Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

רציתי לשתף אותכם בסיפור שעברתי במוסך פלגר בירושלים

מוסך מורשה פג'ו סיטרואן

אני בעלים של 206cc שנת 2006

בנסיעה שלי לאילת עם הרכב בדרך חזרה התגלה בעיה בגג הרכב

הגג לא נסגר עד הסוף, בחיים לא היה לי בעיה עם גג הרכב והכול עבד תמיד חלק

כמובן שישר הלכתי לסדר את התקלה הגעתי למוסך פלגר

אחרי שהשארתי שם את הרכב יום אחד הם שחררו לי את הגג ועלו על הבעיה

"כל המנגנון הלך אתה צריך להחליף את כל החלק בעלות של 3600 ש"ח ללא עבודה"

אחרי שחייבו אותי כבר בסכום של 600 ש"ח

מה שהיה מוזר לי בנושא הזה שהגג נפתח ונסגר חלק ללא בעיה ורק הפלסטיק שנותן את הפיניש לא עלה

אחרי בירורים על הנושא וחיפוש על התקלה לא מצאתי תשובה

הגעתי למוסך שאפט בתל אביב ויחד עם ניצן בעל המוסך ניסו לבדוק מה התקלה(לא היה לנו ידע קודם בנושא הגגות)

אחרי חצי שעה שמנו לב שהכל עובד הבוכנות עולות ויורדות ולא הבנו למה רצו להחליף את כל המנגנון לחדש

בסופו של דבר מה שעשו במוסך פלגר זה הוציאו את הפין שמחזיק את הפלסטיק ומעלה אותו למעלה וזה מה שעשה את הבעיה תוך 5 דקות החזרנו אותו למקום

והבעיה נפתרה הגג נסגר ונפתח חלק בלי שום החלפה או תיקון של חלקים

כמובן שאני רוצה מאוד להודות מוסך שאפט על העזרה שאפילו לא חייבו אותי בכסף

וניסו לעזור לי גם שלא היה להם ידע בתקלה

המסקנה שנובעת מפה זה שהמוסך פלגר זה מוסך של שקרנים והם נסו להחליף חלק שעובד ותקין לגמרי

ולקחת כסף לחינם פשוט גועל נפש

ממליץ לכולם להתרחק מהמקום !!!

×
×
  • תוכן חדש...