Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן ,המחיר כולל ביטוח מקיף

ההצעה שקיבלת קובי לא הגיונית אחי.

קוד המחירון שונה מסטיילנס פלוס!

היום דיברתי עם ביטוח ישיר ,הם הציעו מחיר אסטרונומי של 7200 רק למקיף

ביטוח הראל היו קצת יותררציוננליים עם מקיף של 4391 וחובה -1600 שח

ביטוח מגדל המריא חזרה לאיזור 6800 שח

9 מיליון הציעו מחיר זול(4200),אך הם חוזרים בם מההצעה,הגיעו ל-6700

AIG-הביטוח היקר ביותר עם 8500 ,פשוט לא ייאמן ,ממש שוק מה שהולך בעסקיי הביטוח.

התפתחות מעניינת צצה דווקא מביטוח "היישובי",פעם ראשונה ששמעתי עליו,הם אמרו שיחזרו אליי מחר

עם ההצעה הזולה ביותר ,נקווה לטוב בעזרת ה',אמשיך לעדכן.

נירו:)

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כן ,המחיר כולל ביטוח מקיף

ההצעה שקיבלת קובי לא הגיונית אחי.

קוד המחירון שונה מסטיילנס פלוס!

היום דיברתי עם ביטוח ישיר ,הם הציעו מחיר אסטרונומי של 7200 רק למקיף

ביטוח הראל היו קצת יותררציוננליים עם מקיף של 4391 וחובה -1600 שח

ביטוח מגדל המריא חזרה לאיזור 6800 שח

9 מיליון הציעו מחיר זול(4200),אך הם חוזרים בם מההצעה,הגיעו ל-6700

AIG-הביטוח היקר ביותר עם 8500 ,פשוט לא ייאמן ,ממש שוק מה שהולך בעסקיי הביטוח.

התפתחות מעניינת צצה דווקא מביטוח "היישובי",פעם ראשונה ששמעתי עליו,הם אמרו שיחזרו אליי מחר

עם ההצעה הזולה ביותר ,נקווה לטוב בעזרת ה',אמשיך לעדכן.

נירו:)

 

איפה היית מבוטח לפני?? אתה מבוטח רצוף כמה שנים?

זה לא נורמלי מה שהציעו לך!!

מה זה מרצדס??

תנסה עוד חברות

קובי:evil:

פורסם

לא הייתי מבוטח לפני ופה הבעייה.

פעם אחרונה שבוטחתי היה לפני 4 שנים:(

בנתיים ביטוח דן מור(חיפה) עם ההצעה הזולה ביותר

5000 כולל מקיף=הבעייה היא שהוא תקף עד ה16 לחודש,מעבר לזה

הוא אמור להתייקר ב 10%!

מה שהולך בשוק הביטוחים ,אין הגדרה יותר טובה מ"שוק רחוב".

ממש כמו להתמקח על עגבניות ומלפפונים.

פורסם

הרכב מגיע בתצורת 3 דלתות וגיר ידני.

5 דלתות+גיר רובוטי DSG ברמת הגימור הפשוטה עולה במבצע 98K ש"ח

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
יש מישהו שהזמין את האוטו במבצע האחרון???

מתי צפי קבלת הרכב?

לי אמרו ב10/9/10 ,יש מצב להקדמה?:oops::oops::oops::oops::oops::oops:

 

לדעתי לא יקדימו לך באופן משמעותי גם אם תבקש. בסופו של דבר לא תקבל את האוטו לפני שהאוניה מגיעה ארצה, והיא מגיעה בספטמבר. המקסימום שתוכל להקדים זה אולי מספר מספר ימים אם תבקש יפה:-)

פורסם

אני מחכה כבר חודשיים עוד מעט

אחרי ששילמתי את המקדמה הם אמרו 15 ימי עסקים וגם זה עבר כבר ולא קיבלתי את האוטו עדיין

אז אני מציע לך לא לפתח ציפיות

אם זה יבוא בזמן שאמרו לך אז תגיד תודה

פורסם

ברצוני לציין שהיום שניה לפני שהזמנו את הג'אז הייתי בסוכנות סיאט ,

וקיבלתי הצעה של 94500 גם ל5 דלתות באותו מחיר ואתה רמת גימור ,

אני אישית וזה כמובן אישי לא אהבתי את הרכב :roll:

כמו כן גם את ההתקנות שמבצעים בארץ רמה נמוכה מאד ,

אבל זה אישי כל אחד ואיך שהוא מרגיש .

 

יוסי

פורסם

התקשרו אליי היום ,הגיע להם המשלוח הראשון של הרכבים

מיום התשללום יש לכות שבועיים והאוטו יהיה מוכן למסירה

הקדימו לי ביותר משבועיים ,תעעענוגגג:)

פורסם

כל הכבוד שהצלחת להקדים בסופו של דבר, תספר איך הרכב כשתקבל אותו:)

 

דרך אגב, לפי איך שזה נראה עכשיו, המבצע ימשיך גם למשלוח של נובמבר?

פורסם
כל הכבוד שהצלחת להקדים בסופו של דבר, תספר איך הרכב כשתקבל אותו:)

 

דרך אגב, לפי איך שזה נראה עכשיו, המבצע ימשיך גם למשלוח של נובמבר?

 

 

תודה אחי:)

אני יעדכן וייעלה תמונות בהמשך!!!

שאלה=האם עדיף לי להרכיב קודנית בסוכנות??? הם רוצים 657 ש"ח בעוד שראיתי ב400 ש"ח

האם ההפרש שווה את הבלאגן בלהתקין במקום אחר???

שאלה 2=לדגם המבצע יש שתי אופציות לגלגלים,PIRILI7,GOODYEAR ,מי מבינהם יותר טוב???

אשמח לתגובות,בתודה נירו:)


×
×
  • תוכן חדש...