Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חו"ד: אופל אומגה 2.5 TD


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

חבר מעוניין לרכוש אופל אומגה שנת 2000 עם מנוע 2.5 ליטר טורבו דיזל.

אבקש לדעת את הפלוסים ומינוסים (מחלות אופייניות לרכבי הדיזל במיוחד) ברכב זה.

בתודה מראש.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם

שוק על הפנים, רכב שנחשב בזמנו לרכב יוקרה, אמינות ככה-ככה מינוס, התנהגות כביש טובה, הנעה אחורית, מנוע גדול, מאובזרת כיאה לרכב מנהלים, רכב מאוד גדול שמי שלא רגיל לצורה שלו יקח לו כמה זמן להתרגל, נראה טוב מאוד, יקר לאחזקה. דרך אגב, אתה בטוח שהרכב הוא שנת 2000? כי המנוע דיזל 2.5 שהגיע מב.מ.ו הגיעו החל מ2001, יכול להיות אבל שאני לא זוכר נכון.

 

זה טוב אם אתה מחפש את הפוזה של המנהלים בזול, אבל אם אין לך יומרה כזאת אין לך מה לחפש בה. ותשאיר כסף בצד לפני הקניה "למקרה חירום", כי יכול מאוד שתצטרך להחליף רצועת טיימינג.

פורסם

היתה לחבר גם שנת 2000 בנזין ,

 

הוא לא הפסיק להוציא עליה כסף..

 

תחשוב שוב למרות המראה המרשים והנוחות.

 

 

לנצ'יה דדרה

קרייזלר וויאג'ר למשפחה

פורסם

עם כל אהבתי הרבה לאופל, הרכב עצמו סובל מאיכות הרכבה נמוכה ומאמינות מערכות חיישנים, חשמל ואלקטרוניקה עלובה.

 

באספקט הישראלי הן סובלות בנוסף גם מרמה טכנית מזעזעת של מוסכי UMI (באופן כללי ובפרט בתחום של אופל) וממחיר חלקי חילוף מטורף לחלוטין (תאמין לי, אפילו בעלי מרצדס לא מכירים מחירים כאלה).

 

 

אחרי כל זה, קשה לי להאמין שהחבר עוד ילך לרכוש אחת כזאת.

 

זכור לי מישהוא פה בפורום שהיה צריך להחליף פה 4 קוילים (מתוך 6) וכל קויל עלה 3000 ש"ח לא כולל מעמ ועבודה!:shock:

(למרות שבדיזל אין קוילים, זה נותן לך אומדן למחירי החלפים).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לאח שלי היתה אומגה 1999 - הרכב היה משאבה של כסף.

אחרי שנתיים המנוע מת, התקשרתי ל- UMI לברר עלות מנוע חדש, התשובה היתה 60,000 ש"ח! שאמרתי לבחור החביב מהמוסך של UMI שהמחיר הזה הוא יותר גבוהה ממחיר הרכב הוא צחק. אז בבקשה אל תסתבך עם הרכבים של UMI ובמיוחד האומגה הבעיתית.

פורסם

מסכים בהחלטה עם הנאמר לעיל.\

 

לאבא של חבר שלי היתה בנזין חדשה, הוא לא הפסיק לבכות, הלכו לו מכלולים אלקטרוניים כולל מחשב רכב בכמויות, הרכב ביקר כמעט כל שבוע במוסך מורשה, באמת מסכים עם הקביעה שהם לא כל כך מבינים בדגם זה.

 

 

שמור נפשך ורכוש רכב דיזל שיודעים להתעסק איתו פה בארץ.

 

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...