Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוני יבן.....בן...בן.......בן אנד ג'ריס!!!!!!!!!!!!

בן אפלק!!!!!!

 

 

 

 

 

 

האמת רוני--אתה בן נעוות המרדות!!!!!!!!!!!!!!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אוי רוני, חבל שלא הייתה במפגש ביום שישי . . .

בסוף החניה עמדה באלנו STI, עם מדבקות מאחורה של כל המכוניות (קוואנטרו, V5, טורבו וכו'), ספויילר של אימפרזה, כשראיתי את הספויילר פשוט נפלתי מהרגליים, לא מספיק שרואים שהספויילר גנוב (היה בא לי לשרוט לבחור את כל האוטו!!!) הוא עוד שם אותו בצורה עקומה סוף הדרך !!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מצטער שרק עכשיו אני מגיב, היה לי יום עסוק בצבא...

 

איזה קטעים, קודם עצבנתי את bmw320, עכשיו איזה דביל עם באלנו (אני עד עכשיו המום שהוא לא פיקציה - צריך להיות סופר דביל בשביל לכתוב כאלו שטויות)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה לא בלנו sti זה איזה ילד מעצבן שלאבא שלו יש באלנו 97 אוטומטית ועשרים אלף פעם הוא שואל את אותן שאלות, כמו מי יותר מהיר בלנו או 206.... מי לוקח בין אפס למאה בלנו או סופר לנסר.....

 

אין לו רשיון והוא ממש משועמם!

פורסם

אני מהצפון

אני גם שונא את הבאלנו (לא יותר מיד)

הכינוי שלי הוא סרקסטי וציני בלבד

ואין צורך להתייחס אליו יותר מידי ברצינות

יש לי סה"כ באלנו רגילה עם ספויילר רגיל

אני לא חושב שזו מרכבת אלים כלשהי!!!!!!

 

די כבר לרדת על אנשים עם באלנו?!@!@!@!~!@321

אני תכף מתפוצץ!

אני בסוף יקח את הבאלנו ויתאבד איתה

עכשיו תהיו מרוצים????

באלנו אחת פחות

יא חר#!# שכמוכם

מישהו ישמע אזה מכוניות יש לכם כבר

פורסם

ואני לא מטרידן הבאלנו הכפייתי שמדברים עליו בגיכוך כל הזמן

 

אני לא יכול יותר לסבול את כל ההעלבות שלכם יותר

זהו אני רוצה להחליף כינוי

תגידו לי איך !!!!!!

פורסם
אני מהצפון

אני גם שונא את הבאלנו (לא יותר מיד)

הכינוי שלי הוא סרקסטי וציני בלבד

ואין צורך להתייחס אליו יותר מידי ברצינות

יש לי סה"כ באלנו רגילה עם ספויילר רגיל

אני לא חושב שזו מרכבת אלים כלשהי!!!!!!

 

די כבר לרדת על אנשים עם באלנו?!@!@!@!~!@321

אני תכף מתפוצץ!

אני בסוף יקח את הבאלנו ויתאבד איתה

עכשיו תהיו מרוצים????

באלנו אחת פחות

יא חר#!# שכמוכם

מישהו ישמע אזה מכוניות יש לכם כבר

 

טוב, אולי תרגע קצת?

 

אתה לא מצליח לבד להבין מה מטומטם בכינוי שמשלב יחד באלנו וSTI? חבל.

 

אם אתה מעוניין להחליף כינוי (מזל טוב) - פנה לעומר בהודעה פרטית.

פורסם
אתה לא מצליח לבד להבין מה מטומטם בכינוי שמשלב יחד באלנו וSTI? חבל.

 

לדעתי זה דווקא נחמד, בתור צחוק על חשבון הבלאנו (בצירוף סמל של גריל הבלאנו עם סמל STi מזויף מטיוואן). סתם baleno זה היה חורג מגבול הטעם הטוב :wink:

×
×
  • תוכן חדש...