Jump to content

m911

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי m911

  1. m911

    מקומי| SLS בישראל

    אם הצליחו לתפוס ההוא עם הפורשה טורבו,שעד כמה שהיא נדירה עדיין יש לא מעט פורשה 911 על כבישי הארץ. אז אותך בטוח וימצאו ורק בשביל לתת רייטינג למשטרה ולהוכיח שתופסים עברייני תנועה כבדים. סע לאט!
  2. לי הדביקו את המדבקה הזאת על שמשה קידמית של רכב חדש שנת 2008 שהיה רק חודשיים על הכביש ועבר תאונה לא רצינית מאחור,וכל זה כשהרכב עומד בכניסה למוסך ליד השער. אז כך שאני חולק עליך,הם פשוט מדביקים איפה שבא להם.
  3. ב 27 בשעה 00:00 כלומר שתים עשרה בלילה שהוא תחילת יום ה 28 לחודש סע בזהירות ולאט.
  4. לדעתי 106 לא מתאים בשיל החבר שלך, תחזוקה של צרפתיות יכולה להיות עסק ממש לא זול בוודאי לא דגמים שעברו המון ידיים וצעירים.
  5. m911

    מקומי| SLS בישראל

    אני בעד. מי שיש לו את היכולת ? שיהנה ! תפרגנו..
  6. אותם בעלי פירוקיות שמסתובבים(בחוסר מעש) ומדביקים את המדבקה המזיקה הזאת על רכבים.. כן,אני לא חושב שיזיק לאותו אדון נכבד לבוא ופעם אחת לקלף מדבקה כזאת.באמת לא יכלו להדפיס מדבקות באיכות יותר נורמלית?זה מדבקות כמו של חנית בקום אסור,שאותם שמים לאנשים במקום קנס. עכשיו, מה שאתם מציעים, זה להתקשר לאותו בעל פירוקיה, לשקר לו בפרצוף : תבוא, אני רוצה למכור לך את הרכב. הוא מתארגן עם גרריסט, משלם לו, מבזבז שעתיים עבודה, ומגיע אליכם. את לא חושב שקצת נסחפת? קודם הוא להסביר לך שהרכב שלך לא שווה יותר מ 1500 K ורק אז הוא יזמין גרר. אגב ניסית שמן ברקס?
  7. m911

    מקומי| SLS בישראל

    מי יודע? אולי זה יגרום לעוד יבואנים להרים את הכפפה והביא דגמים יותר מעניינים מאשר דגמי ליסינג למיניהם.. וטוב לדעת שיש אנשים בארץ שמשקיעים כאלו סכומים על רכבים, מה שאני לא מבין למה אותם אנשים ככל הנראה מהמאיון העליון לא מפעילים לחץ בעניין חוק הספורט מוטורי? לא מתסכל לנסוע בפקקים של איילון עם כזה רכב?! ואל תגידו שהם לא מסוג האנשים המוגדרים חובבי נהיגה וכדו'... אני בטוח שהיה עושה להם ממש טוב לעלות עם הרכב על מסלול כלשהו בערבות הנגב.. מי יודע? אולי יום ויבוא ולא נקרא עבריינים אלא ספורטאים.
  8. אולי תפתח לכיוון של סקודה סופרב 1.8T 160 כ"ס , סביבות המחיר של מאזדה 6 והתמורה הרבה יותר גבוהה.ובפרט עם במרווח עסקינן ?בסופרב לא חסר! בהצלחה
  9. זה ממש לא קל איתם לאחי הקטן קרה משהו דומה בבית שמש ועל נזק של 1300 ש"ח הוא הציק להם כמעט 3 חודשים כולל אינספור פעמים להגיע לעירייה ולהתווכח. אבל בסוף שילמו לו,מאחל לך שישלמו לך גם. בהצלחה..
  10. מיצובישי קולט רכב נחמד רחוק מלהיות ספורטיבי.קח בחשבון שצריכת דלק זה לא הצד החזק של מיצובישי.
  11. יש למישהו מושג איך לראות את התוכנית בצפייה ישירה או הורדה ישירה? תודה
  12. לדעתי לא סכום הקנס הוא מה שיעזור הרבה אנשים בכלל לא מודעים לכך שהקנס בחניית נכה הוא גבוה כל כך, וכמו שחניה באדום לבן היא קנס של 250 ש"ח ועל מדרכה 500 ש"ח זה עדיין לא מונע ממאות אנשים לקבל דוחות בכל יום. הבעיה היא במודעות של אנשים כמה עוגמת נפש וצער הם גורמים לאדם נכה כאשר הוא מגיע והחנייה שלו תפוסה,או שהוא צריך לחנות בסוף העולם ולדדות עם קביים וכדו' .. שהמדינה תשקיע מעט בתשדירי פירסום או משהו דומה ואני מאמין-בטוח שהמון אנשים יחשבו טוב לפני שיתפסו לנכה את החניה. אבל מה המדינה תרוויח?! פחות דוחות?! אוי ואבוי .. אז בואו פשוט נעשה את אותם הדוחות ליותר איכותיים-5000 ש"ח,ככה אנשים ימשיכו לחנות והמדינה תרוויח כסף.אבל מה עם הנכה??? את המדינה זה מעולם לא הטריד!
  13. שטיפה מידיי פעם כנראה לא תזיק.. בכל זאת תתקשר לבחור ותזמין אותו להוריד לך את המדבקה, אגב עם קצת שמן ברקס זה יורד בקלות,רק תזהר שלא יאכל לך את הצבע,זה חזק מאוד .
  14. מעולם לא התנסיתי בזה , באמת מוסיף משהו?
  15. נהגתי פעם על אחת כזו אדומה של איזה בחור רומני מר"ג, רכב מדהים עם יופי ייחודי מאוד תתחדש ..
  16. גיסתי קנתה לפני כשנתיים סיריון 99 הרכב פשוט אפס תקלות.רכב מעולה חסכוני וממולץ.. בהצלחה
  17. קטע אכזרי ביותר .. באיזה אדישות הוא עלה הרכבים ?! ועוד יותר אדישות פשוט להמשיך לנסוע כאילו לא קרה כלום
  18. הרבה עבודה קשה צריך לעבוד חצי שעה לפחות רק בשביל ניקוי חיצוני, מה עם פנימי? 45 שקל שטיפה כללית..
  19. רכב מדהים..תהנה וסע בזהירות
  20. לבן פנינה, אפילו שהוא צבע מודרני יש בו משהו קלאסי ויוקרתי שמאוד מייחד את הרכב,אגב הכרתי פעם מישהו שצבע את הספיידר שלו בכחול מאטלי ולא אהבנו את התוצאה, לדעתי רכב שהוא קלאסי אבל העיצוב שלו לא מוחצן עדיף צבע יותר סולידי.. בהצלחה בכל זאת רכב מדהים.
  21. נהג אלוף..איזו מיומנות
  22. נצטרך להמתין בסבלנות עד שמדינת ישראל תכיר בענף הרכב כענף ספורטבי ולא יקראו לנהגים עבריינים , ואז אולי המיסים יהיו שפויים, ונקבל עידוד ביבוא אישי במקום בירוקטריה והגבלות מוגזמות. עד בא המשיח אמן!!!
  23. m911

    צריכת דלק מזדה 3

    היתה לי מאזדה 3 כחצי שנה, רוב הנסיעות שלי הם בתוך העיר והגעתי לתריכה ממוצעת של 1:8 .מחוץ לעיר זה מעט יותר אנושי. כיום יש לי קיה סיד 2008 וזה הרכב 1.6 הכי חסכוני שנתקלתי בו 1:12 בתוך העיר . 1:14.5 מחוץ לעיר ..
  24. לי אישית יש חולשה לסופרב רכב מדהים עם עיצוב מיוחד, נהגתי על הדגם המאובזר ונהניתי מכל רגע.
×
×
  • תוכן חדש...