Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור קונה עתידי מיצתרף לשאלה ששאל פה קודמי

האים כדאי להשאיר את המערכת המקורית או לקחת את חבילת המולטימדייה.

יש לי הרגשה שזאת לא המערכת המושלמת,ואולי יצוצו בעיות בהמשך.

אשמח לתגובות ,נירו.

פורסם
האם גם בעולם? :shock:

 

 

תוספת קטנה להשלמת התמונה

 

דגם ה - FR / קופרה אכן מגיעים עם מנוע 1.4 TSI המשודך לתיבת DSG 7 , אולם בארצות הניכר יש דגם

 

מעניין נוסף של איביזה FR :

 

מנוע 2.0 TDI (טורבו דיזל הזרקה ישירה) בעל הספק 143 כ"ס ב - 4,200 סל"ד ומומנט 32 קג"מ בטווח סל"ד

 

1,750 - 2,500 . דגם זה מצוייד בתיבה ידנית 6 הילוכים ! (דרך אגב המומנט פראי ועדיף גם על הקופרה בנזין שלה

 

25 קג"מ).

 

אל תצפה לראותו בארץ....

פורסם

מדוע לעזאזל לא מבטחים את הדגם הנ"ל?

כאילו מדובר על רכב שמועד לפורענות????? כולה איביזה רגועה בעלת 105 כח סוסי פוני.

יש המלצות על מקומות שכן מוכנים לבטח?????

פורסם

בתור הבעלים של איביזה SC 1.6 שרכשתי במאי 2010 אני חייב לציין שאני חש צביטה בלב, האמת היא שחשבתי בעוד שנתיים בעזרת השם בלי נדר להיכנס שוב פעם לסיאט/ צ'מפיון ולבצע טרייד אין אבל לא נראה לי שזה ייקרה. אני חושב שסיאט פוגעים בלקוחות הקיימים ולא משמרים אותם, פוגעים בערך הרכב המשומש, ופוגעים בלקוח שקנה רכב ממיטב כספו ולאחר מכן יוצאים במבצע חיסול ומורידים את ערך הרכב, במאזדה או הונדה אני בטוח שלא היו פוגעים ככה בלקוחות וזה צר לי.

לכל מתלבטיי הרכישה המבצע הוא סוף הדרך אבל עדיין היום זה עולה 95000 מחר ייצא מבצע שגם ייעלה פחות אז אל תחשבו שאתם מרויחים. סיאט זה לא מותג סיאט עושים מעצמם בדיחה וחבל על כך .

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

מדוע לעזאזל לא מבטחים את הדגם הנ"ל?

כאילו מדובר על רכב שמועד לפורענות????? כולה איביזה רגועה בעלת 105 כח סוסי פוני.

יש המלצות על מקומות שכן מוכנים לבטח?????

 

נירו אני ביטחתי ב ביטוח 9000000 ושילמתי בכללי 4000 ש"ח, הרכב מופיע בקוד דגם במחירון כמו סיאט איביזה סטיילנס, תיקח את הקוד דגם מהמחירון של לוי יצחק ותרים טלפון לברות הביטוח ותברר, תגיד להם שהרמת גימור היא ספורט, רק רמת גימור. בהצלחה .:-D

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
בתור קונה עתידי מיצתרף לשאלה ששאל פה קודמי

האים כדאי להשאיר את המערכת המקורית או לקחת את חבילת המולטימדייה.

יש לי הרגשה שזאת לא המערכת המושלמת,ואולי יצוצו בעיות בהמשך.

אשמח לתגובות ,נירו.

 

לדעתי אם מדובר על המערכת שצירפו פה (MADE IN CHINA) ב2000 ש"ח, אז כדאי לוותר. ואולי לנסות "להוציא" הטבה אחרת במקום (טיפול, שטיפות, עץ ריח).

 

לא נראה איכותי ואמין, תצרף לזה התקנה מקומית וקיבלת מתכון לבעיות.

משכנתא זה קל

פורסם

תודה על התגובות FITCH ,MOSHE SC

שאלה למשה,4000 שח זה מקיף+חובה?לא הגיוני לי הציעו ב6500

אולי בגלל שאמרתי שזה דגגם ספורט??

משה אני מבין את התיסכול שלך לגמרי,אך מצד שני סיאט הולכים על קו שונה לגמרי

ולכן הם חייבים לצאת במבצעים כדי להפתר מהדגמים השנים.

לגבי המערכת ,אנסה להוסיף עוד קצת כסף ולקנות דרכם משהו יותר איכותי.

האים צריך להחליף גם את הרמקולים או שהם איכותיים???

פורסם
תודה על התגובות FITCH ,MOSHE SC

שאלה למשה,4000 שח זה מקיף+חובה?לא הגיוני לי הציעו ב6500

אולי בגלל שאמרתי שזה דגגם ספורט??

משה אני מבין את התיסכול שלך לגמרי,אך מצד שני סיאט הולכים על קו שונה לגמרי

ולכן הם חייבים לצאת במבצעים כדי להפתר מהדגמים השנים.

לגבי המערכת ,אנסה להוסיף עוד קצת כסף ולקנות דרכם משהו יותר איכותי.

האים צריך להחליף גם את הרמקולים או שהם איכותיים???

 

נהג צעיר?

פורסם

היום הייתי בסניף של צ'מפיון מוטורס בהרצליה פיתוח.

 

התאכזבתי.

דבר ראשון, הדגם האוטומטי שאמרו כאן שניתן להוסיף כסף בישבילו אינו במבצע ועולה כמחיר המחירון.

 

בנוסף, מערכת המולטימדיה לא באיכות גבוהה, מרגיש זול, נראה זול, ולא עובד מדהים.

 

ניסיתי לחבר את הפלאפון אבל לא עבד, אחרי זה חיברתי את הטלפון בBluetooth והעברתי מוזיקה אבל היא פשוט נקטעה כל הזמן. הניווט רגיל, IGO8 וזהו נראה לי.

 

כמובן שבגלל שהמערכת לא מקורית אז השלט שנמצא מאחורי ההגה בצד ימין הופך לחסר שימוש ונשאר שם וזה לא אסטתי כשהוא לא עובד.

 

אתם מוזמנים לשאול עוד שאלות ספציפיות על המערכת או על המכונית בכללי.

פורסם

נירו, הרמקולים נחמדים, שניים קידמיים, שניים אחוריים ו2 טוויטרים קידמיים, לא הייתי משווה אותם לרמקולים 6*9 אבל יחסית למוצר שמגיע מהיצרן זה נחמד מאוד. לא צריך יותר מזה לפי דעתי.

והמערכת המקורית שיש ברכב למיטב זיכרוני זה של בלאופנקט. תנסה להוציא מהם גם מערכת מולטימדיה וגם לקבל את המקורי במקרה ש...........:lol:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
בתור הבעלים של איביזה SC 1.6 שרכשתי במאי 2010 אני חייב לציין שאני חש צביטה בלב, האמת היא שחשבתי בעוד שנתיים בעזרת השם בלי נדר להיכנס שוב פעם לסיאט/ צ'מפיון ולבצע טרייד אין אבל לא נראה לי שזה ייקרה. אני חושב שסיאט פוגעים בלקוחות הקיימים ולא משמרים אותם, פוגעים בערך הרכב המשומש, ופוגעים בלקוח שקנה רכב ממיטב כספו ולאחר מכן יוצאים במבצע חיסול ומורידים את ערך הרכב, במאזדה או הונדה אני בטוח שלא היו פוגעים ככה בלקוחות וזה צר לי.

לכל מתלבטיי הרכישה המבצע הוא סוף הדרך אבל עדיין היום זה עולה 95000 מחר ייצא מבצע שגם ייעלה פחות אז אל תחשבו שאתם מרויחים. סיאט זה לא מותג סיאט עושים מעצמם בדיחה וחבל על כך .

[

 

 

במאי 2010 האיביזה 1.6 ידנית נמכרה ב-3K ש"ח מעל מחיר המבצע, זה לא נחשב לפגיעה בלקוחות הקימים. (פולו החדשה 1.4 נמכרה עד לא מזמן ב-98K ש"ח וכיום בכ-93K ש"ח)

מי שרכש את האיביזה SC שנתון 09' במחיר מלא הפסיד.

לא צריך להסתכל על ירידת ערך בטווח הקצר, אם האיביזה תצבור מוניטין טוב (לדעתי אין סיבה שלא) אז הרכב ימכר טוב גם כמשומש ולא רק כחדש.

בשנים האחרונות ניתן לראות את המגמה שרכבים שלא נמכרים לליסינג שומרים על ערכם טוב יותר.

בנוגע למאזדה והונדה, אין הנחות ללקוחות פרטים, ההנחות נשמרות לציי רכב....

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]


×
×
  • תוכן חדש...