Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מספר שאלות למבינים ב-10 מביניכם

הדגם הוא XS 1600 שנת 98

 

1) איזה טרמוסטט מומלץ לשימוש בדגם הזה (ביחס לאקלים הישראלי, בהיינס רשום שהמקורי הוא 97C-100C)

לאחרונה האוטו עומד ברובו קצת מעל החצי בטמפרטורה, ויש לי גם פריצות מים מהפקק (כניראה לא פקק מתאים, הבנתי שאני צריך 14BAR) ואם אני צריך לרכוש פקק מקורי, כמה לדעתכם יעלה לי?

2) היכן ניתן למצוא בזול שמן גיר ESSO 75W80?

3) מהי לדעתכם עלות כבל קלאצ' אוטומטי מקורי לדגם שלי?

פורסם

1) המקורי - רמז קליל - בדרום צרפת , רוב איטליה , ספרד , יוון ועוד כל מני מדינות אירופאית "רחוקות" האקלים חם באותה מידה אם לא יותר בתקופות מסוימות.

אנחנו לא חיים בסהרה ואין פה תנאים אקזוטים.

2) קנה פקק מקורי הוא עולה בסביבות ה50-70 ש"ח ליקרים ביותר.

3) אתה מתכוון לכבל קלאץ' עם כיוון אוטומטי , למיטב ידיעתי כ350-300ש"ח (אבל הזיכרון שלי קצת חלש ב106ים)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

1) איזה טרמוסטט מומלץ לשימוש בדגם הזה (ביחס לאקלים הישראלי, בהיינס רשום שהמקורי הוא 97C-100C)

לאחרונה האוטו עומד ברובו קצת מעל החצי בטמפרטורה, ויש לי גם פריצות מים מהפקק (כניראה לא פקק מתאים, הבנתי שאני צריך

 

הטרמוסטט נפתח ב-89C.

פורסם

Nישהו יכול לכוון אותי למקום זול שבו אוכל למצוא את רוב החלפים ל-106?

ישנם מספר חלקים שבלי כל קשר אצטרך לרכוש בזמן הקרוב, לא חובה מקוריים אך שיהיו באותה רת איכות פחות או יותר

 

המון תודה

פורסם

אם התרמוסטט של 106 דור 2 זהה לדור 1 תקנה תרמוסטט שנפתח ב 82 מעלות (של פג'ו 205) .

 

אצלי יש אותו (82 מעלות והוא מאד עוזר). יש לי 106 דור 1.

 

שמן גיר אני קניתי במוסך מורשה, לא היה לי כוח לחפש עלה לי 180 שקל.

פורסם

אתה מחפש קיצורי דרך בשביל לחסוך שני גרוש תלך ללובינסקי ותקנה הכל מקורי לפי מספר רכב ותיסע בראש שקט.

×
×
  • תוכן חדש...