Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 פיקאסו קצר - מעקב מתגלגל


dani666
שימו לב! השרשור הזה בן 237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

נניח שלא היו 2 תקלות נפרדות.  כנראה שכן היו,  אבל נניח.

 

באיזה שלב רון היה מזהה בעית קניסטר? 

כמה היה עולה לי לפתור אותה אצל רון?

 

ולהזכיר שבשלושת האירועים הראשונים הרכב הגיע כשהוא תקין למוסך,  ללא נורת מנוע דולקת, ואם התראה במחשב על תקלת מצערת בעבר.

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, outnex כתב:

מה רואים בסרטון שלא תקין?

 

דלק במיכל קניסטר.

הקניסטר(עם פחם פעיל) אוגר אדי דלק מהמיכל דלק, ברגע שיש כשל בשסתום במיכל דלק אז הדלק עובר

בחופשיות לקניסטר שמחובר לסעפת היניקה, במצב תקין הוואקום בסעפת היניקה מאפשר לשאוב פנימה את אדי הדלק, במצב לא תקין(הנ"ל) דלק נכנס לסעפת היניקה.

 

 קוד תקלה(על מצערת במקרה הזה) תמיד יכול לנבוע מתקלה נלווית שקשורה באופן עקיף למערכת.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, dani666 כתב:

נניח שלא היו 2 תקלות נפרדות.  כנראה שכן היו,  אבל נניח.

 

באיזה שלב רון היה מזהה בעית קניסטר? 

כמה היה עולה לי לפתור אותה אצל רון?

 

ולהזכיר שבשלושת האירועים הראשונים הרכב הגיע כשהוא תקין למוסך,  ללא נורת מנוע דולקת, ואם התראה במחשב על תקלת מצערת בעבר.

 

אין לי כח להתחיל לפרט דוגמאות,  אבל אני ממליץ לעקוב אחריו בפייסבוק

 

בכל יום שישי בבוקר הוא מעלה שלל דוגמאות מהשבוע החולף. מרתק.

 

אה

ולא היה עולה לך לפתור את זה אצל רון מהסיבה הפשוטה שהוא מטפל רק בVAG והקבוצה שלה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 אה
ולא היה עולה לך לפתור את זה אצל רון מהסיבה הפשוטה שהוא מטפל רק בVAG והקבוצה שלה

זה לא נכון. רון מטפל גם ברכבים של יצרנים אחרים מלבד VAG.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן  אבל תקלה כזאת "מעניינת", הוא היה מספיק כנה לומר - עזוב אותי, לך למומחה PSA

ומפנה אותו לגבע שנמצא חצי דקה ממנו

  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון

טוב, שנה נוספת עברה והגענו ל 94,000 ק'מ (15,000 ק'מ בשנה - הרבה יותר ממה שחשבתי שייסע, ובטח יותר מה 208 דיזל).

 

אז מה היה :

טפול, החלפת נוזל בלמים, מסנני אוויר, שמן, ומזגן והעברת טסט (ללא תשלום - פרט לתשלום למכון שכלול בחשבונית), ותוסף למערכת הדלק (נשאלתי)

 

סה'כ 1,502 ש'ח.

 

(כולל איסוף והחזרה לבית, אבל המחיר לא היה שונה גם אם הייתי מביא למוסך).

 

בטסט נאמר ש "בוקסות למשולשים סדוקים", אחרי בדיקה במוסך נאמר לי שאין צורך לטפל ואפשר להמשיך לשנה הבאה.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון

אין לי מושג - כאמור לא נגעו בהן, אז לא נכנסתי לעומק.  בחגיגות ה100K אני רוצה לקפוץ לביקורת בגבע ואז נשמע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

VXLAN,

זה בדיוק מה שאני עשיתי.

בין היתר, בעקבות השרשור הזה והתכתבות עם דני, רכשתי C4 פיקאסו 2016 אקסלוסיב בנזין, ולבינתיים אני מאוד מרוצה.

אגב, ביקור בגבע לבדיקה כללית העלה שצריך להחליף משולשים ועל הדרך גם פולי משאבת מים (סה"כ 2,000 ש"ח כולל מע"מ).

הקניסטר ומיכל הדלק הוחלפו בשנת 2018 ע"י הבעלים הקודם בתוך תקופת האחריות.

עריכה אחרונה על ידי zvih

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משולשים לא דבר הכי זול. מעל אלף למשולש מקורי. כאשר צד ימין עולה יותר משמאל. חצי מחיר לתחליפי. מה תבחר ?

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני ?  מקורי אלא אם מקור מוסמך (גבע) יאמר לי שהתחליפי באיכות קרובה או כמעט קרובה למקורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון

הגענו ליומולדת 100,000 ולעדכונון.

 

בתור מתנה הוחלף פורק הלחץ לדגם מהמיני.  הפורק שפורק ( :-) ) נראה ללא בעיות בדיאפרגמה.

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון

לך תסמוך על חשמל צרפתי.  כולה אשתי נכנסה עם פינת הפגוש הימנית במשהו בעת רברס, שברה את הפנס התחתון ועכשיו מדי פעם כשמאותתים ימינה מקבלים התראה על בעייה בנורת איתות (והפנס הזה לא שייך לנושא האיתות בדגם שלי).

הפנס המדובר :Screenshot_20220425_175754.png.ca0d051adbc4b17ea87102307cd888f5.png

תפקידו (וזה חכם באמת) להידלק כשהאורות דלוקים ומרימים את הדלת האחורית (כי אז לא רואים את הפנסים שבדלת כמובן).  שאר הזמן הוא כבוי (בדגם שלי!).

 

אז זהו - הוא שבור, ובאמת לא דולק כשצריך.  סביר להניח שאפילו בטסט לא בודקים אותו, אבל ההתראה הזו מדי פעם מעצבנת.

 

אז -

מישהו יודע מקור לפנס חדש (עדיף כל הגוף + הפלסטיק)?

ועוד יותר חשוב - עד כמה זה אפשרי לתיקון עצמי ללא כלים ?

 

בברכת חברים !

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...