Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו באמת...

כל העיניין תמוה בעיניי. היתה לך תקלה נכנסת למוסך ופתרו לך אותה במחיר מצחיק ואתה מתלונן ?

במקומך הייתי אומר תודה ! אף אחד לא עובד בחינם ! כשאתה מתדלק אתה גם חושב כל כך הרבה

על ה- 300 ש"ח שנפרדת מהם ?

תשאיר את הקטנוניות בצד ותהנה מכך שהנזילה מאחוריך והמנוע שלך נקי. קצת פירגון לא יהרוג אף אחד.

בברכה, דודו.

פורסם

המפקד,

 

קשה שלא לשים לב לגוון המשפטי של הודעותיך. עם זאת ולמרות הכתיבה המקצועית דעתי למשל אחרת-

 

דווקא לרוב הנטיה של מוסכים היא לעשות ההיפך ולהימנע מלפרוט את מרכיבי העבודה ועלותם, בדיוק אגב כדי למנוע מהלקוח אפשרות להתווכח על פעולה כזו או אחרת שנעשתה במסגרת העבודה. דווקא האינטרס שלי כלקוח הוא שיפרטו כמה שיותר.

 

שוב, הסגנון והמחירים תואמים למוסך מורשה, שאינו הזול ביותר שניתן למצוא. עם זאת כידוע, גם למוסכים מורשים יש את הייתרונות שלהם וכל אחד צריך לעשות את החשבון שלו. לדעתי המחיר הגיוני וזאת למרות העובדה שאני אישית לא הייתי משלם אותו.

פורסם

אביב, תוכל להסביר למי פנית בתגובתך הנמצאת לעיל?

 

דבר נוסף,אמרת במילים האחרונות שלא היית משלם על העבודה,תוכל להסביר למה?

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

המפקד = COMMANDER.

 

האמירה שלא הייתי משלם אכן דורשת הסבר-

הכוונה היא שאני מראש לא הייתי נכנס למוסך מהסוג הזה, שידוע שגובה תשלום באופן הזה. חשוב לבהיר שאין לי ביקורת או מילה רעה על מוסכים כאלה, פשוט הסגנון הזה לא מתאים לי אישית. יש אנשים אחרים שלהם זה דווקא מאד מתאים.

 

מה שכן חשוב להגיד שאם מסיבה כלשהי הייתי כן נכנס למוסך כזה, הייתי משלם את המחיר ללא בעיה או הרגשה שרימו אותי.

 

בשורה התחתונה אין לך מה להרגיש רע כי לא רימו אותך ולא גזלו ממך. אם אתה רוצה ללמוד, להתחיל לעשות לבד, לחסוך וגם לפעמים לגרום לנזקים שיעלו לך הרבה בכיף- קנה ספר מקצועי לטיפול ברכב ותתחיל ללמוד.

פורסם

תודה,אבל אני אשאיר את מה שיודעים המוסכניקים לעצמם,ואז אולי אני אפתח שרשורים דומים :wink:

 

 

בכל אופן,אני לא התלוננתי על המחיר(למרות שהכותרת כך) אלא העיקרון של התוספת מע"מ הזאת..

 

הרי בסופו של דבר אין נזילה.

 

אוסיף ואומר שקיבלתי אחלה שירות,יש גם חדר עם קפה/מים,אינטרנט,ואפילו טלויזיה.

 

כנראה על זה המע"מ המיותר(לדעתי) ..

 

בהומור ושיתוף.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

הרשו לי בבקשה לעשות קצת סדר בדברים

הטיפול לשמו הרכב הוכנס למוסך הוא ביטול נזילות מהמנוע הלא כן?

המנוע נשטף חוזקו הברגים של מכסה השסתומים ושל אגן השמן והוחלף

אורינג בחיישן כלשהו

כל זה לקח כ- שעתיים

למרו שזה די איטי אבל זה פחות או יותר הזמן והמחיר

והשאלה המתבקשת היא האם הבעיה נפתרה? עברת טסט או מה הייתה מטרת הביקור במוסך מלכתחילה?

פורסם

הבעיה נפתרה,צייינתי זאת פעמיים.

 

נכננסתי למוסך כי הייתה לי נזילת שמן,ושוב,היא נפתרה.

 

עושה רושם שלא קראת את השרשור כולו,כבר אין טעם לפתוח מערכה נוספת,אסביר לך שוב,

 

מבחינתי,לקחו לי מע"מ מיותר(לדעתי,)על השטיפה,אני עקרונית הרגשתי לא היה שלם עם זה.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

לא מבין.

באמת לא מבין.

 

מה פירוש מע"מ מיותר?

 

זה לא הולך לכיס שלהם. זה הולך לכיס הנפוח של אוצר המדינה.

 

אין כזה דבר עבודה ללא מע"מ, אלא אפ כן אתה עובד בשחור.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

SD1985,

אתה שוגה בעניין המע"מ. מע"מ הוא מס עקיף, שהצרכן הוא הנושא בפועל בעלותו. מע"מ מוטל על הערך המוסף של כל פעולה בשרשרת המכירה. אני לא רוצה להלאות אותך בפרטים אך ממליץ שתסתכל על הערך "מס ערך מוסף" בויקיפדיה. מה שנראה לך כעושק הוא לאמיתו של דבר החוק בישראל. המוסך קנה את החלף אצל הספק ולפיכך שילם עליו מע"מ, אתה קנית את החלף מן המוסך - אתה משלם מע"מ.המוסך מכר לך שירות (שטיפת מנוע) אתה משלם עליו מע"מ. אגב, בניגוד אליך, המוסך יזדכה על המע"מ ששילם לספק החלפים.

 

אביב שזיהה נימה משפטית בתשובותי - טעית במקצוע.

×
×
  • תוכן חדש...