Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

יש אפשרות לוותר על המערכת ולקבל את המקורית, וזה מה שנראה לי שאני אעשה כי המערכת הזאת היא סתם סינית זולה וכששמים אותה מוותרים על השליטה מההגה.

 

איך נראית המקורית? והאם זה יוריד מהמחיר אחוז כלשהו ? :lol:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ב8000 ש''ח אפשר להביא מערכת מולטימדיה עם מתאם לאייפוד ולgps, אחלה סט קומפוננטים ומגבר איכותי מאוד, אלה נותנים מחיר כזה למערכת הבינונית שלהם בגלל שזה בא מהחברה , כמו כול דבר שמגיע מהחברה, חובה שתהיה עליו תוית מחיר לא קשורה לכלום, אבל סך הכל מבצע מאוד שווה, בקצב הזה אולי עוד נראה קופרה במחיר דומה :-D

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
ידני.

 

 

דווקא מהשלט ליד בית אמות בחיפה הבנתי שמדובר בגרסה אוטומטית ומצד שני בהודעה שפורסמה כאן שובר על ידני.

 

בכל מקרה מבצע אדיר, כמעט חשבתי למכור את הלאון שלי ולצאת עם רכב שנת 2010 ועודף (כמובן בצחוק, לא באמת חשבתי את זה).

 

בכל מקרה, מבצע על הכיפק.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
ב8000 ש''ח אפשר להביא מערכת מולטימדיה עם מתאם לאייפוד ולgps, אחלה סט קומפוננטים ומגבר איכותי מאוד, אלה נותנים מחיר כזה למערכת הבינונית שלהם בגלל שזה בא מהחברה , כמו כול דבר שמגיע מהחברה, חובה שתהיה עליו תוית מחיר לא קשורה לכלום, אבל סך הכל מבצע מאוד שווה, בקצב הזה אולי עוד נראה קופרה במחיר דומה :-D

 

צודק, המחיר של המערכת בסיאט פשוט מגוחך, בחנויות רכב שונות אותה מערכת עולה 2000 ש"ח (לפני הנחה :wink:)

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
איך נראית המקורית? והאם זה יוריד מהמחיר אחוז כלשהו ? :lol:

 

המקורית נראת ככה:

2009-seat-ibiza-ecomotive-cockpit-interior-view-588x422.jpg

 

שאלתי אותם, הם לא עושים שום הנחה... אתה בוחר מה מבין שתיהן אתה רוצה

פורסם

אני מבין שיש גם את הפולו ואת הפאביה בגימור ספורט ועם מנוע 1.2TSI !!!

אז למה ללכת על "פרווה"? ?!

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
אני מבין שיש גם את הפולו ואת הפאביה בגימור ספורט ועם מנוע 1.2TSI !!!

אז למה ללכת על "פרווה"? ?!

 

אין פולו ידני TSI רק DSG רובוטי ב 116K על הכביש.

 

פאביה יש ידני TSI:

גרסא בסיסית 86כ"ס ב87K

גרסת ספורט 105כ"ס ב98K

פורסם

אז הפאביה ללא ספק בהעדפה פה:-P

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
אז הפאביה ללא ספק בהעדפה פה:-P

אתה ראית איך נראית פביה ? זה לא אוטו 'צעיר' , הוא יותר בכיוון של אנשים מבוגרים מאוד

פורסם
אתה ראית איך נראית פביה ? זה לא אוטו 'צעיר' , הוא יותר בכיוון של אנשים מבוגרים מאוד

 

ותוסיפו לכך את העובדה שלאחרונה, חדשות לבקרים, אנו עדים לתקלות מכאניות לא מועטות, ממש פה על גבי הפורום, מאת חברים שמחזיקים באחת. ובנוסף, נכון - טורבו זה נחמד, אבל דורש אחזקה קצת יותר נוקשה, ורוב הנהגים על הכביש אינם יודעים כיצד לתחזק מנוע טורבו, קטן ככל שיהיה. יש כללים מאוד ברורים לגבי מנועי טורבו.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
אתה ראית איך נראית פביה ? זה לא אוטו 'צעיר' , הוא יותר בכיוון של אנשים מבוגרים מאוד

 

כל אחד ודעתו האישית, לדעתי הפאביה נראית מעולה, במיוחד אחרי מתיחת הפנים האחרונה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

תוספת למבצע (חיסול מלאי מנועי 1.6 105 כ"ס) :

 

מי שהמבצע הנדון על SC לא מתאים לו מהסיבות הבאות :

 

* ב - SC רק 2 דלתות , מעדיף רכב עם 4/5 דלתות להסעת נוסעים מרובים בנוחות כניסה ויציאה.

 

* ב - SC יש גיר ידני , מעדיף אוטומט כי רגל שמאל קצת חלושה.

 

בתוספת של עוד 4K - דהיינו 98,800 מקבלים איביזה 1.6 105 כ"ס עם 5 דלתות וגיר אוטומט (ליתר דיוק גיר

 

מעולה 7 הילוכים DSG של VW) .

 

דרך אגב , מערכת המולטימדיה ה"יוקרתית" כלולה.


×
×
  • תוכן חדש...