-
הודעות
41 -
כאן מאז:
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
מיאמי, פלורידה
-
תחביבים
מכוניות, כדורגל ופוקר
-
מקצוע
היי אנד דיטיילינג - high end detailing
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של הדיטיילר
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
חוויה של פעם בחיים! נופים מדהימים, מדינות מרהיבות ואיך לא לקנח במונאקו המושלמת - מחוז האקזוטיקות (רכבים!) שמח שנהנתם ו- Welcome back The Bimmer is SICK
-
שוב שלום אלכס הבלאק הספציפי הזה הוא 1100 כ"ס - משופר!!! התמונה בתחנת הדלק הסגירה את הלקוח עוד אחד מלקוחותי שדרך אגב מתגורר ברזורט שבו ממקום מרכז הסופר היי אנד דיטיילניג שלי בקניון ראנץ הוא גם הבעלים של הבנטלי השחורה מאחור. גם אחת הלמבורגינים הייתה מוכרת לי אך זו לא אותה אחת. בכל מקרה נתראה בסוף השבוע אלכס
-
הכוונה היא לאוהד, סליחה אושרי.
-
שלילי, היא רק נשטפה חיצונית ללא פוליש או ווקס. אולי בעוד כמה חודשים הלקוח יתקשר לטיפול רציני ראשון.
-
כנראה שאתם באמת טובים מדי... כל הכבוד למפענח החידה - אוהד לא מדובר בלוטוס או בלמבורגיני, מדובר ברכב שאכן נבנה על בסיס הנובל M-400 אך הינו ייחודי ובעל שם חדש - Rossion Q1 קצת פרטים על רכב מעניין זה: 1. בסיס הרכב האקזוטי הזה נמצא כ-20 דקות מהבית שלי, כאן בפלורידה. כאן בונים ומשפרים את הרכב לפני שליחתו. 2. כל רכב נבנה יידנית בקפידה יתרה על שלמות. 3. סוג הצבע ושיטת צביעת הרכב הם כה מיוחדים ומקצועיים עד שהמפעל מתחייב לגימור מושלם ללא תפוזיות. 4. ביתן השיפורים של המפעל מאוד מעניין, מכיוון שכל הרכב נבנה יידנית, כל לקוח יכול לבקש כל העולה על רוחו והדבר יעשה. חלק רוצים צבע אחר, שני פסים לאורך הרכב, גוף מט שחור מקרבון, בודי קיט יותר ספורטיבי, מנוע יותר משופר ועוד... 5. הרכב נראה אקזוטי לכל דבר ואינו מהיקרים שברכבי הספורט. 6. רכב קל מאוד עם מנוע עצבני שדוחף אותה בעזרת 450 כוחות סוס ל- 3.1 מ- 0-60 מייל. על סמך נתונים אלו ובהתחשב בעובדה שמחיר הרכב אינו מהיקרים, בהחלט ניתן להכניס את ה-ROSSION Q1 לאחת המהירות בשוק הרכבים הספורטיביים (לא לשכוח כמובן את המהירה ביותר - Z-R1 ). אז עד החידה הבאה חג שמח לכולם וכל הכבוד לאושרי שעלה על החידה ויהנה משי מוצרים לחג
-
אכן החידה קשה אפילו לטובים שביניכם. נזרקו כאן כמה ניחושים מעניינים כמו הדודג' וויפר, הבוגאטי והבררה. נזרקו גם כמה ניחושים מצחיקים ללא כל התחשבות בדברי - עשירייה ראשונה! אומנם הוא נמצא בסוף רשימת העשירייה המנצחת של הרכבים שעברו אצלי אך עדיין, הרכב אקזוטי, מרשים ומעניין. DERISH - ניחוש מעניין. שוב רכב שלא מוערך כאן מספיק, מצאתי אחד אצל מכונאי רכב , מוזנח ומטונף. נתתי לו אסטימייט לדיטייל שיחזיר אותה לחיים אך לבסוף הוא לא היה מעוניין וקבר אותה שוב בסוף המחסן - חבל. אני עדיין לא רוצה להתחיל עם הרמזים העבים אך אולי התמונה השנייה תעזור קצת. התמונה השנייה לקוחה מאיזור כונס האוויר הגדול! - בהצלחה לכולם.
-
שלום לכולם וחג שמח. בשל העבודה המרובה בתקופת חג הפסח לא מצאתי את הזמן המתאים להעלות את דיטייל ה- NSX , אך אני מבטיח להעלות אותו בזמן הקרוב. ישנם מספר רב של רכבים אקזוטיים ומיוחדים שעברו תחת ידי, חלקם קלים לניחוש וחלקם קשים לניחוש אפילו על ידי הטובים שבכם. בשבוע שעבר ביצעתי דיטיילון קטן על רכב שבהחלט נכנס לרשימת העשירייה המנצחת שלי, רכב מאוד מיוחד , לא מדובר ברכב קלאסי נושן. אם מישהו יזהה את סוג הרכב הוא יזכה בחבילה נאה של מוצרים לרכב - שווה לנסות. החידון יהיה מורכב מחמש תמונות חתוכות של גוף הרכב (בדרגות קושי). אם ישנם שאלות - יכול להיות שאענה על חלקם התמונה הראשונה לקוחה מאיזור הפנס האחורי - בהצלחה לכולם.
-
בעיית תפוזיות באאודי חדשה (A3 2009)
הדיטיילר פרסם הודעה בנושא של MoonKnight בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את בעיית התפוזיות (ORANGE PEEL) ניתן למצוא על רכבים רבים, חלקם ברמה נמוכה וחלקם ברמה קצת יותר גבוהה. התפוזיות נוצרות במפעל בשלב צביעת הרכב ורק הולכות ומחמירות עם השנים עקב נסיונות המפעל לחסוך בהוצאות הצבע והורדת כמות השכבות השונות שלו. אם רכבך לא מצוי בבעיית תפוזיות חריגה מהרגיל, לא תקבל יחס הולם מהחברה או המפעל. אנשים רבים כלל לא מייחסים חשיבות לעניין התפוזיות מכיוון שהם חושבים שכך הרכב אמור להיראות או שהם פשוט לא מבחינים בכך. קשה לראות תפוזיות וגם שמבחינים בבעייה זו לא משווים את זה לשריטות או להולוגרמות כבדות. האחוז הקטן של האנשים שכן מבחינים בבעייה בצבע ומעוניינים לטפל בה חייבים להבין שזהו תהליך ארוך ויקר. היו פה כמה תגובות שהתייחסו לעבודת הדיטיילינג ושללו את האפשרות שהיא תתקן את הבעייה. צריך להבין שיש הבדל בין שוטף מכוניות בתחנת דלק או שוטף ידני מקצועי בתחנת שטיפה יוקרתית לבין דיטיילר מקצועי. עבודת הדיטיילינג הינה ברובה תהליך תיקון בעיות הצבע לפני כל תהליך אחר. בעיית התפוזיות נכללות בבעיות הצבע הקשות ביותר ולכן לא כל דיטיילר יהיה מוכן לקחת את הסיכון בפגיעה בצבע. תהליך הורדת התפוזיות הינו מורכב מאוד וכולל מספר שלבי שיוף של הצבע (באמצעות ניירות זכוכית בגדלים שונים), מספר רב של שלבי פוליש וסיום בשכבת הגנה. תהליך זה (אם נעשה נכון ומקצועי) יכול להארך מספר ימים ויכול להיות יקר מאוד. זה אפשרי אך לא לכל כיס. הצעתי לך היא כמו שאני אומר לרוב הלקוחות שמבחינים בבעייה זו - הבעייה היא לא קשה כמו בעיות צבע אחרות (הולוגרמות או משיכות) וגם מאוד קשה להבחין בה. ניתן להוריד את התפוזיות על ידי התהליך הזה שיארך כ- ויעלה כ- ! אם תוכל לחיות עם זה, כמו שמיליוני אנשים אחרים חיים, מה טוב ואם לא, או שתטשטש את זה על ידי פוליש וווקס כל כמה חודשים או שתוציא סכום כסף גדול וסיכון בפגיעה בצבע. בהצלחה. -
בן ה - רכב מדהים, הרבה כסף הושקע בו - אפילו הדלתות מקרבון. בכל מקרה הייתי חייב להתייחס לתגובה שלך ולהבהיר כמה דברים מאוד חשובים. דיטייל לרכב, כמו שאתם רואים יכול לקחת 6-8 שעות ואף כפול מזה. לא קל להגיע לרמות גימור מושלמות וישנם גם לקוחות שלא יהיו מסופקים אל אף שרמת הגימור יחסית לריכבו היא מקסימלית. הדבר הכי חשוב לאחר סיום הדיטייל הוא לא להגיד שזהו - עכשיו שילמתי $300 לאבי הדיטיילר והרכב שלי מושלם, לא ולא. הדבר הכי חשוב מבחינתי ומבחינת בעל הרכב הוא אופן שמירת הרכב לאחר מכן! יש לי לקוח (אני אעלה את הדיטייל שלו בהזדמנות) ששילם $800 על דיטייל ללמבורגיני שחורה. לקחו לי כ-10 שעות להביא את הלמבורגיני הזאת לשלמות ואף ציפיתי אותה בשתי שכבות של ווקס בשווי $2500. הסברתי בדיוק ללקוח על אופן הדיטייל ושימור הרכב לאחר מכן, לחשוב שזה עזר . כשהגעתי לטיפול הראשון לאחר הדיטייל כמעט ובכיתי, כאילו לא עשיתי כלום - הוא אמר לי שהוא לקח את הרכב לשטיפה ידנית שהוא מכיר מכיוון שהרכב היה מאובק והוא רצה לצאת באותו הלילה. השטיפה שם היתה כל כך אגרסיבית עד שיכולתי לראות שריטות על כל הרכב וכמובן שמרבית הווקס כבר לא הייתה שם. מה שמצחיק בכל הסיפור הזה הוא שהלקוח אמר לי - "איזה עיגולים ראיתי על הרכב כשהם שטפו אותו, אפילו הבחור ששטף לא הבין מה שמת לי על הרכב" , ואז נפל לי האסימון - ללקוח כלל לא אכפת מאופן שמירת הרכב והיה לו כנראה רק אכפת מרברבותו על הוצאת $800 לווקס יקר. הוא אפילו לא שם לב שהרכב שרוט לגמרי ואני כדיטיילר ראיתי זאת מייד. לא טרחתי אפילו לדבר איתו על זה ואני רק מגיע אליו פעם בחודשיים כשהוא מתקשר אלי לשטיפה רגילה - איזה ביזבוז. מצד שני יש לי מספר לקוחות (רובם) שכן שומעים לעצתי וחשוב להם על שמירת הרכב לאחר הדיטייל, כמו לדוגמא בעל ה-NSX. 6 חודשים לאחר הדיטייל עדיין יכולתי לראות את בוהק הווקס וכל פעם ששטפתי את הרכב הוא היה נראה כמו לאחר עבודת דיטייל. החוכמה היא לדעת איך לשמור על הרכב ולמזער את הסיכון בשטיפת הרכב לאחר מכן על ידי שטיפה ידנית ומקצועית! כל שטיפה היא עוד סיכון לקבלת בעיות חדשות על רכבך. מבחינתי אם הרכב שלך נשטף עם אותה "מטלית" ששומשה לגלגלים - זה לא מקצועי! מבחינתי אם הרכב שלך יובש ב- "מכות ג'ילדה" אגרסיביות - זה לא מקצועי! מבחינתי אם הרכב שלך עבר מסכת התעללות מסט מגבות לא מתאימות לייבוש או להסרת ווקס או פוליש - זה לא מקצועי! ואני בכלל לא נכנס למקצועיות השוטף והבנתו באופן שטיפה מקצועית בכלל. בן ה - לגבי מה שאמרת (ואני יודע שהתלוצצת) הרעיון הוא לא אם אפשר לעלות רמה מהתוצאות שאני מוציא מהרכבים הללו, כי הרמה גבוהה מאוד, אלא אופן שמירת התוצאה לאחר מכן. לגבי החזרה לארץ, יש עלי הרבה לחצים משפחתיים ועסקיים. אני כבר לא ילד (בן 31) והחברה כבר מוכנה . כיף לי להתעורר כל בוקר לאקזוטיקה חדשה אבל צריך לחשוב על התא המשפחתי יותר. במשך השנה הזאת אני אצטרך לקחת החלטה. שבת שלום לכולם ושמרו על רכבכם נקי!
-
שבת שלום לכולם. בדיוק סיימתי דיטייל לא קל שארך יומיים. הפעם הכנתי רכב לקסוס ספורטיבי ומשופר ה IS-F (עבודות טורבו במנוע, ציפויים פנימיים וחיצוניים של קרבון פייבר ועוד) לתצוגת מכוניות לקסוס שתערך מחר. בהזדמנות נעלה את שלבי הדיטייל. אז כולם מחכים לראות האם אושרי צדק? כנראה שהרמזים היו גדולים מדי, כל הכבוד לאושרי. את ה-NSX הזאת מצאתי זרוקה אצל איזה רופא שלא חשב שניתן להחזירה לחיים. רכב מהמם ביופיו ומאוד מיוחד. עשיתי את הדיטייל הזה לפני כשנה וחצי ועד היום אני עדיין שוטף ומטפל בה. אני אנסה להעלות את סיפור ושלבי הדיטייל מחר או בשבוע הבא. תודה לכל המנסים בניחוש הרכב. לגבי הפרס... המממ אני חושב שמגיע משהו גם לאושרי על הניחוש הנכון, אז קבל חח. אני כבר אצור איתכם קשר בפרטי לגבי הפרס
-
היית קרוב ברמונדו אך לא ולא, זו לא הלוטוס הקטנטנה... טאץ' איטלקי - יש שלדת אלומיניום - יש. ובטח זה לא איזה אוודי כי זה לא מספיק "מגניב" - גם אוודי מיוחדת יכולה להיות "מגניבה" כמו ה- S8 החדשה שקיבלה טיפול מפנק עם ווקס מיוחד או ה- S5 שגם התענגה שחור ונמוך, רכב ספורט - יש מה חסר כדי שתגלה...אני אתן לך רמז אחרון: נסה עצת חבר אחרת
-
ברמונדו - אתה צודק, הוא מאוד מוערך וזה כמובן לא הרכב. סידרת הרמזים הבאה: הרכב הרבה הרבה יותר זול, אל תחשוב על שמות גדולים למרות שיש בו טאץ איטלקי, הרכב הראשון שנבנה על גוף ומסגרת מאלומיניום ועל כן הוא מאוד מהיר וקל, בדרך כלל תמצא אותו שכוח ומאובק אצל איזה רופא (כמו שאני מצאתי) מתחת לאיזה כיסוי במחסן, ראיתי את הרכב הזה בשירשור של מהו הרכב הזה, בהצלחה בניחוש השני M911 - תוכל גם לנסות מר פורש.
-
תודה רבה לכולם על התגובות החמות. תודה לכל אלו שבחרו באלפא השחורה DTS-2 - תלוי בסוג הרכב, צבעו, מצבו הפנימי והחיצוני, סוג הדיטייל, סוג הווקס וזמן העבודה. ALEX B - BMW RICER & CROC - נגעתם בתחום דיי קשה. גגות בד של קבריולטים הם איזורים מאוד רגישים שלרוב מאוד קשה לנקותם בעצמך ודורשים ניקוי יותר מקצועי. לרוב אני מנקה את הגגות (את אלו שניתן לנקות) באמצעות מכשיר אדים מיוחד וחומר ניקוי עדין כדי לא לגרום לשינוי בצבע הגג או בהשארת סימנים לא רצויים. בחלק מהדיטיילים האקזוטיים אני משתמש בחומרים מיוחדים שלקוחותי קיבלו ישירות מהחברה במיוחד לסוג הגג שלהם. ישנם לעתים גגות שעם הזמן (השפעת מזג האוויר, השמש ואופן שטיפת הגג) דוהים ולא ניתן לעשות הרבה אלה להחליפם או לצבוע אותם מחדש. כל מה שתוכלו לעשות בעצמכם זה כמובן לא להשתמש בכימיקלים אגרסיביים שישאירו סימנים על הגג, לא לשפשף חזק מדי כדי לא לגרום לשינוי הבד או פרימתו, ניקוי הבד באמצעות חומר גג עדין ומגבת מיקרו פייבר לגגות וכמובן תוכלו גם לשמור על הגג באמצעות השפרצת שכבת הגנה לגגות בד. חברת 303 הינה מצויינת לניקוי גגות ותוכלו למצוא שם את כל החומרים. אני גם משתמש בהם. בהצלחה. SAARUSH & מאור דוידי BORA - את האמת כבר מתחיל להימאס לי ואני מתגעגע לארץ. LIAV S2000 - תודה רבה והלוואי ויכולתי AVIV007788 - מקלות דיטיילינג הם מקלות בגדלים וראשים שונים שבאמצעותם הדיטיילר מסוגל לנקות את פנים וחוץ הרכב ביותר יעילות ומקצועיות. באמצעות המקלות ניתן להגיע לאיזורים וחריצים שאצבעות הידיים לא מסוגלות להגיע. מקלות דיטיילינג הם כלי הכרחי לדיטיילר מיומן ומקצועי. A3RO - אעאעאעאעהה DIMAX111 - תודה רבה. ITAMAREINY - תודה רבה ואני סולח לך על בחירתך שומאכר - תודה רבה. נהגת שודים - SCNELL - תודה רבה. על בחירתך באדומה אני יכול להבליג אבל לבן??? ממש לא! BMW - אני בטוח שהוא היה מתרגש כמוני. OFERH - היי עופר מה שלומך? אני משתמש בקליי בר על ג'אנטים שלאחר מכן מקבלים שכבה של פוליש ושכבה של ווקס הגנה. קליי בר עדין לא יגרום נזק לג'אנט ויכול רק לעזור בהורדת ליכלוכים קשים שלא יורדים באמצעות שטיפה רגילה או העברת מטלית עם חומר ניקוי. כמובן שלא משתמשים באותו קליי בר לצבע הרכב. זכור ששימוש בקליי בר צריך להיעשות בצורה נכונה ומקצועית כמו שלמדת MILL3R - מדהים! MEIR240 - ברמונדו - תודה רבה ידידי היקר. הממממ תן לי לבדוק בארכיון שלי..אתה יודע מה, יש לי בדיוק מה שאתה מחפש. משהו שיפיל אותך מהכסא. אני אנסה להעלות את הדיטייל המפרך הזה בשבת הבאה הבאה. בינתיים אני אתן לך רמזים ואם תצליח לזהות מהו סוג הרכב - צפה לחבילת מוצרי דיטייל כשאני מגיע לארץ. הדיטייל ארך מעל ל-20 שעות ונעשה על רכב ש: הינו מיוחד מאוד, הינו שחור כמובן, הינו רכב ספורט יפיפה (לדעתי הוא מאוד ייחודי), הינו נמוך מאוד (רמז גדול), אינו מוערך דיו (יחסית ליופיו וייחודו) וכמובן שהוא ישן הרבה יותר מרוב האקזוטיות שעוברות אצלי. כמה ישן? בסביבות ה-1996 יש לך 3 ניסיונות מר יואב!
-
להיות בעלים של אלפא רומיאו 8C זה לא רע בכלל, אז מה תגידו על שתיים? בשל המצב הכלכלי בארה''ב וחוסר הוודאות לגבי המחר, החליט אחד הלקוחות האמידים שלי (שכבר ראיתם את רכבו הראשון) לרכוש אלפא רומיאו 8C נוספת רק מכיוון שהיא אדומה ויש לה גג נפתח אההה ויש לה גם את החבילה היקרה של בלמי הקרבון Carbon Ceramic וציפוי מיוחד לכסאות העור נגד חום השמש. הפעם הלקוח לא לקח סיכון וביקש מסוכנות הרכב לא להכין את רכבו כמו שעשו קודם לכן עם האלפא השחורה. העבודה על האדומה הייתה הרבה יותר קלה ושתי האחיות עברו יום כיף של דיטיילינג אקזוטי. האדומה עברה דיטייל עם ציפוי של שתי שכבות סוויסווקס קונקורסו המיוחד SWISSVAX CONCORSO השחורה עברה שטיפה ידנית וציפוי של שיכבה אחת עם אותו ווקס. אני עדיין מעדיף את השחורה...ואתם? שטיפת האחיות באמצעות אקדח קצף וסבון אגרסיבי להורדת כל החומרים הקיימים על הצבע... CLAY-BAR עדין (מיועד לרכבים חדשים) להורדת הפגמים הקלים מהצבע. ניקוי של פנים האלפה רומיאו האדומה באמצעות מקלות דיטיילינג, חומרי עור איכותיים וכל חלקי הקרבון פייבר צופו בווקס הגנה ושימור. שני שלבים של פוליש. שכבה של PRE WAX שמכינה ומנקה את צבע האלפה רומיאו האדומה לקבלת הקרנאובה ווקס ושתי שכבות של סוויסווקס קרנאובה קונקורסו המיוחד לקבלת הגנה וברק עשיר. ניקויים היסודי של הגלגלים וציפויים בג'ל גלגל ווקס לקבלת הגנה וברק עמוק. האלפא רומיאו השחורה עברה שטיפה ידנית, קליי בר, ציפוי סוויסווקס קרנאובה קונקורסו וניקוי פנימי. תמונות לאחר יום כיף של דיטייל אקזוטי... עד הפעם הבאה... בבקשה סעו לאט ובזהירות. ותזכרו שגם דיטיילנג זו אומנותֱ!
-
תודה רבה לכולם על התגובות החמות. אני מצטער על איחור התגובות, פשוט הייתי תקוע 4 ימים בשדה התעופה JFK (לאחר סופת השלגים) בנסיון להגיע לביקור מולדת. הגעתי אתמול ואני אחרי השלמת שעות השינה שלי DRIVEMASTER - בשימוש מקצועי, לא. TOMER - במנוע ספציפי זה, לא השתמשתי בחומרי ניקוי אלה באמצעות מכשיר האדים בלבד. לצורך הגנה ובוהק של הפלסטיקים השתמשתי בחומרי הגנה לא דליקים. לגבי כתמי נוזלים - תוכל להסיר כתמי קפה בקלות על ידי מגבת מיקרו פייבר, מים חמים וחומר ניקוי. לגבי הסרת כתמי מיצים צבעוניים למיניהם, אל תתאמץ כי לא תצליח. קח את הרכב למקום מקצועי כדי שינסו להסיר כתמים אלו באמצעות מכשיר אדים או מכשיר שמפו לריפודי בד ושימוש בחומרי ניקוי יותר אגרסיביים. נהגת שודים - תודה ליטל. כל שיטות הניקוי שלי הם מהמקצועיות והבטוחות שקיימות בשוק ההיי אנד, מהשימוש במכשיר אדים על מנוע בשווי $280K ועד לשימוש בפולישר על צבע ששוויו $500K. ישנם איזורים במנוע, בפנים הרכב וחוץ הרכב שהינם רגישים יותר ולכן קיימים מספר דרכי זהירות מקצועיים שאני כמובן נוקט ALEX B - לא הייתי משתמש בגירניק על מנועים כאלו. מים בלחץ רב יכולים לגרום לנזק למנוע ולצבע. TZVIKA PICK - ברור לפעמים רק לשמוע את צליל המנוע זה מספיק. ZX2.0 - סופר מרוצה MISTERB - תודה רבה. פגמים אמיתיים (שריטות עמוקות, הולוגרמות וכו') לא היו קיימים על רכב זה ואת הפגמים המצולמים שכן היו קיימים (חלקיקי אבנים יבשים) לא היית מצליח להסיר על ידי שטיפה בצינור וסמרטוט. את חספוס החלקיקים הקטנים תוכל להרגיש באמצעות מגע ידיך ואת הגדולים אף לראות (כמו בתמונות המצורפות). הרגשת החספוס היא בעצם לכלוך מצתבר שמתקשה על רכבך ובעצם מונע ממך לראות את בוהק הצבע ולהרגיש את הלכה הרכה. אם תנסה להסיר חלקיקים אלו באמצעות סמרטוט, שפשוף, מים או כל שיטה לא מקצועית אחרת, תגרום לנזקים בצבע ( שריטות, הולוגרמות וכו'). LOCUS - תודה רבה. לא תמיד אני משתמש בשלושת השלבים. ישנם רכבים שדורשים יותר שלבים וכאלו שדורשים פחות. שלב של פוליש אגרסיבי הוא לאו דווקא לכל חלקי צבע הרכב. לעתים אני משתמש בפוליש אגרסיבי לכל חלקי הצבע ולעתים אני משתמש בפוליש רק באיזור מסויים כמו מכסה המנוע, הגג או שריטה עמוקה. בפרארי השתמשתי בפוליש אגרסיבי על מכסה המנוע, שריטות באיזור מכסה הדלק והבגאג'. OR-A - אם אין פגיעה בצבע (קילוף או בקעים), מקום מקצועי יוכל להסיר את הכתם ללא צביעה מחדש על ידי פוליש או שיטה אחרת. GIL ELBAZ - תודה רבה. ה-"ספוג הצהוב" הוא ה-CLAY BAR או הפלסטלינה. חומר זה נועד להורדת פגמים מצבע הרכב והחלונות. בשימוש מקצועי ניתן להוריד מצבע הרכב פגמים רבים (חלודה, חלקיקי חול קשים, זפת, שאריות חרקים, ספריי צבע, דבק עצים וכו'), שמורגשים כחספוס ואינם יכולים להיעלם על ידי שטיפה רגילה. הקופסא השחורה בכיסוי הקריסטל מכילה את ווקס הקרנאובה המיוחד. ווקס זה הוא אחד היקרים מסט הווקסים שברשותי, הוא עולה כ- $580 ומכיל כ- 55% קרנאובה. ברשותי גם ווקס בשווי $2500, שמכיל 60% קרנאובה וווקס מיוחד בשווי $5000, שמכיל 70% קרנאובה. הכל תלוי ברמת הגימור שהלקוח מבקש.
