Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון בנושא מקצועיות מוסכים מורשי יבואן (פוצל מדיון הצמיגים הגמורים של הGTI החדשה)


Soundman
שימו לב! השרשור הזה בן 5328 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אייל ההתלבטות שלי הייתה בין איביזה חדשה לבין לאון 05, בסופו של דבר זה גם היה אחד השיקולים, לא להיות תלוי בצ'מפיון, מה שלצערי קרה בכ"ז כשהייתי צריך להחליף חלק שהיה באחריות מורחבת.

 

אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

UMI גרועים הרבה יותר.

כמה מרורים אכלנו אצלם עם הסאאב...

 

החליפו טורבו 3 פעמים ללא סיבה ורצו לחייב אותנו על שלושתם, קרעו את שכבת בידוד הרעש ושיקרו לגבי זה אח"כ, פירקו את הדשבורד ולאחר ההרכבה הוא עושה רעשים, שברו פלסטיקה, רצו 3000 שקל על גלגל שיניים של חלון חשמל, ועוד הרבה זוועות.

 

הם פשוט לא יודעים איך להתעסק עם האוטו הזה.

Auto Emoción

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמשיך לטפל בצ'מפיון לפחות עד תום האחריות (הרחבתי ל-3 שנים).

יש גם דברים טובים שאפשר להגיד עליהם לאחרונה. לפחות בחיפה, הם משתדלים לבוא לקראתך כשהם יכולים.

עושים כל מה שהם יכולים תחת האחריות ולא מנסים להפיל דברים עליך גם כאשר יש לך חלק באשמה.

הגישה השתנה לטובה מלפני 4 שנים, או שאולי ללקוחות אודי יש יחס שונה.

 

לפחות בצ'מפיון חיפה, גם ללקוחות סיאט נותנים יחס ושירות טוב.

הם טיפלו בכל בקשותיי וטענותיי במסגרת האחריות וניסו (והצליחו) לעזור, למרות שאני בכלל עושה טיפולים במוסך (מורשה יבואן) אחר.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכותו של מוסך לא נמדדת בנחמדות הצוות, בנכונותם לעזור או במהירות השרות אלא ביכולת ההתגברות שלהם על בעיות.

אם רכב מגיע על גרר, לא מתניע, מוסך איכותי עם כריש דיאגנוסטיקה אמיתי, ישחרר את הרכב לדרכו באותו יום.

מוסך עם איש דיאגנוסטיקה מאפן יכול לתקוע רכב כזה אצלו גם שבוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שעל דלק מוטורס אין לאף אחד תלונות.

אפתיע אתכם-לפני כשנתיים שמתי מאזדה 3 חדשה במוסך מורשה של מאזדה בפ"ת לתיקון אחרי תאונה,וכשאני מגיע לאסוף את הרכב אומרים לי תמתין כמה בדקות הרכב בדרך,ואני מתפלא בדרך מאיפה? ואז מסביר אחד העובדים בפשטות שהרכב נשלח לצבע בכפר קאסם!הייתי בשוק חיי הם דרשו תשלום מופרז על העבודה בזמן שעושה אותה ערבי(ואני לא גזען)בכפר קאסם..

וכמובן שהבוס שם כמעט פיטר את העובד שפלט לי את זה. אבל הוא לא התנצל רק הסביר לי בפשטות שזה לא כלכלי בשבילם לצבוע ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נחלק את הבעיה של השרשור לשניים, 1. היחס הכללי של צמפיון ללקוחות, פה אין הרבה מה לעשות.

2. מוסכים ברמה זוועתית, זו יכולה להיות בעיה נקודתית.

 

לגבי 1, אין לי מה לעשות, צר ה HTML מלהכיל את כל מה שיש לי להגיד על זה.

לגבי 2, למישהו יש מוסך לאודי בגבולות המרכז (גוש-דן/השרון) שכן יודע מה הוא עושה ?

 

דבר אחרון, היחס של יונדאי ללקוחות בארץ פשוט משאיר אותי עם פה פתוח לפעמים (לטובה) אני כמעט ומצטער שאין להם מוצר שמדבר אלי לפעמים.

לגבי טויוטה אני קצת חלוק עקב סיפורים על (אי)טיפול בגיר הרובוטי של הקורולה החדשה (הקלאץ נשחק מהר מאוד והם לא לוקחים אחריות על זה)

ואם כבר התפזרנו בשרשור הזה לטויוטה ו UNI, מישהו יודע איך היחס לבעלי לקסוס בשירות ? (במכירות כבר הודתי בשרשור אחר שאני מוריד בפניהם את הכובע)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמא מהחודש האחרון~

הכנסתי את הרכב שלי (A6) למוסך מורשה לטיפול שיגרתי, לאחר כשבוע אני נכנס לרכב ולהפתעתי הוא מסרב להניע. כל המערכות החשמליות פעלו אז שללתי בעיית מצבר, עשיתי סיבוב מסביב לאוטו ולהפתעתי התחלתי להריח ריח חזק של דלק של הבנתי מהיכן הוא מגיע. הושבתי חבר במושב הנהג וביקשתי ממנו שינסה להניע תוך כדי שאני מסתכל מתחת לרכב באיזור של פתח התדלוק,

בכל פעם שהוא סובב את המפתח עפו סילונים של דלק על רצפה..

הרכב נגרר לאותו מוסך שביצע את הטיפול, עוד לפני שהרכב ירד מהגרר ניגש אליי אחד המנהלים וחצי שואל חצי מאשים "מזה? נסעת בשטח? עלית על משהו?" .

העלו את הרכב על הליפט וראו שהפילטר דלק שאכן הוחלף בטיפול שבוע קודם לא היה מחובר כמו שצריך.

כמובן שבסוף הטיפול ניסו לגרום לי ללכת כמה שיותר מהר מבלי להתלונן ולשאול שאלות תוך אמירות כמו: "אתה לא צריך לשלם שקל, התיקון הזה עליינו"...

 

לזכות המוסך יש לומר שמנהל העבודה ישר לקח פיקוד, עזב את כל הרכבים שהוא התעסק איתם לפני, ותיקן את הרכב שלי תוך כ20 דקות.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע איך היחס לבעלי לקסוס בשירות ? (במכירות כבר הודתי בשרשור אחר שאני מוריד בפניהם את הכובע)

 

השירות ברח' תובל ת"א - מצוין.

אלון מנהל המוסך, שלומי מנהל העבודה, משה נציג שירות - עושים עבודה טובה, תמיד סבלניים תמיד עונים לעניין.

מבחינת יכולתם המיקצועית לאתר ולתקן תקלות, אין לי מושג כיוון שלשמחתי הרכב שלי (ועוד אחד שמוכר לי), לא נזקק לתיקון תקלה כלשהי.

 

החיסרון העיקרי שלהם הוא תמחור שלעיתים חורג לטעמי מהסביר, תיקוני צבע נעשים אצל צבעי חיצוני אבל המחיר שנדרש בעבורם הוא מחיר בית המרקחת שברח' תובל.

ראיתי מקרה שהחלפת סט בלמים מלא שכוללת רפידות ודיסקים לכל הגלגלים עלתה 3,000 ש"ח.

 

חיסרון נוסף הוא הצפיפות שמתחילה להסתמן במוסך, מדובר במוסך יחידי שכל הטיפולים מתנקזים אליו, את הצלחת אנשי המכירות רואים בתור שנוצר במוסך ויש צורך לתאם טיפול מס' ימים מראש.

 

טיפול שנתי לרכב שלי (IS) עולה כ- 1,200 ש"ח שעיקרו הוא בעבור 6 ליטר שמן מוביל 1.

 

עוד שאלות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה, עזרת לי.

צבע אני עושה במקום אחד בלבד, אוטו פיקס בהרצליה

גם ב WRX החלפה מלאה של 4 צלחות ו 4 סטים של רפידות תגיע ל 3K ככה שלא נפלתי מהכסא.

מעניין, כל כך הרבה בעלי VAG ואף אחד לא קפץ עם מוסך טוב, פשוט בושה ליבואן ולרשת המוסכים שלו.

 

אם רוצים סיפורי האשמות הלקוח, בהמשך לסיפורו של Matanel, הגעתי עם A3 חדשה שהמצבר שלה נפרק במהירות שיא (3 ימים בעמידה ללא הנעה), חשדתי בפוינטר (התקנה רדיו מילאנו), בבדיקת מיגון שביצעתי באופן פרטי התגלה שיחידה אחת בכלל לא פועלת כמו שצריך, היא הוחלפה ועכשיו שתי היחידות ברכב עובדות, ניגשתי למוסך וביקשתי החלפת מצבר עקב פוינטר תקול שרוקן אותו 4 פעמים, (מצבר שנפרק עמוק מקצר חייו משמעותית) מנהל המוסך צעק עלי שאני אחזור למי שנגע בפוינטר ושאני אדרוש ממנו מצבר חדש כי הוא הרס לי את המצבר !!!

חוצפה.

אחד המתקינים הטובים בארץ, עשה לי טובה באופן אישי וטיפל בפוינטר, ובמוסך בלי להתבלבל צעקו עלי לחזור עליו ולדרוך מ-מ-נ-ו מצבר חדש.

מטומטמים.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צ'מפיון גם בשלב המכירה שמים XXX על הלקוחות שלהם.

האמור למעלה לא נכון, לפחות מההתרשמות שלי.

קיבלתי לפני כשעתיים טלפון "שלום, מדברים מ'zer4u', יהיה מישהו בבית בשעות לפנה"צ?".

שאלתי ממי הפרחים? ענו מ"פולקסווגן".

להזכירכם, הזמנתי גולף TSI חדשה לפני כשבוע.

 

עד לפני כחודש הייתה ברשותי פאסאט 2002, ובנוסף אני מחזיק גולף TSI דור V, כשנתיים.

אני מטפל בשני הרכבים ב"מוסך המכונית" בי-ם. אין לי מילה אחת רעה להגיד, לא על היחס, לא על המקצועיות, האדיבות וכל מה שמסביב. ולא, אין עוגיות בחדר ההמתנה, רק שתיה חמה.

הייתה לי אכזבה אחת. השארתי את הרכב פעם אחת לטיפול במסגרת האחריות, ואף אחד לא חשב לממן לי מונית :-(.

 

ניסיתי לטפל בגולף במוסך המרכזי. לא טוב ולא רע, רק המוני מידי, בית חרושת ללא יחס אישי.

 

במהלך השנים יצא לי לפנות לשירות הלקוחות של צ'מפיון בבני-ברק. תמיד חזרו אלי, תמיד השתדלו לפתור בעיות בצורה הכי יעילה ומהירה.

 

אז הנה, יש גם תגובה חיובית בשרשור הזה, ואני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי.

שמוליק מירושלים, שאין לו שום קשר לצ'מפיון למעט בעלות על רכבים שהם מייבאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו טיפלתי בצמפיון חוף שמן , 2 רכבים במקביל , פולו ופאסאט.

 

חצץ עם מעדר האכילו אותי שם, הפולו חזרה על גרר 3 פעמים בשנה הראשונה שלה אצלי, ובשנה השלישית שלה קרעה טיימינג תוך כדי נסיעה , נזק אדיר והתנערות של היבואן מאשמתו המלאה לבעיה (המוסך היחיד שטיפל ברכב).

 

עם הפאסאט, טוב למה לחטט בפצעים ישנים , אותי לא תמצא יותר משלם שקל לצמפיון מוטורס על כל שלל המותגים שלהם בארץ.

הזילזול, החוצפה , עזות המצח והשקרים אשר היו מנת חלקי, על זה לא אחזור.

 

מה שכן, השלמתי ארגז כלים אחרי כל טיפול, כאשר נמצאו בוקסות, מאריכים, מפתחות פתוחים, והשיא היה ידית ראצט שנשכחה אצלי ברכב..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5328 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...