Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"צמיגים חדשים"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחשוב על זה, שחברת הטרייד החליפה את הצמיגים לחדשים בפנצ'ריה, ובפנצ'ריה מכרו להם שני צמיגים שתוקפם פג.

יש המון פנצ'ריות שמוכרים צמיגים כאלה והלקוח אינו חושב או יודע לקרוא את התאריך, אבל בפועל הוא רואה צמיג חדש עם מדבקה, למרות שצמיג מחכה כבר שנים במחסן.

פורסם
צמיג ישיר זה מקום מכובד, תחזור לגיא, אני מאמין שתמצא אוזן קשבת.

 

מקום מכובד? מחליפים את הצמיגים בצמיגים ישנים משנת 2003 ואחרי שאתה בא בטענות הם מחליפים את הצמיגים לצמיג מפונצר שמסומן במקום שבו יוצא! צמיג שנכשל בטסט, נראה לי שההגדרות שלנו קצת שונות ל"מקום מכובד"

 

חזרתי לשם שוב בפעם השניה ואמרו שאני מדבר שטויות ולא יכול להיות שהצמיג לא תקין, בדקו אותו במים ופתאום בלי שום מילה נוספת החליפו לצמיג אחר גם משנת 2008. מקווה שזה אכן יחזיק מעמד לפחות כמה חודשים עד לקניית רביעייה חדשה

פורסם
האם כתבתי שמדובר בעבירה? :roll:

 

לא פניתי ישירות אלייך אלעד,פניתי יותר בתגובה לבחור....

 

הם עוד מסוגלים להגיד שזה מה שאתה בחרת לרכב שלך, בהתאם למחיר.

 

אגב, למה לא בדקת בשלב ההתקנה?

 

לדעתי,אתה נלחם פה על משו שיכולת למנוע עוד בהתחלה.

 

אתה לא צריך להתווכח עם הפנ'צריה בכלל!

 

פנה למי שקנה את הצמיגים.

פורסם

רוצים לשמוע משהו עוד יותר חמור מזה אז קבלו:

 

שקנינו את הרכב לאמא שלי ולי פיג'ו 206 שבחתימה קנינו אותה כרכב שלא נמכר והיו צריכים לשים לרשום אותו על שם פריים ליס של לובנסקי.

אנחנו מגיעים קונים מעברים בעלות רכב עם 0 קילמטר רק יד שניה ושנת 2008 מה רע?!

אחרי חצי שנה מתברר לי שרכב שעלה לכביש באמצע 2008 יש צמיגים של 2006 ישר ניגשנו ללובנסקי והגשנו תלונה מה ענו לנו?

שהרכב הוא בעצם רכב שהיה מיועד לליסניג מראש אך אף חברה לא רצתה לקחת אותו אז מכרו לנו אותו...

מה המוכרים אמרו לנו -רכב שנשאר בבונדד בכלל שנגמר השנתון ואף אחד לא קנה ובגלל זה הוא רשום על ליסניג ולא רכב שהיה מיועד לליסנג מראש.

אנחנו כרגע בתהליכים לתביעה של לובנסקי בגיבוי של המועצה לצרכנות -פשוט בושה.

לקח-נשבע לכם במדינה שלנו אפילו רכב חדש צריך לקחת למכון בדיקה.

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

פורסם
מקום מכובד? מחליפים את הצמיגים בצמיגים ישנים משנת 2003 ואחרי שאתה בא בטענות הם מחליפים את הצמיגים לצמיג מפונצר שמסומן במקום שבו יוצא! צמיג שנכשל בטסט, נראה לי שההגדרות שלנו קצת שונות ל"מקום מכובד"

 

חזרתי לשם שוב בפעם השניה ואמרו שאני מדבר שטויות ולא יכול להיות שהצמיג לא תקין, בדקו אותו במים ופתאום בלי שום מילה נוספת החליפו לצמיג אחר גם משנת 2008. מקווה שזה אכן יחזיק מעמד לפחות כמה חודשים עד לקניית רביעייה חדשה

האם וידאת ששני הצמיגים שהורכבו לך הם מאותו תוצרת ודגם?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
מקום מכובד? מחליפים את הצמיגים בצמיגים ישנים משנת 2003 ואחרי שאתה בא בטענות הם מחליפים את הצמיגים לצמיג מפונצר שמסומן במקום שבו יוצא! צמיג שנכשל בטסט, נראה לי שההגדרות שלנו קצת שונות ל"מקום מכובד"

 

חזרתי לשם שוב בפעם השניה ואמרו שאני מדבר שטויות ולא יכול להיות שהצמיג לא תקין, בדקו אותו במים ופתאום בלי שום מילה נוספת החליפו לצמיג אחר גם משנת 2008. מקווה שזה אכן יחזיק מעמד לפחות כמה חודשים עד לקניית רביעייה חדשה

 

לא, המקום לא מכובד, צמיגים מ-03 אינם תקינים ומכירת צמיג מפונצ'ר זה לא מקצועי.

 

מעבר לזה, תבדוק את מה שג'רמי כתב.

 

לגבי דיבה, לכל נתבע דיבה יש את ההגנה הבסיסית של "אמת אמרתי" ואם העובדות נכונות אין שום קייס לדיבה. ובכלל, לתבוע דיבה זה לא כל כך פשוט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

falou צודק לטעמי

מה שמסתמן כאן מתגובות חלק הכותבים - אכלת אותה ואין מה לעשות.

כן, תזהר שלא יתבעו אותך, תזהר שלא יעלה לך הרבה כסף, תזהר ותישמר ותשמח שיצאת עם נזק חלקי וכו'.

מדוע למכון הרשוי/בדיקה, לחברת הטרייד אין, למוסך, לסוכנות הרכב ולחלק מבעלי מקצוע יש את הפריוולגיה לדפוק את ציבור הלקוחות התמים ולנו אין שום אפשרות להגן על עצמנו?

מה רע בפרסום שמו של מקום שדפק אותי לאור השמש? מה, בכל פעולה הקשורה לרכב אני חייב ללכת עם עו"ד צמוד?

×
×
  • תוכן חדש...