יש 2 מוסכים בפ"ת .לי יש ניסיון רע מאוד עם מוסך דב בצומת סלע שירות גרוע , הרכב(סובארו B3 2008) נכנס 4 פעמים על אותה תקלה(אין טעינה למצבר-משהו גונב זרם),ובכל פעם הם הפילו את האחריות על משיהו אחר, 1.על מתקין האיתוראן 2.על אורנג' שהתקינו את הטלפון.וזאת לאחר שהחליפו לי מצבר וחייבו אותי לשלם 50% מעלות מצבר חדש.בקיצור אל תתקרב!!!