Jump to content

GT-R35

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

הנקודות של GT-R35

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מישהו יודע נתוני צריכת דלק?
  2. תהנו
  3. לא יודע על מה אתם מדברים ניסאן וסוזוקי. הפרונט שלה מזכיר טיפה אם תהיו יצירתיים R8(בתמונה הלבנה בכלל). או שסתם עבדתי יותר מדיי שעות.
  4. 1+^ שאלה: איך זה היה מסומן אז?
  5. GT-R35

    EVO X תשובות :

    האיבו 8 זו אותה אחת מיד2? אם כן מדובר על 414 כ''ס?
  6. למרות שהנושא ינעל. הג'נט הזה ממש אוהב עליי לך עליו לא ראיתי כזה עוד.
  7. תודה, עשית לי סדר בראש.
  8. שלום, ברצוני לדעת לגביי הבדלים בין 997 ו991. ראיתי שיש gt2& gt3 לשני הדגמים, וההסברים שקיבלתי שפורומים בחו''ל לא אחידים. אגב ערכתי חיפוש שלא העלה כלום.
  9. The hardest part of owning a Hybrid is telling your mom you are Gay המשפט הקורע הזה גנוב מחתימה של אחד מחברי הפורום (לא זוכר מי. נראה לי איזה מנהל) מה עם ה-9ff?
  10. מה שמו של הרכב הצהוב מהתמונות? נראה כמ 240sx מצרפת. **תודה, מצאתי.
  11. לרכבים שונים מתאימים צבעים שונים לדעתי.
  12. זו התגובה הכי אובייקטיבית שראיתי בפורום. רק בגלל התגובה שווה לקנות את הטורבו, יש לי רנו טויינגו לי זה רלבנטי?
  13. שייך לג'נט של הונדה קופה (92-95) אם אני לא טועה.
  14. רק אני המום?
×
×
  • תוכן חדש...