Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כל הכבוד...

 

תגיד הבחור הזה odiva מתמצא גם בשיפוץ דשבורדים ?

 

דשבורדים זה המומחיות שלו (למען האמת...) - משם התחיל כל העסק....

דבר עם הבחור והוא ישלח לך תמונות או שתקפוץ אליו ותראה עבודות שהוא עשה\עושה כרגע.

קוראים לו דויד והנייד שלו הוא - 050-632-4547

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

פורסם

יצא מאוד יפה ועבודה נראית איכותית! כל הכבוד לבעל העסק!

 

אני יודע שהכי קל להתקשר אליו ולשאול,אבל אני אנסה כאן:

יש לו במלאי כמה סוגים של גוונים א-לה קרבון או שזה הגוון היחידי שיש?

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם
יצא מאוד יפה ועבודה נראית איכותית! כל הכבוד לבעל העסק!

 

אני יודע שהכי קל להתקשר אליו ולשאול,אבל אני אנסה כאן:

יש לו במלאי כמה סוגים של גוונים א-לה קרבון או שזה הגוון היחידי שיש?

 

יש לו במלאי מספר גוונים של קרבון בכלל וצבעים נוספים בפרט. בלי שום קשר יש לו קטלוגים שאפשר להזמין מהם כל גוון שרוצים, אפילו צבעים מיוחדים כמו זהב , אלומיניום וכו'.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

פורסם

כסף,זהב וצבעים אחרים פחות מעניינים אותי.

יותר עניין אותי מבחר גוונים של קרבון.

יש לי משהו דומה למה שיש לך על האוטו,ואני רוצה להתאים.

 

תודה בכל מקרה :wink:

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

וואו נראה טוב, אני רואה שהחומר הזה תופס תאוצה, ראיתי אותו בארצות הברית

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אני לא זוכר אם זה היית אתה היום בתל אביב או לא, אבל ראיתי את קרבון כזה היה על פיג'ו 106 שכולה מרופדת מבפנים בצבע כחול צהוב בPITSTOP זה היית אתה? :)

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

עזבו את המכסה, הכיסאות פצצה!

אשמח לשמוע מה בוצע בדיוק ועלויות. אני מחפש רפד שיחדש

לי את הכיסאות באסקורט שתמונה מימין.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

נראה מעולה!

אני אישית הייתי מוותר על הציפוי לסמל הרכב אבל זו דעתי 8)

המושבים יצאו אחלה.

 

אשמח לדעת כמה עלתה לך העבודה אצל הרפד.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
עזבו את המכסה, הכיסאות פצצה!

אשמח לשמוע מה בוצע בדיוק ועלויות. אני מחפש רפד שיחדש

לי את הכיסאות באסקורט שתמונה מימין.

 

ידידי היקרים - התיבה שלי מוצפת בשאלות לגבי מחירים וכו' - אני לא בעל המקצוע כפי שכבר הבנתם בטח (בינינו - חביתה אני בקושי יודע להכין).

הנייד שלו רשום בפוסט הזה, תרימו טלפון או יותר טוב קפצו אליו לביקור ואני מבטיח שתקבלו אחלה שירות. דויד בחור נפלא עם ידי זהב ואין מצב שהוא מוציא תחת ידיו משהו פחות ממושלם - פרפקציוניסט אמיתי, בדיוק כמו שאני אוהב.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.


×
×
  • תוכן חדש...