Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וצהריים טובים יש ברשותי פיאט אונו עם מנוע 1.6 הזרקה של רגאטה(מנוע אטמוספרי)

אין ברשותי את הפילטר אויר המקורי אבל יש לי פילטר פתוח עם מתאם אבל בעיני הייתה שם בעיה הכל ישב קרוב מידי למנוע וכל החום שם לא כל כך עשה טוב לא למנוע ולא כלום ומה שיצא זה צליל בלבד בלי שום שינוי בכח המנוע.

מה שעשיתי בעניין הוא .

הלכתי וקניתי צינור סיליקון בקוטר של 2 צול והעברתי את הפילטר אויר עצמו לאחורי ה גריל הקדמי של האוטו (יש בגריל רשת)

אבל הצינור ארוך יחסית ואין כבר את צליל היניקה שהיה כשהצינור היה קצר.

כשאני אומר ארוך אני מדבר על 45 ס"מ של צינור בכדי להגיע לקדמת ה רכב (לגריל).

אני רוצה בבקשה לשמוע את דעתכם וקראתי מספר נושאים בעניין אבל איןתשובה לנושא שלי.

אני אישית חושב שזה מתאים לפורום שיפורים אבל אם מישהו חושב אחרת אז שיגיד ועל הדרך יגיד לאן זה מתאים.

פורסם

יש לי רק בעיה אחת אני לא יודע להעלות תמונות לאינטרנט אם מישהו יוכל להסביר לי איך בבקשה זה יועיל לי מאוד.

תודה מראש אסף.

×
×
  • תוכן חדש...