-
הודעות
156 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי m911
-
תודה על השיתוף . מדהים!!
-
לידיעתכם קרסו מחזיקה בבעלותה חב' ליסינג בשם אמפא - ליס פור יו ,וכרגע הם הקניין העיקרי שלהם . בהקשר לכך שאתה לא רואה פלואנס וכו' בחברות ליסינג אני יכול לומר לך שיש ביקוש גדול מצד ללקוחות לפלואנס דיזל אך קרסו הפחיתו את ההנחה לציי רכב ובנוסף הרבה חברות הקפיאו רכישות של רכבים עקב אי וודאות בשוק . ורכבים חדשים שאתם רואים שהם כביכול קונים אלו רכבים שנקנו בחבילות עוד לפני כחצי שנה והיבואן מספק אותם לפי בקשה.. אבל עדיין בשוק הפרטי רנו סובלת מחוסר ביקוש מטורף !!! עקב סטיגמות כאלה ואחרות .
-
מדהים איך שקיה השתדרגו והשתפרו ב3 שנים האחרונות הרכב נראה מדהים וככל הנראה עקב הנחות אטרקטיביות לציי רכב עוד נראה אותו שוטף את כבישי ארצינו...
-
חברות השכרה לא משכירות רכבים עם וו גרירה אלא אם כן זה רכב שירד מעסקת ליסינג והוא כבר עם וו גרירה בחברת אלבר לא מחזיקים רכבים כאלו ולדעתי באף אחת מהחברות עקב כך שאסור ללקוח לרדת לשטח עם שכור וגם אלה שכבר יורדים בדר"כ לא מיומנים בניסעת שטח והדבר נגמר בפחי נפש . בהצלחה
-
הרכב החדש שלי, תמונה מהדיינו :)
m911 פרסם הודעה בנושא של ItayThemaT בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
עושה לו את זה .. לך תדע :lol: -
משתתף בצערך קרה לפני כחודש לקוח שלי בא עם יונדאי סונטה 2010 שקם בבוקר ומצא את כל צד ימין של הרכב קרוע לגמרי .. לאחר תחקיר ממושך של שכנים ועוברי אורח התברר כי משאית זבל שעברה בלילה פגעה בו וקרעה את כל הצד של הרכב מהפגוש האחורי עד הקדמי. זה היה ממש מראה קשה ..:-( לצערנו ישנם אנשים שלא אכפת להם מרכוש של אחרים ושום דבר לא ישנה אותם..
-
תמונות יפות ידעת מראש על תערוכות \ מפגשים ? או שנתקלת בהם במקרה ?
-
מדהים איך הגרמנים חושבים על הכל לא תמצא שום פיג'ו CC עם כזה תיכנון וכלים בתוך הרכב בנוגע למקרה המשפטי : לדעתי כמו הרבה לפניי הלקוחה ידעה על התקלה והיא מנסה בצורה קלאסית להפיל את עליך מהניסיון שיש לי בתחום ההשכרת רכב וליסינג ולצערי הייתי לא מעט בבתי משפט בנושאים כגון אלו, רוב הסיכויים לטובתך. 1. חובת ההוכחה היא עליה שאתה גרמת את הנזק מכיוון שבמקביל אתה יכול לטעון שככה קיבלת את הרכב . 2. אתה לא נותן שירות מבית הלקוח (דליברי) בצורה מקצועית אלא עשית לה טובה תוך כדי שהיא מציינת בע"פ ( ופה הבעייתיות) שיש ביטוח והכל מכוסה 3. חוות דעת מקצועית תוכיח כי לא להזיק למגנון כה יקר בשימוש חד פעמי , ובתקווה שצילמת את המנגון והגג שהוא לא שבור - מחר יכול מישהו " בצ'מפיון" חסר ידע מקצועי להזיק למנגנון בצורה ברוטאלית ויאשימו אותך שניסית לסגור את הגג בכוח וכו' . והרי צ'מפיון ידועים במקצועיותם - לאחר תיקון מנגנון של החלון הרסו לי דופן של דלת באאודי TT בצורה ברוטאלית כ"כ שלא להאמין שהם המוסך המרכזי. עצתי לך תיגש לבית הלקוחה בכדי " לבחון " שוב את מידת הנזק , ואל תיקח אחריות או תתנצל יותר ותציע לה לתקן פה ושם וכדו' זו רק עילה לכך שאתה גרמת את הנזק. בהצלחה
-
חברים אלו הם תקנות משרד התחבורה שכל מי שמקבל רישיון להשכרת רכב חותם עליהם , ולכן אין סבירות לחיוב השתתפות עצמית גבוהה מהסכומים בשום מקרה . דבר שני לחברה הזאת ולעוד חברות מסוגה ממש אין מחלקה משפטית וכדו' מדובר בחברות שמחזיקים בחור אחד במשרד שהוא עונה לטלפונים מנקה את המכוניות בודק את תקינותם וכו'.. כשמסתבכים עם חברות השכרה במקרים כאלה מה שצריך מיד לעשות זה להוציא בקשה לבצע שמאות עצמאית לרכב ולא להסתמך על מה שהם אומרים בשביל שלאחר מכן אם תגיע לבית משפט תהיה הוכחה חותכת מול ההמצאות שלהם. מה גם שלדעתי אתה יכול לתבוע על כך שלא סיפקו לך רכב חליפי בהתאם לרכב ששכרת שזוהי אמנת השירות של חברות השכרת רכב וליסינג . בהצלחה
-
אתה לא יכול לשלם את הדוח לחברת ההשכרה אלא רק לרשות הממשלתית שהפיקה את הדוח זוהי ההתנהלות בכל חברות ההשכרה בעולם וגם בארץ מה שכן אם לא תשלם את הדוח בזמן והא יגיע לחברת השכרה אתה תחוייב בעלות דמי טיפול לחברת ההשכרה ובנוסף תקבל את הדוח על שמך מאותה רשות תנסה להבין מהדוח מי הפיק אותו(משטרה,עירייה) ותנסה לשלם אפילו דרך האינטרנט בכרטיס אשראי (בינלאומי כמובן) בהצלחה
-
מאחל לך הצלחה בבית משפט כל דרך אחרת היא פשוט בזבוז זמן מוחלט חבל שגם היבואנים מסתכלים עלינו החובבי נהיגה כעוף מוזר - חשבתי שרק המשטרה חושבת כך בכל מקרה בהצלחה
-
אחרי 25 שנה הגיע תורה - פרוייקט שיפוץ מרצדס 1949 170V
m911 פרסם הודעה בנושא של zvir בתוך רכבי אספנות
מדהים!!! הירידה לפרטים פשוט מטורפת . כל הכבוד ובהצלחה ממשיך לעקוב בתדהמה -
על זה כבר אמרו חז"ל " ארץ אוכלת יושביה "
-
מפחיד .. פרארי או לא פרארי בתאונות כאלו נראה כי רק אלוקים יעזור
-
המוח היהודי בשיאו
-
יש לי חבר טוב שייבא לארץ כבר יותר מ250 סיינה הוא מתעסק בעיקר מול המגזר החרדי שהם הצרכן העיקרי של מיניוואנים הוא מחזיק רכבים כאלה גם להדגמה ונסיעת מבחן מי שמעוניין אמסור לו בשמחה בפרטי בהצלחה
-
אני עוסק בענף הרכב והמשרד שלי הינו בסמיכות לחברה שאתה מדבר עליה .. אני יודע את שמה אפי' בלי שתגיד . לפני כמה חודשים נכנס אליי לקוח שלי ששכר שם רכב עבור הבן שלו (נהג צעיר) קיבל שברולט אוואו שנת 2008 עם כ180.000 ק"מ בהגיעו לטבריה נתקע הרכב ונגרר למוסך מורשה בפ"ת ושם התברר כי הלך הקלאץ . החברה פעלה בהתאם למה שאתה מציין דוח שמאי ובלה בלה.. הלקוח פנה אליי לעזרה בייאוש גמור, פניתי למוסך ובירור מולם העלה כי הקלאץ נגמר עקב בלאי ולא רשלנות כטענתם כמובן שהמוסך לא הסכים להוציא לי את זה כתוב אלא עשה לי טובה ונתן לי את המידע בע"פ על סמך היכרות עימי . לא עזרו דיבורים והם חייבו לו את האשראי,לאחר החיוב פנינו לחברת האשראי להכחשת העסקה - לחברות אשראי יש נוהל מיוחד להשכרות רכב כך שכמעט בכל סוג פניה אתה יכול להכחיש את העסקה והלקוח קיבל זיכוי כרגע אין לך מה לעשות מול חב' האשראי רק לאחר שהם יחייבו תצהיר שמעולם לא חתמת על שוב עסקה - חוזה השכרה אינו עסקה. שלח אותו לקוח מכתב מסודר עם עותק למשרד התחבורה אגף היסעים ומוניות לידי גב' שוש טל הממונה על תחום השכרת רכב . והם נרגעו ממנו סופית . בהצלחה
-
כל כך לא נכון!! הייתי אצלו פעם ראשונה לפני כשבועיים לאחר לא מעט המלצות וכל כך נהנתי מהשירות והמקצועיות שלא ניתן לתאר .. הוא עשה לי חלונות כהים ולבד מעצמו בלי שאני יבקש צבע לי את הפנס בלקה ללא כל חיוב
-
באמת חשבת שהתכוונית לב.מ.וו m-3 ?? הכוונה היא למאזדה 3 כמובן bagiraאתה באמת חושב שכל עם ישראל, למעט הכמה מעורערים בנפשם שגולשים בקארס פורום ( ) מנהלים אנליזה של "הנה אופל, איזה יופי! אה, היא עם מסגרת מספר של סיקסט, לא חכמה, זה לא באמת מכירה של אופל" או משהוא בסגנון? כמה אנשים ברחוב בכלל ידעו להגיד לך ששלמה סיקסט ואופל זה אותה בעלות? אם כבר מישהוא שם לב לזה, סביר להניח שהוא יחשוב "אם חברת השכרת רכב לוקחת אוטו כזה הוא בטח אמין". תתפלא מאוד כמה העניין הזה היה שיקול שיווקי נטו וכמה זה מצליח להם . היום עם ישראל כבר לא אוהב את חברות הלסינג ולא הולך אחריהם בעיוורון כפי שהיה בעבר מכיוון שיודעים שהשיקולים של החברות הם לא טיב הרכב אלא גובה ההנחה,שגם כידוע גורמת לשחיקת המחיר של הרכב כמשומש. מה שאין כן רכב שנמכר לידיים פרטיות בעיקר, נסחר במחירים טובים יותר וגורם לציבור להאמין שמדובר במותג יותר מצליח ממאזדה כי הנה הרבה אנשים קונים ולא אוויס ושלמה ואלדן ועוד קצת אנשים פרטיים..
-
ציי הליסינג וההשכרה ברוב המקרים לא רוכשים כלי רכב לפי רמת אבזור או האם הדגם חי או מת.. למעט אם זו בקשה מיוחדת של לקוח. התחשיב כולו בנוי על גובה ההנחה. ובוואקום הזה יונדאי קיה סיאט רנו ניסאן וכדו' נכנסו חזק מאוד ובגלל זה לא תמצאו בהשכרה רכבים כמו גולף, אוקטביה,אלפא רומיאו וכו' .. ואם כבר יש רכב כזה אז מחירו יקר באחוזים גבוהים ממקבילו בקבוצת המחיר לדוגמא: m-3 בהשכרה שנתית עולה 2800+מעמ לחודש אוקטביה 1.2 בהשכרה שנתית תעלה 3530+מעמ אלפא מיטו ידנית תעלה כ 4500+מעמ הכל משחק של הנחה ושלמה סה"כ מנסה לקדם את אופל בכל דרך אפשרית אפי' הוא לא שם על אופל מסגרת לוחית רישוי עם פרסום או מדבקות בשביל שיהיה מי שיחשוב שאנשים באמת קונים אופל !!
-
לפני שבוע נכנסתי למוסך של חבר טוב ועמדה לה שם איביזה קופרה חדשה מפורקת לגמרי - עצוב לראות ככה יצירה מוטורית והוא בנונשלנטיות אומר שזו כבר השלישית בחודשיים האחרונים.. מסתבר שהיא אכן מבוקשת מאוד בקרב הבני דודים
-
כמה חבל עם כל הצער, קשה להאמין שמישהו שם..ירים את הכפפה וישפץ אותם לא ימצאו לזה תקציב
-
מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
m911 פרסם הודעה בנושא של Wiking בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
לאחר לא מעט ניסיון רע שיש לי עם צ'מפיון הכרתי את רון לפני כחודשיים דרך דפי הפורום נכנסתי אליו מאז עם אאודי TT לטיפול תקופתי ותיקון כמה דברים, יצאתי מאוד מרוצה מהמקצועיות ומהשירות . ובפעם האחרונה נדהמתי לגמרי לאחר שאמרו לי בצ'מפיון שהגיר שלי בשלבי גסיסה הגעתי לרון ובהחלפת שמן גיר (מקורי) נפתרה הבעיה . אכן נמצא צדיק מקצועי בסדום . -
בהחלט אחד השרשורים ההזויים ממתין בכיליון עיניים לעדכון גנב משלם תשלומי כפל ..
