חיים ציפויים עשה לאחי בפולו 4 חלונות עם המדבקה היקרה ביותר בהוא הציע (550) ש"ח,דגם אמריקאי או משהו..
הדבקה ברמה גרועה בחלון הקידמי נשאר בלון קטן ובהתחלת החלון יש קילופים של תחילת המדבקה .לאחר אינספור טלפונים עשה טובה אדון חיים והגיע את הבלון הוא סידר איכשהו ואת הקילופים לא,מכיוון שהוא היה צריך לעשות את זה מחדש וכנראה שלא היה בא לו ,אז הוא פשוט עלה לפאג'רו שלו והתחפף.
בקיצור תחשוב עשר פעמים..לפעמים זה חיסרון גדול שאנשים לא עובדים במקום מסודר (והם מגיעים אליך) אחרי זה לך תחפש...
אני יודע שברוך ובניו בפ"ת עושים השחמה בתנור ברמה גבוהה חבר שלי עם X5 עשה שם ויצא מאוד מאוד מרוצה.
בהצלחה