Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק כמו במבצע על ה1.4 האופי הישראלי של האנשים מנסה לחפש מה דפוק פה ואיפה העוקץ,

אבל תבינו שאין כזה,אני רואה אנשים מתדיינים פה על נסיון של פגיעה בסחירות המכוניות בעתיד כשיגיעו הTSI לאיביזות,

תפסיקו לחפש מה שלילי במצבע הכל כך מטורף הזה,

אני קניתי את ה1.4,ופשוט כל יום מחדש מתלהב מהרכב,נוסע מדהים בכל מובן,טיפה חלש אולי בעליות,חוץ מזה הכל פיקס,

כל בנאדם שני לא מאמין למה שקיבלתי תמורת המחיר,

אז המבצע של עכשיו עם ה1.6 אין מקום לשום התלבטות,רכב כמעט משולם מכל בחינה,אנחנו כמשפחה קטנה מסתדרים איתו אחלה

ולמחפשי הפאקים,יש לו 6 כריות אוויר גם במצע הקודם וגם בזה החדש....

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, תודה רבה לך - סיאט איביזה - הרכב המושלם. איך לא ידענו את זה, עד שאתה באת? :roll:

"מבצע" שנראה אולי על הנייר נחמד+, אך לא יותר מזה. בכל אופן המחירים בארץ לרכבי סופר מיני הם מגוכחים - כי לדעתי רכבים כאלה צריכים להיות באיזור ה-90-100K ש"ח בלבד, אם לא פחות (בהפרש ניכר מהמשפחתיות הקומפקטיות בארץ).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני לא מבין את טענתך.

ביחס למחירי הסופר מיני המאובזרות בארץ, המבצע הנ"ל אטרקטיבי ביותר.

גם לדעתי המחירים בכללי צריכים להיות נמוכים יותר אך לא כך הדבר.

היוזמה של סיאט מבורכת ומוכיחה את עצמה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נכון שאני משוחד ולא אובייקטיבי כי רכשתי בדיוק איביזה SC 1.6 ידני לפני חודשיים (מודע היטב למשמעות דיסוננס קוגנטיבי) ,

 

אבל בכל זאת :

 

גם לפני רכישתי הייתי מעט סקפטי וערכתי חרישה כבדה של האינטרנט , בעיקר בחו"ל , לבדיקת מה טומן הקנקן (או בעצם אם

 

יש קאץ'( ומה הן האלטרנטיבות . מסקנתי הייתה שאכן הרכב הספציפי הזה מוצלח מאוד ברוב הפרמטרים .

 

אמת , בארץ הוא די ייחודי בנישה מעין שלו , אין כמעט מתחרים. (סופר מיני 3 דלתות ידנית ספורטיבי למחצה עתיר איבזור).

 

בחו"ל יש לו מתחרות טובות מהז'אנר התואם , שכמובן לא מגיעות לארץ : פורד פיאסטה 1.6 120 כ"ס , פיאט פונטו אבו

 

3 דלתות , פיז'ו 207 , אופל קורסה , רנו קליאו ועוד. לארץ מביאים את גרסת 5 הדלתות האוטומטית בד"כ.

 

בארץ בהעדר תחרות ישירה בסגמנט , ניתן להשוותו לחלופות אחרות בסגמנטים שונים .(סופר מיני 5 דלתות , משפחתיות

 

קטנות , ואפילו משפחתיות רגילות . )

 

למול חלקן הגדול האיביזה יוצאת עדיפה בהרבה , בעיקר אם מתייחסים לעלות למול התמורה.

 

נקודות החוזק המשמעותיות , בהן הוא מתעלה על המקבילות במחיר בארץ הן בשילוב של יופי ומראה מיוחד, עם ביצועים

 

טובים מהמנוע , אחיזה ויציבות גבוהים , בטיחות מלאה , איבזור מקורי מלא ושופע , איכות בנייה , גימור וחומרים ראויים.

 

נכון הרכב לא מושלם , יש מעט חסרונות (נסיעה לא נוחה בכביש ישראלי טיפוסי עקב צמיגי חתך נמוך , צפיפות מסויימת

 

מאחור) .

 

אולם חסרונות אלו משותפים כמעט לכל אחיותיה לסגמנט (שלא מיובאות ).

 

כדי להבין באיזה תמחור אטרקטיבי מדובר אציין רשימת דגמים שעולים שווה או פחות מדגם זה במדינה מפגרת בשם שוויץ.

 

תמחור איביזה 1.6 SC ידנית גימור ספורט בשווייץ : 28,230 יורו.

 

בפחות או שווה ניתן לקנות : פיאט 500 1.4 קבריולט , קיה סול 1.6 CRDI אוטומט , פולו 1.6 TDI , אלפא מיטו 1.4 .

 

המסקנות די ברורות .

פורסם

את הפביה 1600 אוטומטית מוכרים ב90000 שקל. שזה זול יותר מהאיביזה

איך יכול להיות שהאיביזה היא קנייה טובה יותר?

פורסם
כדי להבין באיזה תמחור אטרקטיבי מדובר אציין רשימת דגמים שעולים שווה או פחות מדגם זה במדינה מפגרת בשם שוויץ.

 

תמחור איביזה 1.6 SC ידנית גימור ספורט בשווייץ : 28,230 יורו.

 

בפחות או שווה ניתן לקנות : פיאט 500 1.4 קבריולט , קיה סול 1.6 CRDI אוטומט , פולו 1.6 TDI , אלפא מיטו 1.4 .

 

המסקנות די ברורות .

 

משתתף בצערם.

 

במחיר הזה ניתן לקנות גולף GTI בגרמניה... :shock:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

SRACK ,

 

בחיים לא הכל שחור לבן .

 

ברור שפאביה (דור קודם) אוטומטית 5 דלתות ב - 90,000 ש"ח היא קנייה עדיפה לסוג לקוח מסויים שחשוב לו

 

היתרונות של 5 דלתות וגיר אוטומטי, ופחות חשוב לו מראה / פוזה ואופי ספורטיבי או מלוא האיבזור שיקבל עם האיביזה.

 

ניתן לומר שX קנייה טובה יותר מ Y אם מדובר באותו סגמנט/אופי ושימושיות זהה לרכב.

פורסם
את הפביה 1600 אוטומטית מוכרים ב90000 שקל. שזה זול יותר מהאיביזה

איך יכול להיות שהאיביזה היא קנייה טובה יותר?

 

אבזור ידידי, אבזור.

חישוקים קלים, חלון גג, מערכת מולטימדיה, צמיגים ספורטיביים יותר, גימור ספורט וכל השאר.

האם שווה לשלם על כך 6K נוספים?

אתה תחליט.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תרגיל שיווקי יפה של סיאט , בהתחלה (במבצע הקודם) החברה הודיעה שנמכרות 100 מכוניות בלבד , ולמרבה ההפתעה

פתאום יש מלאי בלתי מוגבל של הרכבים הללו .

אני חושב שסיאט "מעיפה" רכבים כדי להתקדם לטכנולוגיה החדשה ולמנועים החדשים של פולקסוואגן - מנועי ה- TSI .

בינתיים הולך להם לא רע בכלל נמכרו הרבה מאוד איביזות במסגרת המבצע , בטח המחירון של הדגמים האלה יצנח כאשר

יגיעו הדגמים עם המנועים החדשים .

 

צר לי לאכזב אך לא בגלל זה עושים מבצעים ,

הרי תכף תגיד שמחסנים חשמל,סופרים,חנויות ספרים ועוד עושים מבצעים בעיקר בשביל לרוקן מלאים או בגלל שתכף יכנס מוצר מחליף או שהמוצר לא הולך,

 

טעות בידך ידידי וזאת כי זה שמטה סיאט עובד בצורה שונה מהעבר (והוא עובד קשה!!!) לא אומר שזה בגלל דברים שאתה כפי הנראה מורגל מחברות אחרות.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

מישהו שרכש את המכונית עם מערכת המולטימדיה יכול לתת קצת פירוט עליה ולומר אם כדאי לקחת אותה או את המקורית שבאה עם הרכב?

 

 

תודה!!

פורסם

אני לא נוטה להסכים עם הדעה של DKNY2. (גם אם הוא כנראה שייך לעובדי סיאט).

 

ההשוואה שהוא נתן למבצעים ברשתות חשמל וספרים אינה רלוונטית. בתחומים מסויימים מבצעי עומק הם מקובלים ושגרתיים

למדי. תסכימו איתי כי הנחה בשוק הרכב במקומי של 15-17 אחוז היא נדירה.

 

צריך להיות תמים להאמין שאין קשר בין סוף דגם להוזלה כזו , מה גם שאתר סיאט העולמי מציין בבירור :

 

http://www.seat.com/com/generator/su/com/newIbiza08SC/site/engines/main.html

 

המנועים (1.6) בכוכבית אחת זמינים עד אוגוסט . המנועים בשתי כוכביות (1.2 TSI) זמינים מספטמבר.

 

ודרך אגב, אני לא רואה פסול בשיקול מסחרי כזה לערוך "מכירת חיסול" לדגם שכולו , או רכיב מהותי בו משודרג.

פורסם

האם שווה למכור את הסובארו שיש לנו מנוע 2000 4X4 ולרכוש אחת כזו חדשה?

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

אני קצת סוטה מנושא האשכול, אך רציתי לברר איתכם האם דגמי האיביזה FR, קופרה וקופרה R נמכרים בארץ רק עם גירים אוטומטים, או שמא ישנו גם גיר ידני בהיצע? ובעולם?

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017


×
×
  • תוכן חדש...