Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה רבה אחויה ,ייבדק באלייד

אגב אני בן 28 עם 6 שנים רישיון

אין לי עבר ביטוחי ופה הבעייה:(

 

גם לי לא היה עבר ביטוחי, אז הם לקחו את העבר הביטוחי מפוליסה אחרת (מהרכב שכן נהגתי עליו..).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם לי לא היה עבר ביטוחי, אז הם לקחו את העבר הביטוחי מפוליסה אחרת (מהרכב שכן נהגתי עליו..).

רציתי לשאול לדעתכם , אני כנראה כבר לא ישתתף במבצע הקיים וככל הנראה בסביבות נובמבר - דצמבר - ינואר יקנה אוטו , או שזה יהיה מאחרוני 1600 סמ''ק ורוב הסיכויים שיהיה עליו מבצעים או שאני יחכה ל1.2 TSI ואני יאכל אותה בפיתה (יקבל אוטו ללא שום תוספות במחיר שיותר גבוה מהמחיר היום ביחסית הרבה ).

מה ההצעה שלכם ..

פורסם
רציתי לשאול לדעתכם , אני כנראה כבר לא ישתתף במבצע הקיים וככל הנראה בסביבות נובמבר - דצמבר - ינואר יקנה אוטו , או שזה יהיה מאחרוני 1600 סמ''ק ורוב הסיכויים שיהיה עליו מבצעים או שאני יחכה ל1.2 TSI ואני יאכל אותה בפיתה (יקבל אוטו ללא שום תוספות במחיר שיותר גבוה מהמחיר היום ביחסית הרבה ).

מה ההצעה שלכם ..

 

אני מאמין שבינואר 2011 כבר לא יהיה 1.6 של VAG בארץ.

גם איביזה תקבל אותו וגם הגולף.

פורסם
למישהו יש מושג מזה המערכת מולטימלדיה הזאתי ואיפה היא באה באוטו???

 

היא תהיה גם רדיו וMP3?

 

רשמו פה בדפים המוקדמים של הדיון שהמערכת היא: Necvox HQ1.2

פורסם

אגב מישהו מבין בשביל מה הם מציעים את המערכת הזאת? הרי לפי מה שהבנתי המערכת המקורית של האיביזה מספיק טובה וגם יש לה שליטה מההגה.

אז הם מחליפים אותה המערכת הסינית הזאת רק בשביל למשוך לקוחות ולכתוב מערכת ב8 אלף?

פורסם
רשמו פה בדפים המוקדמים של הדיון שהמערכת היא: Necvox HQ1.2

 

 

קיצור עדיף להשאיר את המערכת המקורית?

פורסם
אם קיבלת הצעה של 4400 למקיף+חובה לכל נהג מעל 23 ללא עבר ביטוחי אז ההצעה נשמעת מעולה!

לאחר שתקבל הצעה גם מאלייד, תשוב לעדכן אותנו אם אפשר, גם אני מעוניין לדעת מה יהיו התוצאות!

 

 

 

 

 

מחר אי עושה סקר מקיף ביותר ,אחזור עם רשומים והצעות.

בנתיים לאחר בדיקה של 3 חברות ביטוח(שרביט,AIG,תשעה מיליון)

9מיליון הציעו את ההצעה הזולה ביותר 4400.

אשמח לתגובת של נהגים שעשו ביטוח,נירו:)

פורסם
קיצור עדיף להשאיר את המערכת המקורית?

 

אם מה שאתה מחפש זה שליטה מההגה (ידית שנמצאת ליד ההגה), נגן MP3 ורדיו מקוריים - אז כן.

 

אם מה שאתה מחפש זה GPS, מצלמת רוורס, MP3 רדיו וDVD אבל בלי שליטה מההגה ומוכן להתפשר על האיכות אז את המערכת מולטימדיה.

 

עריכה:

כאשר שמים את המערכת מולטימדיה השלט שליד ההגה עדיין נשאר, אני חושב שזה ממש לא יפה אפילו שלא רואים את זה בקושי.

פורסם
איזה כיף שלילד יש 100 אלף מההורים...

 

לא בא לחנך אותך , אבל אם להורים יש לתת , מה זה מפריע לך? קשה לפרגן?

 

אני לא יכול לסבול את הקנאה של האנשים לפעמים. קרה לי הרבה בחיים שלאנשים היו דברים שרציתי ותמיד פרגנתי. זה כזה קשה?

פורסם
לא בא לחנך אותך , אבל אם להורים יש לתת , מה זה מפריע לך? קשה לפרגן?

 

אני לא יכול לסבול את הקנאה של האנשים לפעמים. קרה לי הרבה בחיים שלאנשים היו דברים שרציתי ותמיד פרגנתי. זה כזה קשה?

 

לא מפריע לי בכלל, ההיפך, אני מפרגן להורים שיכולים לתת ונותנים. תקראו לי old fashion, אבל אני בעד שבן אדם ירוויח את לחמו בעבודה קשה. נכון, המציאות נותנת אגרוף בפרצוף ומציגה אינספור דוגמאות הפוכות, אך כך אני חונכתי ולכן זו דעתי האישית. יתרה מזאת, אם היו מגיעים אב או אם והיו מבקשים ייעוץ על גבי דפי מערכת הפורום באשר לרכישת רכב חדש לילדם, ת'פדל - מפרגן גם מפרגן, ואפילו מברך על כך (עדיף שהילד ינהג על רכב חדש ובטיחותי מאשר ברכב קקה-מייקה זול ומלא בעיות בטיחותיות). מצד שני, כאשר אני קורא משפט שכזה שמגיע מנקודת מבט של ילד שגדל עם כפית זהב בפה (או לפחות כך זה נראה מקריאה ראשונה), אני לא יכול שלא להתרעם. מה שכן, אם הבחור נעלב (או אתם נעלבתם בשמו) אני מתנצל מעומק ליבי. מאחל לכולכם לקבל מאה אלף ש"ח מההורים ולרכוש רכבים חדשים, הלוואי על כולנו. ומילה קטנה לבחור שכינויו Jonyzac, אני דווקא בחור בן 30 שעבד מעת שיחרורו הצבאי, ורק עתה היה יכול להרשות לעצמו לרכוש רכב חדש מהחברה (וגם זה כמובן עם הלוואה לא קטנה במיוחד).

 

שיהיה לכולכם שבוע מצוין, ושכולנו ניסע על רכבים של מינימום מאה אלף ש"ח.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

שלום לכולם

 

אני הזמנתי איביזה ספורט אוטומט לבנה

 

אני מחכה כבר חודש וחצי(היה חסר במלאי לבן) נשאר עוד שבוע וחצי בערך

 

קצת היה מעצבן לראות את המבצע החדש שיצאו בו

 

אני לא מעוניין בידני אבל עדיין מדובר פה בהנחה מטורפת!

 

וגם מערכת מולטימדיה מתנה!

 

אני חושב שגם לי מגיע אחת כזאת (מערכת מולטימדיה) שקניתי את אותה איביזה רק שהיא עולה בכמעט 20k יותר

 

וההבדל הוא שהיא אוטומט והשנייה ידנית

 

אני לא צודק??:shock:

פורסם
שלום לכולם

 

אני הזמנתי איביזה ספורט אוטומט לבנה

 

אני מחכה כבר חודש וחצי(היה חסר במלאי לבן) נשאר עוד שבוע וחצי בערך

 

קצת היה מעצבן לראות את המבצע החדש שיצאו בו

 

אני לא מעוניין בידני אבל עדיין מדובר פה בהנחה מטורפת!

 

וגם מערכת מולטימדיה מתנה!

 

אני חושב שגם לי מגיע אחת כזאת (מערכת מולטימדיה) שקניתי את אותה איביזה רק שהיא עולה בכמעט 20k יותר

 

וההבדל הוא שהיא אוטומט והשנייה ידנית

 

אני לא צודק??:shock:

 

אני חושב שאתה זכאי לאותו מבצע נוכחי בזמן המסירה כי תמיד תוכל לוותר על האוטו בטענה כזו או אחרת. אבל אחרי שמסרו לך את האוטו אתה יכול לדבר לקיר? (כמובן תסגור את כל הפרטים לפני שאתה משלם על האוטו).

פורסם
אני חושב שאתה זכאי לאותו מבצע נוכחי בזמן המסירה כי תמיד תוכל לוותר על האוטו בטענה כזו או אחרת. אבל אחרי שמסרו לך את האוטו אתה יכול לדבר לקיר? (כמובן תסגור את כל הפרטים לפני שאתה משלם על האוטו).

 

 

אני גם חשבתי כמוך

 

אבל כשהגעתי לסוכנות המנהל שם אמר לי שאם אני רוצה אני יכול לקחת את הידני במבצע

 

והוא לא יכול לתת לי מתנה מערכת מולטימדיה על הדגם האוטומטי


×
×
  • תוכן חדש...