Jump to content

m911

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי m911

  1. שלום משיטוט באינטרנט הבנתי שיש בעית אמינות קשה במנועי פורשה משנת 99 עד 2009 האם זה כל הדגמים ? הדגם הספציפי שאני שואל עליו זה carrea 4s מנוע 3.6 שנת 2002 מי שיכול לשפוך לי אור על הנושא אודה לו מאוד בקשר לעלויות אחזקה שוטפות וכו' אני מודע לעלויות - תודה
  2. בדקתי מול כל החברות הגדולות... מוכנים לחכות מקסימום שעה כלומר עד שעה 1 אני מנסה למצוא דווקא חברה קטנה יותר שזה יעניין אותם להרוויח עוד כמה עשרות יורו
  3. שלום הזמנתי טיסה ונוכחתי לדעת שאין השכרות רכב פעילות לאחר שעה 24:00 בטרמינל של פיומצ'נו . יש למישהו היכרות עם חברה ברחבי רומא שפועלות בשעות הלילה . אני חייב לקבל את הרכב בכדי להספיק להגיע למונזה עד הבוקר למירוץ פורמולה .... רכבות/ טיסות פנים - אין כלום בלילה בגלל שזה סופש ( 6 לספטמבר בלילה אני נוחת ) אודה לעוזרים
  4. m911

    פורמולה 1 . רכישת כרטיסים

    כמו תמיד .. בסוף יוצא שאני מקבל את ההחלטות ברגע האחרון ביום שישי הזמנתי כרטיסי טיסה למוצ"ש ה 5 בספטמבר , ככה שאני יהיה רק ביום המירוץ עצמו וחשוב לי למצות אותו במקסימום .. אשמח להמלצות שונות
  5. לחכמי הפורום שלום אני מתכנן לנסוע למרוץ במונזה .. לאחר בירורים הבנתי שהוא מהמומלצים שקרובים לארצנו . הייתי מעדיף למונקו אבל אשתי אמורה ללדת באמצע מאי כך שספרד ומונקו יצאו מהמשוואה יש למישהו ניסיון והמלצות באיזה אזור לקנות כרטיס ? פעם ראשונה שאני במרוץ אז אשמח להמלצות על מקומות טובים באצטדיון. התקציב הוא סדר גודל של 400 דולר לכרטיס
  6. מישהו ? משהו ??
  7. שלום בתחילת דצמבר אני נסע לשבוע וחצי לאירופה הקרה והקפואה המסלול מתחיל בנחיתה בז'נבה ולאחר שהות של יממה בז'נבה אנו נוסעים להר המונט בלאן לשלושה ימים המוקדשים לטיולים ואטרקציות באזור ומשם נסיעה לפריז וחזור לארצנו הקדושה.. לצורך הטיול הזמנתי מיורופקאר רכב ברמה של פאסאט או דומה משיטוט ברשת ראיתי באזור פריז(כשעה נסיעה) מסלולי מרוצים המציעים כל מיני חבילות נהיגה על רכבים כדוגמת אסטון,פורשה,למבורגיני וכדו' למי שיש המלצות על משהו כזה או עוד אטרקציות מוטוריות אשמח לשמוע
  8. איך הוא נקרא ?
  9. האבלון וקאמרי ההברידיות מאוד פופולריות בקרב חרדים מהמגזר החסידי .. שרובם מתנדבים בארגוני "הצלה" זק"א וכדו' . על פי רוב הם מייבאים את הרכבים כבר עם כל מערכות הסירנות וצ'קלקות למיניהם עקב שיקולי עלויות.
  10. תבדוק מול חברת ההשכרה האם אתה יכול להוסיף את הרכב כמנוי וידאו בחברת אלבר יש אישור לכל לקוח לעשות מנוי בנפרד - לא יודע מה בחברות אחרות.. אל תשכח לבטל את המנוי כשאתה מחזיר
  11. פשוט סיפור עצוב !! אולי תעלה את זה לפייסבוק של אדון ישראל כץ העיקר הוא מחרטט שם כל היום על נמלים וכדו'
  12. m911

    מיני קופר S אוטומט

    שנת 2006
  13. שלום אני יודע שספורטיבי זה ידני .. אבל בכל זאת (ובהתחשב בכך שהרכב משמש אותי ביום ביום בפקקי גוש דן)בא לי קצת לנוח מלערבב את הדלק ידוע לכם האם ישנם מחלות/בעיות כלשהם בגיר האוטומט ?
  14. m911

    אמנות מוטורית

    תודה על הפרגונים..
  15. שלום לחברים.. אשתי האמנית הקדישה לי יצירה שתשלב בין אהבתי למוטוריקה לתחום האמנות מה אתם אומרים ? (סורי על איכות הצילום..לא יכלתי להתאפק עד לצילום המקצועי)
  16. יש עסקה באלבר של תשלום מקדמה ע"ס 7900 ש"ח ולאחר מכן תשלום חודשי שמתחיל מ1000 ש"ח בחודש ומשתנה בהתאם לסוג הרכב . בתום תקופת 30 חודש הרכב חוזר לחברה ואין לך שום התחייבות יוצא שאתה משלם כל חודש רק את הירידת ערך של הרכב - וזה הוצאה מוכרת מבחינת מס בהצלחה
  17. m911

    רכב ליום החתונה

    באלבר חייב עבור רכב כזה מסגרת אשראי של לפחות 8000 ש"ח . ועבור הרכבים שציינת הנהג חייב להיות מעל גיל 29 ויש גם מרצדס E קלאס
  18. m911

    רכב ליום החתונה

    אכן לא משכירים כלי רכב מפוארים פחות מגיל 26.. אם רכב בסדרר גודל של קיה ספורטג'/קשקאי/IX35 טוב לך .. צור עימי קשר בפרטי ואני יסדר לך בהצלחה
  19. שוב רלוונטי . עבר השבוע טסט... חלק כמו רכב חדש ובינתיים נוספו עוד כמה שידרוגים..
  20. בשבוע האחרון הרכב עבר טיפול ענק כולל החלפת טורבו K04 חדש . כל מערכת הקירור הוחלפה בחדשה ,ברקסים חדשים . כולל חבילת S-line הרכב במצב חדש - נמכר בצער רב מאוד מחיר נדרש 66,000 ש"ח
  21. דבר ראשון קוסטה בראבה מהממת , הנסיעה מאוד מהנה . הייתי שם עם לאון קופרה נהניתי עד הגג בנוסף המחירים שהחברה הזאת מציגה מאוד גבוהים , לשם השוואה בשנה שעברה שכרתי באוויס איטליה אודי A7 ספורטבק במחיר 190 יורו ליום ללא הגבלת ק"מ . בפעם האחרונה לפני כחודשיים שכרתי פיג'ו 308 CC ב47 יורו ליום גם ללא הגבלת ק"מ . להלן סוכנים טובים להשכרות בחו"ל להרץ באיטליה יש לוטוס אליז תבדוק אולי יש דברים מעניינים גם בספרד חיים גרוס(הרץ) : 052-8394828 שלומי ג'רמון(אוויס): 054-8417000 בהצלחה
  22. המנוע צורך שמן לפי כמות הלחיצות .. כשאני נוסע רגוע המנוע לא אוכל שמן לא בוצעה בדיקת קומפרסיה ! יש למישהו אולי עוד השערות ? אני רוצה לקבל כמה חוות דעת לפני ביצוע התיקון כי הבנתי שזה יכול להיגרם מכל מיני דברים
  23. שלום לחכמי הפורום ברשותי אאודי TT QUATTRO שנת 2000 רכב מתוחזק מאוד ועובר טיפול כל 10.000 ק"מ אצל רון . לפני כחודש התחילה לה תופעה מוזרה מאוד אחרי 2 דקות שהרכב עומד מונע (בדר"כ אחרי נסיעה) הרכב מתחיל לעשן - עשן קצת לבן. איך שאני מתחיל לנסוע חזרה או אפי' נותן קצת גז בניוטרל נעלם העשן למשך כמה דקות ,ואני לא מדבר על עשן של בוקר כשהרכב קר וכדו' . בתחילה חשבתי כי זה קשור לסוג שמן ששמתי (ביצעתי השלמה של קילו וחצי לסירוגין שמן של פז) עשיתי טיפול מאז והוחלף שמן אך הבעיה לא נפתרה . לצערי רון בבדיקה ראשונית לא הצליח לעלות על הבעיה , יש למישהו ניסיון או ידע לשפוך בנושא ? אולי איזה תוסף מנוע יעזור? ראוי לציין כי הטורבו של קצת משחיז ..(קשור אולי?)
  24. m911

    שכירת טנדר 4*4 לחודש

    מה הקשר בין זה שהמחנה נמצא בשטח לבין כך שאין איסור כזה? שום חברה לא תיתן לך אישור כזה ואם תתקע בשטח אפילו בשביל מצבר תצטרך לשלם על חילוץ ..
×
×
  • תוכן חדש...