Jump to content

m911

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי m911

  1. מיצובישי=המון דלק חפש פולו בשנתונים 96-98 נכנס בערך במחיר שלך,רכב מדהים אמינות טובה חסכוני בדלק ועלות החלקים ממש מפתיעה (לטובה). בהצלחה
  2. תלוי מאוד בסוג החבר.יש אנשים שמבינים שאם מחר תקרה איזו תקלה זל לא אשמתך ויש כאלו שמיד יחשבו שעקצת אותם וכו' אגב באיזה רכב מדובר ומה מצבו? אולי אני יקנה ואפתור לך את הבעיה? ..
  3. m911

    השכרת רכב יוקרה .

    תשתף בבקשה . איזה חברה? איזה רכב? כמה עולה? תודה
  4. אף אחד פה לא ראה נמלטים? הרכב הזה מככב שם(בעונה אחרונה) בצבע שחור.. אוטו מדהים מפלצת של ממש
  5. חיים ציפויים עשה לאחי בפולו 4 חלונות עם המדבקה היקרה ביותר בהוא הציע (550) ש"ח,דגם אמריקאי או משהו.. הדבקה ברמה גרועה בחלון הקידמי נשאר בלון קטן ובהתחלת החלון יש קילופים של תחילת המדבקה .לאחר אינספור טלפונים עשה טובה אדון חיים והגיע את הבלון הוא סידר איכשהו ואת הקילופים לא,מכיוון שהוא היה צריך לעשות את זה מחדש וכנראה שלא היה בא לו ,אז הוא פשוט עלה לפאג'רו שלו והתחפף. בקיצור תחשוב עשר פעמים..לפעמים זה חיסרון גדול שאנשים לא עובדים במקום מסודר (והם מגיעים אליך) אחרי זה לך תחפש... אני יודע שברוך ובניו בפ"ת עושים השחמה בתנור ברמה גבוהה חבר שלי עם X5 עשה שם ויצא מאוד מאוד מרוצה. בהצלחה
  6. עוד בדיחה?
  7. m911

    Z370 בדרך לישראל.

    כשתראו Z 370 בליסינג אזי נוכל להניף דגל ולהכריז שמדינת הליסינג התקדמה (בענף הרכב)
  8. m911

    מחפש רפד מקצועי לרכב

    הייתי אצל רפד בנתניה שעשה לי עבודה מדהימה במיוחד ריפודים על הכסאות לפולקסואגן פולו .עבודה מקצועית ומחיר פצצה. שכחתי את שמו אבל זה הטלפון 050-6324547
  9. כמו שאני מכיר את umi הם לא נרתעים ומייבאים את רוב הדגמים אז סביר להניח שאם המחיר יצליח להיות אטרקטיבי, הוא יגיע גם אלינו
  10. חברות הליסינג מגיעות גם להנחות של 30 אחוז הכל תלוי באיזה דגמים ובאיזה זמן.
  11. אנשים... המחיר ירד ל 14.000 מי שרציני רק לבוא ולקחת רכב תענוג וחסכוני
  12. לא חייב לרכוש רכב חדש ולספוג ירידת ערך של 1000 ש"ח בחודש אם תקנה רכב שהוא כבר שנתיים על הכביש והנסועה השנתית שלך היא כ 15.000 ק"מ בשנה שזה אומר כ 800 ש"ח בחודש עבור דלק. 500 עבור ביטוחים ואגרת רישוי .580 ירידת ערך(משוער).200 ש"ח בחודש תחזוקה שוטפת.הגענו ל 2080 ש"ח. תעשה כבר את החישוב אם זה משתלם לך.אין מדובר בהפרש עצום אלא אם אתה גומע הרבה ק"מ בשנה. אגב אם תרד עוד קצת בשנתון לרכב שנת 2005 העלויות(בפרט הירידת ערך) יקטנו.
  13. אם אלה מכוניות אקזוטיות-על . איך נקרא לפרארי אנזו?או פאגאני זונדה? פורשה קאררה gt ? וכן הלאה... אולטרא סופר אקזוטית?!
  14. מדהימה!!! מעניין באיזה הקשר /לכבוד מי ? היא הגיעה לארצנו הקדושה?
  15. תיקון טעות ק"מ 224500 .רכב מתוחזק ברמה גבוהה.צמיגים חדשים וברקסים קידמיים.רכב מושקע בהרבה כסף נמכר ממש בהפסד.פשוט הרכב קטן לאישתי עם הילד והעגלה.רכב מדהים עם הגג נפתח(כל הגג)אין כלום להשקיע ברכב רק דלק ולנסוע. מצורף תמונות
  16. תחפש סיריון. גם אוטומט וגם יותר חסכוני בדלק מגטס ידני . אגב קיה ריו 2008 אחלה רכב ואתה יכול גם למצוא במחיר טוב . בהצלחה
  17. up up
  18. לדעתי כמו שהזכיר מישהו לפניי הרכב לא "כזה" מכוער אבל הצבע עושה לה רע . בלבן היא הייתה מדהימה. איפה מומחי הפוטושופ שימחישו לנו?
  19. תגדירו את הכל מראש.זה מתכון לבעיות וצרות..
  20. באמת בזמן האחרון שמעתי לא מעט תלונות מאנשים שאני עובד מולם(בענף הליסינג).יש להם פשוט מחסור מטורף בכח אדם וכתוצאה מזה השירות נראה ככה. פשוט חבל!
  21. m911

    החניה שדפקה אותי

    עם ישראל.....
  22. מושחתים לא חסר.. תעביר לאוויס את פרטי הרכב זה חסד גדול אולי זה ילמד אותם לקח-למרות שאוויס לא יכולים לחייב אותם על כלום, כל עוד לא נגרם נזק ממשי.
  23. m911

    מכונית ספורט-על להשכרה

    תהנה וכמו שכבר אמרו אל תשכח לשתף
×
×
  • תוכן חדש...