Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעייה במנועי VW 1.4 TSI?


AlexVR6
שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

,

אם היא תלך להחליף את הרכב, סוכן מכירות זריז ונמרץ ישכנע אותה לקחת את ה122 (כמו שקרה המון), אז היא מקבלת רכב שמבחינתה אין בו יותר מידי שיפור, השוני בצריכת הדלק זניח ומעבר להייפ התקשורתי שגרם לה לקנות את הרכב הזה (ולא 1600 אוטומטית כמו שהיה לה) מה שהיא בעיקר קיבלה זה פוטנציאל עצום לתקלות הן מבחינת המגדש, הן מבחינת המנוע והן ב DSG.

 

אם הפוטנציאל הזה יתממש או לא, ימים יגידו.

 

נו, נו, פוטנציאל עצום לתקלות? לא נסחפת בכלל. שמעת על מנועי 122 עם תקלות? בחיאת... מה גם שה- 122 מחליף בעיקר את ה- 2.0.

 

על כל פנים, הבה אציג לך תמונה הפוכה: פגשתי ברחוב (סיפור אמיתי) איש מבוגר עם גולף 122 בצבע של ה- 160 והתחלנו לדבר. הוא סיפר לי איך בעבר היתה לו גולף 2.0 ואיך לא האמין לסוכן שסיפר לו שה- 122 מנפח 1.4 תהיה זריזה יותר. לאחר נסיעת מבחן הוא רכש את ה- 122, ומאז מתלהב כמו ילד קטן מצריכת הדלק שלא תיאמן ומהגיר החלק. עכשיו תאר לך שהיה לו בן שהיה אומר לו - עזוב, תקנה 1.6.

 

ואגב, כשקיבלנו את הרכב הובהר לנו שאין שום הוראה לחכות דקה לפני או דקה אחרי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם כשאני קניתי את הגולף הקודמת שהיתה לך אייל (1.4T דור קודם) לא אמרו לי מילה על לחכות אודות הטורבו.גם כשרכשתי את הלאון - לא אמרו לי דבר לגבי זה.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כשאני קניתי את הגולף הקודמת שהיתה לך אייל (1.4T דור קודם) לא אמרו לי מילה על לחכות אודות הטורבו.גם כשרכשתי את הלאון - לא אמרו לי דבר לגבי זה.

 

ומה כתוב בספר הרכב ?

 

למיטב ידיעתי , בכל מנועי הטורבו יש הוראה מוחלטת אשר מנחה את הנהג להשארת מנוע בסרק ל 30 שניות לפני הדממת המנוע.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כשאני קניתי את הגולף הקודמת שהיתה לך אייל (1.4T דור קודם) לא אמרו לי מילה על לחכות אודות הטורבו.גם כשרכשתי את הלאון - לא אמרו לי דבר לגבי זה.

 

בתחילת השרשור שמתי לינק ל PDF של VW (חוברת הלימוד העצמי) למנוע הזה ספציפי

תעשו חיפוש ותראה שיש מנגנון שממשיך לעבוד גם אחרי שהמנוע כבוי על מנת לשמור על הטורבו (480 שניות אחרי כיבוי הרכב ליתר דיוק)

 

אם זה מספיק או לא תגידו אתם.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה כתוב בספר הרכב ?

 

למיטב ידיעתי , בכל מנועי הטורבו יש הוראה מוחלטת אשר מנחה את הנהג להשארת מנוע בסרק ל 30 שניות לפני הדממת המנוע.

 

אין לי מושג, אבל אני בהחלט אבדוק ואעדכן.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואגב, כשקיבלנו את הרכב הובהר לנו שאין שום הוראה לחכות דקה לפני או דקה אחרי.

אני מקווה שאתה לא מסתמך על מה שאיש המסירות אומר כמקור שניתן לסמןך עליו.

לי במסירה הוא הסביר בעיקר על תפעול הסטריאו וכששאלתי אותו על הרצה הוא אמר "לא לעבור 110".

נו, באמת. אני יכול להרוג את המנוע ולנסוע 90 בהילוך ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתחילת השרשור שמתי לינק ל PDF של VW (חוברת הלימוד העצמי) למנוע הזה ספציפי

תעשו חיפוש ותראה שיש מנגנון שממשיך לעבוד גם אחרי שהמנוע כבוי על מנת לשמור על הטורבו (480 שניות אחרי כיבוי הרכב ליתר דיוק)

 

אם זה מספיק או לא תגידו אתם.

נכון אני שמתי לב שאחרי כיבוי האוטו ,משהוא ממשיך לעבוד גם אחרי שהמאוררים מפסיקים לעבוד.

התלוננתי על הרעש הזה ואף אחד לא הסביר לי .

כנראה זה המנגנון שאת ה מדבר עליו ,אם הבנתי נכון.

אז בעצם לא צריך לחקות לפני שמכבים?

או שעדיין זה לא בטוח?

מה עם הרצת מנוע ?באמת לא צריך לעבור טורים 4000 ?או שזה שטויות?

בסוכנות אמרו לי שאפשר לקרוע את האוטו כבר מהיום הראשון,

מה אתה אומר?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוברת ל-1.8T יש לך? (160 כ"ס), אני כיום עם המנוע הזה בלאון.

גם למנוע הזה וגם ל 1.2 TSI כבר קיימות חוברות, אך עדיין לא נמצאות באופן חופשי באינטרנט (לפחות אני לא מצאתי), זה עניין של זמן בלבד עד שיהיה אפשר להשיג גם את זה, אם ממש אין לך סבלנות, חפש באיביי VW self study program ותקנה מה שבא לך תמורה 10 דולר.

 

 

נכון אני שמתי לב שאחרי כיבוי האוטו ,משהוא ממשיך לעבוד גם אחרי שהמאוררים מפסיקים לעבוד.

התלוננתי על הרעש הזה ואף אחד לא הסביר לי .

כנראה זה המנגנון שאת ה מדבר עליו ,אם הבנתי נכון.

אז בעצם לא צריך לחקות לפני שמכבים?

או שעדיין זה לא בטוח?

מה עם הרצת מנוע ?באמת לא צריך לעבור טורים 4000 ?או שזה שטויות?

בסוכנות אמרו לי שאפשר לקרוע את האוטו כבר מהיום הראשון,

מה אתה אומר?

 

אני טיפוס של "על בטוח", לא כואב לחכות חצי דקה ואפילו דקה אם לא ממהרים לפני שיוצאים מהאוטו, המצב היחיד שאני לפעמים עושה הנחות זה כשאני מחנה בבית, וזה כי יש לי נסיעה של 3 דקות כמעט בתוך רחובות משולבים ב30 קמ"ש ככה שעד שאני מגיע לחניה, הטורבו כבר בטמפ' סבירה ביותר.

 

 

לגבי הרצה אני לא מומחה גדול, פעם נאמר לי שזה לא מה שהיה פעם, ושמנועים היום מגיעים ללקוח אחרי הרצה במפעל, לא יודע אם זה שטות או שיש אמת בדבר. עדיף שיענה לך מישהו שיודע ב100 אחוז.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, נו, פוטנציאל עצום לתקלות? לא נסחפת בכלל.

 

פוטנציאל חביבי, פוטנציאל.

 

במכונה שיש בה רק מנוע יש הרבה פחות פוטנציאל תקלות מאשר אותה מכונה בדיוק שעל המנוע מורכבות מערכות נוספות שכמה שלא יהיו אמינות, הן לא חפות לחלוטין מתקלות ולכן נכתבה המילה פוטנציאל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם למנוע הזה וגם ל 1.2 TSI כבר קיימות חוברות, אך עדיין לא נמצאות באופן חופשי באינטרנט (לפחות אני לא מצאתי), זה עניין של זמן בלבד עד שיהיה אפשר להשיג גם את זה, אם ממש אין לך סבלנות, חפש באיביי VW self study program ותקנה מה שבא לך תמורה 10 דולר.

 

 

 

 

אני טיפוס של "על בטוח", לא כואב לחכות חצי דקה ואפילו דקה אם לא ממהרים לפני שיוצאים מהאוטו, המצב היחיד שאני לפעמים עושה הנחות זה כשאני מחנה בבית, וזה כי יש לי נסיעה של 3 דקות כמעט בתוך רחובות משולבים ב30 קמ"ש ככה שעד שאני מגיע לחניה, הטורבו כבר בטמפ' סבירה ביותר.

 

 

לגבי הרצה אני לא מומחה גדול, פעם נאמר לי שזה לא מה שהיה פעם, ושמנועים היום מגיעים ללקוח אחרי הרצה במפעל, לא יודע אם זה שטות או שיש אמת בדבר. עדיף שיענה לך מישהו שיודע ב100 אחוז.

אם כיביתי את האוטו ,ואחרי 5 דקות רוצה להדליק.

האם צריך עוד פעם לחקות דקה עד לנסיעה?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אני שמתי לב שאחרי כיבוי האוטו ,משהוא ממשיך לעבוד גם אחרי שהמאוררים מפסיקים לעבוד.

מה עם הרצת מנוע ?באמת לא צריך לעבור טורים 4000 ?או שזה שטויות?

בסוכנות אמרו לי שאפשר לקרוע את האוטו כבר מהיום הראשון,

מה אתה אומר?

אם כיביתי את האוטו ,ואחרי 5 דקות רוצה להדליק.

האם צריך עוד פעם לחקות דקה עד לנסיעה?

 

ואני הייתי בטוח שאני שומע את המאווררים. בפעם הבאה אני הולך לעשות אמבוש למנוע, לפתוח מכסה מנוע ולוודא אם מדובר במאווררים. בדור הקודם לא זכור לי משהו שעובד לאחר דימום מנוע.

 

לגבי הרצה, בספר הרכב מפורט איך לנהוג ברכב ב-1-1.5K הראשונים, בהחלט אין לקרוע אותו. מקריאת חומר באינטרנט, יש לזה חשיבות גדולה לאמינות והתנהגות המנוע בימי חייו.

 

בהדלקה חוזרת, אם מחוג חום נוזל קירור לא בתחתית, אין צורך להמתין.

 

בכל מקרה, אין להגיע לסל"ד גבוהה עם מנוע קר, עלול להגרם נזק (לא חייב להיות במיידי אלא לאורך זמן) לטורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעה פנויה.

 

 

 

פיט סטופ חיפשו איזה לקוח כדי לעשות לו לוגים לפני ואחרי, לא חושב שזה יצא לפועל, אבל שווה לבדוק.

 

היום אני וAviry בצענו בדיקת לוגים בנסיעה רגילה וחזקה

הכל נקי.

אשמח עם עומרי יאשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן היום עשיתי לעופר לוג קצר כדי לבדוק תיקוני הצתה, היה מעל 30 מעלות בחוץ ובלחיצה של ראשון עד רביעי/חמישי, לא היו תיקוני הצתה כלל.

 

מה שכן, חשבתי על זה לעומק ו...:

לא יודע אם להגיד ב100 אחוז שזה תקין, כן האוטו לא מתקן כלל, אבל אם נכנס לשורש הבעיה שגילינו שהיא חישן הנקישות, אולי אם אין כלל תיקונים זה בכלל לא בריא, שכן אולי המחשב כן צריך לאחר הצתות אבל הוא לא מאחר.

ושוב, יכול להיות שהכל בסדר והוא לא מתקן כי הוא לא צריך.

 

עופר, האוטו שלך עבר עדכון תוכנה? או שהוא חדש מדיי ולא היה צריך?

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...