אני מבין שעל דלק מוטורס אין לאף אחד תלונות.
אפתיע אתכם-לפני כשנתיים שמתי מאזדה 3 חדשה במוסך מורשה של מאזדה בפ"ת לתיקון אחרי תאונה,וכשאני מגיע לאסוף את הרכב אומרים לי תמתין כמה בדקות הרכב בדרך,ואני מתפלא בדרך מאיפה? ואז מסביר אחד העובדים בפשטות שהרכב נשלח לצבע בכפר קאסם!הייתי בשוק חיי הם דרשו תשלום מופרז על העבודה בזמן שעושה אותה ערבי(ואני לא גזען)בכפר קאסם..
וכמובן שהבוס שם כמעט פיטר את העובד שפלט לי את זה. אבל הוא לא התנצל רק הסביר לי בפשטות שזה לא כלכלי בשבילם לצבוע ..