Jump to content

m911

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי m911

  1. m911

    הצעת ביטוח שקיבלתי

    תנסה בקדמי ביטוחים מניסיון שלי הם מאוד זולים 03-5085770 בהצלחה ..
  2. תיגש לנקודת שירות ויסדרו לך את זה. זה עבודה של דקה אחת..חבל לך להתעסק עם זה אתה יכול רק להרוס
  3. יש 2 מוסכים בפ"ת .לי יש ניסיון רע מאוד עם מוסך דב בצומת סלע שירות גרוע , הרכב(סובארו B3 2008) נכנס 4 פעמים על אותה תקלה(אין טעינה למצבר-משהו גונב זרם),ובכל פעם הם הפילו את האחריות על משיהו אחר, 1.על מתקין האיתוראן 2.על אורנג' שהתקינו את הטלפון.וזאת לאחר שהחליפו לי מצבר וחייבו אותי לשלם 50% מעלות מצבר חדש.בקיצור אל תתקרב!!!
  4. המחירים שפויים מאוד ולא גבוהים.הביטחון הנדרש בכרטיס אשראי הוא סך של 3500 ש"ח כאשר החיוב במקרה של נזק הינו עד לסכום ההשתתפות(3000 ש"ח),כלומר במקרה של נזק של 500 ש"ח החיוב הינו 500 ש"ח בלבד. ביטוח T.P. הינו ביטול השתתפות עצמית אך ורק במקרה של גניבה,ועלותו 10 ש"ח ליום. ביטוח C.D.W הינו הפחתת השתתפות עצמית . אין שום חוק שמחייב את חברות ההשכרה לבטל את ההשתתפות עצמית לגמרי. והכי חשוב כל כלי הרכב חדישים..ובטיחותיים..
  5. m911

    השכרת רכב מתחת לגיל 21

    אוטוגולד השכרת רכב בפ"ת .כלי רכב חדישים המחירים לא מופקעים. השתתפות עצמית שפויה(ולא 7000 ש"ח כמו באביב). תהנה.
  6. רכב גולן בנתניה יש שם בחור בשם צחי אחלה בנאדם מאוד נחמד ואמין-רחוק מעולם תחתון ..חפש בגוגל הוא יושב ברחוב החלוצים אם אני לא טועה.. בהצלחה..
  7. קיה סיד רכב מצוין מנוע חזק, אחיזת כביש מעולה ,חסכוני בדלק 6 כריות אויר,מערכת ESP..רדיו עםMP3 אני נוסע על כזה רכב (ויש לי ניסיון עם לא מעט כלי רכב )וממש נהנה מכל רגע .. בהצלחה ..
  8. תתחדש עשית בחירה מצוינת המאליבו רכב מדהים מנוע V6 חזק וגם צריכת הדלק שלו מפתיעה לטובה..
  9. m911

    התיישנתי בפורשה 928 :)

    לפני 8 שנים כשהייתי (ועדיין)ילד בן 16 עברתי ברחוב התפוצות וראיתי את הרכב בחניה סגורה ומקורה.. בעל הרכב בחור רומני חביב מאוד ראה אותי ולא פחות יצא איתי לסיבוב עם הרכב מאז אני מעריץ שרוף של פורשה בכלל והדגם הזה בפרט.לחתונה שלי הייתי אמור לנסוע עם הרכב הזה אבל בדיוק נשבר לו הגיר וכו'..(נאלצתי להסתפק במרצדס S600) בכל זאת תהנה מכל רגע..אגב יש לך ספספל אחורי ? בזמנו היה לו שם רמקול מפלצתי..
  10. גרסת טרנד זה בלי MP3
  11. הI30 הרבה יותר עדיפה מבחינת כח של המנוע צריכת דלק ואחיזת כביש. הטידה קצת יותר מרווחת. ויש לה מושבים כמו כורסאות..(משהו שלדעתי אין ברכבים מקבוצה 2) בהצלחה..
×
×
  • תוכן חדש...