך קשה להוציא יותר מ 1:15 בתוך העיר. 7 קילומטרים ביום זה 210 קמ בחודש. מדובר על 21 ליטר של דלק בחודש או משהו כמו 200-150 ש״ח לחודש (גם אם מחיר הדלק יעלה). לא זו ההוצאה הכבדה. תנסה לחסוך בביטוח, בטיפולים - שם הכסף. תנסה למצוא רכב אחרי טסט וטיפול עם צמיגים במצב טוב ומצבר שהוחלף לאחרונה והנה חסכת אלפי שקלים...
  4. מסכים עם כל מה שנכתב למעלה + ליטי יש מזגן מפוצל (ומצוין) גם בגרסאות זולות. ויש חיבור bluetooth ברבים מהדגמים. ליטי גם יש חישוקים גדולים שמחייבים צמיגים די יקרים. צריכת דלק של היטי ה 1.2 הידנית סביבות 1 ל 12 עד 1 ל 15 (רוב הנסיעות שלנו בתוך העיר). גם היטי וגם ה XV הן אופציות טובות. לדעתי, שתיהן עדיפות על הקרוסאובר. אם אתה מחפש יכולות שטח, הסובארו לוקחת בגדול. אם זה סתם בשביל לעבור שביל עפר בדרך הביתה, אז גם היטי סבבה.
  5. מהיכן התובנה שהיטי לא אמינה? היו בעיות בגיר האוטומטי בדגמים הראשונים. מעבר לכך לא חושב שיש בעיות נפוצות. בטח לא בדגמים המאוחרים. על ה XV יש המון פרסומים על צריכת שמן גבוהה יחסית. שתיהן גבוהות מהקרוסאובר - היטי בכסנטימטר (אפשר להתווכח אם משמעותי או לא) והסובארו בכארבעה (בהחלט משמעותי).
  6. ועוד תובנה. אם אלו הדגמים שאתר מתלבט בינהם אני הייתי מתמקד ברכב עם: הקילומטרז׳ הנמוך ביותר מהשנה המתקדמת ביותר עם מספר הידיים הנמוך ביותר (לא יותר מיד 1-2) שתוכל להרשות לעצמך במגבלות התקציב.
  7. בבעלותי פיאט פנדה 2011. נמצאת אצלי כבר כשנתיים וחצי ונסעתי בה מעל 50,000 ק״מ בזמן הזה. אני נוסע כל יום מירושלים לכיוון שדה התעופה. אמינות? מופתית! מלבד בלאי רגיל וסביר: צמיגים, בלמים ומצבר. טיפולים שיגרתיים שעשיתי בזמן פחות או יותר. חסכונית? מאוד! צריכת דלק אמיתית (הרוב מחוץ לעיר) - 16-18 ק״מ לליטר. נוחה? לא ממש. רועשת? למדי. ביצועים? סבבה בשביל מה שאני צריך. לא עוקף פורשה ופרארי בקסטל, אבל עולה אותו כמו כל שאר המכוניות. מזגן? פצצה. מקום אכסון? מספיק לקניות מכובדות בסופר. הנאה בנהיגה? אני אוהב לנהוג בה. בטיחות? בסיסית ביותר - אם זה השיקול העיקרי אז אני מניח שהפיאט פחות בטוחה מהדגמים האחרים שציינת. לא מכיר את הדגמים האחרים שציינת. יכול להעיד רק על שלי.
  8. ענית לעצמך ב 20,000 אפשר למצוא פנדה 2011 מצויינת, שמורה ומיד נמוכה. יהיה לך מאוד קשה למצוא בתקציב הזה משנים מתקדמות יותר.
  9. בפנדה בצורה בשנת הדגם 2011 יש גם מערכת עזר לזינוק בעלייה ואותו מנוע עם 69 כ"ס כמו בדגמים החדשים. מפה והלאה זו שאלה של תקציב והתחברות לעיצוב. שתי הגרסאות מצויינות, נחשבות אמינות וחסכוניות. יש פה גם שאלה של המצב של הרכב הספציפי, אם תמצא פנדה 2011 עם מעט קלימטראז', מטופלת ומושקעת (צמיגים, מצבר וכו'), אז בהחלט היא יכולה להיות עדיפה על דגם 2012 מוזנח.
  10. מוסיף עוד פרטים בעקבות שאלות של מתעניינים ועוד דברים שנזכרתי בהם: טסט עד יולי 2017 מדחס של המזגן הוחלף גם לפני מספר חודשים.
  11. הרכב עם כ 160,000 ק״מ (קצת פחות). הכל עובד - מזגן מקפיא, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מגבים ואורות בהפעלה אוטומטית. יש מערכת קול מקורית ואיכותית מאוד של clarion. מנוע חזק ובריא. נוח ושקט בצורה בלתי רגילה. אחיזת כביש שאין דברים כאלה. צריכת דלק אמיתית משולבת - 10 ק״מ לליטר. גילוי נאות: הגיר התחיל לעשות בעיות אופייניות למודל - עקב כך המכירה תתבצע במחיר נמוך במיוחד! הרכב מטופל עד לפני שנה במוסך היבואן ובשנה האחרונה במוסך אמ-הדרך. בשלוש השנים האחרונות שהרכב אצלי בוצע טיימינג, החלפת משאבת מים, צמיגים (שניים מהם חדשים לגמרי), ריפוד גג חדש, ברקסים, כויל ועוד. הרכב מטופל כמו שעון וכל הטיפולים הם חלק מהשיגרה. כמו כן הוחלפו השסתומים בגיר לפני כחצי שנה. ריג׳קטים: 1. תקלה בגיר - מאפיין את המודל. עובר לעיתים למצב חירום (צריך לכבות את הרכב ולהדליק שוב כדי לאפס). אפשר עוד לנסוע במצב הנוכחי, אבל אין מנוס משיפוץ של הגיר. העלות היא כ 5,200 ש״ח שאוריד מממחיר מחירון. מי שישקיע בשיפוץ יהנה מרכב נהדר, במחיר בדיחה, לשנים רבות. 2. מכה בצד ימין - לדעתי עם קצת סבלנות, אפשר לדחוף את הפח החוצה בלי צורך בפחחות. 3. מראה בצד נהג סדוקה. 4. ידית איתות לא חוזרת כשמאותתים שמאלה (עוד תקלה ידועה של המודל) - צריך להחזיר ידנית. לפי התוכניות המקורית שלי הרכב היה אמור לשרת אותי עוד כשנה - לכן, רק בחודש האחרון השקעתי בתיקון ריפוד הגג ובצמיגים חדשים. בשל צירוף נסיבות החלטתי למכור. אשמח להעביר למישהו שימשיך לנהוג בו ולהינות כמו שאני נהנתי בשלוש השנים האחרונות. אני ממש מעדיף למכור למי שיהנה מהרכב ולא לחלקים. למרות שההבדל במחיר שאקבל הוא לא כזה משמעותי. הרכב נמצא בירושלים - אבל אני מגיע איתו לאזור המרכז בערך פעם בשבוע. יניב 052-6008006
  12. בארץ אין סיכוי שמישהו ייתן לקיט להכנס. הנה כתבה מכלכליסט: http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3623413,00.html
  13. הרעיון שונה כי המפרט פתוח לציבור. כמו קוד פתוח בתוכנה, ככה התכנון של המכוניות יכול להתקדם בעזרת כל מי שירצה לתרום.
  14. אני לא מצאתי דיון בנושא בפורום - מקווה שאני לא חוזר על דברים שדובר עליהם. נתקלתי בקונספט חדש ומעניין: בניית רכב בצורה עצמאית על בסיס "קוד פתוח". החברה מספקת אליכם הביתה את כל החלקים הדרושים להרכבת השילדה והמנוע (חשמלי, היברידי או בנזין), הוראות הרכבה ומשם אתם עוסקים במלאכה. המחיר כ 20,000 עד 40,000 ש"ח בהמרה גסה. ואז יש לכם שילדה שעליה ניתן להרכיב מגוון תצורות של תא נוסעים. לדעתי, יופי של רעיון ליצירת רכב עירוני, פשוט וזול (בארץ, לצערנו, זה כמובן לא יקרה בקלות). האתר של החברה: http://www.osvehicle.com/ כתבה של טופגיר על המוצר: http://www.topgear.com/uk/car-news/meet-the-car-you-can-build-in-an-hour-2013-02-04
  15. שווה לנסות עוד מקור אחד: http://www.carburettorspecialists.com/ יש להם כמעט כל חלף לכמעט כל קרבורטור שיוצר אי-פעם. קשה להתמצא בקטלוג שלהם - אבל תמיד אפשר לשלוח אליהם מייל ולשאול.
×
×
  • Create New...