Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שסתם נלקחו ממני 100 ש"ח,בעקבות השטיפת מנוע+מע"מ..נשמע לי הזוי.

 

וגם זמן(תעריף) העבודה נראה לי יקר.

 

באתי עם טענה שיש לי נזילת שמן,התקלה נפתרה. אך נשאר לי טעם חמוץ.

 

דיעות?

scan0002.jpg

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

זה בסדר גמור, חומרי ניקוי עולים כסף, זמן של פועל ששטף לך את המנוע עולה כסף ועוד.

 

גם אצלינו במוסך, גובים את אותו המחיר לשטיפת מנוע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

רפי,התכוונתי, 80 + מע"מ זה יוצא בערך 100 שקלים,אגב שטיפה בעל מיני שטיפות רכרב למיניהם זה 80 ש"ח בלבד.

 

אני מתכוון,שאם הייתי מבצע את השטיפה לבד+קונה את הגומייה לבד לא הייתי עובר את ה85.5 ש"ח בלבד!

 

מבחינתי התוספת מע"מ אחרי 80 ואחרי 5.5 זה לא הוגן.

 

האם השעתון מדוייק? ואחרי כל זה מוסיפים מע"מ?

מנוע V6 בלי להתבייש.

  • ספונסר פורום
פורסם

ואם תקנה את הקמח,הגבינה צהובה,והעגבניות מגש פיצה יעלה לך 10 שקלים.

 

על עבודת מוסך משלמים כסף,המוסך לא עובד לשם שמים,אלא למטרת רווח.

אורן

פורסם

אתה מצחיק אותי- "אם הייתי מבצע לבד וקונה לבד" - אז תקנה לבד ותבצע לבד. למה אתה הולך למוסך?!

 

לא אגיד לך שזה מוסך מהזולים שיש אבל לדעתי אין שום דבר לא הגיוני בחשבונית שהצגת.

פורסם

אני דווקא סבור שטענת הלקוח היא קבילה. מדובר כאן על התחושה ש"הכניסו לו את האלמנט". על פי הקבלה המוסך חייב את הלקוח ב- 0.4 שעות (80 ש"ח) עבור שטיפת המנוע וב 1.2 שעות עבודה עבור תיקון התקלה. אני סבור שיש כאן חיוב עודף שכן פעולת השטיפה היא חלק בלתי נפרד מאיתור מקור הדליפה. אינני טוען שהמוסך צריך לספוג עלויות אך יש להבחין בין עלות שטיפת מנוע כשהיא פעולה יחידנית לבין שטיפה המתבצעת במסגרת כוללת של טיפול או תיקון תקלה.

 

כמובן שאינני מסכים עם הטענה "לו הייתי עושה זאת בעצמי וכו'".

פורסם

לפי הקבלה אני רואה שאתה מטפל במוסך מורשה .UMI אם תראה את הקבלות שלי תקבל שוק.:shock:

בדרך כלל במורשה קצת יותר יקר לרוב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לא באתי בטענות שאם הייתי "עושה לבד" זה היה כך וכך,(למרות שזמן העבודה הייתה פחות משעה)

 

אבל,לצורך העניין אני אתן דוגמא,פלגים יעלו לי 80 שקלים בחלפים,אז המוסך ייקח לי 80 + מע"מ

 

זה לא הוגן,וזה מה שהובן לי מהחשבונית.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

לכל אלה שמתלוננים....שתהיו עצמאיים תרגישו מה זה.

 

לשלם מע"מ, שכירות של המקום, מים, חשמל, העירייה מוציאה לך את הנשמה על רשיון לניהול עסק (עריית ב"ש למשל רוצה 80 אלף ש"ח רק על הרשיון!), ספקים משגעים אותך וזה לא נגמר...

 

איפה משכורות לעובדים...ובסוף...איפה הרווח שלך? מהמ אתה חי?

פורסם

אוקיי, אז אם יש לי הוצאות מרובות,אז אני צריך לדחוף תוספת של מע"מ לכל העולה על רוחי?

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

מע"מ משלמים למדינה וכן, חייב לקחת מע"מ כי וואלה אם יתפסו אותך אפילו שהעלמת שקל של מע"מ יקרעו אותך בקנס שלא תשכח.

 

אמא שלי למשל קיבלה המחאה ולא רשמה אותה במיידי כי נגמרו לה הפנקסים.

 

היא שמה פתק בצמוד להמחאה שיזכיר לה לדווח עליו.

 

 

על המזל שלה באו לבדוק את הכל ומצאו את ההמחאה ההיא עם הפתק. אתה חושב שזה היה מעניין אותם? אז זהו, שלא.

 

עריכה: אגב, המחיר ששילמת לא יקר סתם שתדע.

פורסם

אין ויכוח על כך שהמוסך מחוייב על פי חוק לגבות מע"מ. כל הטענות והטרוניות שמועלות בנושא זה אינן רלוונטיות.

המוסך חייב את הלקוח על עבודה שביצע בפועל (ניקוי מנוע) - גם כאן אין מחלוקת.

האם העלות של 80 ש"ח +מע"מ היא סבירה בנסיבות אלה? לדעתם של אנשי המוסכים - כן.

ככל הנראה זהו "מחיר השוק" לעבודה זו כשהיא מתבצעת במוסך.

 

העובדה שהלקוח חש ששילם מחיר יקר עבור השירות היא תחושה סובייקטיבית. המוסך היה יכול למנוע זאת לו היה כותב בחשבונית סכום "0" מול סעיף זה ומעלה את כמות שעות העבודה ל- 1.6 .

הסכום לתשלום היה נותר ללא שינוי והלקוח היה חש שביצעו ברכבו ניקוי מנוע ללא חיוב נוסף.

×
×
  • תוכן חדש...