Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 פיקאסו קצר - מעקב מתגלגל


dani666
שימו לב! השרשור הזה בן 236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...

שלום לפותח הפוסט  חדש לי כול עולם הצרפתיות ונוסע הרבה לעבודה כ 30K בשנה . 

אם אפשר יש לי כמה שאלות אליך ואשמח עם תענה אליהם:

1.איך הרכב מבחינת אמינות ? יש בעיות מוזרות  למינהם ? יש שינוי בין המנוע הישן שהוא 156 כ"ס לחדש 165 ?

2.מה המרווח  הטיפולים לפי היצרן ?

3.איך עלויות הטיפולים במוסך יבואן ?כי טיפלתי לרוב בכול הרכבים שהיו יפניות לבד  , למוסכים ועם  באמת צריך להכנס אם רכב זה למוסך ? (סטיגמה של מכנויות צרפתיות שהכול שם מסובך)

 

תודה רבה אשמח לתשובות 

חושב לקנות אחד אם באמת יש שינוי במנוע THP "המחודש" שלהם וזה לא כמו הישן ....

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

1. ככל שאני רואה, אמין למדי.  לפני שרכשתי אותו, היה טיפול (ריקול) במכסה מנוע והוחלף ממיר עקב ריח רע (אחריות).  מאז שקיבלתי אותו - הכל מפורט בפוסטים שלי.  זוכר בעיית מחשב מנוע [ראה הפוסט הראשון] שטופלה על ידי עדכון תכנה [אחריות]. 

1.א.  בהחלט יש שינוי בין המנוע הישן לחדש. כמה סוסים והבדל אדיר באמינות.  ולזכור שזה 165 סוסים כששיא המומנט הוא כבר ב 1,400 סל'ד.  תענוג.  (במנוע העדכני זה כבר 180 סוסים, אבל שיא המומנט כבר טיפס ל 1,750 סל'ד).  מה שכן - הוא אוכל דלק (תראה למטה - אני רגיל לדיזלים של PSA ...).  בחיפה עירוני אני מעריך (לא נסעתי מעולם מיכל מלא בעיר) 1:9.  משולב של הרבה עירוני ובין עירוני רגוע 1:12 (מדידה בפועל).  בין עירוני כמעט טהור - 1:15 כפי שדיווחתי.

2.  20,000 ק'מ או פעם בשנה, המוקדם.

3.  לדעתי סבירות (והן מופיעות בפוסטים שלי לזכרוני).  הן סבירות גם ברכבים אחרים של PSA שהיו/יש לי ושתמיד טופלו במוסכים מורשי היבואן (קסארה דיזל, C3 פיקאסו דיזלת 208 דיזל).  לגבי טיפול לבד - לא רואה סיבה למה לא, לפחות בחלק מהטיפולים.  בלמים, שמן וכו' - לא חושב שיש שם משהו מסובך במיוחד.  לגבי אבחון תקלות יתרון של מוסך היבואן זה שהם לא באמת צריכים להבין הרבה, הם מחברים את הרכב למערכת של PSA ואם צריך צרפתי משופם עם בגט ביד וקפה ליד מסתכל ומחווה דיעה.

 

ולמשפט האחרון שלך - יש שינוי אדיר באמינות בין מנוע ה 156 כ'ס שעליו אני אומר - אל תיגע - למנוע ה 165 כ'ס שבהחלט רצוי לגעת בו.

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, dani666 כתב:

1. ככל שאני רואה, אמין למדי.  לפני שרכשתי אותו, היה טיפול (ריקול) במכסה מנוע והוחלף ממיר עקב ריח רע (אחריות).  מאז שקיבלתי אותו - הכל מפורט בפוסטים שלי.  זוכר בעיית מחשב מנוע [ראה הפוסט הראשון] שטופלה על ידי עדכון תכנה [אחריות]. 

1.א.  בהחלט יש שינוי בין המנוע הישן לחדש. כמה סוסים והבדל אדיר באמינות.  ולזכור שזה 165 סוסים כששיא המומנט הוא כבר ב 1,400 סל'ד.  תענוג.  (במנוע העדכני זה כבר 180 סוסים, אבל שיא המומנט כבר טיפס ל 1,750 סל'ד).  מה שכן - הוא אוכל דלק (תראה למטה - אני רגיל לדיזלים של PSA ...).  בחיפה עירוני אני מעריך (לא נסעתי מעולם מיכל מלא בעיר) 1:9.  משולב של הרבה עירוני ובין עירוני רגוע 1:12 (מדידה בפועל).  בין עירוני כמעט טהור - 1:15 כפי שדיווחתי.

2.  20,000 ק'מ או פעם בשנה, המוקדם.

3.  לדעתי סבירות (והן מופיעות בפוסטים שלי לזכרוני).  הן סבירות גם ברכבים אחרים של PSA שהיו/יש לי ושתמיד טופלו במוסכים מורשי היבואן (קסארה דיזל, C3 פיקאסו דיזלת 208 דיזל).  לגבי טיפול לבד - לא רואה סיבה למה לא, לפחות בחלק מהטיפולים.  בלמים, שמן וכו' - לא חושב שיש שם משהו מסובך במיוחד.  לגבי אבחון תקלות יתרון של מוסך היבואן זה שהם לא באמת צריכים להבין הרבה, הם מחברים את הרכב למערכת של PSA ואם צריך צרפתי משופם עם בגט ביד וקפה ליד מסתכל ומחווה דיעה.

 

ולמשפט האחרון שלך - יש שינוי אדיר באמינות בין מנוע ה 156 כ'ס שעליו אני אומר - אל תיגע - למנוע ה 165 כ'ס שבהחלט רצוי לגעת בו.

פשי תודה על התגובה המפורטת , הכי הפחיד אותי עניין המנוע thp 156 כס כי שמעתי עליו זוועות 

כנירא אחרי הסגר ילך לבדוק כמה כאלו  , נסיעת מבחן כבר(הייה לנו בחברה בתור רכב זמני )עשיתי והרכב באמת מרווח והשורה השנייה 3 כיסאות אמיתיים שאפשר לכוון ,קנה אותי 😅

ובנוגע לטיפולים שמעתי הרבה שמועות מאנשים שהולכים לפי העדר אז עניין אותי לשיאול אחד שמחזיק ברכב הזה זמן מה , כי את כול הטיפולים עושה לבד לרוב , עוד משהוא ששחכתי לישאול  זה המנוע הוא אם שרשרת טיימניג או רצועה ? ויש לה עווח להחלפה ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב 165 שרשרת, לגבי החלפה שמעתי על מקרים שבהם התחיל רעש של טרקטור בהנעה אם אני לא טועה עקב מותחן ואז הוחלף קיט טיימינג.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כמו ש X אמר - שרשרת.  לזכרוני לפי המפרט ב 165K ק'מ יש תחילת מעקב אחרי מצבה.

 

כמו שגם X אמר, היו מקרים של בעיות בשרשרת וכולן לזכרוני במנוע ה 156.  לא זוכר כאלו ב 165 (או ב 180).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון

וקצת עדכונים.

 

לפני חודש אשתי מתקשרת אלי ממחלף קיסריה - הרכב רועד ולא סוחב, נורת מנוע דולקת.  הוריתי לה לכבות ולהניע.  הרכב הניע והרעידות נעלמו.  החזרתי אותה לחיפה, התחלפנו ברכבים, הרכב נסע כאילו כלום רק נורת המנוע נשארה דולקת והיה רישום על תקלה.  אחרי שלוש התנעות - נורת המנוע כבתה.  למחרת הרכב הוכנס למוסך נחשד הקניסטר אך נמצא יבש נסרקו  תקלות ובצע לפני  הנחית יצרן עדכון תוכנה למחשב מנוע.  316 ש'ח.

 

הרכב המשיך ליסוע מצויין כשבוע, ואז אחרי נסיעה של פחות מ 2 ק'מ בעת האטה לרמזור - רעידות.  כיבוי.  התנעה..  הכל תקין.  אחרי 3 התנעות גם נורת התקלה כבתה.  הרכב חזר למוסך, זוב הוזכר "קניסטר" אך נמצא תקין.  נקראו תקלות, הוצלבו קוילים, נבדקה דחיסה, פורקו פלאגים ונמצא אחד מעט סגור.  הוחלפו פלאגים.  353 ש'ח.

 

הרכב המשיך ליסוע מצוין כשבוע, ואז אחרי נסיעה של פחות מק'מ, בהאטה בעליה - רעידות.  כיבוי.  התנעה.  הכל תקין.  אחרי 3 התנעות גם נורת התקלה כבתה.  הרכב חזר למוסך והפעם הוחט על החלפת בית מצערת.  העלות יקרה ולכן סוכם שניסע עם הרכב תקופה ורק אם  אז הכל תקין - נחויב.   לא תקין, יוחזר בית המצערת הקודם ולא נחויב.  סה'כ 2,355 ש'ח.  בית המצערת הוחלף במשומש ובלי קשר לבעייה, רעידות קלות מאד שהופיעו מדי פעם בסרק נעלמו.

 

הרכב המשיך ליסוע מצויין ואחרי 10 ימים התקשרו מהמוסך לשאול אם אפשר לחייב.  אשרתי.

 

שעתיים אח'כ אשתי אומרת לי שכשהיא נכנסה לתחנת דלק וחכתה למשאבה פנויה, התחילו רעידות.  אבל הפעם חזקות יותר.  כיבוי והתנעה פתרו.  למחרת לקחתי את הרכב לעבודה (גר בכרמל, עובד במת'מ) והרעידות הופיעו בהגעה לעבודה.  כיבוי והתנעה פתרו את הבעיה ולקחתי את הרכב לבית אך מיד עם סוף העליה לכרמל שוב הרעידות.  כיבוי, התנעה וכו'.  המוסך אסף את הרכב מהבית, ואחרי זמן שלחו לי את הסרטון הבא :

 

 

יש להחליף מיכל דלק וקניסטר.

 

הרכב הוחזר אחרי יומיים עם מיכל דלק וקניסטר חדשים.  העלות המלאה (חלקים ועבודה) כוסתה על ידי היצרן והיבואן.

 

החיים לעתים מעניינים.

 

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא.  הושאר.  כמו שנכתב - הקניסטר דווקא נחשד אך נמצא תקין בתקלות הקודמות.

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מאכזב יכולות הדיאגנוסטיקה של המוסך הזה

 

 

הם צריכים ללמוד מרון אוחנה איך ניגשים לאבחון תקלות

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...