Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

היי..

 

יש לנו סובארו B3 חדשה.. איך שקנינו אותה הכנסתי אותה לתוך האסון הזה שקוראים לו מכונת שטיפה.. (אני לא יודע אם כל המכונות ככה), בכל מקרה כל האוטו יש שריטות קטנות כאלה של סיבובים, בבוקר לא רואים אותם רק אם ממש מתאמצים ובלילה רואים אותם עם אור של רחוב.

 

חבר שלי שמבין בדברים האלה אמר לי שהשריטות האלה מתרחבות בשמש.. (שאלה ראשונה - זה נכון או לא?)

 

קניתי פוליש דק וניסיתי לעשות את המראות, זה ניקה את השריטות אבל זה גם ניקה את הצבע המטאלי שעל המראות..

 

למישהו יש הצעות יותר מגניבות איך לתקן את הנזק?

פורסם

אם אתה לא בטוח מה עושים ואיך, ולאור העובדה שמדובר ברכב חדש, כדאי שתיתן לבעל מקצוע לטפל בזה.

פנה למכונים שמתמחים בשטיפה ידנית ובפוליש ותשאל מה כדאי לעשות.

פורסם

אין פה נזק, זה הסימני פוליש של החברה. תקין לחלוטין!

רכב חדש עובר פוליש ווקס, חברות גרמניות (של רכבים) זה עובר בצורה איכותית ואותם שריטות אינם נראות

עקב שימוש בחומרים איכותיים.

לא המכונה היא זאת שהרסה את הצבע.

זה לא מתרחב בשמש, זה נקרא SWIRL.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

אם אתה אוהב את הרכב שלך ומתכוון/מעוניין לשמר אותו לאורך שנים הייתי ממליץ אל שטיפה ידנית בבית. המכונות האלה הם לא צפויות. לא שכולם חרא, אבל אתה אף פעם לא יודע מתי תיפגוש אחת תקולה.

פורסם
אין פה נזק, זה הסימני פוליש של החברה. תקין לחלוטין!

רכב חדש עובר פוליש ווקס, חברות גרמניות (של רכבים) זה עובר בצורה איכותית ואותם שריטות אינם נראות

עקב שימוש בחומרים איכותיים.

לא המכונה היא זאת שהרסה את הצבע.

זה לא מתרחב בשמש, זה נקרא SWIRL.

 

מה? :shock:

רכב חדש לא עובר וקס, בטח לא פוליש ובטח שלא אצל היצרן. השריטות הנ"ל הם ממכונת השטיפה או השטיפה שהרכב קיבל בבונדד או בסוכנות התצוגה לפני המסירה.

אני מציע לכל מי שלוקח רכב חדש מהסוכנות לבקש לקבל אותו מלוכלך או להתעקש על שטיפה ידנית. זה משתלם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, תעשה שיעורי בית. ולפי הלהט שלך תעשה אותם מהר!

דקה 5:22, שים לב מה הרכב עובר.

http://fun.mivzakon.co.il/flash/video/3566/פולקסווגן.html

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

הבנת הנקרא (הנשמע במקרה הזה).

הם לא עושים לא פוליש, לא וקס ולא נעליים. מה שרואים בסרטון זה תיקונים קוסמטיים מזעריים בלבד. אני משער שאתה רואה אותו מבצע את הפעולה על המקום בו היו טביעות אצבעות של עובדי המפעל.

 

רכב חדש לא עובר שום וקס או פוליש לפני ההגעה ללקוח, חד וחלק. הרכב יוצא מהצביעה עם שכבת לקה שמטרתה להגן על הצבע. השריטות העגולות הן שריטות עדינות בשכבת הלקה (שאין בהן נזק רציני למעט פגיעה במראה החיצוני) הנגרמו בעת הכנת הרכב למסירה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האמת שקיבלנו קורולה חדשה מהסוכנות ועשו לנו ווקס.

היצרן בטוח לא עושה כי עד שהוא יגיע לארץ זה לא שווה כלום,בסוכנות כנראה עושים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

שלום לכולם.

בקשר לעיגולים כמו שאמרו כודם באמת יכולים להיגרם אל ידי אדם לא מקצועי שביצאה עבודת פוליש על האוטו או יש עוד הרבה סיבות לקך למשל ניגוב של אוטו עם שמרתות לא נקי משפיק שהייה אליו אבק ואז אתא תקבל עם הזמן צייור יפה אל פני השטח,גם שטיפות ידניות גורמות לקך בגלל שיפשוף עם מטאטה או משה זה לא היה,שטיפות אוטומטיות גם לשריטות אל הצבע לא בגלל מברשות אלא בגלל הנשים לא מקצועים ש מפעילים אותם בישראל רוצים לחסוך על חומרים ו אל הזמן ו זה תוצאות.

לגבי תיקון של עיגולים זה לא בעייה גדולה אך צריך לשתמש בחומר מטעים לעבודה כזות מכונה ולא רק גם פד שמיואד לביצוה הורדת קוורת אך שלא תקרה לזה,ידני אתא לא תצליך לאשות את זה אלא רק לתשתש בהזרת פוליש לא מקצועי(אל בסיס סיליקון) אתא לא תירא את זה עד שתירחץ את האוטו.

ו עם לא לתפל בקוורת עם הזמן הם רק היו יותר בולתים ואז צבע מאבד ברק בגלל שאור לא חודר את הצבע וחוזר אלא פשות מטפזר בטוח קוורת לא סוף עולם אך זה יפגה בצבע עם הזמן,אלות טיפול כזה אמור לאלות בין 500 ל 700 שח תלוי באוטו.

×
×
  • תוכן חדש...