אותם בעלי פירוקיות שמסתובבים(בחוסר מעש) ומדביקים את המדבקה המזיקה הזאת על רכבים.. כן,אני לא חושב שיזיק לאותו אדון נכבד לבוא ופעם אחת לקלף מדבקה כזאת.באמת לא יכלו להדפיס מדבקות באיכות יותר נורמלית?זה מדבקות כמו של חנית בקום אסור,שאותם שמים לאנשים במקום קנס.
עכשיו, מה שאתם מציעים, זה להתקשר לאותו בעל פירוקיה, לשקר לו בפרצוף : תבוא, אני רוצה למכור לך את הרכב.
הוא מתארגן עם גרריסט, משלם לו, מבזבז שעתיים עבודה, ומגיע אליכם.
את לא חושב שקצת נסחפת? קודם הוא להסביר לך שהרכב שלך לא שווה יותר מ 1500 K ורק אז הוא יזמין גרר.
אגב ניסית שמן ברקס?