Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לכם 400 אורחים, זה מעולה

דבר ראשון למצוא אולם, עם רשיון אמיתי ולקבוע תאריך

כל שאר העצות, אחרי שתדע אולם ותאריך.

(יש אולמות שעובדים עם מטבח שלהם, יש עם קיטרינג חיצוני

לפי תאריך אפשר לתכנן קבלת פנים פנים או חוץ ועוד ועוד, אבל הכי חשוב, קודם מקום ותאריך)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב

גם אני במצבך. לפני שלושה שבועות הפכנו את העניין לרשמי, ואתמול בשעה טובה סגרנו על תאריך ומקום.

לפני שמתחיל כל הבלאגן, קחו נשימה עמוקה ותחליטו אם אתם עושים את זה בכיף או שעושים את זה בסגנון "בריידזילה".

כבר עכשיו תעשה תיאום ציפיות עם אישתך- מה חשוב לה, על מה היא מתפשרת ועל מה היא לא מוותרת בחיים. ככה תוכלו למנוע הפתעות ולמזער מריבות למינימום.

העצה שאני יכול לתת לך היא לקחת את העניין בפרופרציות הנכונות. לוותר על כלה מעופפת, רב מזמר ותזמורת חרקים (ע"ע חתונת הדמים של הגששים. מומלץ לשמוע). אם יש אוכל טוב, די ג'יי טוב ואלכוהול טוב- אפשר לעשות אחלה ערב. לא צריך להתפרע.

האורחים המבוגרים יזכרו את האוכל והחבר'ה של החתן כלה יתעניינו באלכוהול ובמסיבה עצמה. כל מה שמעבר- לדעתי מיותר.

ועוד משהו- אני באופן אישי מעדיף 200 אוררחים שאני מכיר ושחשוב להם ולי שהם יבואו, מאשר 450 איש שחצי מהם אני לא מכיר והם רואים את ההזמנה כקנס. נקודה למחשבה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מנסיון של הרבה מאוד חתונות :

אל תשקיע יותר מדי באוכל. בסוף בכל החתונות זה אותו דבר ואף אחד לא זוכר מה היה אלא אם היה גרוע ברמת בלתי אכיל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

דבר אחד נוסף על מה שכבר כתבו, בדוק גישה לנכים שלצערי זה לא דבר מובן מאליו באולמות. אתה לא יכול לדעת אם הסבתא לא תחליט לשבור רגל בדיוק יומיים לפני החתונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דבר ראשון, תודה לכולם, עזרתם המון ונתתם כיוון כללי מעולה.

אני מקווה שבעתיד נוכל להעזר בת'רד הנ"ל לסוגיות דומות:idea:

דבר שני, בקשר לכמה דברים שנאמרו פה:

שמלה- יש תופרת מעולה עם כמה שמלות מעולות שתצמצם את הנזק לכ2000 ש"ח. את השמלה עיצבה האישה עם אמא (שלי) והוא קולע בול לרצונה.

איפור ושיער - אם לאישה היה חשוב שם בומבסתי למאפר וספר כנראה שהיא לא הייתה מועמדת לאישתי :lol:

רכב - גם אני בכיוון מועדון ה5. לצאת מקליאו האצ'בק מונמכת לא יצתלם יפה.

בידור ומוזיקה - הולך להיות כור היתוך עצבני בחתונה ולכן צריך דיג'י שידע לתת מכל הסוגים (פופ, רוק, מזרחית, רוסית) בלי להגזים. חשבתי גם על זמר\זמרת שיתנו כמה שירים בתזמון מוצלח, לא שם מפוצץ, העיקר שישירו יפה ולא מזרחית (?).

אוכל - לקחתי לצומת ליבי לא להתפרע על המנות ואכן מניסיון זה לא מה שהכי חשוב.

צלם - אכן תיעוד חשוב, אמשיך לברר עם אנשי מקצוע ולהשוות מחירים על מול תמורה.

כמו כן, בנושא ה"אקסטרות" חשבתי על זיקוקים ומגנטים למקרר, עוד רעיונות יתקבלו בברכה.

אורחים- 400 זה מאוד גמיש, ניתן למצמצם בלחץ ל350 ולהגדיל בכיף גם ל500 ואני לא מדבר על להזמין את ההמ"פ שלך מהטירנות. עיקר הכמות תבוא מהעבודה שלי ומהמשפחה שלה (לצורך העניין לאבא יש 10 אחים :shock: ).

תקציב- הייתי בכיוון ה70K, יש לי הרגשה שאני אופטימי.

נ.ב

עיצוב - האם אפשרי לעשות את עיצוב האולם והשולחנות לבד? שמעתי כל כמה זוגות שחסכו יפה בעזרת קצת יצירתיות. שלא לדבר על זה שיש חברה טובה שלומדת את את התחום.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
תקציב- הייתי בכיוון ה70K, יש לי הרגשה שאני אופטימי.

אתה אופטימי

אני עם 250 איש, בנובמבר, באיזור צומת כנות צופה לדגדג את ה100K מלמטה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אתה אופטימי לגבי התקציב :)

 

לגבי העיצוב - יש מקומות שנותנים לחתן ולכלה לעשות מה שבא להם עם המקום (כל עוד לא מדובר בנזק בלתי הפיך) ויש מקומות שלא רק שהם לא נותנים, הם מחייבים אותכם לעבוד עם מישהו שהם מכירים בלבד.

 

כנ"ל לגבי האוכל וה-DJ, וה-VJ.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

דבר ראשון תבדוק אם האולם שבחרת לא מופיע בקישור של משרד הפנים, ואם כן, אז הוא פועל ללא רשיון והא יכול להסגר בכל רגע.

http://www.moin.gov.il/Apps/PubWebSite/mainmenu.nsf/4DF815EA4AC4E503C2256BA6002EE732/67661352F8500672C225742D003CC0B7/$FILE/News.htm

 

אני התחתנתי לפני כ-7 חודשים וכל שאלה שהייתה לי הרצתי בחיפוש של פורום "תפוז מתחתנים", תמיד מצאתי את התשובה למה שחיפשתי, כי בטוח מישהו שאל על זה כבר פעם.

כמו כן אתה יכול להריץ בחיפוש של הפורום את השם של העסק כגון דיג'י או צלם שאתה מתלבט לגביהם, ובדרך כלל תמיד יש אליהם ביקורות- גם טובות וגם רעות.

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?ForumId=153&r=1

 

תקציב ל-400 איש בערך 110-100 אלף ש"ח, תלוי כמה עולה מנה וכמה גימיקים עושים.

פורסם

אני התחתנתי במאי 2008 במלון השרון בהרצליה, החופה היתה ממש על צוק על הים.

יצא יפה במיוחד בשקיעה ולא יקר.

לגבי צלם אתה יכול לחפש את ההודעות שלי, איזה לא לקחת.

אם תרצה עוד תמונות בכיף :)

1 (724).jpg

פורסם

אומנם אני לא התחתנתי, ואני לא מתקרב לזה יותר מידי אבל תמיד הלכתי עם אחי ואחותי כשהם בזמנם רצו להתחתן לכל המקומות:

 

צלם: תבקש מהצלם כמה עבודות שלו ותישב תראה אם הצורה שהוא עורך מתאימה לך, לגבי מצלמות רחף וכאלה אני לא יודע, אבל אל תכניס לאולם שלך שום "עמדה" כזאת של הצלמים שהוא עומד ומצלם, אתה לא רוצה לראות את התמונה מלמעלה נכון? אתה גם לא רוצה שהוא ירדם במקום שלו נכון? אם זה לא מצלמות רחף אז אתה רוצה שכל צלם ישים את המצלמה על הכתף, ככה הוא חייב לזוז ברחבה.

כמו כן יצא לי להיות באירועים שהצלם של התמונות הוא גם צלם של הווידאו, אל תעז לעשות דבר כזה, הסטודיו לצילום מציעים זאת על מנת לחסוך בכסף שלך ושלהם ובסוף אתה נדפק מזה

צלם זה מאוד חשוב, אחרת כל פעם שתראה את הקלטת אתה תתבאס שהוא לא צילם את האירוע כמו שצריך.

 

אוכל: אנחנו לא לקחנו אף פעם קייטרניג, אלא הלכנו בערך 4-5 פעמים לאולם על מנת לבצע טעימות ולשבת עם הטבח ולומר לו מה חסר כל פעם.

 

בר אלכוהול: אל תחסוך ותשים בר של אלכוהול ישראלי או משהו כזה, זה פשוט לא זה.

 

אולם אירועים: תחפש אולם+ גן על מנת שתוכל להצטלם באולם. אם תרצה אני אוכל לשלוח לך בפרטי כמה מקומות שאנחנו הלכנו ומאוד אהבנו.

 

דייג'י- זה מצחיק אבל אנחנו הלכנו לאולם וישבנו שמה כל האירוע ורשמנו לעצמנו מה לא אהבנו/כן אהבנו. אחריי שבחרנו את הדיג'יי אנחנו ישבנו איתו בבית והוא ישב ורשם את כל מה שאנחנו רוצים ומה שאנחנו לא רוצים, זה פשוט עוזר המון, כי תמיד יש סגנונות שאתה לא אוהב.

עשינו זאת אצל אחי והאורחים מאוד נהנו, לעומת זאת אחריי חודש בערך קרובי משפחה גם לקחו את אותו הדיג'יי והם לא ישבו איתו והתבאסו.

 

רכב: עזוב אותך שטויות, זה רק רכב ומעבר ל2 3 תמונות אתה לא תצטלם איתו אלא עם הכלה, וכן סביר מאוד להניח שלא תצטלמו בתוך הרכב.

 

אורחים: ישמע לך מצחיק, אבל הדודה של הסבתא וכל זה לא ממש תורם לרחבה. תזמין המון אנשים צעירים על מנת למלא את הרחבה.

 

והכי חשוב- תהנו, ואל תחשבו מה יצא לא בסדר וכדומה.

שיהיה רק במזל!

קובי

פורסם

 

תקציב ל-400 איש בערך 110-100 אלף ש"ח, תלוי כמה עולה מנה וכמה גימיקים עושים.

 

לא יודע על סמך מה אתה יכול לתת "כיוון" לתקציב,זה לא ריאלי.

 

יש אולמות של של 180 שקלים למנה שעל 400 איש עם כל המסביב יתורגמו לכ-100K שקלים.

 

מצד שני אני יכול לומר לך שאני סיימתי את החתונה שלי (406 איש) על 170K שקלים,וגם זה בלי להתפרע על גימיקים (לא היה שום גימיק,אני סולד מזה).

 

יש מקומות גם ש-400 איש יסתכמו ב-200K שקלים וצפונה.

 

הכל פונקציה של כמה בעל האירוע רוצה ויכול להשקיע,השמיים הם הגבול.

 

ובכל מקרה לפותח השרשור, אלא אם כן אתה מתכוון להתחתן במסעדה, התקציב שלך לא ריאלי,אפילו לא לאירוע חורף שזול משמעותית מאירוע קיץ.

כדי שתבין על מה אתה מדבר, אירוע של 75K שקלים ל-400 איש מדבר על מחיר מנה בסדר גודל של כ-120-140 שקלים למנה,היתר (עוד 40-60 שקלים לאדם יילך על המסביב,ויש הרבה מזה).

 

מבחינת מוזיקה,מאחר וכתבת שיש לך קהל מאוד מגוון אני שוב אמליץ לך על DJ אלון הלפרין מאוקטופוס, הוא מקצוען אמיתי, יודע לקרוא את הקהל ולתת את אור הזרקורים לקהל המבוגר כשצריך,ולתת בראש ולחפור לקהל הצעיר כשצריך.

אם תרצה פרטים שלו אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי, הוא מכיר את המשפחה שלי היטב (יצא לו לעשות לנו איזה "אירוע או שניים").

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני התחתנתי לפני כמעט שנה אז תרומתי הצנועה:

קח את כל חוות הדעת שמתפרסמות באתרי האינטרנט בעירבון מוגבל.ספקים רבים כותבים חוות דעת על עצמם בעצמם או ע"י מקורבים.

אין זה אומר שכל ההמלצות פיקטיביות, זה רק אומר שאם יש לך המלצות מסביבה קרובה ונגיעה אישית העדף אותם.

לא להיפגש שבוע לפני החתונה זה פשוט רעיון ענק מוסיף לעוצמת המפגש באותו יום ונותן לך שבוע די רגוע במקום סיר הלחץ אותו הכלה בד"כ מייצרת.

אני רציתי להתחתן במרצדס ואימא שלי חסרת הבושות ביקשה ממכר את הרכב, להפתעתי הוא הסכים כך שביום החתונה ביליתי במרצדס CLS שחורה לכן אם יש לכם מכר שווה אולי לנסות לבקש למרות שלדעתי ברוב המקרים אנשים יסרבו.

טיפ נוסף הוא ביום החתונה שיהיה לך אדם שתפקידו יהיה להתעסק בכל הקשור להתנהלות המנהלתית מול האולם ובכלל זה הטיפים, בסוף האירוע שהספקים יבואו ויבקשו/ירמזו לטיפ תפנה אותם אליו שידע למי וכמה לתת.

במסיבת הרווקים שלך שיהיה מישהו איתך מהתחלה ועד הסוף ר' מקרה ארז האפרתי לא עלינו.

ותראה עונת החתונות זה קורע בטח למי שעומד להתחתן.

המון מזל טוב!

פורסם

דווקא שלא יראה עונת החתונות,למי שנמצא בתהליכי "בניית החתונה" זו יכולה להיות תוכנית מלחיצה ומטעה מאוד.

 

עבור מי שהחתונה מאחוריו זו תכנית משעשעת על טיפשותם של אנשים שחיים בסרט.

 

אגב,הבחור מעליי הזכיר נקודה באמת חשובה,הטיפים.

 

לאחר שתסגור את האירוע\צוותי צילום וכו' וכו' תוודא עם מנהל האירוע כמה מלצרים ואנשים נוספים באירוע שצריכים להתחלק בטיפים ואז תכין מעטפות אטומות עם הטיפ בתוכן,על כל מעטפה תכתוב למי היא מיועדת (מלצרים,שומרים,רב מלצרים,צוות צילום,DJ,כמובן לפי רצונך) ואותם תעביר לאותו אדם ממשפחתך\משפחת הכלה שהוגדר כאחראי במהלך האירוע,ושהוא ימסור את המעטפות בגמר האירוע.

 

מתוך זה שיש להוריי נסיון עם ענף האירועים אבא שלי עמד על כך שבתום האירוע בנוכחות כל המלצרים הוא יחלק את הטיפים על מנת שהמלצרים יקבלו את הטיפ אליו הם ראויים ושזה לא יילך כמו ברוב המקרים ישירות לכיסו של רב המלצרים\מנהל אירוע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אכן טיפ חשוב על הטיפים. :)

מה דעתכם על אתרים כמו זה:

http://www.easywed.co.il/

טוענים לחיסכון בכיס ובכאב הראש, נשמע טוב מדי, שווה לנסות או שזה בעצם עוד שם ל"מארגן חתונות"?

אגב, כל מי ששואל אם אני רוצה מידע בפרטי, ברור שכן! שלחו בלי לשאול, במיוחד כשמדובר בהמלצות מניסיון אישי.

המלון בהרצליה נראה נחמד מאוד (באתר) והמיקום שלו מתאים מאוד לשלל האורחים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...