Jump to content

m911

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי m911

  1. m911

    אוטומוטור ואוטומאניה

    למה סתם להשמיץ..? אניבתפקיד מנהל באלבר ואני יכול לומר לכם שאותו לקוח בתמונה קיבל את הרכב הזה בדיוק והוא כבר נוסע עליו קורולה 2010 אוטומט עם ק"מ מאוד מאוד נמוך
  2. חברים אם רוצים (באמת) אין זו אגדה ! רק פה בפורום יש אלפי חברים שמביעים את תסכולם על בסיס יומי. צריך להתחיל לעשות משהו אף אחד אחר לא יעשה בשבילנו . אני בפנים .
  3. שלום לכולם ברשותי אאודי קוואטרו שנת 2000. כידוע חלקי הפלסטיקה לא מצויינים לטובה ברכבים גרמניים(מניסיוני לכל הפחות) לאט לאט נסדקה לי כל הפלסטיקה של דופן דלת תא מטען כולל המדף האחורי(גם הוא פלסטיק). נכנס לצ'מפיון ושם להפתעתי הרבה הומלץ לי ע"י יועץ שירות להזמין את החלק מחו"ל ולחסוך הרבה כסף. ועוד יותר מפתיע שהוא אפי' דאג לי למקט"ים של החלקים. אשמח לקבל עזרה ומידע איך זה עובד ומהיכן ניתן-מומלץ להזמין , כרגע כל נסיוני הוא בהזמנת בגדים מחו"ל הגיע הזמן ללמוד עוד משהו. תודה וברכה לעוזרים.
  4. m911

    רכב לחתונה

    אני יכול לסדר לך בחברת אלבר מרצדס E250 לקסוס GS350 אודי A6
  5. m911

    השכרת רכב באיטליה

    דווקא אני שכרתי לפני כשבועיים רכב באיטליה דרך אוויס ויצא לי חצי מחיר מהאתר שכתבת תנסה אותם
  6. m911

    טיול לאיטליה ביום א' הקרוב

    צריך לרכוש כרטיסי כניסה לאירוע ? או שזה פתוח לקהל הרחב .. תודה
  7. m911

    טיול לאיטליה ביום א' הקרוב

    נ.ב. לגבי המלצה להשתמש בכבישים מהירים\פנימיים ולא כבישי אגרה - שים לב, בשנים האחרונות הותקנו מאות מצלמות מהירות בכבישים אלה ובתוך ישובים קטנים, זהירות עם הרגל על הגז אני מבין מדבריך שעדיף לנסוע בכבישי אגרה?..
  8. m911

    טיול לאיטליה ביום א' הקרוב

    תודה רבה לכל העונים עזרתם לי מאוד אז ככה אני אכן חולה מהירות ובשביל זה אני הולך לשכור רכב כמה שיותר מאתגר ובנוגע לנחיתה ברומא זו הטיסה היחידה שמצאתי ביום א' אז אני נוחת שם ונוסע ישירות לאיזור ורונה 504L: יש לך מושג מה הפעילות ביום הראשון של המירוץ? כנראה זה היום היחידי שאני יוכל להיות שם.. יש למישהו מושג האם ישנם מסלולי מירוצים באיזור שאני יכול להיכנס אליהם עם הרכב? ראיתי לפני כמה זמן על כך שישנה אפשרות לנהוג באחד המסלולים על רכב פורמולה 3 א משהו דומה..יש למישהו מידע בנושא? ובעניין טוסקנה יש לכם איזו המלצה קונקרטית ? ערב טוב
  9. שלום לכולם סוף סוף אני לוקח ברייק מהעבודה לשבוע ויוצא לטיולים המוקדש בעיקר לאהבתי הבלתי מוגבלת לרכבים ומתוצרת איטליה בפרט,ועוד קצת לאהבתה של אישתי לנעליים איטלקיות.. אני יודע כי נכתב רבות על איטליה מעל דפי הפורום..אך למרות הכל עדיין אני חושב כי יש עוד נושאים שתוכלו לעזור לי בהם : 1. ראיתי כי מדברים הרבה על דוחות שמגיעים מאיטליה בגין נסיעה בקטע שאסור לכלי רכב פרטיים וכדו'.מישהו יודע איך נראה תמרור המזהיר כניסה לאיזור כזה? 2. מהי הגבלת המהירות באוטוסטרדות ?(אני רוצה לחשב זמני נסיעה) 3.יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת על כבישי האגרה? או שזה כמו ברוב אירופה שמשלמים בTOOL 4.האם צריך לתאם הגעה למוזיאון\מפעל של פרארי,למברוגיני,פאגאני? האם יש עוד כמה מעניינים באיזור? בגדול המסלול שלי הוא נחיתה ברומא ומשם נסיעה לורונה לטייל באיזור יומיים (ונציה ואיזור מפעלי המכוניות)ואז נסיעה לכיוון הרי הדולמיטים ליום אחד וביום האחרון מילאנו וחזרה לארץ ... אם יש למישהו טיפים על כבישים מעניינים..ושאר תוספות אשמח מאוד לשמוע.. בעז"ה אשתף אתכם בחוויות כשאחוזר
  10. מדהים..
  11. אין פה הרבה מה להוסיף לאחר כל מה שנאמר מי הסוחר בפ"ת? אני מכיר הרבה סוחרים בפ"ת.. אולי אוכל לתת לך חוות דעת בהצלחה
  12. תחקיר ביטחוני פרייאר לידך.. אולי תעזור למבקר המדינה אני בטוח שזה ישנה משהו.. בהצלחה ותהנה מהרכב החדש
  13. בהודעה אחרונה בתמונה שלישית מימין רואים ברקע סמארט עם מה שנראה כמו נגררת.. יש לך תמונה שלה נראה מעניין תודה
  14. אפשרי להבין את טענת השוטר ואפשרי להבין את טענת אותו נציג של סיאט.. אבל שאי אפשר להבין זה את האטימות המוחלטת של השוטרים ברגע שהם חושבים שהם יודעים לא יעזור לך כלום.
  15. אני לא הייתי עושה את העבודה אצל E&A יצא לי להיות אצלהם לפני כחודשיים נתקלתי ביחס מזעזע ומזלזל.. ככל הנראה בגלל שבאתי אם הרכב של אשתי (פולו) ואני עדיין בטוח שאם הייתי מגיע אם אותו הרכב שרציתי לשפר הייתי מקבל יחס שונה פי עשר מונים..(הרכב בכל זאת נמכר יומיים לאחר מכן) אנשים כאלו שמודדים בנאדם לפי מה שנראה שיש לו אני לא יודע איך להגדיר אותם.. אבל נראה רחוק מאוד מאמין ומקצועי. ובעניין הסמארט שלך היתה לי כזו בשנת 2005 רכב חמוד אבל לא נראה לי כבסיס לשיפורים, תהנה ממנו כמו שהוא ומהניסיון שלי עוד חצי שנה-שנה כבר יתחיל להימאס לך. בהצלחה בכל זאת.
  16. m911

    ראיתי סופרב RS ?

    דברים כאלה צריך לצלם תעשה חיים קלים לכל המתלבטים...
  17. כמויות הכסף שנשפך שם.. זה פשוט בלתי נתפס
  18. כולם פה(כמעט) מדברים פה אחד על אוזלת יד של הממשלה ביזבוז כספים מטורף על טיסות לחו"ל של חברי כנסת משועמים..וחיסכון מטורף בכל מה שקשור לבטיחות בדרכים,אם זה גדרות הפרדה-לימוד נהיגה יותר מקצועי וכן הלאה. איך זה שעד היום לא התאחדנו כגוף אחד לעמוד שלנו ?! החיים שלנו הפקר? נלמד מהאופנועים כשנגעו להם בכיס שיגעו את כל המדינה. החיים שווים יותר מכל כסף. אני קורא פה בפורום (כל יום) ובמגזין אוטו (כל חודש), כבר כמה שנים את הביקורות אבל אף אחד לא עושה דבר.
  19. m911

    ביואיק לה-קרוס 2010

    אכן רכב מדהים יצא לנהוג בו (קיבלנו בחברה כאלה חדשות),רכב יפה מאוד גם מבפנים .מבחינת נסיעה עוד לא יצא לנסוע איתו הרבה רק בתוך העיר אבל הוא בהחלט מרגיש חזק..
  20. לפי מה ששמעתי חלקים של פולקסווגן יקרים מאד. שמעתי?! אנשים קובעים דברים על פי שמועות .מי שאין לו ניסיון מעשי , עדיף שלא יגיד סתם
  21. תתחדש אחלה רכב. ירון בחור זהב ממש נחמד .
  22. פולו בשנתונים 95-98 עם שני כריות אויר וABS רכב נוח אמין חסכוני מאוד בדלק (ידני)זול לתחזוקה .ספציפית יש לי(לאישתי) וגם לאחי פולו שנת 97 דגם OPEN AIR רכב מדהים וזול. אם אתה רציני אני כנראה נוכר את הרכב של אישתי עם המון תוספות-פנה אלי בפרטי. אגב מנסיוני פונטו לא רואה מוסך יותר מהנורמה. בהצלחה בכל זאת
  23. טעות!!! ישנם רכבים עם מחלות שלא תדע איך לצאת מהם וזה קורה בהרבה רכבים חדשים,אז כל שכן ברכב שהוא מעל 10 שנים על הכביש. אני לא יודע עם איזה רכבים יש לך ניסיון-אבל אני מתוקף תפקידי מתעסק הרבה ברכבים חדשים ויש לא מעט מחלות שמשויכות דווקא לדגם מסוים או לחברה כלשהי.יש יתרון גדול לרכבים שידועים באמינותם.
  24. קיה ג'ויס רכב מעולה אמין מאוד וזול לתחזוקה. רכב מאוד מבוקש ונמכר בדרך כלל מעל המחירון.
×
×
  • תוכן חדש...