Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] – פיג'ו חושפת את ה508


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחליף את ה407 וה607 ותושק רישמית בעוד כמה חודשים, בתערוכת הרכב של פריז.

 

attachment.php?attachmentid=207404&stc=1&d=1278941498

 

זאת לא הפעם הראשונה שבפיג'ו מנסים לעשות מיש-מש משתי קטגוריות שונות. חובבי המותג בוודאי זוכרים את ה106 וה306, שניסו

להחליף יחד את ה205 המצליחה. הפעם בחרו בפיג'ו בכיוון מעט שונה וינסו להחליף גם את ה407 וגם ה607 במכונית אחת – ה508.

 

ה508 מבוססת על דגם הקונספט "5, By Peugeot" שהציגה פיג'ו בתערוכת ג'נבה, הדמיון רב אולם כצפוי העיצוב הסופי עודן בהשוואה

למכונית הקונספט. פרטים טכניים מלאים על המכונית טרם נחשפו, אולם על פי מה שידוע לנו כרגע אורכה של המכונית יהיה 4.7 מטר, שזה

פחות או יותר באמצע הדרך בין ה407 ל607. ה508 תוצא גם בגרסת סטיישן שימושית וארוכה מעט יותר. יחידות ההנעה יכללו כמה מנועי

דיזל מתקדמים בעלי מערכת Stop&Start, גרסה היברידית בשיטת הנעה שונה – מנוע הבנזין יניע את הגלגלים הקדמיים והמנוע החשמלי

את הגלגלים האחוריים, בהספק כולל של כ200 כ"ס - נשמע מעניין. חוץ מאלו, צפויה להיות גם "סתם" גרסת 1.6 ליטר מוגדשת טורבו.

 

השיווק צפוי להתחיל לקראת תחילת השנה הבאה.

 

attachment.php?attachmentid=207405&stc=1&d=1278941498

 

attachment.php?attachmentid=207406&stc=1&d=1278941498

5-concept.jpg

508-1.jpg

508-2.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

התבוננתי היטב בתמונה של 508 סדאן הלבנה והקווים הכלליים מאד הזכירו לי משהו אוריינטלי, שבקרוב נראה גם אצלנו; סוזוקי קיזאשי. כולי תקווה שבמציאות המכונית תפגין אלגנטיות מכובדת בנוסח 504/505/607.

 

attachment.php?attachmentid=207405&stc=1&d=1278941498

 

01-suzuki-kizashi-live_opt.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

משום מה לי היא מזכירה את הB4 החדשה (מאחור בעיקר). לא אהבתי, הקונספט היה מאוד יפה וכאן הם כבר הרסו. הסטיישן לעומת זאת, מאוד יפה.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

פיג'ו לא חושפת את ה 508,התמונות דלפו לאינטרנט.

 

הגיע הזמן שפיג'ו יעשו איזה שינוי בעיצוב, המכוניות שלהם נראות בדיוק אותו דבר כבר יותר מדי זמן.

 

עדכון:

תמונות ונתונים שנחשפו ע"י פיג'ו:

 

שיווק בראשית 2011 שני מנועי הבנזין של HP 120-156

4

מנועי דיזל של HP 112-240 דיזל היברידי + חשמל משולב 200 כ"ס

25,500 € (משוער)

http://www.argusauto.com/actualite-automobile/nouveautes/a-venir/peugeot-508-retour-aux-sources-188718.html

 

v_172275i.jpg

אייל

פורסם

הפיג'ו 407 היתה מכונית יפיפיה ששילמה מחיר כבד מידי על עיצובה - מושב אחורי צר וצפוף ותא מטען קטן מידי.

בנוסף היא תומחרה גבוה יותר מה 406 ונאלצה להתמודד מול מיטב התוצרת הגרמנית, מה שלא עשה לה חיים קלים.

ה 607 היתה (כנראה) ניסיון אחרון של פיג'ו להתמודד בשוק מכוניות הסאלון, אחרי כישלונן של ה 604 וה 605, ומכירותיה היו איזוטוריות למדי, וזו כנראה הסיבה מדוע פיג'ו לא פיתחה לה מחליפה ישירה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
התבוננתי היטב בתמונה של 508 סדאן הלבנה והקווים הכלליים מאד הזכירו לי משהו אוריינטלי, שבקרוב נראה גם אצלנו; סוזוקי קיזאשי. כולי תקווה שבמציאות המכונית תפגין אלגנטיות מכובדת בנוסח 504/505/607.

 

 

לי הפיג'ו יותר מזכירה את הניסאן מקסימה האמריקאית.

 

2009_nissan_maxima_1.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

גם לטעמי היא נראית מכובדת ואלגנטית.

טוב שפג'ו זנחו את עיצוב הלוע הפעור והמוגזם שלהם.

בהצלחה,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הסטיישן כעורה, אבל הרגילה ממש נאה וזה שהיא דומה ל- C5 זה יתרון לטעמי.

מבפנים יותר מידי כפתורים. גם לא ראיתי ברשימה גרסה מעניינת במיוחד מבחינת מנוע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...