Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מראת צד (נוסע) סקודה פביה דור קודם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שביט - כבר דיברנו על זה לא פעם ולא פעמיים. יש מכוניות (בודדות אמנם, אבל בכ"ז) ששדה הראייה שלהן מוגבל ע"י מראות דפוקות. במכוניות כאלה, לא משנה עד כמה אתה יודע לכוון, תמיד יהיה לך שטח מת מסויים. חיפושית היא דוגמה טובה לכך.

 

קליאו - אני אשתדל לחפש ולמצוא לך את הדיון הרלוונטי ברגע שיהיה לי יותר מחמש דקות לשבת בפורום.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הסיבה העיקרית היא cost reduction.

להבנת המניעים ההיסטוריים שהביאו להחלטה, אנא השתמש במנוע החיפוש של הפורום.

 

 

קמצנות - ליתר דיוק.

היתה אופציה בעת הזמנת הרכב להוסיף כסף ולקבל מראות סימטריות

או ללכת על הגרסה שיועדה ל"שווקים מתפתחים" ולקבל מראות לא סימטריות.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

שאתה אומר פולקסווגן אתה מדבר בכלליות מידי.

על איזה דגם מדובר?

 

גם בשירוקו שלי וגם בגולף החדשות המראות סיטמריות, כנ"ל לגולף MK4 ופאסט MK4/MK5.

טוארג גם בעלת מראות סימטריות, כנ"ל הפולו.

 

 

 

 

בן.

Got To love It

פורסם
קמצנות - ליתר דיוק.

היתה אופציה בעת הזמנת הרכב להוסיף כסף ולקבל מראות סימטריות

או ללכת על הגרסה שיועדה ל"שווקים מתפתחים" ולקבל מראות לא סימטריות.

 

אני לא חושב שהייתה אופציה כזאת ,להוסיף ולקבל מראות סימטריות , כי כל הגרמניות בארץ עם העיצוב הנהדר הזה ,

תתקנו אותי אם אני טועה...

פורסם

קליאו - אני אשתדל לחפש ולמצוא לך את הדיון הרלוונטי ברגע שיהיה לי יותר מחמש דקות לשבת בפורום.

איחדתי את השרשור שנפתח היום עם שרשור שפתחתי בעבר באותו ענין.

הסיבה העיקרית היא cost reduction.

קשה לי להאמין.

 

הרי באנגליה משווק אותו רכב, ושם המראה הימנית היא גדולה.

כלומר עשו תכנון במיוחד, וייצרו במיוחד מראה ימנית במידה שונה לרכבים עם הגה שמאלי (כמו בארץ).

זה בוודאות לא cost reduction, וההשקעה בתכנון ובייצור בוודאי שאינה חוסכת מאומה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז, אני יודע על מה אני מדבר. נכון שעשו תכנון ויצור מיוחד, אבל גם 20% פלסטיק/זכוכית שהם חוסכים שם נראה טוב בדו"חות הרבעוניים והשנתיים, וזה מה שבעלי המניות מסתכלים עליו. ככה זה עובד בכל חברה מסחרית גדולה, וההבדל היחידי הוא שכנראה בגרמניה זה גם מגובה ע"י מחקרים של אוניברסיטת פרנץ-יוזף במינכן שמראים שהמח לא מבדיל בין מראה בגודל מלא למראה בגודל 80%.

 

אנחנו יודעים שמראות ימין בכלל לא תמיד היו קיימות (במכוניות הקטנות של שנות ה-80 למשל), ואנשים רבים מעל גיל 30 עדיין נוהגים עם מראת ימין מקופלת או לא מכוונת. לא מתפיע אם כך שגם היצרנים מייחסים לה פחות חשיבות, אם כי קשה לי להבין באמת מי הגה את הרעיון במקור ולמה כל הגרמנים אימצו אותו (ניחוש שלי - בגלל תקינה סלחנית של הממשלה, שלא עודכנה במשך שני עשורים). לפחות ניתן להתנחם בעובדה שכיום כולם מיישרים קו ומתקינים מראות בגודל מלא משני הצדדים.

פורסם
קודם כל דיברתי על מראה ימין שכן היא הקטנה ולא שמאל.

דבר שני, תמיד (מבחינת המראה השמאלית) יש שטח מת מצד ימין של הרכב - אלכסונית לכנף.

הבנתי על איזו מראה דיברת. אני מדבר על שתי המראות. מותר לי.

נראה לי שהתבלבלת וכתבת שמאלית במקום ימנית, או שלא הבנתי את כוונתך. כך או כך, אני לא יודע מה זה אלכסונית לכנף.

אני מוכן להיפגש איתך ולהוכיח לך, שכשאני יושב ברכב, תמיד אראה כל רכב שנמצא מסביבי- או מאחורי, או מלפני או מצדדי, בלפחות אחת משתי מראות או במראת צד אחת ובזווית העין.

שטח מת זה ביטוי מאוד יפה, אבל אפשר לבטל אותו לגמרי (ואל תתנו לי דוגמא של חיפושית או תתחילו לדבר על מה שנמצא מאחורי הרכב בגובה 30 ס"מ)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
הבנתי על איזו מראה דיברת. אני מדבר על שתי המראות. מותר לי.

נראה לי שהתבלבלת וכתבת שמאלית במקום ימנית, או שלא הבנתי את כוונתך. כך או כך, אני לא יודע מה זה אלכסונית לכנף.

אני מוכן להיפגש איתך ולהוכיח לך, שכשאני יושב ברכב, תמיד אראה כל רכב שנמצא מסביבי- או מאחורי, או מלפני או מצדדי, בלפחות אחת משתי מראות או במראת צד אחת ובזווית העין.

שטח מת זה ביטוי מאוד יפה, אבל אפשר לבטל אותו לגמרי (ואל תתנו לי דוגמא של חיפושית או תתחילו לדבר על מה שנמצא מאחורי הרכב בגובה 30 ס"מ)

 

 

אתה צודק באמת התבלבתי - הכוונה לצד ימין.

במראה שמאל רואים הכל מצוין, אולם במראה ימין, לא ניתן לראות רכב שנוסע אלכסונית אליך מצד ימין.

המצב היחיד שאפשר לראות את הרכב באותו מיקום זה אם יש לך מראה פנורמית בגודל השמשה הקדמית על המראה האחורית.

Bimmer

פורסם
הבנתי על איזו מראה דיברת. אני מדבר על שתי המראות. מותר לי.

נראה לי שהתבלבלת וכתבת שמאלית במקום ימנית, או שלא הבנתי את כוונתך. כך או כך, אני לא יודע מה זה אלכסונית לכנף.

אני מוכן להיפגש איתך ולהוכיח לך, שכשאני יושב ברכב, תמיד אראה כל רכב שנמצא מסביבי- או מאחורי, או מלפני או מצדדי, בלפחות אחת משתי מראות או במראת צד אחת ובזווית העין.

שטח מת זה ביטוי מאוד יפה, אבל אפשר לבטל אותו לגמרי (ואל תתנו לי דוגמא של חיפושית או תתחילו לדבר על מה שנמצא מאחורי הרכב בגובה 30 ס"מ)

 

אם אתה מצליח לכוון את המראות של טיפו ככה שלא יהיה שטח מת 200 ש"ח בונוס עלי. שנתיים אני מנסה. קראתי כל מדריך אפשרי וראיתי כל סרטון ב-Youtube.

פורסם

בן, אתה טועה - גם בגולף MK4 ובפולו (עד 2003) המראה הימנית הייתה קטנה יותר.

 

לא מבין מה עומד מאחורי זה, אבל אין שום בעיה עם זה ברגע שמתרגלים לזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום ,

התחדשתי במרצדס ישנה - C קלאס 1991 מנוע 2500 דיזל , אוטומט , ושמתי לב להבדלים בצורת המראות , בתחילה חשבתי שזה סתם ניסיון לחסוך בחלפים ושמו מראה לא מקורית במקום זאת שנשברה , אבל , התברר לי שכך זה מגיע בדגמים אלו מהמפעל , סתם מתוך סקרנות חשבתי אולי למישהו יש מושג מהי המחשבה שמאחורי העניין ?

 

בתודה , עמנואל .


×
×
  • תוכן חדש...