שלום לכם,
השאלה שלי היא כנראה השאלה פופולרית ביותר, אבל אם יש מי שיוכל לעזור לי - אני אודה לו עד מאוד.
אני מחפש בבהילות רכב מחברות השכרה, בסכום שנע בין 40-60 אלף שקלים. מעדיף גיר ידני.
קבלתי הצעות על פיאט פונטו, יונדאי גטס ושברולט אבאו (שנראתה לי בונבון, אבל הבנתי מקריאה שהיא לא ראויה):
פיאט פונטו, 2008, ידנית, 75 אלף ק"מ מהשכרה, 53 אלף ש"ח.
גטס, 2007, 99 אלף ק"מ, ליסינג,45 אלף ש"ח.
גטס, 2006, 85 אלף ק"מ, 48 אלף ש"ח.
אבאו, 2008, 60 אלף ש"ח.
רציתי להתייעץ ולשמוע את דעתכם על הרכבים ועל טווח המכירים.
ראוי לציין שהרכב הקודם שלי היה דייהו, כך שכמו שאתם בטח מבינים - אני לא מבין גדול ברכבים.