Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכמונת מהירות ותייר מארה"ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מתארחים אצלי משפחה מארה"ב, הם שכרו רכב ומצלמת מהירות צילמה אותם עם הרכב המושכר...

 

מה קורה במצב כזה?

 

אשמח לעזרה כמה שיותר מהר הם עוזבים את הארץ בעוד מספר ימים...

 

תודה!!!

פורסם

צו עיכוב יציאה מהארץ לא יחכה להם בבן גוריון

אם המהירות נמוכה, ומדובר רק בקנס , כרטיס האשראי שלהם ייכנס לפעולה.

אם המהירות גבוהה ומדובר בהזמנה לדין , סוגיה מעניינת.

חברת ההשכרה תמסור את הפרטים של השוכר , אבל אם חוזה השכירות התיר למספר נהגים לנהוג , לא תוכל למסור את שם הנהג.

אז ההזמנה למשפט תהיה על שם השוכר, לאן ישלחו את ההזמנה?. לכתובת שלהם בארה"ב? לכתובת שמסרו פה?

 

חגיגה!!

 

בהעדר מסירה כדין , משפט לא יכול להתנהל!!

 

ועל כל אלה , יש בעייתיות כרגע בכל הקשור לקריאת מהירות על ידי מצלמות . בתי המשפט בעיקר באזור הדרום מזכים נאשמים בעבירות מצלמה כיוון שהמשטרה לא מכיילת אותם כנדרש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ועל כל אלה , יש בעייתיות כרגע בכל הקשור לקריאת מהירות על ידי מצלמות . בתי המשפט בעיקר באזור הדרום מזכים נאשמים בעבירות מצלמה כיוון שהמשטרה לא מכיילת אותם כנדרש

 

אם ככה,שווה לעבור לדרום אה? :lol::twisted:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אם ככה,שווה לעבור לדרום אה? :lol::twisted:

 

תודה רבה!תוך כמה זמן נשלח הדוח?ואם הוא אומר שהוא נסע על כביש 4 במהירות 130 כמה יכול להיות גובה הדוח??

פורסם
תודה רבה!תוך כמה זמן נשלח הדוח?ואם הוא אומר שהוא נסע על כביש 4 במהירות 130 כמה יכול להיות גובה הדוח??

 

לא צריך לעבור לדרום מספיק רק לעשות את העבירות בדרום.

כביש 4 איפוא?

 

אני לא מאמין שאתה עושה לי את זה.

 

עד 130 לאחר הפחתה של 5 קמ"ש עבירת קנס 750 ש"ח ו 8 נקודות:lol:

מעל 130 לאחר הפחתה של 5 קמ"ש הזמנה למשפט

 

חודשים על חודשים.

רוצה לעשות את זה יותר מתיש.

שיכתוב התייר ה"מאושר" מכתב רשום עם מסירה אישית לחברת ההשכרה שיאסור עליה לחייב את כרטיס האשראי שלו בגין קנס , ככל שיהיה כזה, על עבירת מהירות כי , במידה ויקבלו כזה הוא רוצה להישפט.

במקרה זה חברת ההשכרה תבקש להעביר את הדו"ח לשם של השוכר.

מאותו רגע חברת ההשכרה יצאה מהתמונה, ולכן גם אין לה שום אינטרס לחייב את כרטיס האשראי קל וחומר שבידה מכתב מפורש האוסר עליה לעשות כך.

התייר צריך לתת את כתובתו בחו"ל כדי שלשם יישלח הדו"ח, או ההזמנה למשפט .

אני חושב שכבר בשלב זה המשטרה תרים ידיים.

לא בטוח שהגולם ( המחשב )יודע בכלל לכתוב כתובת באנגלית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יכול להיות שגם בארץ יתחילו לפעול כמו במדינות רבות בחו"ל ?

תייר שלא שילם דו"ח/לא הגיע למשפט, הופך למבוקש ויחכו לו בסיבוב ביום שיגיע לארץ לביקור נוסף ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כיולו, הגם שמקובל לערוך הפחתה רעיונית מכל מדידה המתבצעת באמצעות המכשיר

סעיף 10 מפסק הדין

פסק הדין כאןhttp://www.lawdata.co.il/UpLoad/PsakDin/564049.rtf

 

או

רכב הרשום בבעלות חברת אופרייט לייס בע"מ שמספרו 4518359, צולם במצלמה אלקטרונית בכביש 4 קמ' 101.2 מצפון לדרום במהירות של 148 קמ"ש במקום 100 קמ"ש לאחר הפחתה הוגש כתב אישום נגד החברה בעלת הרכב בעבירת מהירות של 144 קמ"ש במקום 100 .

 

פסק הדין כאן

http://www.lawdata.co.il/UpLoad/PsakDin/396668.rtf

 

היום לפי פס"ד של בית משפט עליון ההפחתה היא 5 קמ"ש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שורה תחתונה...

אם הוא מבטל את כרטיס האשראי ברגע שהוא חוזר לארה"ב ולא נותן כתובת עדכנית בארה"ב אפשר לראות בדוח "כמבוטל"...

פורסם

אז הוא לא תייר אמריקאי!!!

 

הוא ישראלי שמתגורר בארה"ב.

 

כתובת עדכנית בארה"ב אני מאמין שהוא נתן כשחתם על חוזה השכירות .

 

אם יש לו כתובת בארץ קבועה זו גם כתובת.

 

אם הוא נתן את הכתובת שלך למשל זו גם כתובת.

 

אם חברת ההשכרה לא תוכל להעביר את הדו"ח על שם התייר היא אמורה לשלם והיא זו שתרדוף אחריו. עדיף שהמשטרה תרדוף , פחות אפקטיבי.

 

שיתן את כתובתו בארה"ב יחד עם המכתב , כפי שכתבתי לך . לדעתי לא יעשו עם זה דבר.

 

אבל זו דעתי בלבד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...