Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] – פיג'ו חושפת את ה508


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההגה מסקודה?

 

אם תגדיל את התמונה, תוכל לראות שבנוסף להגה גם מערכת השמע והידיות זהים בעיצובם לאלו של אוקטביה

פורסם

לא יודע על מה אתם מדברים ניסאן וסוזוקי. הפרונט שלה מזכיר טיפה אם תהיו יצירתיים R8(בתמונה הלבנה בכלל).

או שסתם עבדתי יותר מדיי שעות.

פורסם

מה R8? שירוקו :wink:!

 

אם כבר - במחשבה מאוד ליברלית יש משהו שמזכיר אסטון מרטין.

 

 

האמת מאוד מוצאת חן בעיני, תמיד אהבתי את העיצובים של פיג'ו.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
פיג'ו-מעצבת הרכב מהגדולות בעולם.

 

אתה מתכוון היו מעצבות הגדולות בעולם, היום סתם חאפרים וחקיינים, נראה כאילו חברה סינית קנתה את פיג'ו והרסה את כל מה שבנו שם, יותר מידי c5 וניסאן מקסימה ופחות פיג'ו, זה מה שיצא להם פה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לפי ה'ארגוס' המצוטט לעיל, ארכה של הסדאן 4.79 ס"מ, בעוד הסטיישן מוסיפה בסה"כ 2 ס"מ נוספים. עוד משם, לקוחה התמונה של חלקו האחורי של הרכב. לטעמי, מביך ולא הומוגני.

 

אין ספק שעיצובית, 508 פחות יחודית ומעניינת מ-407, למרות שאינני מסוגל לסבול את סרח העודף הקדמי המוגזם שלה(אשר נראה שעבר גם למחליפתה).

 

במחשבה שניה, קצת קשה לי לחשוב על הדבר הזה גונב לקוחות של מונדאו, פאסאט, אינסיגניה או C5.

 

v_172276i.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הבוקר נתקלתי בהודעה הרשמית לעתונות של פיז'ו באתר 'נטקארשואו':

 

Based on PSA Peugeot Citroën's platform 3, the 508 will be produced in Rennes-La-Janais, in France, for the European market.

 

From 2011, the Peugeot 508 saloon will also be produced in Wuhan, in China, where the Marque also has big ambitions with a car that is particularly well suited to this market's special requirements.

 

שימו לב בעיקר לפסקה השניה(ההדגשה שלי).

 

בניגוד לרנו שפורחת, מחפשת נישות ומטפחת את חטיבת הספורט שלה, דברים רעים קורים ב-PSA, שרחוקה מאד משנות הזוהר שלה בשנות השמונים והתשעים.

 

 

 

 

 

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

שימרון יקירי.

 

508 שעונה לדרישות השוק הסיני, זה כבר מטריד.

 

אבל צריך לזכור שבסגמנט הזה, שום יצרן לא מעיז "להתפרע " עיצובית. שם המשחק הוא סולידיות.

פורסם

אבל צריך לזכור שבסגמנט הזה, שום יצרן לא מעיז "להתפרע " עיצובית. שם המשחק הוא סולידיות.

 

ובכל זאת, אפשר להיות נועז ומעניין גם מבלי להתפרע. 407 היתה דוגמה מצויינת. C5 הנוכחית, וולוו S60 או סאאב 9-5 החדשות גם הן דוגמאות טובות. רוצה עוד? סדרה 5 החדשה ו-E קלאס הנוכחית.

 

קח את 505, למשל. עיצובה לא היה פורץ דרך בשום תחום, אך היה מכובד, אלגנטי ונעים לעין מהרגע בו הגיח לאויר העולם ב-1979 ועד למותה של המכונית(באירופה) בתחילת שנות התשעים. פגוש אחת היום ושים לב לפרופורציות הנכונות ולשטח השמשות הגדול.

 

407 עמנו כבר כמה שנים - ועדיין נראית רעננה ומיוחדת יותר מרוב מתחרותיה. האם נוכל לומר זאת על 508 בעוד 6 שנים? :roll:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
הפרונט שלה מזכיר טיפה אם תהיו יצירתיים R8(בתמונה הלבנה בכלל).

או שסתם עבדתי יותר מדיי שעות.

 

בדיוק מה שבא לי לראש כשראתי את התמונה, פרונט של (בערך, לא בדיוק, לא כלכך קרוב אבל בכל זאת) R8 להמוניפ.

ואני מובטל כרגע אז אין סיכו שזה בגלל שעבדתי יותר מידיי :shock:

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...