Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מראת צד (נוסע) סקודה פביה דור קודם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מראת הצד של הנוסע קטנה באופן משמעותי ממראת הצד של הנהג.

מצ"ב תמונה.

זה לא שהמראה בזוית שונה ולכן נראית קטנה, היא באמת קטנה ב-40% ממראת הנהג.

 

למה ? מי נתן את ההוראה ?

 

fabia_front2.jpg

skoda-fabia-1.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רז, זה קיים גם בגולף MK4 ושאר רכבי וואג מאותם השנים.

 

בהתחלה זה מעט קשה ומרגיז ולאחר מכן מתרגלים לזה ואין שום בעיה.

 

בכל מקרה, אפשרי לקנות מפירוקיה מראה ימנית של אוקטביה - היא בגודל מלא.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

באיביזה טורבו שלי גם כן המראה בצד ימין קטנה מאוד בהשוואה לשמאלית.

בהתחלה מאוד נבהלתי :-o אבל ששמים לב רואים פרט די חשוב, ההפרש בגודל בצד שמאל הוא בדיוק

בגודל של הקו המקווקו (איך שלא רושמים את זה) שבו המראה מעט קעורה (מלשון קערה) מה שנותן

מבט יותר מצודד, על מנת לראות רכבים בשטח המת במראה.

מקווה שהבנתם, זה בכל אופן מה ששמתי לב, למה גם הימנית קטנה? בטח מישהו פעם חשב שזה יפה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

קורא מחשבות , הרהרתי בסוגיה הנ"ל בימים האחרונים וחשבתי אם להעלות אותה לכאן.

בתור בעלים של איביזה 02 גם אני לא ממש הבנתי ,למה מראת הצד (נוסע) יותר קטנה ממראת הצד של הנהג?

 

ולנוחות של זה מתרגלים נורא מהר

 

מצד שני המראה האחורית באיביזה (אולי גם ברכבים אחרים מבית VAG) פשוט נוראית, כאילו שמו עדשת זום ואמרו "תסתדר".

אישית אני חושב שהיא לוקה בחסר בכל היבט הרדיוס, בקושי רואים איתה את כל השמשה האחורית.

גם פה היתי אומר שלנוחות של זה מתרגלים, אבל הרבה יותר מורגש.

פורסם

זה עניין של הרגל, כיוון מראות נכון של צמד המראות הצדדיות בצוותא עם המראה המרכזית (ובלי להתקין מראה פנורמית ב2 שקל חס וחלילה) תספק תמונה מלאה ומספקת.

 

אני לא מרגיש בעיה כלשהי כתוצאה מכן שמראת ימין קטנה יותר (ולמי שכן - זו לא בעיה לקנות מראה מאנגליה דרך EBAY שם מראת צד הנהג הגדולה יותר מצוייה בצד ימין)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כמו שכתבו כבר,לא חדש, דגמי מרצדס גם מגיעים ככה ועוד כמה חברות מייצרות ככה.

 

אותי אישית זה מעצבן,לא ממש נוח מעבר לזה שאני אוהב רכב "סימטרי".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

"בעיה" שניתן לפתור בקלות על ידי מראה מרכב עם הגה ימני (ייבוא מ-EBAY).

 

בגדול, זה נראה ממש בלתי אפשרי מבחוץ, אחרי שנהגתם אתם בכלל לא מייחסים לזה חשיבות ואין שום בעיה עם המראה קטנה היותר, לא מרגישים שהיא קטנה יותר, לא חסר שטח ראייה, הכל פיקס.

פורסם

כאחד שנוהג על BX עם מראות של משאית, בכל פעם שאני נוהג על האודי של אבא שלי אני משתגע, מראות קטנות שמקשות על הנהיגה, רק לאחר זמן מתרגלים.

הסיבה היחידה שנראית לי הגיונית היא הרצון להשתיק רעשי רוח מהמראה.

 

האמת שניהם מצויינות ביחס למראות של האופנוע שלי, באופנוע אני לא מצליח לראות מי נמצא מאחורי ואם מישהו יוצא לעקיפה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

בבורה זה בכלל לא מורגש ואני רואה הכל פיקס. אם אבא שלי לא היה מזכיר את זה מתישהו, אפילו לא הייתי שם לב נדמה לי.

מה שכן היה לי קצת קשה להתרגל בהתחלה למראה השמאלית - עם הקו המקווקו שמחלק את המראה לשליש קמורה. (פנורמית)

 

ואין גם כל בעיה עם המראה המרכזית ברכב. מתרגלים תוך 5 נסיעות להכל ואין שטחים מתים כמעט. (אפשר להזיז את הראש קצת קדימה לפני עקיפה\מעבר לנתיב שמאלי)

 

ותמונה משעשעת בנושא:

n650473527_403726_9975.jpg

Mazda 2 2013

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני חושב שהדבר נובע מהעובדה שהשטח מת תמיד ישאר מצד ימין, אז הם הקטינו את מימדי הרכב מבלי לפגוע בשדה הראייה של הנהג.

אבל, זה רק ניחוש ואשמח לשמוע תשובה מלומדת ממומחי הפורום, אני בעצמי מסתקרן.

Bimmer


×
×
  • תוכן חדש...