טוב אז הפעם העלתי קצת תמונות נראה לי שזה יעזור יותר
יש לי שני בעיות חשמל מרכזיות בסונומה 4.3L V6 1993
1) המפלג לא מוציא ניצוצות למרות שהוא מקבל מתח
2) הממסר של המשאבת דלק לא מקבל אות(חשמל) מהמחשב כדי לפעול
בדקתי את החיווט גם של הקוייל וגם של המפלג וכל החוטים מחוברים נכון בהתאם לשרטוטים שיש לי גם מהספר וגם מהאינטרנט שרטוטים שמצאתי מהתאם למחשב מנוע
הקויל עצמו מקבל מתח בדקתי עם רב מודד הוא מקבל 12.4 גם שהסוויט פתוח וגם שיש סטרטר
ניסתי לראות אם יש ניצוץ : חיברתי כבל למינוס ועם הקצה השני הייתי קרוב מאוד לחיבור ולא היה ניצוץ
ניסתי לכל החיבורים 6 ומאף אחד לא יצא ניצוץ
התמונה הבאה היא של השרטוט של המערכת מהספר וגם תרשים ראשי של החיבורים של המחשב
והתמונה של המפרט של החיבורים של המחשב מנוע:
זאת הבעיה הראשונה.
הבעיה השניה היא שהממסר של המשאבת דלק לא מקבל פיקוד לפעול הממסר נראה כך:
והשרטוט לפי הספר:
לפי מה שהצחלתי להבין המחשב אמור להוציא פקודה רק שהמנוע עובד או מהמפסק של הלחץ שמן שלא הבנתי איך הוא קשור ואיפה הוא בכלל ברכב? בכל מקרה נסתי לראות עם הרב מודד מתי המחשב מוציא מתח מהנקודה של חיבור הפיקוד וגם במצב ON וגם שאני נותן סטרטר הוא לא מוציא
הנה שרטוט שמצאתי מהחיבורים של המחשב מנוע:
צילום של המחשב מנוע אפשר לראות למטה בקישורים
אם מישהוא מבין באחד מהשתיים או בשניהם אני אשמח מאוד לעזרה
תודה רבה!