Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת הרכבת - ההרוג השמיני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי מערכת האכיפה, אני אצטט אותך "מערכת האכיפה אינה גרועה, היא פשוט לא נמצאת במקום הנכון." , מערכת אכיפה שלא נמצאת במקום הנכון היא לא טובה.

נכון שיש בארץ הרבה כבישים מצויינים, אבל מה עם העוד יותר כבישים שלא טובים?

 

אני אישית שהייתי באיה נאפה, יש שם גם רמזורים שהם המלצה, מה שקורה עם הרמזורים האלה זה שבשעות "עומס"(יחסי) הם מקבלים יותר משמעות, כאשר הכבישים ריקים הם למעשה הופכים לתמרורי "תן זכות קדימה", נסעתי הרבה דרך הרמזור הזה ופעם אחת לא ראיתי מצב מסוכן, גם אני עברתי את הרמזור באדום, ושלא נדבר על זה שכולם שם צעירים שנוהגים מסטולים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ושוב באותו המקום, באותו המחסו, 5 ימים בלבד אחרי התאונה הקשה, משאית פרצה את המחסום ונתקעה על פסי הרכבת.

הפעם הרכבת הספיקה לבלום:

http://news.walla.co.il/?w=/1/1720508&m=1&mid=97848

 

צירוף מקרים או שבאמת לא רואים את המחסום (או כשרואים, זה כבר מאוחר מדי)?

 

ציטוט:

"מאגף התנועה של המשטרה הוסיפו כי האירוע התרחש במהלך שחזור שנערך במקום כחלק מחקירת התאונה שאירעה ביוםחמישי".

 

כמה שחזורים צריך, כדי להציב שילוט המזהיר על ההתקרבות לפסי הרכבת????

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איזה שילוט עוד צריך כשהרמזורים מהבהבים?

יש מספיק זמן בין תחילת ההבהוב לבין ירידת המחסום, לא משנה באיזה מפגש,

או בקיצור... [תופים] הנהג שוב אשם.

 

[אזהרה, מנטרה]

זה ש-300+ נהגים בשנה מחליטים שאדום בשבילם זה סתם צבע מעיד על בעיה במנטליות,

זה לא משהו שתשתית יכולה לפתור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ראית את הסרטון מהכתבה?

 

יש מלא שלטים כתומים שמסתירים את התמרורים שמזהירים על ההתקרבות למסילה.

את הרמזורים לא רואים מרחוק.

לפני הרמזורים, על הגדר מבטון יש עמודים כתומים שחלקם מהבהבים - זה מה שיכול לבלבל את הנהג ולגרום לו להבין באיחור, שמדובר ברמזור של רכבת.

 

אתה יודע, מאותו מקום בהפשר של 5 ימים נפרץ המחסום - אני לא מאמין בצירופי מקרים,

אפילו בתרבות הנהיגה ישי בארץ.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...