Jump to content

m911

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי m911

  1. m911

    רכב בצבע אדום. האם זה נשי?

    לאישתי יש פולו open air אדומה ,ואני קצת לא מרגיש בנוח לנהוג בו .. אבל בשבילה הרכב מתאים כמו כפפה ליד . גבר ברכב אדום לדעתי זה רק אם יש לרכב איזה טאץ' ספורטיבי
  2. אני מבין שעל דלק מוטורס אין לאף אחד תלונות. אפתיע אתכם-לפני כשנתיים שמתי מאזדה 3 חדשה במוסך מורשה של מאזדה בפ"ת לתיקון אחרי תאונה,וכשאני מגיע לאסוף את הרכב אומרים לי תמתין כמה בדקות הרכב בדרך,ואני מתפלא בדרך מאיפה? ואז מסביר אחד העובדים בפשטות שהרכב נשלח לצבע בכפר קאסם!הייתי בשוק חיי הם דרשו תשלום מופרז על העבודה בזמן שעושה אותה ערבי(ואני לא גזען)בכפר קאסם.. וכמובן שהבוס שם כמעט פיטר את העובד שפלט לי את זה. אבל הוא לא התנצל רק הסביר לי בפשטות שזה לא כלכלי בשבילם לצבוע ..
  3. כל הרכבים מסוכנות טלקאר(דיהטסו,קיה,סאן יאנג) מסיימים ב72
  4. מאזדה .הלאנטיס מאוד מוצלחת ואמינה.
  5. לקבל בסקודה הנחה של 14K זה כבר הנחה כמו ציי רכב בהחלט עיסקה מעולה . ובפרט בהנחה שתמכור עוד הרכב רק עוד כ3-4 שנים ויהיה לזה הרבה פחות משמעות (גם במחיר) בהצלחה
  6. בהחלט! על פולקסווגן אתה משלם יותר.כנס לכל מוסך של צ'מפיון ותיווכח לדעת ששעתון עבודה של פולקסווגן יותר יקר מסקודה או סיאט.
  7. פירסומת או לא . הרעיון חזק-ביצוע יפה
  8. נחמד שחברי הפורום מעדכנים אחד את השני בפרטים שונים מעולם הרכב אך פה נראה לי כי קצת סטיתם מהעניין.. מידע זה יכול גם לשמש אנשים עם כוונות פחות טובות-לא סתם המשטרה והצבא מנסים להסתיר את זהות כלי הרכב,אז מי שמכיר ומזהה שיזהר אבל לפרט את זה בפרטי פרטים לכל דורש.נראה לי לא הולם! לא התכוונתי לפגוע באף אחד תראו את הצד החיובי.
  9. למיטב ידיעתי אתה יכול גם להתקשר למשרד הרישוי ולבקש שישלחו לך עותק חדש. או לחכות לטסט. תתחדש
  10. למכירה: פולקסווגן פולו דגם open air שנת 1997 נפח 1400 סמ"ק הילוכים: ידני צבע אדום 234.000 ק"מ תוספות: ג'אנטים מגנזיום.ריפודי עור(כולל שק הילוכים) בתפירה מיוחדת לפי הזמנה.דיבורית בלוטות'.קודן.שלט נוחות.מערכת פיוניר MP3.ועוד דברים קטנים.. גג חדש לגמרי.קונסולה חדשה(כידוע זה המחלה שלהם הגג והפלסטיקה).מצבר חדש.טיפול גדול+משאבת מים וטיימינג. נהגת יחידה/נמכר ממש בצער עקב הרחבת המשפחה(בשמחה). דלק ולנסוע אין שום השקעה ברכב מחיר: 15.000 ש"ח. לפרטים בה"פ או במייל.
  11. לא ידוע לי מתי יתחיל בדיוק תאריך השיווק אך חברות ליסינג שכבר הזמינו יקבלו את הרכבים בסביבות סוף ינואר
  12. כל הכבוד על היוזמה.. כן ירבו
  13. מתוקף עבודתי אני יכול לומר לך שבחברות ליסינג לא עושים עיסקאות על אף אחד מן הרכבים האלו מהסיבה הפשוטה שאין בקושי הנחה .אז כך שאם הוא ירכשו אותה דרך חברת ליסינג שתסכים כבר לעיסקה העלויות יהיו הרבה יותר גבוהות. הוא גם דיבר על אקורד או 6 כך שלפעמים עדיף להתפשר מעט על התנהגות כביש, הוא לא נשמע כאחד שהולך לבחון אותה על הקצה,ולקבל יותר יוקרה ואיבזור. כשאני אומר בוחן של UMI אני מתכוון לבחור שכבר נהג על הרכב לא מעט לקראת יבואו לישראל.
  14. אתה רוכש את הרכב מהחברה ישירות? או דרך חברת ליסינג ? אם הרכישה היא דרך חב' ליסינג אז כמה מהרעיונות כלל לא רלוונטיים (גולף GTI.אקורד קופה מיובאת רק באישי.פאסט cc) בהחלט הייתי הולך על ה159 ,ואם כבר אתה מחכה ל 2010 אמורה להגיע ממש ביואיק לה קרוס חדשה לגמרי,לא נהגתי עליה אבל אמר לי בוחן של UMI שהרכב משהו ברמה.. בהצלחה
  15. מניסיון שלי קיה סיד עושה בתוך העיר ממוצע של 1:12 ומחוץ לעיר הגעתי אפילו 1:15.5
  16. יונדאי גטס? אמינות?! סקודה פביה אחלה בחירה
  17. רמז מה המוצא של הרכב?
  18. הגריל נראה שייך לאסטון מרטין. אני טועה?
  19. הם עומדים כל בוקר כבר במשך שבוע עם יונדאי מטריקס של אלדן , כל פעם שאני עובר אני רואה לפחות 5-7 כלי רכב עומדים בצד.היזהרו
  20. ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק בין רחוב דב גרונר לחשמנואים (קצת לפני מכון מור מכיוון צומת גהה) עומדת כבר במשך קבוע ניידת סמויה יונדאי מטריקס של אלדן בצבע אפור ועוצרת אנשים הנוסעים על נתיב תחבורה ציבורית. כל בוקר אני רואה שם לפחות 5-8 כלי רכב עומדים בצד. סעו בזהירות
  21. m911

    השכרת רכב ספורט לגילאי 25

  22. העיצוב החיצוני הוא פשוט הכלאה של סידרה 3 ו7, בהחלט קלאסי ועדין יותר מהדגם הנוכחי אבל אני יותר אוהב את הדגם הנוכחי,יותר נוכחות
  23. תוצאה יפה. תרדו מבנאדם, אנשים קונים מרצדס חדשה עם "חבילת AMG " אז מה? אני בעד להגשים חלומות-אפילו בכאילו...
×
×
  • תוכן חדש...