Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלון וניהול החתונה היה מעולה, אני יכול לשלוח לך עוד תמונות שתיתרשם (אין לי שום קשר למלון חוץ מהחתונה)

האוכל היה מעולה, החתונה היתה קטנה 120 איש, בסוף היו גם הנחות מצד המלון (סוויטה חינם במלון, והביאו לנו עוד הזמנה לאכול שם בחינם לי ולאישתי, בירה היתה חינם וחופשית לכל הארוע).

אני היתי מאוד מרוצה וגם אישתי והמשפחה מחול (משוויץ ואוסטריה).

1 (704).jpg

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור אורח, אני לא אוהב שבעלי השמחה משתגעים, עושים חתונה בסכומים הזויים ומגלגלים את זה על האורחים, כאילו אני צריך לממן להם את השגעונות (ואני ממש לא קמצן)

 

ובכלל, כל אחד חושב שהחתונה שלי היא ממש מדהימה ומיוחדת, בתור אחד שעבד קצת בענף ויש לי כמה חברים שהם חזק בקטע (הגברה ותאורה) אני יכול לומר לכם שרוב החתונות אותו דבר, וזה לא באמת מעניין מישהו אם המפה בז' או לבן או אם שמתם או לא שמתם בלונים לרכבים.

 

אוכל טעים, מוזיקה טובה, אלכוהול טוב, ואולם שלא נמצא בחור כלשהו (יש אנשים שחושבים כי האולם יפה זה מצדיק נסיעה של שעתיים למרבית האורחים - אז זהו שלא, בשעתיים האלו אנחנו בעיקר מקללים את הזוג).

 

בקיצור, לדעתי הטיפ הכי טוב הוא לקבוע תקציב ולא להשתגע...

פורסם

אין שום בעיה לארגן חתונה ל-400 ב-70K,

פשוט מוותרים על כמה שטויות מטומטמות שעולות יותר מדי כסף,

ושאף אחד לא יזכור בכלל שעשית אותם, לא אתה ולא הכלה ולא האורחים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

המלצות שלי

 

א. יש אתר MIT4MIT ששם אתה יכול לבדוק חוות דעת של אנשים .

ב. תקליטן - רוברט גיטלמן

ג. צלם - בני אסכלוני

 

השכרת רכב - אלדן - אינפיניטי G37 או מרצדס E300 או A6 ב 900 שקל בערך.

 

עיצוב - אל תשתגע יותר מדי לפי דעתי 90% לא זוכרים מה היה באמצע השולחן פרחים או פמוטים או את צבע המפיות.

פורסם
המלצות שלי

 

א. יש אתר MIT4MIT ששם אתה יכול לבדוק חוות דעת של אנשים .

ב. תקליטן - רוברט גיטלמן תלוי כמובן בטעם האישי, חבר שהתחתן דרך איזי-ווד לקח אותו ובסוף קיבל דאבל שבו רוברט מככב בתור דחליל (המוסיקה הייתה בת אלף ז*נה היות והדאבל היה תותח, מוכן לתת לך שם בפרטי)

ג. צלם - בני אסכלוני

 

השכרת רכב - אלדן - אינפיניטי G37 או מרצדס E300 או A6 ב 900 שקל בערך.

 

עיצוב - אל תשתגע יותר מדי לפי דעתי 90% לא זוכרים מה היה באמצע השולחן פרחים או פמוטים או את צבע המפיות.

 

ספקים לא רק כותבים על עצמם דברים טובים אלא גם נוטים ללכלך על אחרים, כאשר מדובר באטרקציות הקטנות 90% הם נוכלים ושרלטנים, כל ילד בן 18 נהיה איש מגנטים, בר אקטיבי המגיש אצטון בכוסות וודקה או איש זיקוקים שממחזר חומר, למרות שהם מתחרים שלי לא אכפת לי לתת שמות של כאלה שכן עובדים יפה ולא גורמים ללקוח לצאת במחשבת עשו אותי בלי וזלין, יש מעטים כאלה וחבל, אם היו יותר "צדיקים" אולי לרמאים היה קשה יותר להתפרנס.

 

לא הייתי סומך יותר מדי על חוות דעת באינטרנט, תסתובב באולמות אירועים ותראה מי ואיך עובדים.

חתונה ל400 איש-

400 איש *200 עבור כל מנה

10K בערך לצלם

5K לדיג'י

2K לשמלה

1.5K-2K זיקוקים + מגנטים/ עשן כבד (ברמה וכמות נורמאליים)

1.5K בערך עבור כל עינייני הרבנות

4K-5K אלכוהול תוצרת חוץ לשולחנות

1.5K - 2K לטיפים

1.1K רכב + דלק

מקום מומלץ לטבעות נישואין הוא ארגמן בבצרה, המחיר והאיכות מעולים.

 

*בכל אולם אירועים הבירה בחינם, אני נתקלתי גם בLEFF פעם

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

rgunv, אני רואה שיש לך הרבה ידע בתחום, כמובן שזה נובע מזה שאתה עוסק בו, אעזר בך אחרי תקופת המבחנים כשהדיבורים יהפכו למעשים וביקורים פיזיים באולמות ואצל בעלי מיקצוע.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

*בכל אולם אירועים הבירה בחינם, אני נתקלתי גם בLEFF פעם

 

באגדתא LEFF חינם..

אין לי מילים לתאר כמה אני מרוצה מהאולם הזה באמת מעבר לכל הציפיות ברמת העיצוב, האוכל והיחס המדהים.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

כמעט חודש עבר מתאריך החתונה, מה אני אומר לכם, החוויה הזו שינתה את חיי, מעכשיו אני מסתכל על הכל כעל לפני החתונה ואחרי, אין מילים לתאר איזו הרגשה מדהימה זה להיות נשוי....

טוב, היא יצא מהחדר. :)

עכשיו ברצינות, היה נחמד מאוד, וחשוב לי להעביר כמה טיפים לדורות העתיד שיתקלו בת'רד הזה.

הדבר הכי חשוב בחתונה הוא, קהל צעיר.

האירוע היה תוסס מההתחלה ועד 1:00-1:30 בלילה (ביום שלישי!) בגלל כ120 חבר'ה צעירים מתוך 220 אורחים.

אם אין קהל צעיר דאגו להתאים את המוזיקה לסגנון הקהל, רחבה ריקה זה לא כיף ואין מה לצלם.

דיג'י טוב הוא לא דווקא דיג'י יקר אך חלק מאוד חשוב באירוע, כימיה טובה בינכם מאוד עוזרת.

סגרנו עם בחור שאשמח להמליץ עליו בפרטי ב2800 ש"ח, הוא הקפיץ את כולם וקרא את הקהל מעולה.

תביאו זמר מגניב, מצאתי בחור "אפרו-אמרקאי" ששר באנגלית, רוסית ועיברית, עושה חיקוים וקטעים בשיתוף עם הקהל ואיתנו, 1600 ש"ח.

בימינו מתופף מעפן עולה 2000.

האולם, חשוב מאוד, צריך בכלל להסביר?

שימו לב לתאורה, ניקיון וצוות מלצרים שלא נראה כאילו חגג אתמול בר מצווה.

סגרו מראש תשלום למלצרים כדי להמנע ממתן טיפ מיותר בהמשך הערב.

עיצוב האולם, מעצב הבית של האולם עשה עבודה מעולה, לא צריך להגזים ולשפוך על העניין כסף מיותר, 2200 ש"ח.

אל תתפשרו על אוכל ותתעקשו שיביאו לכם אוכל מהאירוע שמתקיים בזמן הטעימות ולא מהמטבח שהשף מכין במיוחד לכם.

רכב, אל תשקיעו, גם ככה אף אחד לא רואה אותו, שכרתי מליבו דנדשה ב260 ש"ח רק כי השמלה של הכלה לא נכנסת בקליאו. :)

את קישוט הרכב עשתה ידידה, בחנות פרחים זה מתחיל מ250 ש"ח.

אלכוהול, למרות שרוב האירוע היה מורכב מחבר'ה שותים לשים וודקה על כל שולחן הייתה טעות, נכון שזה נתן הרגשה קצת יוקרתית אבל זה גם השאיר הרבה בקבוקים חצי גמורים ופתוחים.

קנו פחות וודקה ותשקיעו יותר בוויסקי, פיג' ושאר ירקות, הדברים האלה עפו יותר מהר ממפכ"ל המשטרה בדרך לישיבת בוקר.

שמלה, אין שום תרוץ לשלם על העניין מעל 5000 ש"ח, אנחנו תפרנו את שלנו אצל תופרת מקצועית שלוקחת את השמלה בסוף האירוע וקיבלנו במחיר הזה גם תכשיטים ואביזרים.

חליפה, יש המון בפחות מ2000 ש"ח (3 חלקים + חולצה ועניבה), עשו השוואת מחירים.

צלם, גם פה הכסף לא תמיד מדבר, בקרו כמה צלמים וחפשו אחד שעושה עבודה טובה וזורם איתכם באנרגיות חיוביות.

תהיו זורמים בצילומים ואל תפחדו להתפדח, אחרי זה צוחקים על כל העסק.

אורחים, קחו את הכמות שהזמנתם ותורידו 25 אחוז, אחרי זה שהשאר יאשרו ויבטיחו שהם באים ללא שום צל של ספק, תורידו עוד 25 אחוז.

קחו בחשבון שהמתנה הממוצעת עומדת על כ200 ש"ח (במקרה שלנו לפחות), תכננו הוצאות בהתאם.

חשוב לרשום כל דבר, לשמור קבלות ולנהל תיק תמונה מסודר.

אישית מאוד נהנתי ומאוד כיף לקבל מחמאות על האירוע ולהזכר עם חבר'ה בצחוקים שהיו חודש אחרי.

אשמח לעזור בפרטי ולתת המלצות לאנשי המקצוע ששכרתי.

1111.JPG

2222.JPG

3333.JPG

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מזל טוב, איזה הקלה לעבור את זה הא? אין לחץ יותר (רק מתכנון החתונה ירדו לי 10 שנים מהחיים, עשיתי חתונה גם בשוויץ ופחות משבוע חתונה גם בארץ).

אצלי אישתי התעקשה שאנחנו צריכים לקנות גם חליפה וגם את השמלה, את האמת השמלה היתה זולה לאומת הארץ,

אישתי קנתה שמלה שבארץ רצו רק על השכרה 6 אלף, היא קנתה ב4 אלף שח.

אצלי לצערי החליפה עלתה בסביבות ה9 אלף ש"ח.

אבל לא משנה הכי חשוב שנהנתם ועברתם את השלב הראשון, עכשיו מתחילים החיים האמיתיים :twisted::twisted::twisted:

פורסם

כמו שכבר רשמו לך כאן,ואני ארשום לך מניסיון, מסיבת החתונה היא בסך הכל מסמר קטן בבניין שנקרא החיים האמיתיים, המתכון להצלחה בחיים האמיתיים הם שילוב של המון מרכיבים כמו :שיתוף,עזרה,הקשבה,תמיכה נפשית ופיזית וכנות וכמובן עוד דברים, העבודה לא פשוטה.

שיהיה המון בהצלחה ומזל טוב.

פורסם
הדבר הכי חשוב בחתונה הוא, קהל צעיר.

רחבה ריקה זה לא כיף ואין מה לצלם.

רכב, אל תשקיעו, גם ככה אף אחד לא רואה אותו, שכרתי מליבו דנדשה ב260 ש"ח רק כי השמלה של הכלה לא נכנסת בקליאו.

תהיו זורמים בצילומים ואל תפחדו להתפדח, אחרי זה צוחקים על כל העסק.

:mm_yeah:

קודם כל מזל טוב. שנית, ברשותך אתעלק פעם נוספת, עם רשימת מסקנות, עקב היות העניין טרי גם אצלי. :wink:

רכב. המלצתי החמה, אם כבר משכירים רכב במיוחד- סיטרואן ברלינגו ודומיו (אני רציני!!). אנחנו התניידנו ביום החתונה בפורד פוקוס שלנו. 4 אנשים עם באגאז' עמוס באלכוהול, תיק ליום ותיק ללילה במלון, במושב האחורי ביני לבינה הייתה שקית עם קשקושי מסיבה (קנינו וובוזלות, היה מגניב :-D), ובנוסף- ג'קט תלוי, חולצה שלי להחלפה והינומה על קולב. נסו לתאר לעצמכם את הצפיפות.

לאכול טוב במשך היום. במשך כל האירוע מה שאכלתי היו 2 כדורי פלאפל וחתיכת עוף מוקפץ.

אם החתן והכלה לא רוקדים, אף אחד לא ירקוד בשבילם. רוצים רחבה מלאה? הישארו עליה כל הערב.

לזכור שבתחומים מסויימים אתם עומדים "מאחורי הקלעים". אשתי לא אוהבת את היהודים, וביקשה מפורשות מהדי ג'יי לא לשים שום שיר שלהם. כנראה שהוא שכח או לא יודע מה, ובכל זאת שם. בחצי הדקה הראשונה התרגזנו קצת, אך לקהל זה לא הפריע, מן הסתם... חבל להתעצבן סתם על דברים קטנים ומפגרים שהאורחים אפילו לא שמים אליהם לב.

אלכוהול- עדיף שיישאר מאשר שיהיה חסר. כל מלה מיותרת. נשארו לנו 4 משטחי רדבול ו12 בקבוקי וודקה. במחיר הנכון מוצאים מי שיקנה את העודפים.

ומצד שני- להמעיט באלכוהול, ואם אפשר לוותר, מה טוב. ראבאק- זה היום הכי מטורף שהיה לי בחיים, הייתי מסטול מעצם הסיטואציה. מי צריך אלכוהול??

 

כמעט שכחתי- להסיר את הקישוטים מהרכב לפני שחוזרים הביתה, ולהשתדל לצאת מטווח המקום בשיירה של 2-3 רכבים

 

שוב, מזל טוב

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

הכי חשוב, להחתים את הכלה הטרייה לפני החתונה על מסמך שבה היא מתחייבת לשכב איתך בליל הכלולות,לא משנה כמה היא עייפה\מותשת\מסטולית\עם כאבים בחזה מהמחוך\כאבים ברגליים מהעקבים\שיכורה\מאוכזבת מספירת הצ'קים\עם בחילות מהסטייק שהיא נזכרה לאכול ב4 בבוקר כי היא לא אכלה כלום כל היום.:lol:

פורסם
:mm_yeah:

 

כמעט שכחתי- להסיר את הקישוטים מהרכב לפני שחוזרים הביתה, ולהשתדל לצאת מטווח המקום בשיירה של 2-3 רכבים

 

 

נקודה מאוד חשובה העלת.

 

חשוב מאוד שהצ'קים לא יעזבו את האירוע עם הרכב שאיתו הגיעו החתן והכלה ! (גם אם תוריד קישוטים יכול להיות שהרכב כבר "מסומן").

 

כשאנחנו סיימנו את החתונה כל הצ'קים היו עם ההורים שלי שנסעו ברכב אחד, לפניהם נסע אח שלי ברכב אחר, ומאחורי ההורים שלי רכב שלישי עם אח נוסף ו-9 מ"מ.

 

לא רחוק מאולם האירועים נצמד בצורה מחשידה קטנוע לרכב של ההורים שלי, מיד אחי התחיל לצפצף לקטנוע ונצמד אליו,במזל הרמזור התחלף לירוק והשיירה המשיכה לנסוע והקטנוע נעלם.

 

יכול להיות שזה היה כלום, ויכול להיות שהיינו מסיימים את החתונה ללא מתנות מהאורחים,קשה לדעת.

 

בקיצור, להיזהר מאוד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הי עידן,מסק"ר מעל ומרכבה סימן 4 עם ארטישוק דלוק לא היו באזור ? :lol:

 

*הכל בהומר ,גם אנחנו משתדלים לאבטח את המתנות כשאנחנו יוצאים מהארוע.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...


×
×
  • תוכן חדש...