Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מראת צד (נוסע) סקודה פביה דור קודם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלל שאתה יושב בצד שמאל, יש לך יותר שטח מת בצד ימין של הרכב שלך. לכן, שמו מראה מעט יותר גדולה, כדי שתוכל לראות מעט יותר טוב מה קורה מימינך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הניסוח הנכון צריך להיות "כדי למנוע היווצרות שטח מת, המראה הימנית יותר רחבה"

כיוון 3 מראות נכון מביא לאפס שטח מת

בהרבה רכבי VAG זה ככה, דוגמא גולף שנת 99-2001.

בVAG זה הפוך- המראה הימנית (של הנוסע) קצרה יותר

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

פעם ראשונה שומע שבמרצדס המראות בגדלים שונים. בE קלאס מראות באותו גודל.

אני חושד ששמו לך מראות מפירוק מדגמים שונים, אחד כניראה לפני מתיחת פנים והשני אחרי.

 

עמנואל, תתחחדש. שתף קצת תמונות. אגב, אתה בטוח שאצלך C קלאס שנת 1991? הC קלאס הראשון היה 1993 והיה בעל בודי W202.

מנוע דיזל ברכב פרטי שנת 1991? אתה בטוח שאתה גר בארץ? :)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ההפך הוא הנכון. כיון שהנהג יושב בצד שמאל, קורות הגג (בעיקר קורת B) מסתירות לו את שדה הראיה בהסתכלות הצדה ולכן יש שטח מת גדול יותר מצד שמאל.

 

לכן, הותקנו מראות צד בשמאל הרכב מלכתחילה, ואסרו על עקיפה מימין. בהמשך, הוסיפו מראת צד גם בימין, אך זו בדרך כלל נותרה קטנה יותר, כיון שבזמן שהנהג מפנה את מבטו למראת הימין, יש לו שדה ראיה גדול יותר (בראיה ישירה).

 

עם זאת, בשל גודל המראה אכן בסופו של דבר נותר שטח מת גדול יותר מימין, וכדי לפצות על כך יש לפתוח את מראת הימין רחוק יותר לחוץ מאשר את מראת צד הנהג.

 

אם ברכבך המראה הגדולה היא דווקא בצד ימין, כנראה שקיבלת רכב שיועד במקור לנהיגה בצד שמאל של הכביש (כמו בבריטניה). בעיות דומות מתפתחות עם הכיוון של דלתית התדלוק, מראת ימין עם זכוכית מגדילה, מיקום הדוושה המתה בתעלת הדוושות, וכך הלאה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
הניסוח הנכון צריך להיות "כדי למנוע היווצרות שטח מת, המראה הימנית יותר רחבה"

כיוון 3 מראות נכון מביא לאפס שטח מת

 

בVAG זה הפוך- המראה הימנית (של הנוסע) קצרה יותר

 

אני לא בטוח שאפשר להוריד שטח מת ל-0 בעזרת מראה אחת בגודל סטנדרטי (כמו ברכב משפחתי נגיד). לדעתי, תמיד יהיה מעט שטח מת, בין אם זה במרחק נתיב וחצי/שני נתיבים ממך. או לחלופין, מאוד קרוב לרכב שלך (בשביל זה יש SHOULDER CHECK).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני אכן גר בארץ , אולם כרגע אני נמצא בחול (רומניה) ואשאר כאן תקופה דיי ארוכה ולכן העדפתי לרכוש רכב , לגביי המראות - בכל המרצדסים שראיתי מהדגם שלי , יש את אותו סידור מראות , אחת רחבה יותר בצד ימין .

 

בכל מקרה אם הסיבה היא שיפור הראות , מעניין מדוע הפסיקו עם זה , ככל שאני נוסע ברכב יותר זה דווקא נראה לי יותר נוח .

 

בקשר למי שביקש תמונות , הרכב נראה קצת ערסמוביל ולכן למרות שהוא שמור בטרוף ולקחו יותר מ 3 חודשים למציאת האקסמפלר הספציפי , קצת פאדיחות ...

פורסם

זה בסדר ככה נראו המרצדסים של אז. תעלה תמונות כבר נו! אתה לא מבין שיש כאן אנשים שמכורים למותג 8)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • אחראי פורום
פורסם
פעם ראשונה שומע שבמרצדס המראות בגדלים שונים. בE קלאס מראות באותו גודל.

 

ב-E שנמכרה מאמצע שנות השמונים (הדגם הרבוע יותר) בוודאות המראות שונות אחת מהשניה.

אני זוכר עוד כילד שהצקתי לדוד שלי בשאלה הזו, היתה לו מונית כזו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בקשר למי שביקש תמונות , הרכב נראה קצת ערסמוביל ולכן למרות שהוא שמור בטרוף ולקחו יותר מ 3 חודשים למציאת האקסמפלר הספציפי , קצת פאדיחות ...

שכנעת אותי: אשמח לירואת תמונוות, במיוחד שמדובר על מרצדס ישנה ושמורה. :)

ttiwwop.gif

 

 

itaysamurai, כניראה באמת בדגמים הישנים מראות היו בגודל שונה. הדגם עם הגה שמאלי - מראה ימנית אמורה להיות קטנה יותר.

Mercedes-W124.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האוטו בכלל לא ערסמוביל - מדובר על מרצדס שמורה מדהימה במצב מקורי. ניראית בפנים חדשה - אין למצוא דבר כזה בארץ.

 

אגב, זה לא C קלאס אלא E קלאס. מראות בהחלט ניראות מקוריות של הרכב, השמאלית רחבה יותר כמו שאמור להיות.

 

תתחדש - היא מאוד יפה. בילדות זה היה הדגם שהכי אהבתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מרצדס + אדום + חלונות שחורים + אגזוז לחץ שדופק את המוח = ערסמוביל , (לפחות במחלקת הסטיגמות שלי :-D )

 

מעניין שאתה אומר שזה E קלאס , אני אבדוק את זה ברישיונות ....

פורסם

E קלאס בודאות והיא מדהימה. הסאלון שלך ניראה חדש: כל העץ שמור, כל הדשבורד ישר. פשוט מדהים.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124

 

האקזמפלרים שאפשר למצוא בארץ: כל הסאלון לרוב מפורק, גם משמש שמבשלת את הפלסטיקים וגם מידיים מיומנות של המכונאים וגם מחוסר תרבות שימור רכבים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...