שלום לכולם
סוף סוף אני לוקח ברייק מהעבודה לשבוע ויוצא לטיולים המוקדש בעיקר לאהבתי הבלתי מוגבלת לרכבים ומתוצרת איטליה בפרט,ועוד קצת לאהבתה של אישתי לנעליים איטלקיות..
אני יודע כי נכתב רבות על איטליה מעל דפי הפורום..אך למרות הכל עדיין אני חושב כי יש עוד נושאים שתוכלו לעזור לי בהם :
1. ראיתי כי מדברים הרבה על דוחות שמגיעים מאיטליה בגין נסיעה בקטע שאסור לכלי רכב פרטיים וכדו'.מישהו יודע איך נראה תמרור המזהיר כניסה לאיזור כזה?
2. מהי הגבלת המהירות באוטוסטרדות ?(אני רוצה לחשב זמני נסיעה)
3.יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת על כבישי האגרה? או שזה כמו ברוב אירופה שמשלמים בTOOL
4.האם צריך לתאם הגעה למוזיאון\מפעל של פרארי,למברוגיני,פאגאני? האם יש עוד כמה מעניינים באיזור?
בגדול המסלול שלי הוא נחיתה ברומא ומשם נסיעה לורונה לטייל באיזור יומיים (ונציה ואיזור מפעלי המכוניות)ואז נסיעה לכיוון הרי הדולמיטים ליום אחד וביום האחרון מילאנו וחזרה לארץ ...
אם יש למישהו טיפים על כבישים מעניינים..ושאר תוספות אשמח מאוד לשמוע..
בעז"ה אשתף אתכם בחוויות כשאחוזר