Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגם ה-1.6 DSG לאחרונה דובר על בעיות הנעה ועל צריכה מוגברת של דלק

השידוך של סיאט בין מנוע 1.6 היישן יחסית(אך אמין) לבין הDSG נכשל

לעומת זאת ה1.6 ידנית מצויינת ובמחיר הזה אין לה מתחרות.

אני הזמנתי בלבן,אך ראיתי אחת שחורה ופשוט ניגנבתיייי:)

מה אתם אומרים?לבן או שחור?

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין במלאי לבן,ומי שרוצה (כמוני לדוגמא) צריך להתייבש עד אמצע/סוף ספטמבר (מבירור היום מול סוכנות נצרת וחיפה).

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
orankohn ו-beamvelavan,

הבקיאות שלכם בפרטים מעלה שאלה- האם אנחנו זכאים לאיזה גילוי נאות לגבי הקשר של מי מכם לצ'מפיון ?

 

טוב חשפת אותנו , שנינו הבעלים הסמויים של צ'מפיון ישראל ! (הלוואי).

 

וברצינות - למען הגילוי הנאות - הקשר היחיד שלי לצ'מפיון הינו שרכשתי , כפי שציינתי בעבר, סיאט איביזה SC1.6.

 

אה , כן פעם הייתה לי חיפושית 1500 68' (בשנות השמונים).

 

לגבי בקיאות בפרטים - לא צריך להיות בימינו גאון גדול - בשיטוט קל בעזרת גוגל מגיעים לכל מידע. לגבי ה"סקופ" שהעליתי

 

לגבי המבצע המורחב - מאוד טריוויאלי - מסקרנות נכנסתי הבוקר לאתר סיאט ישראל לראות מה כתוב על מבצע ה1.6 SC

 

וראיתי פרסום על מבצע נוסף על 5 הדלתות האוטומטית. סברתי שיש במידע חדש זה עניין לגולשי הפורום הזה.

 

ודרך אגב , אם הייתי קשור ליבואן קצת מוזר שבתשובה שנתתי כאן לנירו פרטתי שלושה חסרונות שמצאתי באיביזה.

פורסם
הפאביה ספורט מאובזרת כמו הSC של סיאט שכולם כל כך בטוחים שזו עסקה טובה יותר?

 

ההבדל היחידי זה הגג פנורמי שאין לפאביה והמערכת "מולטימדיה", היא באה עם רדיו SWING עם יצאת AUX ליד הבלם יד.

פורסם

תכננו לקנות גולף במבצע שלהם, אבל אחרי המבצע הזה קשה להתאפק וכנראה נרכוש איביזה אוטומטית בצבע צהוב בקרוב.

פורסם
וזה שהפאביה 4 כוכבי בטיחות והסיאט 5?

 

לאיביזה רק 4 כריות אוויר.

למיטב זכרוני היא קיבלה 5 כוכבי בטיחות כשהיא מצויידת ב-6 כריות אוויר.

 

הפביה מציעה חבילה טובה יותר מבחינת מנוע והיא מלוטשת יותר מהאיביזה בשאר. מבחני דרכים מאירופה יגלו לכם עובדות אלה.

לצערם של רבים היא שמרנית מידי ולכן היא נפסלת מול האיביזה הצעירה, נועזת ורבת הפוזה.

 

האיביזה מעניקה חבילה מעולה לצעירים שמחפשים את העיצוב והפוזה.

חבל שאנשי המכירות שלהם לא נותנים שירות ראוי ולכן חברי היקר החליט שלא להזמין. אם ירצה, הוא יגיב כאן.

 

חשוב לזכור שהאיביזה קיבלה כבר את מנוע ה-1.2TSI והשיווק שלו באירופה מתחיל באוגוסט הקרוב (אז גם יופסק יצור מנוע ה-1.6 ושיווקו).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לאיביזה רק 4 כריות אוויר.

למיטב זכרוני היא קיבלה 5 כוכבי בטיחות כשהיא מצויידת ב-6 כריות אוויר.

 

הפביה מציעה חבילה טובה יותר מבחינת מנוע והיא מלוטשת יותר מהאיביזה בשאר. מבחני דרכים מאירופה יגלו לכם עובדות אלה.

לצערם של רבים היא שמרנית מידי ולכן היא נפסלת מול האיביזה הצעירה, נועזת ורבת הפוזה.

 

האיביזה מעניקה חבילה מעולה לצעירים שמחפשים את העיצוב והפוזה.

חבל שאנשי המכירות שלהם לא נותנים שירות ראוי ולכן חברי היקר החליט שלא להזמין. אם ירצה, הוא יגיב כאן.

 

חשוב לזכור שהאיביזה קיבלה כבר את מנוע ה-1.2TSI והשיווק שלו באירופה מתחיל באוגוסט הקרוב (אז גם יופסק יצור מנוע ה-1.6 ושיווקו).

 

כמה כוכבים קיבלה הפאביה עם 6 כריות אוויר?

פורסם

6 כריות אוויר. נבחנה כמודל 2007.

 

חבל שלא בוחנים שוב עם מתיחת הפנים, אולי יהיה שינוי (כמו שנעשה ברומסטר בדגמיו הראשונים)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לאיביזה רק 4 כריות אוויר.

למיטב זכרוני היא קיבלה 5 כוכבי בטיחות כשהיא מצויידת ב-6 כריות אוויר.

 

האיביזה מגיעה היום עם 6 כריות אוויר. (לפחות הדגם שבמבצע)

פורסם
בקטלוג מצויין - 4. אני מתייחס לדגם הידני שבמבצע.

 

הדגם בידני שבמבצע מגיע עם 6 כריות אוויר.

כנראה שפעם הוא היה עם 4 כי עכשיו בטופס ההזמנה מצויין במפורש בתוספות שיש 6 כריות אוויר. (וכתוב 0 ש"ח על התוספת)


×
×
  • תוכן חדש...